Vakencorner
|
Re: Omedveten Vaken.se konspiration
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
hehe Network, du är en färsking, newbie, så man kan inte anklaga dig... Ha ha... vad vet du om det... ?
Posted on: 2009/11/24 20:09
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Vem har på forumet mer än jag skrivtt om det vanliga samhällets dåligheter, vof-feri, sciencereligion etc... Ja, vem...?
Posted on: 2009/11/24 20:11
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ingen
Posted on: 2009/11/24 20:12
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jodå, Kjell.
Posted on: 2009/11/24 20:17
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Från Internetmyndighetens morgonmöte:
- Jag tror novax ego börjar bli för stort för internet, vi behöver genast 2 miljoner bigabyte med serverutrymme. Alternativt måste vi skynda på internet 3 med 500.000 mbit ner och uppladdningshastighet. - Ja gör det genast, detta kan inte fortgå. ![]()
Posted on: 2009/11/24 20:17
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Gör som Microsoft, skapa ett eget Internet vid sidan om. Det var MSN från början... lyckades bra.
Posted on: 2009/11/24 20:18
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Network, har du inte hört gonggongen, it's all over... vakna...
Posted on: 2009/11/24 20:31
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Oj oj, hör du sådant... dags för ett återbesök på avdelningen?
Posted on: 2009/11/24 20:40
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Vad vill ni ha för källor ? Använd hjärnan istället, det räcker med att se på AJ clown video för att förstå att han försöker förlöjliga "sanningsrörelsen".
Gammal video, antagligen postad här förut och cencuerad : http://www.youtube.com/watch?v=1RJyQJp06r0 klicka på more info, gå igenom alla länkar och må väl, forsätt drick metaller och massa anna skit. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Och nej, jag tar inte min info från youtube, jag bara vet saker som ni inte vet =)) Jag är en seilon-gud
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Du är lite rolig truthprevail du motsäger dig själv i din svammel,
alla vet saker som inte andra vet i och med alla vandrar sin egen väg och förstår informationen dom ser på sitt eget sätt eller hur dom lärt sig att tolka information, jag vet massa sasker du inte har en blekaste om vem som hälst kan säga det. ditt problem är att du hänger up dig på hur andra ser på saker och ting. Respect
Posted on: 2009/11/25 13:19
|
|||
|
förstår ni inte att dom spelar är ett spel, framför eran, tv kväll.
The way some people find fault, you`d think there was a reward. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag håller med.
Respekt |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag har också funderat på hur AJ kom in till bohemian mötet, har läst utav andra som försökt avslöja det hela och dom har blivit nitade, trakasserade etc utav alla vakter och även poliser som finns runt området när dessa ritualer har plats .. lite skumt tycker jag bara att han trampade in och hittade dem så lätt.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Minns nåt program där han försökte förklara hur han kom in...han får typ mail varje vecka i ämnet...dock minns jag inte datumet på detta program. Men här står en del av det han sa... http://www.infowars.com/bg_story_template.html Tror att mycket låg i hans lugna uppträdande och hans kortklippta "mainstreamutseende" och en hel del tur när han på texasdialekt snabbt svarade ""Yeah, Im with the Hillbillies." Vore intressant att se direkta redogörelser för andra som har försökt...om det var innan Alex Jones gjorde det...dock tror jag att alla som försökt efter Alex Jones intrång avslöjades har en omöjlig uppgift framför sig. Men visst, jag har också funderat fram och tillbaka, vet dock inte varför eliten skulle vilja göra ritualen offentlig av en "agent"...själva kicken för dom är ju att allt är så utvalt och hemligt...hm.
Posted on: 2009/11/26 12:19
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag har också tänkt i de banorna men vad jag vet så kommer inte någon objuden in på de här platserna utan en "invite". Det backas upp av många fd illuminater. De jag läst om har varit innan AJ tog sig innan, annars hade jag förstått varför de inte kom in när AJ hade avslöjat dem :P. Det här är mäktiga män djupt insatta i deras pojklekar, jag tror inte någon "hillbille" vandrar runt bland dem.
"Alex Jones was inside the 2,700 acre elite compound for over five hours" Bra lokalsinne han hade då haha för det där är inte ett litet områda precis. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Vet inte hur du menade med "hillbillie" men alltså, det var/är ju ett gäng på campen som kallar sig så: "Knowing that he was testing me, I just calmly said, "Yeah, Im with the Hillbillies."
To explain that, there are about 95 different clubs within the Bohemian Club. All the different club houses and log cabin-style mansions that are built into the cliffs have different names and different memberships. The most elite club, according to press reports is Mandaley, with Henry Kissinger and Paul Volcker, former Federal Reserve Chairman and other New World Order bosses. The Hillbilly Camp is the camp that the Bushes are members of, along with many other notables in American industry, banking, media and government. At that point he smiled and said, "Well, enjoy the day." He then turned around and walked off." Med sin dialekt och allt kanske han passade bra in på det...och sen hade han väl grymt med tur...och även hur de tog sig in hela vägen innan den här personen ovan nämnd frågade ut dem. Först klättrade de (Alex och kompanjonen Mike) upp tillsammans med två äldre herrar på ett flak utanför checkpointen...och sen blev de tolkade som gäster till dessa herrar: "Obviously, he was afraid that we might be guests of the two older gentlemen we were riding in with in the truck (as Bohemian Club members are allowed to bring guests) so he didnt ask us who we were or what we were doing." De stod nog knappast och tog legitimation på alla på den tiden...sånt utövar de bara mot oss undersåtar. Men jag vet inte...här är en intressant parallell, ett par som tog sig in objudna på en galamiddag på vita huset...om det nu stämmer http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6192122.ab
Posted on: 2009/11/26 13:56
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jaha då förstår jag haha, bra dum jag var. Missförstod "hillbillies" helt men då sätter det mer bitar på plats och han kan säkert tagit sig in så som du skriver men det låter fortfarande väldigt skumt då sånt här är VÄLDIGT hemligt, och då menar jag VÄLDIGT. Det är inte 300 videon som sprids runt på nätet utav det här, det har pågått hur länge som helst bland Bohemian club och många andra sekter i Usa men det som kommit ut är enstaka dåliga bilder och en video från en frimurarlokal då de offrar ett får i ett pentagram. Det låter lite för weird för mig att han skulle lyckas men man vet ju aldrigmed tanke på att det inte skedde någe djur el människo-offer så kanske säkerheten är en aning lägre.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Ja och varje år så hittar de en massa lemlästade lik i Russian River strax efter deras sjuka ritualer.
Posted on: 2009/11/26 16:29
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login