vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Anonym
The Reptillian Question!
#1

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The Reptillian Question!
#2


See User information
Påminner ganska mycket om NEGS. https://www.flashback.info/showthread.php?t=577451

Kanske är det samma, eller kanske använder de sig bara av liknande knep för att vampyra sig på folk. :D

Tycker förövrigt det är lite konstigt att de där reptilerna alltid framställs som extremt negativa och hemska. Jag tror man gör rätt i att inte lyssna på det.

Posted on: 2008/10/24 7:47
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The Reptillian Question!
#3


See User information
sångaren i The Doors trippade mycket på LSD och han var en ödla i en annan värld, han kallade sig Lizard King.

Jag tror definitvt det finns reptiler men att de styr, njae, jag tror mer det är "tanke forms" entiteter isåfall. Men just detta område är svårt att ge sig in på om man har fel information med sig i ryggsäcken...

Jag håller med X-ploshit, man gör bäst i att inte lyssna på det. Det bästa man kan göra är att fokusera på att finna sig själv eller sprida fakta om hur vi är förslavade genom ekonomi och styrda av "NWO"/Illuminati till de som är redo att ta till sig det.

peace!

Posted on: 2008/10/24 22:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The Reptillian Question!
#4


See User information

Posted on: 2008/10/24 22:37
"-Vi styrs av samling idioter som inte ens är medvetna om att de är fascister." Fahrenheit451
<administratör>
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The Reptillian Question!
#5


See User information
Människor är så extremt naiva. Den stora massan kan inte föreställa sig ett intelligent rovdjur som livnär sig på oss. Visst, man ska fokusera sig på det positiva, men att leva i la-la land gör en svag och naiv. Alla motgångar gör oss starkare. Ibland när jag är riktigt fattig i slutet av månaden kan jag skratta för mej själv då jag vänder upp och ner på min lägenhet efter små slantar för att ha råd att köpa mat, det gör mig bokstavligt talat hungrigare och jag mår bra av det. Livet är ett spel för mig, jag är inte rädd för något längre. Hela samhället är så vansinnigt felbyggt åt helvete men jag bara skrattar, så komiskt allting är. Man måste bemöta och bemästra mörkret i dagsläget, stampa på sina inre demoner för att sedan se ljuset och kärleken. Vi behöver en Detox!! Om reptiler nu existerar så är jag inte förvånad. Av vissa "människor" får man kalla kårar av, det bara är så...

Posted on: 2008/11/18 21:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The Reptillian Question!
#6


See User information
Quote:

Don_juan skrev:
Människor är så extremt naiva. Den stora massan kan inte föreställa sig ett intelligent rovdjur som livnär sig på oss. Visst, man ska fokusera sig på det positiva, men att leva i la-la land gör en svag och naiv. Alla motgångar gör oss starkare. Ibland när jag är riktigt fattig i slutet av månaden kan jag skratta för mej själv då jag vänder upp och ner på min lägenhet efter små slantar för att ha råd att köpa mat, det gör mig bokstavligt talat hungrigare och jag mår bra av det. Livet är ett spel för mig, jag är inte rädd för något längre. Hela samhället är så vansinnigt felbyggt åt helvete men jag bara skrattar, så komiskt allting är. Man måste bemöta och bemästra mörkret i dagsläget, stampa på sina inre demoner för att sedan se ljuset och kärleken. Vi behöver en Detox!! Om reptiler nu existerar så är jag inte förvånad. Av vissa "människor" får man kalla kårar av, det bara är så...


Det va nog de bästa ja läst här på länge.. ja känner likadant och håller med till 100%.

Världen är så sjuk så finns inte mycket annat att göra än att skratta åt hela skiten

Posted on: 2008/11/21 14:28
Ju mer man vet, Ju mer vet man att man inte vet och den som tror han/hon vet allt, vet egentligen ingenting.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The Reptillian Question!
#7


See User information
Quote:

Mini skrev:
Quote:

Don_juan skrev:
Människor är så extremt naiva. Den stora massan kan inte föreställa sig ett intelligent rovdjur som livnär sig på oss. Visst, man ska fokusera sig på det positiva, men att leva i la-la land gör en svag och naiv. Alla motgångar gör oss starkare. Ibland när jag är riktigt fattig i slutet av månaden kan jag skratta för mej själv då jag vänder upp och ner på min lägenhet efter små slantar för att ha råd att köpa mat, det gör mig bokstavligt talat hungrigare och jag mår bra av det. Livet är ett spel för mig, jag är inte rädd för något längre. Hela samhället är så vansinnigt felbyggt åt helvete men jag bara skrattar, så komiskt allting är. Man måste bemöta och bemästra mörkret i dagsläget, stampa på sina inre demoner för att sedan se ljuset och kärleken. Vi behöver en Detox!! Om reptiler nu existerar så är jag inte förvånad. Av vissa "människor" får man kalla kårar av, det bara är så...


Det va nog de bästa ja läst här på länge.. ja känner likadant och håller med till 100%.

Världen är så sjuk så finns inte mycket annat att göra än att skratta åt hela skiten


+1 WÖÖÖÖÖRD!

Nejmen helt allvarligt. Det är precis så man måste lära folk att tänka.
Jag tycker ett bra sätt att hålla sig lycklig på, det är att hela tiden tänka i olika perspektiv.
Ett exempel är "trädmannen", han brukar jag tänka på ibland, då kan man ju inte med och sitta och gnälla när andra människor har det så jävligt.
Jag är glad att det finns mycket negativt, för det ger mig perspektiv och jag inser hur bra jag har det, trots att man nästan svälter ihjäl i slutet av månaden.
Men självklart är det många fall, som trädmannen, som är helt vansinnigt tragiskt. Men jag tror det negativa måste finnas där. Trädmannen föddes för att ge andra perspektiv. Det är ett verktyg för att vi ska kunna känna igen det positiva. Eller så är det kass karma. =D

Posted on: 2008/12/11 4:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
21 user(s) are online (21 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 21

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS