vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Bush declares state of emergency 11/10/2008 for WMD attack??

See User information
Bush declares state of emergency 11/10/2008 for WMD attack??

Continuation of National Emergency with Respect to Weapons of Mass Destruction

Federal Register, Nov 12, 2008, Vol. 73., No. 219, Presidential Documents, p. 67095, Part IV.

I issued Executive Order 13382 that, inter alia, further amended Executive Order 12938 to improve our ability to combat proliferation.

The proliferation of weapons of mass destruction and the means of delivering them continues to pose an unusual and extraordinary threat to the national
security, foreign policy, and economy of the United States; therefore, the national emergency first declared on November 14, 1994, and extended in
each subsequent year, must continue. In accordance with section 202(d) of the National Emergencies Act (50 U.S.C.
1622(d)), I am continuing for 1
year the national emergency declared in Executive Order 12938, as amended. This notice shall be published in the Federal Register and transmitted to the Congress. (Presidential Sig.) THE WHITE HOUSE, November 10, 2008.

http://www.youtube.com/watch?v=RFyeocHpCzU

Posted on: 2008/11/12 22:13
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Bush declares state of emergency 11/10/2008 for WMD attack??
... och imorgon är det North Com övning. Vi märker om det är en het eller kall övning om några timmar.

Ex heta övningar: 7-7 London och 9-11, New York.

Jag gillar kalkylen som Alex har i Terrorstorm på sannolikheten med att en terrorattack verkligen sker, på samma plats och tid som man har en övning.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Alex Jones hit och dit... Även en blind höna hittar ett korn ibland.
Undrar vem Alex Jones får sin information av?

Själv är han ju mest upptagen av demonstrationer och att bli arresterad... Och självklart göda sitt enorma ego med sina shower där han klankar ner på alla som hotar hans plats.

Vad påminner sådant beteende om?

Hur sprider han information när han försöker trycka bort alla som kommer "till hans nivå"?

Han är bara en thing-on-a-spring.

Och du som tror du är vaken låter dig programmeras av andra.

Alex Jones ger COLD READINGS! Saker som händer som kan ges bred tolkning... Hade det inte varit flygplan som kraschade i WTC hade han pekat på en annan händelse som passade in någorlunda till hans beskrivning.
Du tror det för ddu vill tro det. DU GILLAR ALEX JONES ÅSIKTER.
Han är den starka aggresiva ledaren du så väl behöver.

Du har fått lite info av mig via mail och skulle det mot all förmodan inte bli så får vi se hur snabb du är med kritiken mot mig... Eftersom din kära Alex Jones tillåts ju ha ganska hög felmarginal.
Det jag sagt här på forumet är rätt till 70-80%
Något bättre än Alex...
Men det är klart... Gillar man högerradikala kristna så gör man...

Åh... Förresten... kalkylen Alex Jones har med i terrorstorm är inte hans egen... heller...
Matte har aldrig varit Alex Jones starka sida. Men för dig räcker det väl att säga att eliten styr den också.

See User information
E du full eller cputerror?

Snacka om att gå offtopic. Ska en tråd om AJ eller använd någona v doms finns om du vill diskutera honom.

Posted on: 2008/11/13 4:00
"-Vi styrs av samling idioter som inte ens är medvetna om att de är fascister." Fahrenheit451
<administratör>

Anonym
Ja, det var Offtopic, men Alex Jones nämndes... som vanligt.
Så trött på Alex Jones så jag spricker snart.

Alex Jones hit och Alex Jones dit. Killen står inte för någonting gott överhuvudettaget.

Jag var inte full. Definitivt inte.

Dessutom kom jag in på ämnet med Cold Readings angående dagens övning.

See User information
Får se vad händer.

Ang Jones, kolla bara på youtube om hans beteende nya år 1999 2000

Alex har ALLTID varit så där, det måste man ta hänsyn till....

Posted on: 2008/11/13 17:10
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

Anonym
förstår inte varför det är så mycket hat för alex jones på det här forumet.

Quote:
Undrar vem Alex Jones får sin information av?

Av illuminati!! jag har 100 källor på det som jag inte tänker visa.

Quote:
där han klankar ner på alla som hotar hans plats

Vilka har "hotat" hans plats? ge mig namn och källor, vad har han gjort för att förstora dom? ge mig källa.

Hoppas du inte svarar peter joseph. aldrig kul att se en "vaken" som är en jubelidiot.

Quote:
Och du som tror du är vaken låter dig programmeras av andra.

Hur kan man programmeras av någon som bara diskuterar erkänd historia och säger "tro inte på något jag säger, kolla upp källan" det är du som försöker programera folk med din propaganda.

Quote:
Alex Jones ger COLD READINGS! Saker som händer som kan ges bred tolkning... Hade det inte varit flygplan som kraschade i WTC hade han pekat på en annan händelse som passade in någorlunda till hans beskrivning

Självklart hade han gjort det. allt du säger att han hade gjort hade han gjort.

du är väll inte en no planer? lol.

Quote:
Eftersom din kära Alex Jones tillåts ju ha ganska hög felmarginal.

Han har många gånger sagt att han har haft fel många gånger, du kanske aldrig ha lyssnar på hans radio show så du har missat detta?. han diskuterar bara erkänd historia, 2% av vad som har sagts på hans show över åren har varit små fel eller halvsanningar. hur kan man inte respektera någon som har rätt hela tiden?.

Är det inte bra att han lyckas nå många människor varje dag med sin info? vill du att hans radio show och arbete ska läggas ner?.

Är svaret ja så är du samma dynga som skyller allt på judar.

Quote:
Gillar man högerradikala kristna så gör man

Har du något emot kristan?. säger rätt mycket om dig.

Quote:
kalkylen Alex Jones har med i terrorstorm är inte hans egen

Va? menar du det? visste inte, så ond han är.

Quote:
Killen står inte för någonting gott överhuvudettaget

Dummaste jag lätt i detta forumet.

Om han inte står för något bra så kan du omöjligt stå för något bra. isf måste du stå för att ta allas vapen och förslava oss.

Vem är det som ligger bakom att så många idag är vakna tror du? har han något med det att göra?.

Du har inget riktigt att säga som alla andra som kritiserar han. du får dig till att se ut som en idiot. attackerar det största namnet i vår rörelse, visa respekt.

Hur viktig är alex jones för vår rörelse? man tar en kula mellan ögonen för honom, så viktig.

Han starta att gå fram till politiker med en kamera och ställa hårda frågor och idag gör många det och tillsammans har vi gjort dom nervösa för att göra en ny false flag.

Anonym
Ja just det.... "Alla som säger emot Alex Jones har fel".
Som sagt... aldrig kul att se en "vaken" som är en jubelidiot.

Sett detta klipp?
http://www.youtube.com/watch?v=w8QVWj21cog
Varför går du emot hans "vilja"?

Du är som fyraåringen som går på baklängespsykologin...

Jag har aldrig ens sagt att han skulle vara en frontfigur för illuminati... Pssst förresten... Det finns inget Illuminati!
Illuminati var namnet på en grupp som använts som förlaga på moderna grupperingar. Bara där visar du hur sovande du är.

Det jag menar är att han låter andra göra jobbet åt sig. Tänk att folk tror på hans sagor om hur välbevakat bohemian groove är, men han, Alex Jones, den mäktiga allvetaren lyckas mot alla odds att ta sig in dit.

Jag tänker inte ge dig källor på ett jävla skit. Ditt eget uppvaknande får du stå för själv.

"Hur viktig är alex jones för vår rörelse? man tar en kula mellan ögonen för honom, så viktig."
-- Malmoesoldier

Detta citat visar du inte fattat ett jävla dugg!
Du är ett får som villkorslöst ställer upp för din ledare. Så tragiskt sönderprogramerad.
Du kan inte ens själv ge honom inledande versaler i hans namn.
Jag gillar inte religion, men jag förärar fortfarande Gud med en inledande versal.

Det är så tragiskt att se hur förslavade människor är så de inte klarar sig utan en herre. De tänker färdigpaketerade tankar och äter färdigtuggad mat.

Du är en soldat som ditt namn antyder. Du förstår inte ett samhälle som inte hotas av krig.

Dina antydningar om vad jag skulle stå för är patetiska.

Mer för dig Malmoesoldier: http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=108512#forumpost108512

Förresten är vaken.se's nya motto "Peace, love and true understanding" inte "war, hate and dictatorship"

För att göra dig fri från överförmynderiet där ledare talar om för dig vad du ska tänka, göra och tycka har du tagit precis samma recept ännu en gång.

För att åter igen använda exemplet med den misshandlade kvinnan som äntligen tar mod till sig och lämnar sin man för att sedan ge sig in i en ny relation med en man som slår henne.

Du fungerar likt alkoholisten som bestämt dig för att sluta dricka och varje helrör du köper köper du i tron av att det är ditt sista dag ut och dag in... vecka efter vecka, månad efter månad och år efter år. Du vet bara att du inte vill ha det som det är.

Äh! Lönlöst att diskutera med dig, då det märks i inlägg efter inlägg från dig hur långt inne ett uppvaknande ligger.

Kom igen när du vågar diskutera för dig själv utan att gömma dig bakom idoler och andras tyckande. Våga tänk själv!

Edited by c0mputerr0r on 2008/11/13 20:03:26

See User information
Compu, ta och kamma dig nu, allvarligt!

Nämn en enda person som gjort så mycket för att föra fram den viktiga information som Alex gjort..

Vart kommer allt detta hat mot Alex ifrån, vart får ni era rent sagt idiotiska uppfattningar ifrån? Kan inte nån visa mig vart ni får era uppfattningar ifrån, eller från vilken person??

En del verkar ha tappat verklighetsförankringen totalt!?

Posted on: 2008/11/13 19:54
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
Quote:

TeBe skrev:
Nämn en enda person som gjort så mycket för att föra fram den viktiga information som Alex gjort..
Till att börja med kan vi ju ta alla de personer som gör Alex Jones till den han är!

Quote:

TeBe skrev:
Vart kommer allt detta hat mot Alex ifrån, vart får ni era rent sagt idiotiska uppfattningar ifrån? Kan inte nån visa mig vart ni får era uppfattningar ifrån, eller från vilken person??
Hat och hat... Jag har iofs klantigt nog sagt i MSN konversationer att jag hatar Alex Jones, men jag hatar honom inte.
Mycket av det han säger är riktigt, MEN DET ÄR HELA GREJEN MED HONOM. Med en frontfigur liksom. Dessutom med hans attityd.
Alex Jones gör detta för sig själv och sitt enorma ego. Han lurar er att höja honom till skyarna. Se bara på Malmoesoldiers citat "Hur viktig är alex jones för vår rörelse? man tar en kula mellan ögonen för honom, så viktig."

Han har ER lindade runt sitt lillfinger. Våga tänka själva!
Våga vara någon! Återta er identitet!
Sluta försvara det ruttna och korrumperade!

See User information
titta en spinner

Posted on: 2008/11/13 20:29

Anonym
Quote:

Al_Kyder skrev:
titta en spinner
Fortsätt du och sätta händerna för öronen och tralla högt så du slipper ta in någonting som kan ändra dig.

See User information
Är du färdig snart ..så tråden kan fortsätta handla om "Bush declares state of emergency 11/10/2008 for WMD attack??"
Jag bryr mig inte om vad du äter till frukost eller vilka kläder du gillar att ha på dig,

Posted on: 2008/11/13 20:49

Anonym
Prata om detta då istället för att anmärka på andra. Annat togs upp redan i andra inlägget så fokus flyttades redan där på andra saker.
Det är bara att gå tillbaka till huvudämnet istället för att kverulera.

EDIT: för att återgå till ämnet så har inte hotbilden ändrats alls och någon info om denna "State of emergency" hittar jag inte.

http://www.dhs.gov/xinfoshare/program ... f_press_release_0046.shtm
http://en.wikisource.org/wiki/Executive_Order_12938
http://en.wikisource.org/wiki/Executive_Order_13382
http://www.state.gov/t/isn/c15233.htm

Dessa är inget nytt. Jag ser ingen somhelst trovärdighet i detta och inte ens datumet är rätt... Först 10/11 och sedan 12/11

Executive Order 13382 är från 2005

Nyheter kan väl vara lite nyare än så?

Är detta fortfarande någonting du känner du vill spinna vidare på Al_Kyder?

Edited by c0mputerr0r on 2008/11/13 21:10:52
Edited by c0mputerr0r on 2008/11/13 21:12:03
Edited by c0mputerr0r on 2008/11/13 21:12:40
Edited by c0mputerr0r on 2008/11/13 21:13:13

Anonym
Quote:
Pssst förresten... Det finns inget Illuminati!
Illuminati var namnet på en grupp som använts som förlaga på moderna grupperingar. Bara där visar du hur sovande du är.

Var har jag sagt att illuminati finns?. Det finns inga bevis på att dom kallar sig illuminati idag men dom står för mycket av det dom stog för.

Quote:
Det jag menar är att han låter andra göra jobbet åt sig. Tänk att folk tror på hans sagor om hur välbevakat bohemian groove är, men han, Alex Jones, den mäktiga allvetaren lyckas mot alla odds att ta sig in dit.

Vad pratar du om?. Han låter andra göra jobbet åt sig?. Vilka personer är det som gör "jobbet" åt honom och vilket jobb är det dom har gjort?. Ge mig namn och allt. det kan du såklart inte.

Han läser inga nyhetes tidningar, han går inte igenom några dokument. han sitter bara ner och låter andra göra det, han vet inget. det är inte hans röst man hör på hans radio show som är väldigt påläst, det är en annan person med en falsk röst som låter som honom.

Dina anklagelser är på en nivå med en fyråring som bara säger emot en för att jävlas.

Quote:
Jag tänker inte ge dig källor på ett jävla skit. Ditt eget uppvaknande får du stå för själv.

Du har inga källor.

Quote:
Detta citat visar du inte fattat ett jävla dugg!
Du är ett får som villkorslöst ställer upp för din ledare. Så tragiskt sönderprogramerad

Att jag är villig att skydda den viktigaste personen i vår rörelse som jobbar 14timmar om dagen och når flest människor med sin radio show gör mig till en person som inte fattar ett jälva dugg?. jag kanske är ond till och med för jag inte vill se en person som är hundra gånger mer viktig än mig själv bli skadad?.

Det är som att säga "hade du skyddat din egen familj med dit liv?, så sönderprogramerad du är!"

Du kanske inte förstår att det finns en ond elit som badar i blod pengar och vill förslava folk? det är rätt seriösa grejer? jag är mycket tacksam för allt alex har gjort för att få folk att vakna. han är det största vi har just nu. det är en sak om du inte gillar att han blir irriterad och skriker ibland för att han jobbar 14 timmar om dagen med allt skit dom gör och lever i ett land där folk är väldigt hjärntvättade, men det har inget med faktan han disskuterar med sina gäster (försvarsministrar,nobelpristagare, politiker) att göra.

Quote:
Du förstår inte ett samhälle som inte hotas av krig.

Förstår jag inte ett samhälle som inte hotas av krig?.

Du vet inget om mig. vilket land är det som inte hotas av krig?. hela världen hotas av krig. Så länge eliten är i styret så är vi hotade av krig, det förstår du väll själv?. När dom har fallit kan vi börja bygga upp ett bättre samhälle, men det betyder inte att man ska lämna in sina vapen och lita på någon politiker, man ska alltid ha politikers föter till elden och hålla koll på dom och det behövs mulisha grupper som oxå fungerar som hjälpare till när någon katastof händer eller om nån unge går vilse i en skog. alltid bra och ha extra personer som kan ställa upp och hjälpa till snabbt och inte bara behöva tillita sig till polisen.

Hitta du något ondt och hemskt i det jag sa?

Quote:
Förresten är vaken.se's nya motto "Peace, love and true understanding" inte "war, hate and dictatorship"

Vem har sagt något om krig och hat?. det är du som sprider hat här och inte backar upp något. sluta uppföra dig som en liten unge.

Quote:
Till att börja med kan vi ju ta alla de personer som gör Alex Jones till den han är!

Vilka personer gör han till den han är? och på vilket sätt. ge mig namn.

Är det något ondt med det? vad är fel med det?. Vilka hjärndöda argument. som vanligt

Quote:
Han lurar er att höja honom till skyarna

Märks att du aldrig lyssnar på hans show. du vet inget om honom men du gillar att snacka en masas skit som en liten unge. Han har sagt en miljon gånger att han inte är någon speciel, att det är folket ute på gatorna som sprider info som är dom viktiga och att det är vi som gör det möjligt för honom att finnas för det är vi som lyssnar på hans show och köper hans filmer och hjälper till.

Ja fyfan vad han har lurat mig, inget han pratar om är sant

Gulf of tonkin är bara något han hittat på
Operation ajax är bara något han hittat på
operation northwoods är bara något han hittat på

Att fluoride skadar hjärnan är bara något han hittat på

Jag är verkligen lurad.

Anonym
Quote:

Malmoesoldier skrev:
Han har sagt en miljon gånger att han inte är någon speciel, att det är folket ute på gatorna som sprider info som är dom viktiga och att det är vi som gör det möjligt för honom att finnas för det är vi som lyssnar på hans show och köper hans filmer och hjälper till.
Precis. Fatta detta då. Men du kan inte, eftersom detta är en programmering som egentligen säger det motsatta. En paradox.
Han är ju redan viktig eftersom det är han som presenterar dessa viktiga ämnen för dig. Han vet detta. Han vet hur viktig han är för dig och man kan ofta se hur han liksom säger det i förbifarten. Han säger det avfärdande.

Jag har inte gått in på sak och sagt att saker som exempelvis fluorid är fel. Att jag vet att fluorid är farligt kan du se i flera trådar från mig.
Däremot är det hans ego som är det negativa. Han vill bara stå i centrum.

Tror du på fullt allvar att det är han själv som kommer på alla de sakerna han tar upp?

Behåll din ledare du. Ta dina order och programmeringar.
Du tänker inte själv, utan bara återger det Alex Jones säger åt dig att tänka.

Du försökte få det till tidigare att jag inte gillade kristna. Det är kristendomen jag har problem med, tillsammans med alla andra religioner. Gudstron säger jag ingenting om.
religion är bara förordningar hur folk ska tänka angående dessa saker. Precis som Alex Jones vill styra sanningssökarna.

Quote:

Malmoesoldier skrev:
Gulf of tonkin är bara något han hittat på
Operation ajax är bara något han hittat på
operation northwoods är bara något han hittat på

Att fluoride skadar hjärnan är bara något han hittat på
Dessa saker har inte Alex Jones kommit på, men han säger ofta någonting i stil med "as I always say..." om alla ämnen han tar upp. Han gör dem till sina. Till sin profetia

Quote:

Malmoesoldier skrev:
Jag är verkligen lurad.
Ja. Bra att du kan erkänna det.
Lurad och styrd.
Återta din identitet och rätt att tänka!

See User information
Quote:

c0mputerr0r skrev:

Ja. Bra att du kan erkänna det.
Lurad och styrd.
Återta din identitet och rätt att tänka!

Alla tankar vi har kommer nånstanns ifrån som någon annan redan tänkt.

Vad spelar det för roll om du TROR att du tänker själv när det blir som det så många ggr. blir med "dina" tankar, alltså FEL.

Du hackar somvanligt på budbäraren.Ett mycket ointelligent drag.

Att du TROR att Alex är egoist visar sig ganska tydligt eftersom du inte lyssnat på hans radioprogram, där han hundratals ggr. upprepar det att han bara citerar OFFICIELLA källor och inte hittar på en massa historier utan precis som Alan Watt bara citerar vad som kommer ur "hästens mun".

Att han kan vara aggresiv till sin stil är något jag personligen gillar eftersom det behövs någon som "slår näven i bordet" och konfronterar satanistlakejerna och deras lögnaktiga hantlangare i bl.a medierna ( Speciellt i detta landet "lagom" där alla blivit såååå rädda för att överhuvudtaget bära på en Icke-politiskt korrekt tanke ens. )

Posted on: 2008/11/13 22:47

Anonym
Quote:

bennybear skrev:
Alla tankar vi har kommer nånstanns ifrån som någon annan redan tänkt.
Ja, tacka fan för att det är så eftersom man inte tillåts tänka annorlunda. Jag säger inte att mina tankar är unika och du tillskriver dem ju till EXPO osv. Vilket inte är sant.

See User information
Dr. Novax går ronden ser jag.

Det var inte en minut för sent!

Det är rena snurren här på avdelningen.

Posted on: 2008/11/13 23:55

See User information
Vilka dokument pratar Alex Jones om när han refererar till dokument som skriver att USA:s regering dödar barn, kör in explosiva medel i deras kroppar och skrattar medans de även får en sexuell njutning av det hela? Varför jag frågar är för att Alex faktiskt hänvisar till "public documents" när han säger något om det här. Och ja, exakt det jag säger har han sagt, flera gånger.

Posted on: 2008/11/14 19:25
/

See User information
Geeze c0mputerr0r take a chill pill.

Fuck!

Alla får har sina åsikter, och du föressten går off topic.

Jag har aldrig träffats Jones och har mina mistänksamheter kring mannen, men, vi VET helt enkelt inte om honom.

Att man är populär behöver inte vara ETT BROTT ELLER SKAPA MISTANKSAMHET, mannen har jobbat länge och mycket, något flera här boda tänka på och ta på sig.

Har tillräkligt med problem här med folk som går loss... madness! ; )

ALex Jones gör sitt, take it or leave it, but why stay there?

Let me decide and think for myself, dont you jump on me because of my BELIEFS as long as I am not treading on yours.

Alex Jones är reationär, du fattar detta. Bra. Jag med.

Alex Jones göra dokumentär filmer som är en bra hjälpmedel visst, men VEM han är vet inte jag.

Den som vet "sanningen" men vill inte nämne detta låter mistanksamt tycker jag....

Posted on: 2008/11/14 20:35
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

Anonym
Jag vet jag går off topic, men jag försökte återgå till ämnet men folk fortsatte som vanligt.

Se bara betydelsen Alex Jones har för många. Vad händer efter honom då?

Folk måste bli medvetna och tro på sig själva.

Skulle Alex jones dö skulle ingenting hända. Tro mig... ingenting alls... Folk skulle bara slumra in igen för att de skulle vara så förvirrade utan en ledare. Som förvirrade får skulle de ledas in i sina fållor igen efter de trampat ner lite grödor i rabatten...

Alex Jones har rätt om en del... visst... Men folk ser honom som en ledare. Folk måste fatta att de inte behöver en ledare på det sättet. Speciellt inte en ledare som skriker i telefon att någons dotter är en hora. Han är bara en förtryckande ledare.

För att åter igen återgå till ämnet så har inte hotbilden ändrats alls och någon info om denna "State of emergency" hittar jag inte.

Dessa är inget nytt. Jag ser ingen somhelst trovärdighet i detta och inte ens datumet är rätt... Först 10/11 och sedan 12/11

See User information
Quote:

c0mputerr0r skrev:
Jag vet jag går off topic, men jag försökte återgå till ämnet men folk fortsatte som vanligt.

Se bara betydelsen Alex Jones har för många. Vad händer efter honom då?

Folk måste bli medvetna och tro på sig själva.

Skulle Alex jones dö skulle ingenting hända. Tro mig... ingenting alls... Folk skulle bara slumra in igen för att de skulle vara så förvirrade utan en ledare. Som förvirrade får skulle de ledas in i sina fållor igen efter de trampat ner lite grödor i rabatten...

Alex Jones har rätt om en del... visst... Men folk ser honom som en ledare. Folk måste fatta att de inte behöver en ledare på det sättet. Speciellt inte en ledare som skriker i telefon att någons dotter är en hora. Han är bara en förtryckande ledare.

För att åter igen återgå till ämnet så har inte hotbilden ändrats alls och någon info om denna "State of emergency" hittar jag inte.

So what if people see him as a leader?

Gör något sjålv då, du verkar har ideer, istället för att hoppa på folk pga deras vaderingar, eller som du TROR de har.

Det är lugnt egentligen, och de flesta håla med varandra här till en viss grad.

Du är bland vänner på det planen och att bråka med varandra om små saker vi INTE kan göra något åt kommer vi inget vidare med eller hur?

Alex Fucking Jones, David Fucking Icke So Fucking What.

De åtminstone har gjort något, något MYCKET bättre än vad Mr Bildt or Bush eller Blair har gjort fast jag ser inte de här som något sjuttavla här på något tråd, Swedbanks chefer, Svenska bilderbergers, Wallenberg etc etc osv...

DE vinner när vi är osams över INGENTING egentligen.

Jag tror att när vi reagera starkt mot något att det betyder något.

Vad är det då undrar jag.

Kan vi inte bara håla oss till ämnet? ; )

Posted on: 2008/11/14 21:59
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.

Anonym
Quote:
Vilka dokument pratar Alex Jones om när han refererar till dokument som skriver att USA:s regering dödar barn, kör in explosiva medel i deras kroppar och skrattar medans de även får en sexuell njutning av det hela? Varför jag frågar är för att Alex faktiskt hänvisar till "public documents" när han säger något om det här. Och ja, exakt det jag säger har han sagt, flera gånger.

USAs regering har dödat många barn. trodde historia var dit favorit ämne?.

I El Salvador 1980-91, blev 75,000 personer mördade. 95% blev mördade av deras regering, the National Guard och deras death squads. USA gav El Salvadors stat 6 miljarder i support till terrorn.

Dom har även sponsrat terrorister i Guatemala, Chile, Argentina, Colombia, iran, södra afrika. jugoslavien. Listan fortsätter

I varje fall så backa usa terrorn medans och efter den var utförd. desto mer en stat överträde dens befolknings rättigheter, desto mer support fick dom.

dokument där dom diskuterar hur dom får lov att tortera barn och unga kan du hitta här
http://www.gwu.edu/%7Ensarchiv/NSAEBB/NSAEBB127/

Det är något av dom dokumenten som diskuterar tortyr av unga. du kan ju alltid prova google med.

Cassel: If the President deems that he’s got to torture somebody, including by crushing the testicles of the person’s child, there is no law that can stop him?
Yoo: No treaty.
Cassel: Also no law by Congress. That is what you wrote in the August 2002 memo.
Yoo: I think it depends on why the President thinks he needs to do that.
http://www.informationclearinghouse.info/article11488.htm

Kids sodomized at Abu Ghraib, Pentagon has the videos http://www.dailykos.com/story/2004/7/14/193750/666
http://www.informationclearinghouse.info/article6492.htm http://radio.weblogs.com/0107946/2004/07/14.html

USA har satt hundratals barn i fängelse sen 9/11. emot Geneva Convention i att klassa barn som POWs.
http://www.foxnews.com/story/0,2933,356553,00.html
http://www.afterdowningstreet.org/node/33564

Han har aldrig sagt att det finns något dokument där dom erkäner att dom får sexuel njutning mednas dom mördar barn, det hitta du på bara. undrar hur mycket mer du har fåt för dig att han har sagt som inte stämmer....

Men det är sant att visa av globalisterna är satanister och njuter av att barn blir torterade på en högre grad än resten av eliten.

Vilken religion tror du det är där folk lossas offra barn och njuter av det och springer runt och har en massa homo aktiviteter, är det kristan personer?. Som alex jones visar i sin film om bohemian grove så beskriver till och med en tysk politiker som bruka åka dit att det dom gör är en ritual, det är alltså något religiöst för dom. inte bara en "spel pjäs". där kan du börja sen kan du kolla upp hur många pedo skandaler UN haft och hur många politiker som åkt fast för satanistiska ritualer där barn blivit torterade m.m

Edited by Malmoesoldier on 2008/11/16 2:13:48

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper