vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Svensk dokumentär?
#1


See User information
Tror faktiskt att en svensk dokumentär om 911 och allt annat elände som centralbanken skulle hjälpa rörelsen. Lite för stora ord i dom engelska för en del och gör det svårt o förstå hur det hänger ihop. Många som har svårt o förstå utan att det finns referenser till nåt dom märker av.

Posted on: 2008/9/20 13:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svensk dokumentär?
#2


See User information
Intressant sak du tar upp här!
Det har jag också tänkt på - och i min tänkta dokumentär hade jag velat ta upp paralleller mellan det amerikanska frimurarsystemet mot vårat eget.
Jag tycker det finns otroligt mycket att hämta från vårat eget land och våran stadsbild. Kungen som frimurarorderns högste beskyddare , Statsministerns uttalande i Kinesisk media om globalisering och att vi är ett enat folk (eller liknande - har letat efter klippet - men inte hittat det igen, såg det på TV :/)
Men det finns mycket mer..
Jag tror det skulle beröra många - speciellt om man öppnar upp med hur det ser ut i USA, och sedan för över det till vårat system här i landet.

Posted on: 2008/9/20 13:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svensk dokumentär?
#3


See User information
Jag har proffs kameror studios blue screen, vi är flera redan intresserade...

VEM då vill JOBBA?

Hmmm? GÖRA något?

Manus, kontakter information, svenska injenör och architects...

; )

Posted on: 2008/9/20 14:36
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svensk dokumentär?
#4


See User information
Låter som en bra ide, hoppas detta blir av någon gång :)

Posted on: 2008/9/20 17:24
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svensk dokumentär?
#5


See User information
Finns det några duktiga mulvadar som orkar gräva igenom historieböcker o artiklar? Själv blir man ju yr efter en timma av läsande o letande efter info...
historiskt perspektiv, vetenskaplig fakta, politiska beslut, ekonomiska fronten, lagar o förordningar...
Efter det får man fram frågor och måste leta upp folk som är inom rätt område och som vill ställa upp. En hel del arbete...

Posted on: 2008/9/20 19:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svensk dokumentär?
#6


See User information
Det går säkert att låta sig sponsras av vissa fonder - så det behöver ju inta drabba en ekonomiskt om vi/någon vill träffa rätt person i sammanhanget.
Fondboken är stor - och täcker väldigt många områden.
En gång då jag var inne på att skriva en bok så gick jag igenom den - och lyckades hitta åtminstone runt 15 passande fonder..

Det hade varit bra om man kunde ställa upp en mindre form av agenda och målsättning. Även målgrupp/-er

Posted on: 2008/10/12 11:14
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ta DeT LuGNT DeT LöSeR SiG

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svensk dokumentär?
#7


See User information
Vi sätter upp en arbetsgrupp på distans på vaken, fixar en egen avdelning på forumet för filmen, diskuterar fram en timeline med översikt om vad den ska handla om..

Sen kan det rulla på.. För alla vi har ju olika filmklipp som vi kan dela med oss av.. Jag har hur mycket bildmaterial som helst..

Posted on: 2008/10/12 12:06
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svensk dokumentär?
#8


See User information
jag hjälper gärna till med filmskapandet.

Quote:

TeBe skrev:
Vi sätter upp en arbetsgrupp på distans på vaken, fixar en egen avdelning på forumet för filmen, diskuterar fram en timeline med översikt om vad den ska handla om..


toppen idé. går det att fixa omedelbumms?
kan tänka mej att gräva fram grejer och läsa också. allt man behöver är väl lite uppfinningsrikedom, tålamod och tid.

Posted on: 2008/10/12 22:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svensk dokumentär?
#9


See User information
Jag är beredd att dra mitt strå till stacken. En dokumentär på svenska om enbart 911 till en början tror jag är optimalt.

Posted on: 2008/10/13 2:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svensk dokumentär?
#10


See User information
Kandah, jag tror man kan dra in flera ämnen i en dokumentär, så en lite bredare film röstar jag för..

Man ska nog försöka att jämföra det amerikanska tillvägagångsättet gällande kriget mot terrorn och följande lagstiftning mot EU's/Sveriges motsvarighet.. och sen visa att allt är ett skämt, dom enda riktiga terroristerna backas upp av CIA/USA..

Man kan enkelt ta flera delar ur Terrorstorm för att påvisa att tidigare terrorattentat har utförts av hantlangare åt den amerikanska staten..

Men en tidslinje vore nåt att börja med.. Vart börjar vi och vart slutar vi?

Jag tycker vi börjar med den gömda/glömda historian om tidigare terrorattentat, med flera urklipp från bland annat Terrorstorm

Posted on: 2008/10/13 12:48
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svensk dokumentär?
#11


See User information
bara o börja klippa sen lägga på en berättar röst.

Posted on: 2008/10/13 14:33
Bruna skjortor och hakkors tillhör 40-talet. Dagens nazister har slips och kavaj...
http://www.peakoil.com/
http://technocracy.org/
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svensk dokumentär?
#12


See User information
För att folk ska koppla kanske en del av filmen borde handla om enkla grejer, typ vad vi ska äta och dricka.

Och hur det relaterar till NWO.

Att göra upp med begrepp som medborgarnas hjärnor dagligen gnuggas mot, globalisering t ex, tror jag är väsentligt.

Vore svinkul att intervjua Carl Bildt eller Jyrki Katainen om den så kallade statsskulden.

Mbwahhahhah!

Lycka till, ser fram emot resultatet!

Posted on: 2008/10/14 0:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svensk dokumentär?
#13


See User information
Quote:
Man ska nog försöka att jämföra det amerikanska tillvägagångsättet gällande kriget mot terrorn och följande lagstiftning mot EU's/Sveriges motsvarighet.. och sen visa att allt är ett skämt, dom enda riktiga terroristerna backas upp av CIA/USA.. :TeBe



Bra!
Inte bara jag som tycker det då =)
det gäller ju att få upp ögonen på svenskarna. Att fokusera på det bisarra systemet de har i USA leder inte så långt man kanske önskar. Alla bryr sig mest om sig själva, och folk i sin omgivning. en dokumumentär på Svenska borde involvera Svenskar och våran livsstil.

Hur man lägger upp argument lär man sig bra genom att läsa på om retorik. Jag ligger doch bara på en hobbynivå, och knappt det. Jag har bara läst en bok. Praktisk retorik av Göran hegg.
Men det är en bra bok. och man lärde sig mycket genom den.

T ex. nu när målgruppen är en omedveten skara. Några som kanske på sin höjd hört talas om frimurare, och att de sysslar med välgörenhet och har fyllefester lite imellanåt.
Då skall man börja med några ganska bra argument för sin sak.. Sedan gå på med lite sämre och avsluta med de alldra bästa.
retorik är en mycket gammal vetenskap, och den är finslipad in i det minsta av makteliten - vill vi få genomslagskraft i budskapet. Så måste det följa retoriska "lagar".

Vi borde inte uppmåla helvetet det innebär att leva i deras* världsordning - utan utopin som skulle kunna urvinnas från sann mänsklig frihet.
Det kan tyckas omoraliskt att använda retoriska knep för att nå in i folks hjärtan. men vill man inte påverka folk - så borde man inte engagera sig i sådana här projekt.
Det går dessutom att göra på flera sätt när man gör en film om orättvisor.
Antingen så ställer man bara en massa frågor, och skapar på det sättet en tänkande åhöraskara. Eller så drar man en massa slutsattser och skapar en omvänd åhörarskara.
Jag skulle nog rösta på att stimulera tänkandet i den första filmen. Blir det en uppföljare så kan man tacka vissa svårbesvarade slutsattser och tipps om överlevnad.

Jag tycker att det i första hand handlar om att peka ut problemet med en elitklass, och visa på vad det är för agenda de har. och inte blanda in våra åsikter om vad som är rätt och fel.
bara behandla fakta som går att dubbel och trippelkolla.
Jag vill inte stå till åtlöjje för köpta/hjärntvättade kritiker när de lyfter fram några argument i filmen och lyckas med dem förvränga hela andan i dokumentären och få det till något nästan likt det vi vill motarbeta.
Ett systemn som kontrollerar och fängslar folks medvetanden.

Posted on: 2008/10/14 8:30
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ta DeT LuGNT DeT LöSeR SiG

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svensk dokumentär?
#14


See User information
Vilka som äger media i Sverige/EU länderna/Amerika.

Hur dom får oss att tycka saker nu så kommer en lagstiftning mm. Sen visar det sig att det som skrevs ryktades var falskt.

Medias roll i samhälles utveckling, krig, sinnes stämning för den enskilde individen.

Vilka som tjänar på detta. Och vilka dom är.

Vad som väljs att skrivas om.

Men jag kan hålla med om att räcker med att fokusera den första filmen på 9/11 och dess efter följder för oss här i Sverige /EU/ världen. Plus själv klart alla dom ??? tecken som inte går att bort se från typ hus 7, övning samtidigt, utredningen, smällen under husen, mm

Men om den blir lyckad, kanske det kan bli en vaken serie. Som behandlar många ämnen.

Jag är på!

Posted on: 2008/10/14 8:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svensk dokumentär?
#15


See User information
PROBLEM:

Allt hänger ihop.
Det är lite som ett plockepin. För börjar man på i ett hörn märker man ganska snart hur allt bygger på alla saker i dess omgivning.

Som i det här fallet - vi vill peka på att världen styrs av en elit. Och vi vill kunna uppmärksamma och reda ut på vilket sätt det görs, och med vilka medel.
Medlen är ju det som allt/hela deras verksamhet är beroende av. Och i värld så är det pengar det handlar om.
Och med en sådan godtrogen hjord med boskap så kan eliten dra in skattepengar och använda dem till sin egen agenda.

Tittar man t.ex på forskarvärlden - så är den inte så imponerande eftersom den är extremt beroende av tilldelade pengar. Vilket i många fall påverkar forskarnas fokus.
Ta detta med den globala uppvärmningen som ett exempel.
Om en marinbiolog ville åka till andra sidan jorden och studera någon utrotningshotad ras så hade han/hon kanske inte fått medel till det på en gång. Men skulle han/hon lägga till att studien skulle beröra artens anpassning till den globala uppvärmningen så hade medlen tillhandalags mycket tidigare, och dessutom förmodligen i slutänden bli mer uppmärksammad.Men pengar kommer nästan alltid med en politisk agenda strax bakom.

För nu när politiker lyckats omvända alla i västvärldens uppmärksamhet på jordens hälsa så kan de i efterhand komma med en suvverän lösning på det hela..
Den har vi inte än skådat - men det ryktas ju om att Al Gore kommer komma med "free energy" passande till valåret 2012.

Det jag vill ha sagt är mest det att eftersom allt handlar om pengar - så är det svårt att beröra något ämne då allt som har hänt gjorde det av en anledning vi än i dag kan ha svårt att förstå varför det händer.
Och börjar man på med att beskriva en del av samhället - typ 11:e september, så kommer man sluta upp i att det handlar om pengar och makt.
och tömmer man inte ett ämne helt - så kommer nog de som är uppmärksamma och verkligen lyssnar att känna att det är någonting som inte stämmer - och med en sådan tanke i huvudet går inte mycket annat in.



(ok - är lite trött just nu, hoppas ni kan ursäkta mig om ni inte hänger med - lite flummigt skrivet...och det går knappt ihop i mitt eget huvud... gick ifrån på jobbet ett litet tag och tittade forumet - lite väl seg dag detta)

Posted on: 2008/10/15 14:07
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ta DeT LuGNT DeT LöSeR SiG

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svensk dokumentär?
#16


See User information
allt hänger ihop. det tycker jag också. och man kan ju kanske visa på att dessa saker faktisk har stor negativ påverkan på oss som bor i sverige. att det verkligen inte är någonting som kanske/kanske inte händer på andra sidan jorden men inte påverkar mig...

vi hade kanske inte levat i detta kontroll samhälle idag om det inte stått terroristhot i varje tidning i 7 års tid?
tänk om elfte september är en lögn... den dag som orsakat dessa tidningsrubriker?

till och med i lilla Gävle har vi nu kameror i stadsbussarna! även om detta inte skylls på terrorister såklart utan på brottslighet, men även här går det att ifrågasätta om detta verkligen skyddar oss mer än det gör oss än mer rädda och småsinta.
vad är syftet med detta?

visa på privatägda säkerhetsföretaget BLACKWATERS verksamhet i irak och världen och undra varför svenska säkerhetsvakter får mer och mer befogenheter?

och om man tar bilderberggruppen så har ju många svenskar varit med där.
om man fått förklaringar kring omständigheterna med bilderberggruppen och sedan lyssnar på detta svävande svar av Mona Sahlin så börjar man ju fundera hur det egentligen står till:
http://www.youtube.com/watch?v=TSLpFCZAThQ

när man sedan ser att trots att svenska folket röstat NEJ till euron så introduceras den nu i södra sverige börjar man ju undra om inte bilderbergarnas röst väger mer än svenska medborgarnas:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3259452.ab

och islands ekomomi har kollapsat fullständigt och de tvingas nu binda deras krona till EURON. finns det en risk för detta i sverige?
http://svenska.yle.fi/nyheter/artikel.php?id=141035

och sedan har vi media, som ju är ett skämt i sverige.
titta bara på de påhopp mot vaken.se.
det som vaken står för och det som visas i media är ju vitt mot svart. de har ju antingen aldrig ens övervägt att titta in här, eller så har det mycket väl tittat in och beslutat att visa annat.

estonia, olof palme, sveriges del i andra världskriget. and so it goes.

TILLÄGG:
kom på nu i efterhand att sverige ju för sjutton är med i EU, haha det hade jag glömt för en stund. närå, men vad är EU egentligen och vad är detta som sverige är en del av?
typ så...

Posted on: 2008/10/15 19:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svensk dokumentär?
#17


See User information
Hej!

Jag föreslår detta arbetsätt.

1: Skriv vilka ämnen ni vill ta upp i tråden.

2: Tillsammans sållar vi ut de viktigaste för 1 eller flera filmprojekt.

3: Leta rätt på material från gamla filmer som passar ämnet.
Filma egna filmklipp som passar till ämnet.

4: Dela in oss i olika arbetslag som klipper film.

5: Klart.

Man behöver inte så mycket pengar för detta, filmen blir dock olaglig iom att den tar av andra, men det gör inget för vi tar inga pengar för den

Posted on: 2008/10/16 10:37
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svensk dokumentär?
#18


See User information
ABSOLUT!
ingen profit!

Men om *The Lorax* nu har all filmutrustning som behövs.. så är det ju typ ev. resekostnader.. Men samtidig så finns allt material som behövs redan tillgängligt på internt.
Det kan ju kanske vara intressant att ringa runt till lite folk och ställa jobbiga frågor - och banda samtalen.

Posted on: 2008/10/16 21:06
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ta DeT LuGNT DeT LöSeR SiG

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svensk dokumentär?
#19


See User information
Vill man väcka Svensson får man begränsa sig till väldigt få ämnen. NWO är för stort men EU är närmare och påverkar indirekt.

Posted on: 2008/10/17 10:00
Bruna skjortor och hakkors tillhör 40-talet. Dagens nazister har slips och kavaj...
http://www.peakoil.com/
http://technocracy.org/
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svensk dokumentär?
#20


See User information
Mina fem ören...
Fokusera på EU, särskilt folkomröstningen från ´94, där en fjärdedel av befolkningen(43,5 av valmanskåren)tvingade in alla i en superstat för evigt. Granska ja-sidans lögner o hot.
Ta upp Saltsjöbadavtalen o den oheliga alliansen mellan elit o fackförening.
Ta upp kungahuset, adeln o kapitalägarna.
Ta upp fåraktigt terrorlagstiftning med starkt fokus på den olagliga utlämningen av egyptierna 2001 o somalierna på terrorlistan. Dessa övergrepp har kostat förövarna alldeles för lite.

9-11 kommer bara göra filmen till en sitting duck, oavsett ur rätt o riktigt vi tycker att det är. Ge inte motståndarna det.

Posted on: 2008/10/17 12:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svensk dokumentär?
#21


See User information
Quote:
9-11 kommer bara göra filmen till en sitting duck, oavsett ur rätt o riktigt vi tycker att det är. Ge inte motståndarna det.



Jag håller med.!

man skall inte ta någonting för givet - och i det här fallet så kommer det misslyckas om det är för avancerat.
Det finns någonting inom reklambranschen som går ut på att budskapet skall rikta sig till en 7 ådrings intellektnivå.

Man skall söka något som kan likna vid den lägsta gemensamma nämnaren - någonting som alla kommer förstå.

Men det finns olika sätt att gå runt det. Men detta är egentligen detaljer som kommer in lite senare..
Men planen in i T.T. är ändå en trigger för många. lyckas man där - så kan det ha stor genomslagskraft.
Men det är en film i sig själv det ämnet.

Posted on: 2008/10/17 15:45
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ta DeT LuGNT DeT LöSeR SiG

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svensk dokumentär?
#22


See User information
Quote:

HuMaHuMHuM skrev:
man skall inte ta någonting för givet - och i det här fallet så kommer det misslyckas om det är för avancerat.
Det finns någonting inom reklambranschen som går ut på att budskapet skall rikta sig till en 7 ådrings intellektnivå.


jo men kanske är en reklamfilm inte det bästa att göra. det finns också någonting inom filmbranschen som säger att man ska aldrig underskatta sin publiks intelligens. Om det är för enkellt så kan det vara att mata. De ska ju ges möjlighet att tänka över det man säger också. Vi kan ju inte sälja något utan snarare utmana och motivera till egen forskning.

Visst kan det bli för avancerat, det håller jag absolut med om, men jag tror att den största faran är att det blir for "out there", där lär man vara försiktigare tror jag.

Posted on: 2008/10/17 17:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svensk dokumentär?
#23


See User information
Möjligt att Sverige varit involverat i Gladio?

Hur som helst så sysslade många skuggregeringar i europa med att spränga civila och barn i luften.

"Gladio" (BBC, 1992)
http://www.youtube.com/watch?v=FFeaCWMNOXY

Posted on: 2008/10/17 23:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svensk dokumentär?
#24


See User information
Quote:
matsarn skrev:
Jo men kanske är en reklamfilm inte det bästa att göra. det finns också någonting inom filmbranschen som säger att man ska aldrig underskatta sin publiks intelligens. Om det är för enkelt så kan det vara att mata. De ska ju ges möjlighet att tänka över det man säger också. Vi kan ju inte sälja något utan snarare utmana och motivera till egen forskning.


Jag håller med helt och hållet.
Det där med att man inte skall underskatta publikens intelligens däremot..
Handlar inte det om att stimulera publikens fantasi och till viss del förståelsen av sammanhanget trots mycket klipp?
(jag vet inte exakt - bara frågar! men jag tror - att om man tror att alla kommer förstå vad man vill ha sagt är lite av ett dött lopp ivf)
Samtidigt om man försöker undkomma vissa obehagliga ämnen eller sanningar genom att tala med 'stora' ord, och vilseledande menigsbyggnad - så förstå folk det oväntat bra.
Det är som att man triggar en försvarsmekanism - och det sekundära ordförrådet fyller sin fulla funktion helt plötsligt.


Några sätt att undgå dessa problem kan var att först bygga upp en känsla om gemenskap - och under tiden ha en neutralt och medgripande inledning.
Alla som ser filmen skall känna igen sig själva ganska snabbt i situationen. De borde presenteras en anledning att bry sig.
Och här är det nog lämpligt om allt har en personlig twist.

Ungefär som att om någon får dra sin livs historia och hur man kom in på ämnet, vem man var innan och varför personen i fråga känner att det är omöjligt att vara gå tillbaks till det medvetandet igen.
(lite av ett Matrix senario då man berättar om när man åt det röda pillret)

Sedan kan ett problem uppenbaras - någonting som ledde till att personen i fråga kännde sig manad till att ta reda på vad som håller på att hända.
OCh här är självbevarelsedriften otroligt stark och bra att anknyta till.

Efter en sådan öppning: ca 10-15 minuter
Kan man vräka på med ganska mycket "konstiga sker" och säga som det är - det är ett gissel 'där' ute - och svårt att veta vad man skall tro på, eller lyssna till.

-"...Men det finns fakta" osv




PS: Jag är inte inne på en reklamfilm - med de i reklambranschen är ju de som är mest slipade på att "smyga sig in bakvägen" i folks medvetanden.. Och i det här fallet så har vi en massa försvarsmekanismer att ta i tur med - och då i första hand män, kvinnor är lite mer vidsynta. Men det är svårt - och folk har egentligen "valt" (i deras 'undermedvetna' ögon) att blunda hela sina liv. Så är det svårt att komma med en starkt lysande lampa och skrika att hela världen egentligen är upp & ner... behövs göras med lite finnes

Posted on: 2008/10/18 11:13

Edited by HuMaHuMHuM on 2008/10/18 11:30:16
Edited by HuMaHuMHuM on 2008/10/18 11:34:49
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ta DeT LuGNT DeT LöSeR SiG

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
38 user(s) are online (38 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 38

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS