vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Gatekeeper pa passagen osannolikt sjuka personer

See User information
Jag har postat om vagenergi pa passagen.se och deras debatt.

Inlaggen raderades, nar detta skedde visade sig en viss /Johan som jag tidigare har erfarenhet av, jag forklarade att jag stott pa han i tidigare sammanhang nar poster deltats, och den gangen var han " expert" pa invartes medecin, denna gang, expert pa elinstallationer, och kraftformedling, han ljog konstant, och overbevisades enkelt.
I mitt inlagg foklarades hur detta gick till, och alla skulle kunna se att han var en lognare, deta ar den text som jag postade, (jag postar den har av backup andamal bland annat.

Man kan enkelt se att denne lognare, och andra lognare har har samma tendenser, de ar experter inom vitt skilda omraden, fast alla vet, att ingen kan vara detta, naval. Har ar texten, beratar lite om mina turer i afrika ochsa!

Vad har ni for erfarenhet av denne zzz/johan har nan rakat ut for denne? Ungefar 50% av inlagget ar redigerat , omkastat, sa det verkar underligt skrivet osv, hela min info om Kolloidalt Silver, har raderats, och det var sa jag traffade /Johan forsta gangen, han deletade allt jag skrev om HIV/Kolloidalt Silver, nat som nu skall testas i Afrika, eftersom jag introducerade detta, i samband med mina andra projekt har nere, se inlagget! Verkligen kul, aven om de inte officielt ger mig credit, eftersom de har snott upplaget helt, och tagit credit sjalva, de personer jag jobbar med, alternativt, langat over det till andra!

"Bara for att man ar paranoid. betyder inte detta att man inte ar forfoljd" hehe

Som sagt, detta visar att internet ar lika fritt som ingen trodde, att de lagger stor energi pa att hindra sanningen pa internet.

Jag skall svara enskilt pa detta, sen ar samtalet med dig aslutat. Du LJUGER. Du sager att du laste mitt inlagg, detta betyder att du sag det innan det raderades, eftersom jag vet vad jag skrev, och ochsa du, ar vi bada overens om att du inte talar sanning.

Dessutom svarade jag i den forts inlaggen, som traden startade nu, sa egentligen ar det dubbelfel och stolpe ut, tva ganger pa samma skott! Jag fragade dig om du ar admin har, och om du har raderat inlagget, du har INTE svarat pa detta, sa jag undrar varfor du inte vill svara pa detta? Jag kanner till dig sedan tidigare /Johan, sist vi diskuterade var du expert pa medicin, och hade utbildning i detta, ochsa dena debatt vi forde "raderades" denna gang ochsa, inlagg nmed viktig information foirsvann sparlost efter ett par minuter!!!

Det jag pastod var att kolloidalt silver botar HIV/AIDS, och du hade "expertkunskaper" som "bevisade" att jag var ute och cyklade, jag kan beratta att trots dina expertkunskaper, har man har i Afrika lyssnat pa vad jag hade att saga om denna sak, och projekt har startats for att titta namare pa just detta, och eftersom KLINISKA forskningsbevis, redan utforts, som jag visade dem, liksom jag visade dig /johan. Nu kommer man att hitta samma sak, talade personligen med overlakaren och chefen for ett sjukhus harnere om just denna medicin for AIDS/HIV och han insag allt vad jag pratade om, och gick vidare med saken!Och han har bevisligen utbildning och kunskap! han var dessutom specialsit inom omradet med ljust HIV och visste en massa saker om detta, som explicit gjorde att ham insag vikten av informationen!

Jag har aven bidragit till att andra byggnadstandarden for ett hela landet,har nere, detta trots att jag sakar all verifierad utbildning, jag kan inte ens snickra! Sa utbildning,ja du, om man skall soka jobb kanske, men jag ar entrepenor, innovator. Kunskap kommer man langt med, men utbildning ar bara ett satt att skaffa sig kunskap, inte kunskap i sig sjalvt. Sa att du nu ar elexpert, och att du har diplom och allt far man gratulera till, hoppas du gor nytta inom omradet, och den vagenergi teknik du har sett vet jag att den inte har kommit kommersiellt, om jag ar uppdaterad ratt finns inget idag som ens producerar en enda MW, men jag sitter inte och GRAMER mig over vad andra gor inom omradet, utan valkomnar alla forsok att gora ALLT for att losa energiproblemen, skulle jag bli helt utkonkurrerad spelar deta ingen roll, jag grater ej for spilld mjolk, och jag har massor av alternativa saker som jag kan starta jobba med ellr salja, eller ge, bort, som fallet nu ar med denna vagenergi, eftersom jag har rakat ut for allvarliga problem har i Afrika, med mordhot , mordforsok, overfall, ranforsok, forberedelse till kidnappning, stolder, logner, vilseledande information, lognaktiga investerare, som doljer bade agenda och samarbetsman, stulna ideer, och uppfinningar, forsok till att stjala an mer information, lyckade forsok till inbrott i mitt hotell, minst 3 ganger, kan vara fler! Saboterat operativsystem, och datorn full av keyloggers och trojaner, fat den inte varit ute pa natet ens! dar "nan" tillskansat sig information pa mina datorhardiskar.

Personer som har gett bort stora summor pengar, fran Sverige, till just de personer, jag skulle ha arbetat med, sa jag tapade fortroendet for dessa... Nan kanske tycker man skall utststa mer, men jag har i vart fall fatt nog, om nan sager, kan du bevisa allt detta? Varfor skulle jag behova detta? Jag vart i ett anmalt (av mig, och raderat pga av fortal, anklagad att inte ha "bevis" och till sana hjartlosa ersoner har jag ingen tid, kanns lika meningslost som att leta en bortspruungen hund i Afrika! ha ha

Alla hundar har springer losa, och ar, vilda, letar sin egen mat och ar av forklarliga skal gaturkorsningar allihop! Men ala jag har sett misshandlas eller kors over av afrikanerna och hundra livradda for manniskor, som attackerar och ater dem, detta galler ochsa katter bla, fick jag reda pa, sa om man klappar en hu nd harnere, blir den offta helt overlycklig, troligast eftersom den fatt mycket stryk, och skyr mannisor av detta skal. Litegrann blir det ju med denna typ av diskussioner ochsa, an orkar likom inte med alla "jag vet" som dessutom ljuger i vartannat ord de skriver, jag ar ledsen for detta, om nan har tycker jag ar formaten, vill jag be dem undersoka livet och sotuationen, och vad man kan raka ut for i Afrika, det ar inte vad man "visste" eller "trodde" tan det ar som det AR, och det kan vara livsfarligt pa manga satt har kan jag saga av erfarenhet. Inte sa att jag pa nat satt vill avskracka nan med den info som jag har lamnat utanfor att enbart sager vad som skett, inget annat. Flertalet afrikaner ar mycket bestorta av sin situation, oh skulle garnavilja ha en annan, tyvarr ar inlagg av typ /Johan en del av deras problem, detta ar sama attityd som kapitalet/makten/bankerna har, och de vill kanske inte se afrika utvecklas fritt, eftersom de har tjanat tusentals miljarder pa allt de skeppat fran Afrika utan att betala for sig, inte ens riktiga loner betalar de. Peanuts, for arbetensom ar hart kravande!

Du kanske skall registrera din profil sa man kan folja din fantastiska karriar, inom dessa helt tva skilda omraden! Jag kommer bara bemota, ett enda av de FLERTALET osanningar av dig av de flertal LOGNERdu kommer med. I huvudinlagget ser du lanken: http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=95899#forumpost95899 Dar forklaras dena logn: XXXXXXXXXXXXXX* Du har fortfarande inte presenterat en lösning för hur den pendlande rörelsen skall omvandlas till roterande som kan utnyttjas av generatorn. XXXXXXXXXXXX Pa sidan lanker gar till, ar precis allt man behover veta for att kunna producera el till den kostnad jag forklarar, dock galler byggkostnade i afrika, men detta forklarade jag i mitt raderade inlagg, som du har last. Ala fattar anda, att kostnader varierar i olika lander, men for att just du /Johan skall forsta detta, som du redan vet,eller i vart fall borde forsta, klargor jag detta an en gang! Leafar hade liknande spekulationer, men raknade helt galet, jag hjalpte honom med en snabb intaktskalkyl angaende effekt elpris och intakt, och visade att man far ungefar 60000 kr i intakter det forsta aret, om man saljer elen. Prototypen har ett tak i dagslaget pa 30 000kr, men kostnades slas ut over hela livslangden, si vi se enkelt att prototypen ar langt battre investering an Aktier elle fonder pa borsen i alla fall!

Kort och gott sager lanken detta angaende ditt lognaktiga pastaende: The Generator When the wire coming to the generator housing, a chain is mounted to the wire, which drive the Gear wheel, and the one way bearing, which makes the chain draw, when the waves raises the barrel, but let it spin freely back, when the wave height is going down again, also a small weight is connected to the chain, to make it even out slack of the wire. A flywheel is mounted, and a pulley drives the generator, evenly. One-way bearing, with pulley and wire, with bigger loads, chain and gearwheel, is an option. One-way bearings can be seen in ex. bicycles, the rotate freely in one direction, but in the other direction, they grip, and transfer force, this is used in the Wave reaper, and makes it simple, and cost effective. The waves up and down, movement is translated to rotating movement, suited for a cheap generator, of choice. Benefits of the One-way bearing. The barrels will of course jump up and down in random patterns; this will add to an even movement of the generator axle, and its flywheel, as soon as a wave has energy to contribute, it will transmit its force to the wire, and to the axle. The flywheel is storing the momentum gained from the waves temporarily. Prototype 18-60 Kw schematic. Because of the construction, the Wave reaper, is always self adjusting regarding wave height, and tidal shifts, and higher or lower water levels due to shifting weather patterns, no adjustment needed, the Wavereaper™ is always balancing itself out, to optimal level in the ocean. Bilder pa allt ligger pa lankens sida, kommer imorgon, om jag hinner finnas pa wavepartner siten ochsa! Sa det du sager ar osanning, och visar att du inte ar serios, och eftersom du har visat noll respekt! Intellektuella personer behover inte ljuga, eftersom fakta ar fakta! Jag vill papeka att dokumentet ar skrivit for att folk som inget forstar skall kunna forsta detta! Principen ar samma som i ett cykelhjul, om du sager att det inte fungerar, onskar jag dig lycka till, tyvarr ar detta ingen utbildning i mekanik, som jag presenterar har, eller en diskussion for att fa ett kvitto, av diplomerade manniskor eller "vetare".

Saken galler intresserade, inte de som ar ointresserade. Jag har postat tidigare om mina projekt i O2gruppen har for att informera om att teknik finns som inte fanns tidigare, denna teknik har alltid rakat ut for diplomerade kunskapsexperter, med langa raddor av legitimerad och dokumenterad expertis bakom sig. Till dem kan jag saga, det var ni som hade rodret medans ostersjon forstordes, nu forsoker de tvinga till sig rodret igen kanske? Tror inte det gar denna gang /Johan, ni har fastnat i era gamla paradigm! Lyckligtvis har vad ni "tror" och "tycker" ingen som helst betydelse. Jag har stott pa personer som sager att kraften i vagorna ar for liten for att utvinna.

Ja ja. den som vill veta mer kan kolla vidare info, om denna vagenergiteknik, pa www.wavepartner.eu som inte ar fardigkonstruerad pga av tidsbrist, men jag jobar pa med detta, uppdateringar och hur man kan folja hela detta projekt i narbild, steg for steg kommer presenteras i bild och video, kvitton och kostnader, kommer vara offentligt, ja inget kommer vara dolt for den som vill veta mer. Vi kan inte "prata" omkull naturlagarna som en del tycks tro.

Mvh Stefan Nystrom,

http://WavePartner.se
http://o2gruppen.se

Posted on: 2008/8/16 15:58
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Gatekeeper pa passagen osannolikt sjuka personer

See User information

Posted on: 2008/8/16 16:13
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Har ingen har rakat ut for liknande personer pa passagen, eller andra stallen, kan ni ens se monstret, eller metoden, konspirationen?? Dom finns ju har pa vaken.se med jag fick inget svar pa denna, ar detta inget intresant alls, eller viktigt?

Har vi kommit trollen for nara nu, att vi slutat se dem?

Skall vi sluta bry oss, jamenar det finns val viktigare saker att gomma sig under?

Posted on: 2008/8/17 14:50

See User information
Nu har han i princip erkant, han nmenar att vara admin tar "tid' han har inte tid, alltsa kan det i inte vara han, ar det nan fler an jag som kanner igen idiotin i detta resonemang, jag ett namn pa lut, kanner ni igen dessa "bevis"?

Posted on: 2008/8/17 15:30

See User information
Jepp det har jag. De är vad jag brukar kalla frimurar gatekeepers och dom kan vara ricktigt otrevliga ibland. Men kör hårt på det du tror på låt dem inte hindra dig du kanske är närmare sanningen än du själv tror.

Posted on: 2008/8/18 0:05

See User information
Utan att vilja vara (mycket) elak skulle jag vilja se de studier som genomgått peer-review som visar att kollodialt silver "botar" HIV/AIDS

Det finns grupper i afrika som tror att en massa saker botar AIDS (inklusive presidentens handpåläggning), så det impar inte så mycket utan en seriös medicinsk undersökning, det finns många HIV sjuka, och silver är inte så dyrt, så det vore väl lätt?

Notera att undersökningen skall klara åtminstånde rudimentär granskning (typ, man får inte äta bromsbedicin samtidigt (som fallet var med en "helbrägdagörelse" mot AIDS nyligen i en kristen tidning))

Även om en undersökning som klarar i alla fall rudimentär granskning vore tillräcklig utan förklaring, så vore det även bra om en förklaring på hur dessa partiklar går in, sortrar ut HIV-virusets delar och lämnar cellens exna delar opåverkade vore kul. Men förts och främst några BEVISBARA under, se till att det (till skillnad från alla andra "mirakelkurer" mot HIV/AIDS som fallerat/visat sig vara bluff under årens lopp) har lite medicinsk backning bakom sig

Posted on: 2008/8/18 0:49

See User information
Quote:

Gab. skrev:
Utan att vilja vara (mycket) elak skulle jag vilja se de studier som genomgått peer-review som visar att kollodialt silver "botar" HIV/AIDS

Det finns grupper i afrika som tror att en massa saker botar AIDS (inklusive presidentens handpåläggning), så det impar inte så mycket utan en seriös medicinsk undersökning, det finns många HIV sjuka, och silver är inte så dyrt, så det vore väl lätt?

Notera att undersökningen skall klara åtminstånde rudimentär granskning (typ, man får inte äta bromsbedicin samtidigt (som fallet var med en "helbrägdagörelse" mot AIDS nyligen i en kristen tidning))

Även om en undersökning som klarar i alla fall rudimentär granskning vore tillräcklig utan förklaring, så vore det även bra om en förklaring på hur dessa partiklar går in, sortrar ut HIV-virusets delar och lämnar cellens exna delar opåverkade vore kul. Men förts och främst några BEVISBARA under, se till att det (till skillnad från alla andra "mirakelkurer" mot HIV/AIDS som fallerat/visat sig vara bluff under årens lopp) har lite medicinsk backning bakom sig

vad ar peer-revie3w, du menar sakert sanktinerat av lakemedelsmaffian. LOL du far vanta, en polare botade Borrelia, sjalv botade jag klamydia, har ar forsoket.

Silver Protein Review:
Reduction in HIV Viral Load in Mild Silver Protein Case Studies
by Kimberly Pryor

A recent article appearing in the Clinical Practice of Alternative Medicine lends further merit to the use of silver as an anti-viral agent. The article titled
?Reduction of Viral Load in AIDS Patients with Intravenous Mild Silver Protein--Three Case Reports? is an intriguing glimpse into the potential applications of an important, but often overlooked metal. In the article, study authors Dean, Mitchell, Whizar-Lugo, and South, explore silvers history in the pre-antibiotic era--and report their impressive results on the intravenous use of mild silver protein in three case studies.

Antibiotic Predecessor
The authors chose mild silver protein (MSP) as the means to treat three HIV-positive patients because silver has been used since the 19th century as an anti-microbial agent, with a wide range of bactericidal, fungicidal and virucidal properties. As the authors report in their paper, silver, unlike its heavy metal cousins, is surprisingly non-toxic to humans and animals, and has a long history of successful medical and public health use dating back 6000 years. It has been used to speed wound healing, treat
infections, purify water and preserve beverages.(1)

When silver use was in its heyday, from 1900 until 1940, various forms were used to treat hundreds of ailments, including burn infections, pneumonia, tuberculosis, pleurisy, gonorrhea, syphilis wounds, leg ulcers, pustular eczema, impetigo and boils. It has been used in acute meningitis and epidemic cerebrospinal meningitis, Mediterranean fever, erysipelas, cystitis, typhus, typhoid fever, tonsillitis, dacryocystitis, corneal ulcers, conjunctivitis, blepharitis, and various forms of septicemia, including puerperal fever, peritonitis and post-abortion septicemia.

In their study, Dean et. al. explore the timeline of silvers use as an effective anti-microbial agent. At the beginning of the modern antibiotic era, which began in the 1940s, silver as an antibacterial compound fell into disuse. Today, however, antibiotics are not known as the panacea they once were, due to the emergence of antibiotic-resistant microorganisms. Antibiotics also can destroy beneficial intestinal bacteria, disrupting the gut flora necessary for proper health.

Broad-Spectrum Antimicrobial
One of the reasons Dean, et al., chose silver for their experimental studies is because silver is unique among antimicrobial agents in its broad spectrum of action. It has killed some 650 different disease organisms, including gram-positive and gram-negative bacteria, spore-forming bacteria, fungus/ yeasts including several Aspergillus varieties and 50 different clinical isolates of Candida albicans, viruses, protozoal parasites, 95% of 72 strains of herpes virus, and the malaria-causing Plasmodium berghei. It is widely reported in the medical literature that silver, often at surprisingly low concentrations, routinely kills bacteria known to be antibiotic-resistant.

In order to use one of the most effective types of silver available, the authors used mild silver protein (MSP). Combining silver with protein enhances the minerals action. The protein acts as a stabilizer and solubilizer for the silver particles, preventing them from combining with each other to form ever-larger particles that would settle out of suspension.

The authors of the Clinical Practice of Alternative Medicine study theorized that if silver played such an important anti-viral, anti-bacterial historical role, intravenous administration should inhibit the HIV virus thought to be responsible for AIDS.

New Silver Study
The reason the study is worth spotlighting is not because of its scope but rather because of its startling outcome. In fact, the study had a rather surprising origin in that it wasnt a researcher who initiated the investigation, but rather a Louisiana-based businessman named Bill McFarland. In 1994, a physician friend introduced McFarland to MSP. He began to use it for minor viral infections, and recommended it to friends for oral and topical use for a variety of clinical conditions. Having witnessed mild silver proteins beneficial effects, McFarland wondered whether it could play a part in the treatment of serious, difficult-to-treat infectious diseases. If MSP proved to be as effective intravenously as it was orally, then MSP could be a significant player in the fight against certain conditions.

In 1997, McFarland recruited three subjects with HIV to participate in clinical trials with MSP overseen by physicians. The initial protocol involved progressively increasing amounts and concentrations administered orally for 30-60 days, followed by a series of intravenous infusions in concentrations ranging from 40 PPM to 1,500 PPM. Subjects started out with oral MSP 40 PPM and advanced to 400 PPM, taking several teaspoons daily in divided doses for approximately one month prior to intravenous administration. Oral MSP 400 PPM was continued throughout the test period.

In the first phase of this small trial, a physician administered 120 ml of MSP in concentrations of 40, 400, and 1,500 PPM respectively to each of two subjects [AP and RC], over 2 to 3 hours, in a carrier solution to which dimethyl sulfoxide (DMSO) was added.

HIV Viral Load Reduction
The first subject, AP, a white male born in 1967, was diagnosed with HIV in February 1993. In April 1995, AP began to experience nausea, vomiting, diarrhea, and shingles. Roughly a year and a half later, he sought regular medical treatment for anxiety, diarrhea, and weight loss. Physicians had prescribed intermittent courses of antibiotics for diarrhea, acyclovir for shingles, and AZT. However, AP seldom completed a course of any of these medications. At the time he entered the experimental trial with MSP in October 1997, AP was medication-free and was unable to walk without assistance due to fatigue and weakness. His viral load was over 750,000 RNA copies/ml--the maximum detectable limit of the instrument.

The physicians gave AP his first IV infusion on December 3, 1997 (Fig. 1). What the researchers discovered at this point should be enough to turn the heads of many physicians. Thirty-five days after beginning MSP treatment, APs viral load was 39,000 RNA copies/ml. ?One month later,? the authors report, ?with no additional infusions, the viral load was down to 400 RNA copies/ml (the lowest detectable limit of the instrument).? AP continued to improve clinically, left New Orleans in February 1998, and was lost to follow-up.

The second subject, RC, was a Puerto Rican male, born in 1950, who had tested positive for HIV in 1987. RCs medical history also included Hepatitis A and B. He had been a waiter most of his adult life, and also worked as a carpenter with his father on weekends, renovating houses. The researchers were unable to obtain viral load or T-cell count data for RC, but, when first diagnosed, he had been under the impression he had only two years to live. It wasnt until the summer of 1997, however, that he noticed decreased energy and increased need for sleep. He was so debilitated he could no longer work. He volunteered for the experimental MSP treatment program in November 1997.

RC received five IV infusions on the same dates and dosages as AP (Fig. 2). He received a sixth infusion of MSP 400 PPM on February 27 in the US and continued on oral MSP 400 PPM until June of 1998, when he discontinued participation in the program. RC noted a dramatic restoration of his energy levels and returned to his former occupation as a waiter, where he usually worked 12-hour days. Because of his restored energy levels, RC no longer felt a need to participate in the study. Today, RC is employed, and continues to decline further treatment, as he does not feel ill.

The third subject, GH, was a white male, born in 1948, who had been HIV+ since 1985. He began taking oral MSP 400 PPM 1 tsp three times daily on April 4 1998. His HIV-1 RNA (viral load) test on June 9, 1998 was 13,752 RNA copies/ml. On June 10, 1998 he was given one infusion of MSP 400 PPM. He continued oral MSP through the end of July,1998. On July 20, a second HIV-1 RNA test was performed: his viral load had dropped dramatically to 2,215 RNA copies/ml.

In each of the subjects, the benefits were substantial. The only adverse effect of the 400 PPM or less infusions was a Herxheimer-like reaction. On December 7, after his only infusion of 1500 PPM MSP, AP suffered a particularly severe Herxheimer (also known as a ?die-off?) reaction characterized by weakness and severe myalgias that continued for days, instead of the hours-long reactions seen in the other subjects. Nevertheless, by January 4, AP demanded he be given another infusion. Herxheimer reactions sometimes occur when the body is exposed to a beneficial, detoxifying agent. As the substance causes harmful microbes (viruses, bacteria, fungi) to die, the body can experience a temporary toxic onslaught. When these harmful substances are completely expelled, the Herxheimer reaction subsides.

AP also experienced severe pancytopenia (reduction in blood cell production) after the administration of MSP 1,500 PPM. The researchers learned that 1,500 PPM was clearly a toxic dose. All adverse effects reversed themselves rapidly, however, and MSP proved to be otherwise safe. However, it was clear that extremely high doses of MSP, administered intravenously, were probably toxic, as demonstrated by a dramatic drop in healthy blood markers, such as decreased hemoglobin levels in APs blood following the 1,500 PPM infusion.

The authors admitted the data presented were fragmentary. However, these cases illustrate that MSP can indeed have an impact on one of the most difficult-to-treat conditions there is -- AIDS. I believe that the medical and scientific community should take the hint and pick up where this small experimental study concluded.

As the study authors state, ??we believe the reductions in viral load in these subjects are so dramatic that they deserve publication. The well-documented results are certainly no coincidence, and cannot be ignored.?

Posted on: 2008/8/18 16:00

See User information
"vad ar peer-revie3w, du menar sakert sanktinerat av lakemedelsmaffian. LOL du far vanta, en polare botade Borrelia, sjalv botade jag klamydia, har ar forsoke"t

Nej, det består i att du skriver en avhandling (ii detta fall är det ett måste med en dubbelblind test tex, dvs att några drabbade får silvervattnet, och några får placebo, det viktiga är att inte varesig läkare eller patienter skall veta vem som får vad fören efter testets utgång!)
Sedan ges avhandlingen till ett gäng andra läkare (dvs folk som vet vad de talar om, inte webläsare utan medicinsk utbildning) om de inte kan hitta något fel igenomförandet (det betyder inte att de måste tro på hans påståenden, bara att de kontrollerar dom) så godkännes det. Så fungerar i ptincip all vetenskap....

(OK, det var lite förenklat, men det är lejonparten)

Tyvärr suger dessa papper i det mesta, och det är mildt sagt inte övertygande med "botningen" (att ingen bra förklaring heller ges för funktionen (sortering just av virosarvsmassan och inte cellens tex)
I korthet låter detta som en typisk charlatan-historia, och det krävs betydligt bättre uppbackning än detta för att ha en chans, det vet läkare, så varför presentera detta?
(speciellt som en kur skulle vara värd sin vikt i... silver i alla fall
antar att det är någon skum konspiration igen som inte vill patentera uppfinningen eller utsätta den för testning inför oberoende...

Posted on: 2008/8/18 16:23

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper