vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Anonym
Re: Hip-Hop Infiltrated By Freemasons
Quote:

JohnC skrev:
Vad jag fattat skapas all musigenrer av eliten, allt från Reggea till Hophup, allt i sin tid i sin plats, se Alan Watt, Culture Programming. Till och med Klassisk Musik var på sin tid nedlusad med eliten, nån vart mördad pga av nåt verk, var det Behtoven?
Jag tror du tänker på Mozart... Utifrån det som presenterades i filmen "Amadeus"

Fiction - blandat med verkliga händelser.

Beethoven tog förmodligen livet av sig då han led av svår depression och blev långsamt alltmer döv och var så gott som helt döv vid sin död.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
OK, Alan Watt säger att det är så, men har du några ytterligare belägg för att alla musikgenrer är skapade av eliten?

Börjar allt mer o mer tappa tilltron till att eliten kontrollerar ALLT.

Självklart kontrolleras vad som släpps igenom mainstream media, men att ge eliten credits för att ha skapat alla musikgenrer är att ge dem för mycket...

Klart de VILL att vi ska tro att de är allsmäktiga och har större kukar o blått blod o allt det där.. Jag köper det inte.

Pay no attention to that man behind that curtain

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

raybeam skrev:
OK, Alan Watt säger att det är så, men har du några ytterligare belägg för att alla musikgenrer är skapade av eliten?

Börjar allt mer o mer tappa tilltron till att eliten kontrollerar ALLT.

Självklart kontrolleras vad som släpps igenom mainstream media, men att ge eliten credits för att ha skapat alla musikgenrer är att ge dem för mycket...

Klart de VILL att vi ska tro att de är allsmäktiga och har större kukar o blått blod o allt det där.. Jag köper det inte.

Pay no attention to that man behind that curtain

Jag har inte sagt att de kontrollerar allt, det skall man inte tro, men jag tror dom introducerar alla nya genrer inom musiken, kanske inte folkmusik, men all popularmusik.

Jag tror inte man skall räkna länkar eller olika profeter, antingen har man en uppfattning, eller inte, min uppfattning grundar sig på Alan Watts, javisst, men "It Makes sence, so to speak!"

Jag tror inte Alan Watt är deras agent för att verka märkvärdiga, han är genuin enligt mig, i vartt fall.

Blåblodig adel kom av att de åt med silverbestick på medeltiden för att överleva pestsjukdomar, silversked i mun likaså. Dom fick argyri, dvs blått skinn. Idag kan man bota HIV med kolloidalt silver (atomiskt silver) som inte skapar argyri.

Och vad är bra med en stor kuk, om man inte kan använda den? Dom verkar ju våldta allt. Troligen så i sängen med, inga älskare direkt.

Posted on: 2008/11/12 23:29
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!

Anonym
Alan watt kan bevisa att precis allt är skapat av eliten, om man frågar Alan Watt. Det finns ingen del i någon kultur som är normal enligt honom. Alan Watt kan i 10 fall av 10 säga saker som är skapade av eliten, men han talar aldrig om lösningar, vad som är nomalt, vad som borde göras, etc etc. Hans focus är bara på vad "dom" gör/gjort. Så ta allt med en nya salt som vanligt, för annars kan man bli nedstämd osv.

Finns massor med bra hip hop, och det finns uppenbarligen en stor del infiltrerad hip hop. Skit samma. När jag hör bra hip hop känner jag rage, glädje, spirit, drivkraft, jävlar anamma, etc. Go whit that!

Swift: tack för alla länkarna!

See User information
Quote:

void skrev:
men han talar aldrig om lösningar, vad som är nomalt, vad som borde göras, etc etc.

Vad bra, han låter oss får tänka själva, det är det som gör honom trovärdig, Tsarion är samma, undviker att tala om vad man skall göra.

Så fort nån talar lösningar, är det en Uber Ledare oftast och man skall dra åt sig öronen.

Har man ingen ide om vad man skall göra, har man helt enkelt inte kommit nån vart, man skall inte följa andra, man skall följa sig själv, enbart.

Vem skall tala om vad vi skall göra, skall vi vänta på Jesus i såna fall, vi har en egen hjärna varenda en av oss, nåja, hehe, en del har inte satt på sin, LOL

Posted on: 2008/11/12 23:36
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!

Anonym
JohnC: Jag vill förtydliga. Har man själv en ide man tror på / en lösning, är det inget fel att man presenterar den, det är inget bra att hålla tillbaka. Det är upp till var och en att alltid göra sin egen bedömning. Jag säger bara att watt har ingen lösningsdiskussion, bara information om vad som gjort/görs från eliten. Jag gillar lösningssdiskussioner mer, easy as that! :)

See User information
Quote:

void skrev:
JohnC: Jag vill förtydliga. Har man själv en ide man tror på / en lösning, är det inget fel att man presenterar den, det är inget bra att hålla tillbaka. Det är upp till var och en att alltid göra sin egen bedömning. Jag säger bara att watt har ingen lösningsdiskussion, bara information om vad som gjort/görs från eliten. Jag gillar lösningssdiskussioner mer, easy as that! :)

ja just det, men lösningen är att man blir sig själv, och inte som massan, då upptäcker man vad det är man skall göra.

Det är den enda lösning jag kan ge i vart fall, men få kan ta en sån lösning ändå. eftersom de flöesta helt lurade "tror" att de vet vilka de är, men det vet de flesta inte ett skit om, eftersom de aldig har testat sina gränser ordentligt, oftast bara influerats av kulturen, media, tv musik etc.

watts lösning är att ge information, det är ju helt uppenbart, man kan inte undra över att han inte talar om sin egen lösning, eftersom det är det enda han gör.

Posted on: 2008/11/12 23:44

Anonym
Quote:
ja just det, men lösningen är att man blir sig själv, och inte som massan, då upptäcker man vad det är man skall göra.

watts lösning är att ge information, det är ju helt uppenbart, man kan inte undra över att han inte talar om sin egen lösning, eftersom det är det enda han gör.

Dead on. Jag har inget att tillägga.

Anonym
Quote:

void skrev:
Diskussioner ja...

Säg mig, diskuterar du ofta med Alan Watt?

Du säger du gillar lösningsdiskussioner, men du har inte visat någotsomhelst intresse när jag försökt ha såna via PM eller mail.
Jag har sedan jag kom hit pratat om harmoni, men trycks ner i skorna av dig. När Zeitgeist Addendum talar om samma saker jag velat diskutera går det bra att komma med lovord.

Mig dömer du för att jag en kort tid i mitt liv inte mådde så bra och fick äta neuroleptika. Något som fler fått göra dessutom...

Eller är det mystiska PM från inaktiva medlemmar du dömer mig på?
Eller kanske din tro att jag skulle vara schizofren bara för att en kompis använt sitt konto på min dator?

Det är inte någon lösning du är ute efter primärt. Det är att tillfredställa ditt ego.
Att jag säger detta beror på att du inte heller gillar andra åsikter än din egen. så en diskussion är väl i såna fall väldigt onödig?
Du kritiserar bla mig för att jag inte skulle göra någonting... Något du inte har en blekaste om.

Bah! Finns det någonting jag föraktar är det falskhet...

Quote:

void skrev:
Så nu helt plötsligt dög Watt? Ramlade poletten ner till slut, eller vände du bara kappan efter vinden?

See User information
Quote:

c0mputerr0r skrev:

Quote:

void skrev:
Så nu helt plötsligt dög Watt? Ramlade poletten ner till slut, eller vände du bara kappan efter vinden?

Kan vara att han menade att det är bra att ge information. Och det var jag som sa det, inte alan watt hehe

Posted on: 2008/11/13 2:26

See User information
Intressant!
HipHop är extremt stort idag, finns över hela världen och är garanterat den största musik genren i USA. Självklart är det så att illuminati eliten måste vara med på ett hörn även där som sanna kontrollfreaks och smutsa ner kulturen, även se till så att inga "objudna" gäster slår igenom och avslöjar allting. Alltid haft konstiga vibbar av Jay-Z, det konstiga är han aldrig skriver ner sina texter, alltid memorerar dem... vilket är extremt ovanligt och svårt. Frimurar ritualer är ingen lek, serious business...Hans fru - Beoncey är hans lilla sex slav, eller inte? Ett under är att en sån ful rackare som Jay Z får en sånn vacker kvinna att falla... hon lär definitivt vara under en "Spell", bryt av trollspöet.

Vette fan... ingen av dem nämnda artisterna är av illuminatis blodlinjer vilket betyder med största sannolikhet att dem är kontrollerade, vem vet dem blev fascinerade av Frimureriet som alla andra makthavare och slukas som alla andra.

Posted on: 2008/11/14 0:27

Edited by Don_juan on 2008/11/14 0:46:45
Edited by Don_juan on 2008/11/14 0:48:00

Anonym

See User information
Har alltid äcklats av den kommersiella hiphopen och alltid förstått att det funnits sådana element i bakgrunden. Inga nyheter med andra ord, det är ju bara att kolla på en video/låt för att haja vad det är frågan om.

Posted on: 2008/12/11 18:40

See User information
Quote:

Lyrics :

December 21, 2012 Is The Code, It Was Placed In A Black Hole.
The Mayan Sun Stone Is A Part Of My Soul.
This Pyramid Was Buried In A Mass Grave, Covered In Bones...
Rip The Jacker, Placed On Their Tombstones.
I Just Have A Few Words For Everyone...
Canibus Is My Slave & It Will Behave As I Want.
Let It Be Said, Let It Be Written, Let It Be Done!
Canibus Is My Slave & It Will Behave As I Want...
It Will Behave As I Want!

Cthulhu Falls From The Sky,
The President Looks In My Eyes...
Controlling My Thoughts, Controlling My Mind.
A Word To The Wise...
Space Serpents Flying Around In The Skies!
They Are Signal Intelligence Emanating From Your Mind.
As We Walk Through The Archived Files Of All Styles,
The Sublime Chakra Goes On For 5 Miles.
The Matrix, It's Difficult To Describe...
Agent Smith Altered The Sequence Of Nucleotides.
The Illest Emcee Equals PI.

(Chorus 1)
December 21, 2012 Is The Code, It Was Placed On The Mayan Sun Stone To Puzzle Them
Yeah, I Bust The Rhymes But I Customize The Lines,
And by the looks of things I did it just in time,
Im Am Energy, I am he spiritually and mentally, the fools who trew away my jewels offended me.
close your eyes, ritualise, spit your rhymes, without trying you can shift your mind,
always remember the reptilian agenda

Several Million Years Into The Future...
Cocooning A World Without Your Computer.
You Get The Point I'm Assuming...
In A World Without The Primitive Future,
In A World Without Winning Or Loosing,
In A World Without Exclusive New Shit!
Can-I-Bus Is My Slave & He Will Behave As I Want,
Let It Be Said, Let It Be Written, Let It Be Done!
The Snake Will Grow The Wings Of A Dragon, Even I'm Stunned!
Bow Ya Heads, Can-I-Bus The Squid Faced God.
Observe The Man,
The Cosmonauts Have Enlighten Me Thru Songs To Understand,
The Unseen Hand, My Body Is The Galactic Plan,
I Rose, I Fell...
This Story Is A Part Of Loki & Pan (Loki & Pan)
Can-I-Bus AKA Rip The Jacker,
They Have Enlighten Me Thru Songs To Understand...
I Wanna Thank You For Your Unseen Hand,
I Wanna Thank You For Your Poetry Across The Land,Thank You For Your Answers About The Galactic Plan!

(Chorus 2)
I thank Mother Gaia for bearing us green grass,
But it won't last we're killing her with greenhouse gas.
I cannot loose or win, i would only like to be remembered as the dark skinned lizard king
A blast so cataclysmic, it warps the time and space within it,
The hours become minutes, the minutes become infinite lyrics, Poet Laureate spit from the spirit,
From the Sirius Star system, my thoughts graduated to the stars to infinite!

4 And A Half Foot Beings
Added A 3rd Strand In The DNA Helix
So Your Not Created By King Osiris.
The Rhyme Is Larger Than China's
The VanDenBergh Welcome Center
Is Where I House This Mix Sounds Like Chinese Fireworks°
I Look At Her Face...
I Was Transformed Into A Spirit With No Spiritual Shape.
The Greatest Rhyme Of All Time We Have In Our Data-Base!
A Giant Capsule In Space...
Me & My Girlfriend Figured Out Where The Signal Originate.
Inside The Devils Chamber To The Bottom Of The Volcano Crater,
Any And All Entry Points Have Information, Electro Cranial Stimulation.
The Period of Purification, This Is Just One Explanation...
Hip-Hop Is Another Explanation!

(SONG MIXED & VOCALS CHOPPED BY OOBE)

Posted on: 2008/12/12 9:01

See User information
Var hittade du den texten?

Posted on: 2008/12/12 9:40

See User information
Under CaptAsadro , nästan högst upp till höger, står det ...( mer info )

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=0M_H8F0gKew

Posted on: 2008/12/12 20:41

Anonym
helt otroligt

Anonym
vad ska man säga..?
cannabus.

har inte hört så mycket om honom tidigare, rätt okänd va?

men fan ta och kolla på denna video alltså, offtopic jag vet men
va i hell ska denna video syfta på, flint gubben på slutet symboliserar ju v^ märket?

http://www.youtube.com/watch?v=qc98u-eGzlc

See User information
Man kan nog utan vidare säga att musik och mediaindustrin har varit med från början och format alla trender som satt sin prägel på samhällsutvecklingen.

Man har tjänat enorma pengar på det samtidigt som man får kontroll över massorna. Alla större trender har stått för en form av revolution. Jazz, rock,n roll, punk, oc hip hop.

Visst man skall inte måla fan på väggen helt. Musiker vill spela musik, folk lyssnar och tycker det låter bra . Ilskan finns ofta där
rent naturligt i budskapen liksom fest och djupare mening.

Men rock,nroll på sin tid, punken och hiphopen idag är väldigt politisk och exploaterad för politiska syften inget snack om det.

Musik, livsstil och underhållning, TV är det effektivaste sättet att nå ut och styra människor. Det når dig först när du är som sårbarast, sedan blir det en del av ditt liv och t o m drivkraft utan att du märker det

Hiphopen gör oss alla till niggaz, underdogs och slavar under kriminalitet, droger och pengar /respect

Posted on: 2008/12/27 9:40

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper