vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Intervju med uteliggaren Rolf Peter
#1


See User information

Posted on: 2008/9/28 19:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Intervju med uteliggaren Rolf Peter
#2


See User information
Eliten handlar ju med droger men varför skulle kungen vara så inblandad, låter skumt.

Dock så försvinner ju mycket barn och så vidare, sedan skylls det på ett fåtal pedofiler.

Många personer utsätts för konstiga vapen, psykningar, med mera. Kanske man experimenterat med denna person istället för att döda honom? Eller så har han blivit helt förvirrad.

Posted on: 2008/9/28 20:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Intervju med uteliggaren Rolf Peter
#3


See User information
Den där tjommen har druckit för mycket rymdsoda han....

Posted on: 2008/9/28 20:08
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Intervju med uteliggaren Rolf Peter
#4
Det här är ju bara ett skämt och borde väl vara under dagens skratt

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Intervju med uteliggaren Rolf Peter
#5
Jag tar igen det jag sa.

Det var på riktigt. Kusligt!
Han är tydligen inskriven på Rånäs Rehabiliteringscenter

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Intervju med uteliggaren Rolf Peter
#6


See User information
Är han inskriven i idag? Mitt intryck var att han verkade veta en del om vad eliten håller på med, knarkhandel, pedofeli, orgier, mord med mera, men om han har erfarenhet av sånt eller bara snackar om sådant han läst eller hört vet jag inte. Svårt att få något riktigt sammanhang av vad han sade, det går ju att kolla upp vad hans släktingar håller på med.

Kanske han blivit utsatt för diverse övergrepp och helt enkelt fått en massa psykoser och effekter av droger. Har hört vanligt folk vara med om en hel del sjuka saker så det händer ju saker även i Sverige, speciellt när mycket aldrig kommer ut i ljuset.

Posted on: 2008/9/28 22:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Intervju med uteliggaren Rolf Peter
#7
Han är inskriven just nu ja. Eller om behandlingscenter fungerar som gode man för honom och han är fri. Inskriven är han.

Diagnos kan jag inte se. Men de flesta här skulle nog få märkliga diagnoser om vi var dumma nog att söka oss till psykiatrin.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Intervju med uteliggaren Rolf Peter
#8


See User information
Kanske värt att kontakta honom, om man får ställa litet fler frågor och fråga efter namn så kanske man kan få reda på om han har någon erfarenhet av vad han pratar om eller om det bara är påhitt. Tyckte att han beskrev den hemska verkligheten på ett åtminstone möjligt sätt, även om hans historia inte var så sammanhängande. Om han nu tagit droger, varit trakasserad och utsatt för övergrepp så kanske han inte vet riktigt vad som är sanning och så vidare, många förtränger allt och ändrar på sanningen för att kunna leva vidare. De flesta människor lever ju i en lögn och skulle aldrig klara av att "vakna".

Skumt hur som helst, har förr hört om personer som åkt in på psykhem när de börjat prata om eliten och så vidare. Var en som började prata om Federal Reserve och sådant som åkte in på psykhem, fast det var runt 1930-1940 eller nåt sånt i USA.

Posted on: 2008/9/28 22:51
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Intervju med uteliggaren Rolf Peter
#9
Jag tror han mest pratar goja. http://listen.to/rolfpeter

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Intervju med uteliggaren Rolf Peter
#10
Ursäkta mig? En grav psykos i full blom... "Min morbror har orgier med Englands prins"? "Kungen har tagit in en miljon ton amfetamin"? "Nu kör jag renlevnadsliv o frisk luft"? Ja, tjena...

En miljon ton? En biljon gram, spädes två eller tre gånger för gatukvalitet. 3 000 000 000 000 gram tjack, det blir många, många pannor det. Tro fan folk börjar vakna....

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Intervju med uteliggaren Rolf Peter
#11


See User information
Även om siffrorna och en del fakta som han nämnde är helt tokiga så har ju faktiskt eliten diverse orgier, t ex i Skull and Bones och sånt, kanske han hade någon släkting som varit med på något sådant och så blev han helt galen av all djävulskap.

Kay Griffin hade pratat med en soldat som blev våldtagen av Henry Kissinger i Vietnam, den soldaten fick stora psykiska problem efter det, speciellt då Henry Kissinger är en känd person och inte vem som helst.

Posted on: 2008/9/29 0:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Intervju med uteliggaren Rolf Peter
#12


See User information
Planeten jorden har gått honom till huvudet...

Posted on: 2008/9/29 0:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Intervju med uteliggaren Rolf Peter
#13


See User information
Kungen lär ju tjäna deg vid sidan av också...

Vem skulle inte bli lite galen och förvirrad om man visste att det var 100 % sanning?

Sättet han formulerar och hans andliga snack så verkar han ganska skarp i huvudet. Men efter ett liv av droger gör ju sitt med huvudet. Tycker han låter ganska övertygande, om man bortser från hans udda jargong. Men soft snubbe ändå hehe...

Man borde ju verkligen ta ett snack men Rolf om han nu är i livet idag? Vi borde ta kontakt med honom...

Roffe droppa det här 1996, internet var bara barnet då...

Posted on: 2008/9/29 1:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Intervju med uteliggaren Rolf Peter
#14
Internet var 27 år gammalt 1996.
Som jag sa tidigare så är han i livet och vårdas på rånäs rehabiliteringscenter.
Jag tror man är ganska rökt om man sätter någon tilltro till honom. Han har nog bara snappat upp vissa saker under stockholms broar som han sedan tolkat som han gör.
Konspirationsmedvetenhet kom inte med internet. En del har haft insikt om sånt her hela sina liv.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Intervju med uteliggaren Rolf Peter
#15


See User information
Slartibartfast
Hur fick du reda på det?

för den stora massan... spela inte smart!

Posted on: 2008/9/29 1:32
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Intervju med uteliggaren Rolf Peter
#16
Att han var inskriven på rånäs?
Han ger ut sitt personnummer i del 2
19640807-0297
En snabb på www.upplysning.se visar att han lever och att han inte har någon adress listad visar ju att han faktist är bostadslös.

Att han var inskriven på rånäs fick jag genom en annan snabbkoll, men det gick tydligen att se via upplysning.se också om man bara skrev 640807-0297

Man ser tom att han tillverkar Norrlandsskinnbyxan :)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Intervju med uteliggaren Rolf Peter
#17


See User information
ok. bra jobbat:)
Man borde göra ett besök där och spela in ett reportage. Men nu har väl nissarna radera minnet på stackaren.

Det här med att det inte försvinner barn i Sverige är en stor lögn. Föräldralösa asylsökande barn försvinner spårlöst här hemma i "trygga" lilla Sverige.

Posted on: 2008/9/29 1:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Intervju med uteliggaren Rolf Peter
#18


See User information
Jag tycker detta var riktigt intressant.
Detta är ändå 12 år sedan... fanns det verkligen så här mycket info om NWO då?
Alltså, som en uteliggare utan problem skulle få tag på eller bli informerad om?

Posted on: 2008/10/5 10:45
“Emancipate yourselves from mental slavery. None but ourselves can free our minds...”

Bob Marley
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Intervju med uteliggaren Rolf Peter
#19


See User information
Folk har grävt i nwo i hundratals år, det är först på sistone som välidigt många fått reda på det, spontant så tror jag att han antingen hört något om det från någon annan eller att han blivit utsatt för missbruk, påtryckningar, droger och annat av de som han kallar sina släktingar.

Posted on: 2008/10/5 17:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Intervju med uteliggaren Rolf Peter
#20
Quote:

nazgul4 skrev:
Detta är ändå 12 år sedan... fanns det verkligen så här mycket info om NWO då?
De första sidorna jag besökte på internet när jag skaffade mig det 1994 var konspiratoriska.
Det var bara det att innan internet blev stort spred sig sådant här via folkmun eller via böcker.
Jag tycker inte att det är ett dugg märkligt att den här killen pratar om det, men ingenting går ju ihop riktigt.
Han har nog bara hört någon prata om sådant.

/computerror

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Intervju med uteliggaren Rolf Peter
#21


See User information
Quote:

jin83 skrev:
Kanske värt att kontakta honom, om man får ställa litet fler frågor och fråga efter namn så kanske man kan få reda på om han har någon erfarenhet av vad han pratar om eller om det bara är påhitt. Tyckte att han beskrev den hemska verkligheten på ett åtminstone möjligt sätt, även om hans historia inte var så sammanhängande. Om han nu tagit droger, varit trakasserad och utsatt för övergrepp så kanske han inte vet riktigt vad som är sanning och så vidare, många förtränger allt och ändrar på sanningen för att kunna leva vidare. De flesta människor lever ju i en lögn och skulle aldrig klara av att "vakna".


Haha, hört talas om källkritik? Ingen vettig människa kan väl ta den mannen på allvar?

Posted on: 2008/10/8 17:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Intervju med uteliggaren Rolf Peter
#22


See User information
Quote:

daniel_foe skrev:
Quote:

jin83 skrev:
Kanske värt att kontakta honom, om man får ställa litet fler frågor och fråga efter namn så kanske man kan få reda på om han har någon erfarenhet av vad han pratar om eller om det bara är påhitt. Tyckte att han beskrev den hemska verkligheten på ett åtminstone möjligt sätt, även om hans historia inte var så sammanhängande. Om han nu tagit droger, varit trakasserad och utsatt för övergrepp så kanske han inte vet riktigt vad som är sanning och så vidare, många förtränger allt och ändrar på sanningen för att kunna leva vidare. De flesta människor lever ju i en lögn och skulle aldrig klara av att "vakna".


Haha, hört talas om källkritik? Ingen vettig människa kan väl ta den mannen på allvar?


Sanningen kommer ur munnen på Dårar och små barn, som ordspråket lyder.

Att kungen är inblandad i Knarksmuggling har jag ghört förut ifrån ett par högt uppsatta bankpersoner, så vem f-n vet!

Det gick en dokumenteär på TV3 för några år sedan som visade Arkans Torped i Sockholm och hans vän i Montenegro, knarkmaffiabossen i Sockholm som var kompis med den svenske Kungen.

Senare i programmet visade de gravstenen i Montenegro över knarkmaffiabossen där det stod "Från Kungen av Sverige till Kungen av undre världen" med det svenska kungavapnet överst på gravstenen.

Tänk även på att Kungens kusiner i det Brittiska kungahuset alltsedan Opiumkrigets dagar i Kina kontrollerat knarkhandeln genom dess banker i framförallt City of London.

Kom även ihåg att Rothschildsgenten och den extreme drogliberalisten, George Soros är den som har hand om Kungahusets kapital ( I alla fal för an cirka 10 år sedan när det var uppe för debatt i Kvällspressen )

Posted on: 2008/10/8 19:52

Edited by bennybear on 2008/10/8 20:10:18
Edited by bennybear on 2008/10/8 20:17:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Intervju med uteliggaren Rolf Peter
#23


See User information
Ja verkligen, historien visar igen och igne att det är den kära och trovärdiga regeringen som faktiskt står bakom en stor del av distributionen av droger.

Droger=kontroll

Posted on: 2008/10/8 19:56
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Intervju med uteliggaren Rolf Peter
#24


See User information
Quote:

emil322 skrev:
Ja verkligen, historien visar igen och igne att det är den kära och trovärdiga regeringen som faktiskt står bakom en stor del av distributionen av droger.

Droger=kontroll

Först var det knugen, nu regeringen. Nu får Ni bestämma er..

Posted on: 2008/10/8 21:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
30 user(s) are online (30 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 30

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS