Vakencorner
|
Re: ABBA en i raden av mindcontrol offer i musik media
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Tja, det finns nog lika mycket grymheter i Koranen som det finns i Bibeln. Vi kan vara glada åt att det inte finns så många kristna fundamentalister. Quote:
Därför att Bush anser att USA annars kommer att attackeras. En AFA-idiot jag debatterade med resonerade på samma sätt, han ansåg det vara rätt att kasta sten på polisen eftersom det var självförsvar i förebyggande syfte. Quote:
Varför skulle jag hävda det? Det är ju inte sant. Det du skriver om Bush och USA motsäger direkt ditt påstående. Nazisternas ideologi är uppbyggd på übermenchentanken och den vidriga ideologin hör hemma på soptippen.
Posted on: 2008/9/24 10:54
|
|||
|
"Det är bara fusk om man åker fast."
- Al Bundy |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Hahaha. Bibeln säger "Du skall icke dräpa". Låtom oss titta lite mer i Bibeln: Quote:
Quote:
ZOG, du menar konspirationsteorin som nazisterna driver? Jag föredrar att diskutera verkligheten. Quote:
Jag skulle vilja gå vidare med det du skrev tidigare Quote:
Tror du verkligen på detta? Ska människor med fel utseende erkänna sig underlägsna och se upp till de vita som de ska dyrka som planetens übermenchen? Ett master-slave-förhållande? Hur det går när man för en sådan politik syntes tydligt under WW2. Sydafrikas apartheidregim är ett annat skräckexempel.
Posted on: 2008/9/25 7:46
|
|||
|
- Al Bundy |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Nu har jag läst vad Tobias Struck skriver på sin "frihetsguide", och man kan väl lugnt konstatera att om man försökte få till stånd den värld som Tobias drömmer om så skulle tredje världskriget vara ett faktum. Den "vita" världen mot resten av jordens befolkning. Dessutom skulle säkert en stor andel av de vita liera sig med den icke-vita.
------------------------------------ Quote:
Posted on: 2008/9/25 10:40
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Fri HETS Guiden
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Hur menar du? Vilken sanning har Hitler sabbat? Quote:
Du behöver inte göra dej besväret, jag är inte troende. Jag tvivlar förresten på att du får med dej speciellt många troende i dina ideer om Gud och människoraser. Har du testat det på något troendeforum? T.ex. Credoakademin?
Posted on: 2008/9/25 17:44
|
|||
|
- Al Bundy |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Frihetsguiden, jag brukar varna för nazismen, inte Hitler eftersom han är död och rätt meningslöst att varna för. Hitler är dock roten till nazismen, och nazismen eller rättare sagt nynazismen är roten till den svenska extremhögern som t.ex. Sd och Nd.
Nazister och annan extremhöger brukar ofta värdera människor utifrån etniskt och rasligt ursprung. Vissa raser är bättre än andra. På samma sätt som du gör. Och Rudolf Steiner som du tydligen beundrar. Jag såg på annan plats att du beundrar Nationaldempkraterna. Det förklarar en del. Nd är ju knappast ett parti som är några försvarare av frihet, demokrati och mänskliga rättigheter. Nd är ju också partiet som förespråkar apartheid, dvs att dela upp välden efter etnicitet och raser. Avsikten är förstås att undvika rasblandning.
Posted on: 2008/9/26 7:26
|
|||
|
- Al Bundy |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Frihetsguiden, är det verkligen Guds vilja att dela upp människor i bättre och sämre människor? Afrikanerna som naiva idioter och judarna som de grymma och ondskefulla?
Din raslära har bara ett syfte nämligen att få den egna "rasen" att framstå som överlägsen, planetens übermenchen. Något som andra människor ska dyrka. Och visst kan du ibland även tolerera mörkhyade människor under förutsättning att de är dej trogna på dina villkor. Du behöver inte oroa dig för att jag skulle gå med i FG Alfa, jag är inte intresserad av den eller nån annan sekt heller för den delen. Vilka Nationaldemokraterna är kan man ju lätt se bara genom sitt deltagande i den årliga nazistmarschen i Salem. Förresten, jag stötte på en tråd i VoF Forum du kanske finner av intresse. http://www.vof.se/forum/viewtopic.php?f=10&t=6752 Edit: Jag såg nu att du redan hittat den tråden.
Posted on: 2008/9/26 8:43
Edited by Onslow on 2008/9/26 9:09:38
Edited by Onslow on 2008/9/26 9:10:19 |
|||
|
- Al Bundy |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Frihetsguiden, di brukar säga att du inte är någon rasist. Men vad anser du att en rasist är? Vi kan ta NE:s definition:
Quote:
Håller du inte med om det mesta? Punkt 1-4 håller du väl med om till 100%. Samt början av punkt 5, "att dominera", du tycker ju att den vita rasen är den bästa på att styra världen.
Posted on: 2008/9/26 8:57
|
|||
|
- Al Bundy |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Då ber jag om ursäkt, jag hade tydligen missuppfattat detta.
Posted on: 2008/9/26 11:28
|
|||
|
- Al Bundy |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Posted on: 2008/9/28 17:46
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login