Vakencorner
|
Re: Dom nya McDonalds påsarna..
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Du får gärna beskriva hur "det där satanist-tecknet" ser ut.
Läs sedan på eller gör bort dig, det är dumt att läxa upp folk utan att veta bättre själv. Jag har inte sett denna påse själv då jag skyr McDonalds, men kan tänka mig att du inte vet vad du pratar om. Googla gärna "i love you sign language" för mer info. Gammelsmurfen på teckenspråk; ![]()
Posted on: 2009/3/12 19:20
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Posted on: 2009/3/12 20:45
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Så du tror verkligen att det där betyder "i love you" ? Jag ska kolla om dom finns kvar så kan jag scanna en bild för o visa.
Posted on: 2009/3/13 0:06
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Såg mer ut som Illuminati-sign?
Fast hört att de signet kan betyda att man hedrar sina blodlinjer och även att de är ett satanisttecken.
Posted on: 2009/3/13 11:48
|
|||
|
Att vakna handlar inte bara att se Att vakna handlar inte bara om att se igenom rökridåerna - utan även att att vakna spirituellt och andligt, att lära sig älska och ge och respektera alla människor.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Här är den bild som jag snackat om som finns nu i sverige, på dom kartong påsarna.
http://4.bp.blogspot.com/_c24OXbgxAko/SaiT8WAEHKI /AAAAAAAAAxg/3R5RtFRpAq8/s1600-h/Roseli_Goncalves.jpg http://www.taubenschlag.de/cms_pics/rsanto_studio.jpg Jag vet inte hur man lägger upp bilden direkt på sidan så ursäkta för det. Men storyn är att mcdonalds gör nån slags "globalcasting" där dom presenterar olika individer i dom påsarna. Så frågan om det är en slump att just det där finns med.
Posted on: 2009/3/14 0:40
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Detta är väl satanisttecknet:
Posted on: 2009/3/14 9:04
|
|||
|
"Det är bara fusk om man åker fast."
- Al Bundy |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det sista är satanstecknet. "Jag älskar dig" ser nästan likadant ut, men tummen är riktad utåt istället för att ligga mot ring- och långfinger, precis som fotot från McD, om jag inte minns fel dvs.
Posted on: 2009/3/14 23:29
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
I vilket fall så skrattar nog tecknaren åt det hela - för det är den första kopplingen som är den viktiga - alltså ett "satanist-tecken".
Sedan att det på engelska teckenspråket verkar betyda "jag älskar dig" är ju också intressant på sitt eget sätt. Det är kunskap och information i många lager. Och hur man läser det beror på erfarenhet och insikt. McDonald's är ju nästan som kapitalismen personifierad.
Posted on: 2009/5/13 14:54
|
|||
|
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ta DeT LuGNT DeT LöSeR SiG ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Tecknet betyder ju I love you, och är inte kopplat till satanismen. Snarlik kan aldrig bli den samma. Dumt o svartmåla det som inte är svart.
Posted on: 2009/5/13 16:24
|
|||
|
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login