Vakencorner
|
Hitler var en svartmagiker i sina tidigare liv
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Vad tror ni?
http://atlasshrugs2000.typepad.com/at ... dia-loved-hitler-too.html Trevor Ravenscroft in his remarkable book The Spear of Destiny discloses that the leaders of the secret Thule group in Munich, of which Adolf Hitler was one, were Satanists who practiced black magic; and he indicates that these same souls had similarly practiced black arts a thousand years previously. According to Ravenscroft's research, Hitler believed himself to be the reincarnation of Landulf II of Capua [the Klingsor of the anti-Holy Grail group depicted in Richard Wagner's Parsifal], whose evil magic involved tortures and human sacrifices. In that life Landulf II had been castrated for raping a noblewoman, and it is interesting to note that Hitler himself was a sadist and sex deviate who was born with only one testicle. Others in the Thule group recognized themselves and each other as ninth century anti-Grail people. Hermann Goering claimed to be the reincarnationb of Count Boese, a personal friend and confidant of Landulf II; and Dietrich Eckart, Hitler's instructor in black magic who has been termed the "spititual" founder of Nazism, believed himself to be Bernard of Barcelona, a ninth century possessor of evil powers. The Thule group was not the only group of people who believed they had been reincarnated. General Helmuth von Moltke, chief of the Imperial General Staff of the German Army, abruptly fell into a trance at his desk one day and later revealed that while unconscious he relived a life as Pope Nicholas I in the ninth century. He said he recognized cardinals and bishops of that period as members of the German General Staff, and General von Schlieffen as the scheming Pope Benedict II of a thousand years earlier. According to Ravenscroft, some of those ninth century characters returned in the 13th century: Hitler believed himself to have been Count Acerra, Lord of Naples and Capri and an evil adept of magic. Goering, who boasted that he always reincarnated with his Fuehrer, claimed to have been Conrad of Marburg, a close associate of Acerra. Joseph Paul Goebbels identified himself as Eckbert of Meran, a thirteenth century bishop of Bamberg and friend of Acerra. If true, the evil genius of these black-magic adepts has repeatedly, during the course of history, disrupted affairs of state and attempted to block the upward progress of mankind. The baneful influence of Landulf (c.840-c.879) on the events of the ninth century was enormous and it is certain that he played a central part in the evils of the time. His emperor, Louis II, 'the Stammerer' (846–879), appointed him 'third man in the kingdom' and showered Landulf with honours. Louis, who was the son of Charles the Bald, and who was often in open revolt against his father, succeeded him as King of France from 877. However, the clergy and nobility, who exacted many concessions from Louis, dominated him. Landulf was over ambitious and desired more than that given him by Louis. He aspired to make Capua, near Naples a metropolitan city and himself its archbishop. However, his great treachery was against Christendom itself. For, Landulf had sojourned for many years in Cairo and studied the star lore and magic of the Magian culture, and he had become a secret master of their magical systems. He also became a secret alley of the Arabs in their plan to enslave Europe. To this end, he had secretly sent his brother abroad to invite the infidels to invade Christian lands. He then inveigled Louis to make war against the Arabs in southern Italy. The treacherous nobleman moved to south-west Sicily, in the mountains of Monte Castello in an area controlled by his secret allies, the Arabs, and ensconced himself in a stronghold maintained by his Islamic allies. According to Echempertus, a contemporary chronicler, he had discovered the Temple of Erix at which priestesses had once guarded the Oracle of Venus. And here, in the mountains above Palermo, the ancient Phoenician City that became the chief town of Sicily under the Arabs (831–1072), Landulf made his base from which to plot treason against Christendom, against humanity and against God. Here the Black Adept practised a particularly powerful form of Black Magic involving human sacrifices and unimaginable sexual perversions ... the so-called Death Magic of antiquity. This Ahrimanic inspired occultism had ancient lineage which Landulf had researched during his sojourn in Egypt. Among the tortures Landulf practised was the cutting open of the stomachs of sacrificial victims and slowly drawing out their entrails. The Black Adept, the demonically possessed Adolf Hitler, and his occult group, the Thule (Thulegesellschaft) also performed similar rites using Communist enemies and homeless people kidnapped off the streets of Munich and Berlin. mer... http://www.overlordsofchaos.com/html/holy_grail_3.html
Posted on: 2009/8/10 3:00
Edited by EscapedLunatic on 2009/8/10 3:15:39
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Hitler var en svartmagiker i sina tidigare liv
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Man kan se och möta allt, men det är inte samma sak som att det är sanning. Allt kan visas för en, det är bara bilder och säger ingenting om sanningen, det har ingen som helst koppling. Det är löjligt att säga att han valde att visa sig vid det tillfället. Det är dina spökerier, och vad som luras in i dig från uschligt håll. Det "byggs upp" massa saker, det blir som liv, arketyper,folks föreställningar och annat skapar saker, och det kastas tillbaka. Det kan istället vara så att han som var Hitler lever ett vanligt liv här nu, och är en god människa. Jag har läst Ravenscrofts Ödets spjut, men det var över 30 år sedan - jag kan inte alls minnas att allt det där stod i den boken, allt om "tidigare liv". Man ska inte gå på sådant man ser... det ska motas bort.
Posted on: 2009/8/10 9:16
|
|||
|
Att vara KOMAIST är att vilja veta mer - vetskap/kunskap ger ofrihet
Micro: Personligen saknar jag inte novax... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag kollade en film av wtc tornen och kollade igen frame per frame och studerade dom noga i flertalet timmar.
Jag såg både legion, skull and bones dödskallen och hitler som svag dubbelexponering och andra demoner i skiten. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Det heter "flera timmar". Allt kan man se... Det säger mest något om betraktaren. Han som var Hitler fick spela något som skulle uppföras, inget så märkligt. Han äri nte ondare än andra, eller var...
Posted on: 2009/8/10 9:27
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Posted on: 2009/8/10 11:09
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det är precis så mitt resonemang går när jag ser dina inlägg. Som vanligt missar du din egen motsägelse i det här fallet. För om det är som du vill ge skenet av, varför bry sig? Hahaha du är som vanligt totalt självförnedrad...
Posted on: 2009/8/10 12:26
|
|||
|
- din förnekelse är så jävla ointressant.
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Åhå. En intressant tråd. mer intressant än andra.
Angående din syratripp: Jag är själv så skeptisk att jag utesluter absolut ingenting. Det var säkerligen Hitler du mötte. Han surrar i etern. Resten av gänget då, vilka har de varit tidigare? Det får vi inte veta... En del intressant i denna artikeln, fastän författaren säkert inte sett Alex Jones film... http://www.texemarrs.com/092008/black_pharaoh.htm |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Herregud |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
maskrosen: wild n crazylr? eftersom du verkar vara expert på verkligheten kan ju du förklara hur allt ligger till.
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Hitler är en av legions demoner precis som bush är maggog.
Lev i frid. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Nej!!!
Posted on: 2009/8/18 14:17
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
En vad har vi här..
Ser ni?? Eller behöver jag säga något? För er som har skådat detta tävlande innan (Assasin) så vet ni nog varför jag inte kommer svara i trådarna när det gäller vissa individer. Studera innan du gastar tack så hemskt mycket . Lev i frid. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Nej!!! Studera... hehe... Nej säg inget mer, vi har redan sett i otaliga inlägg vad som styr herrn... vad är det man säger...bättre vara tyst och verka dum än att öppna munnen och bevisa att att man är det... hehe... så go ahead.
Posted on: 2009/8/18 14:45
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Oj nu var du klok.
Vad har du sett. Prata kan man. Vad som styr herrn. JA inte är det din aphjärna och satansjag ialalfall det kan du ge dig på. Lev i frid monkeymind. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Hitler var djupt insatt i svart magi. "Ge mig skolan och jag har folket" sa han och titta hur han lyckades. Fanns bilder som cirkulerade med Hitler i fina rum med frimurar-symboler över hela stället. Finaste är väl alla symboler Hitler använde, studera lite så ser du vad han trodde på.
Posted on: 2009/10/14 15:38
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login