vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

De goda frimurarna gör allt för dina barn... (Obs! ambiguitet)

See User information
Frimurarna i Pennsylvania Masonic Youth Foundation hjläper till att chippa ditt barn, ta fingeravtryck och DNA. Så att föräldrar äntligen kan andas ut!

Läs om vansinnet:

"Masonic Child Identification Program gives law enforcement and recovery officials the necessary materials to find missing children while giving parents peace of mind."

"All items generated during a CHIP event are given to the child's family, and no copies are retained by the Masons or given to any government agency."

"The CHIP program includes the following:

- Video and Still Photo: A digital video is recorded in front of a height chart backdrop, and a digital still photograph also is recorded.

The still photo captures the child's appearance. The CHIP interview captures a child's appearance, speech, mannerisms and other characteristics.

- Personal characteristics. These are recorded and saved on a mini-CD that can quickly be distributed by law enforcement officials to the media to reach a large audience.

- Fingerprints: Each child's fingerprints are taken in the traditional manner, using inkless print pads (safe for children), to provide clear and readable prints.

- DNA: A DNA kit is provided to the parent or guardian to be completed at home as soon as possible.

The DNA kit includes envelopes for hair samples, nail clippings and an oral swab for a saliva sample. "

http://www.publicopiniononline.com/ci_9047635?source=most_emailed

Posted on: 2008/4/30 9:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: De goda frimurarna gör allt för dina barn... (Obs! ambiguitet)
Frimurarna ÄR goda.

Det är nazisterna som infiltrerade dem som är onda.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Ja, naturligtvis Goinghome. Kapitäler ÄR allt jag behöver för att ändra uppfattning....

Mer om DNA-register:
http://www.aapsonline.org/newsoftheday/0025

Posted on: 2008/4/30 10:07

Anonym
För varje dag som går försvinner lite mer av mitt hopp om att vaken.se ska sluta se allting så svart och vitt eller aldrig ändra åsikt om någonting, utvecklas, gå vidare...

Här har vi bestämt oss för att frimurarna är onda och det spelar ingen roll vad någon säger, inte ens vid ett försök att nyansera det hela lite mer.

Frimurarna var en organisation som kom ur riddartemplarordern som så vitt jag vet inte gjorde speciellt katastrofalt ondskefulla saker. De sysslade alla med samhällsbyggeri. Sätt detta i den tid detta utspelas i så behöver ni inte sparka bakut...

Frimurarna är en stor anledning till att vi har våra för det mesta väl fungerande samhälssystem. Bank, post, vägar, o.s.v.

Frimurarna blev dock infiltrerade av nazisterna...

Så, frimurarordern är på sätt och vis inte längre frimurarordern... eftersom att den inte står för samma saker längre.

Som sagt, jag ser inga som helst tendenser till att Vaken.se tar av skygglapparna. När ny information presenteras som utmanar eller till och med ersätter den rådande konspirationsparadigmen, så är det inte en jävel som verkar reagera och allt går på i samma hjulspår.

Vaken.se var en av mina favoritsiter men är numera för mig en lika ovinklad mediakälla som SVT. (okej, var lite att ta i...men)

Tyvärr.

Exempel: www.projectcamelot.org ligger ungefär tusen mil före vaken.se eftersom att de jobbar på ett iterativt vis, de städar ur gamla paradigmer när nya tar över. Det gör inte vaken.se

Anonym
Du har väldigt rätt med det du säger Goinghome, men jag måste säga jag trivs här och har inte gett upp hoppet ännu för vaken.se's skribenter och tyckare. Jag tycker mig märka att de flesta här är osamlade. Några umgås säkert med varandra, men på Project Camelot är dom förmodligen betydligt mer samlade och kan bolla sina tankar mellan varandra och på så sätt få fram en sk enad front. Jag tror faktist poletten kommer trilla ner snart för vissa.

Eller så blir jag mördad Det brukar ju gå så för de som har en lösning... Lustigt tänkande för någon som först inte ville leva utan bara fortsatte med livet för sina barns skull och sedan helt plötsligt se sin egen död för att sedan förlika sig med tanken... händer det så händer det... Shit happens som dom säger.

Anonym
det är lite som med förhållanden...

ibland är det bra att ta paus från varandra för att få nya perspektiv.

jag rekommenderar alla att inte se en enda film till om 9/11, new world order etc. ni kan allt det där nu...

there are endless roads to be discovered...but not so much time...

livet är magiskt, men inte i konspirationsträsket...då hamnar man i REPTILmode...pure survivalism-tänk oavsett om man är offer eller antagonist!

The conspiracy is the conspiracy.

Om jag från början vetat hur mycket sanning som låg i den meningen...hade jag sparat mig en jävla massa tid.

Anonym
det här med att bli mördad...eller dö av att man får en meteorit i huvudet...eller what ever hemskt... imho...det viktiga är inte om vi dör eller lever. Det viktiga är att vi är lyckliga i DET HÄR ÖGONBLICKET, och kanske ännu viktigare att vi är lyckliga i dödsögonblicket...

Mänsklig värme, kärlek och säkerhet att allt kan vara helt fucking jävla fantastiskt oavsett om omvärlden försöker övertyga en om motsatsen är det mest kraftfulla sätt att förändra världen på.

Kraftfullare än någon DVD, än något seminarium, kraftfullare än någonting.

Anonym
Vi är energi. Energi dör aldrig, det omvandlas.

See User information
Quote:

Wowbagger skrev:
Du har väldigt rätt med det du säger Goinghome, men jag måste säga jag trivs här och har inte gett upp hoppet ännu för vaken.se's skribenter och tyckare. Jag tycker mig märka att de flesta här är osamlade. Några umgås säkert med varandra, men på Project Camelot är dom förmodligen betydligt mer samlade och kan bolla sina tankar mellan varandra och på så sätt få fram en sk enad front. Jag tror faktist poletten kommer trilla ner snart för vissa.

Eller så blir jag mördad Det brukar ju gå så för de som har en lösning... Lustigt tänkande för någon som först inte ville leva utan bara fortsatte med livet för sina barns skull och sedan helt plötsligt se sin egen död för att sedan förlika sig med tanken... händer det så händer det... Shit happens som dom säger.

tyckte det var mer intressant förr. inte mycket idag. Kanske för många har blivit bannade?

Posted on: 2008/4/30 20:16
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!

Anonym
För att citera novax: Vakna.

See User information
Det är snarare så att Illuminati ha infiltrerat frimurarna tror jag. Deras agenda är ju äldre än nazismen!

Tempelriddarna har en delmed frimurarna att göra men inte som en direkt fortsättning. När Tempelriddarna krossades överlevde några av dem och även kunskaperna. Dessa missbrukades sedan av olika hemliga sällskap som hade en annan inriktning är Tempelriddarna.

Sedan är nog inte alla frimurare onda. Däremot tror jag att de blir ofria och besatta av de krafter som de spelar med.

Posted on: 2008/5/1 9:51

Anonym
Quote:

Parsifal skrev:
Det är snarare så att Illuminati ha infiltrerat frimurarna tror jag. Deras agenda är ju äldre än nazismen!
Nazismen är äldre än vad man kan tro, även om det inte kallats nazism i alla tider.

See User information
Quote:

Goinghome skrev:

Frimurarna var en organisation som kom ur riddartemplarordern som så vitt jag vet inte gjorde speciellt katastrofalt ondskefulla saker. De sysslade alla med samhällsbyggeri. Sätt detta i den tid detta utspelas i så behöver ni inte sparka bakut...

Frimurarna är en stor anledning till att vi har våra för det mesta väl fungerande samhälssystem. Bank, post, vägar, o.s.v.

Frimurarna blev dock infiltrerade av nazisterna...

Så, frimurarordern är på sätt och vis inte längre frimurarordern... eftersom att den inte står för samma saker längre.

Som sagt, jag ser inga som helst tendenser till att Vaken.se tar av skygglapparna. När ny information presenteras som utmanar eller till och med ersätter den rådande konspirationsparadigmen, så är det inte en jävel som verkar reagera och allt går på i samma hjulspår.

Vaken.se var en av mina favoritsiter men är numera för mig en lika ovinklad mediakälla som SVT. (okej, var lite att ta i...men)

Sicket kvalificerat och okunnigt skitsnack!

Frimureriet bygger på Judisk svart magi och Kabbalism. T.om. höga frimurare som Albert Pike erkänner detta.

Hitler förbjöd Frimureriet.

Frimurarna själva skriver i sina egna tidnimngar att de avskyr Nationalistiska partier.

Studerar du det satanistiskt influerade Frimureriet så kryllar det av Judisk symbolism och svart magi. Deras agenda är identisk med dagens Politiskt korrekta politik som förs i västvärlden som bygger på den totala motsatsen till moralkonservativa och Nationalistiska idéer.

Gå tillbaka till skolbänken och läs på. Detta blir bakläxa, IGEN!

Posted on: 2008/5/1 19:38

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper