vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

KÖP/SÄLJ/BYTES-TRÅDEN!

See User information
kan inte en sådan skapas permanent i forumet ?

Posted on: 2007/7/18 0:58

Edited by anti on 2008/11/30 9:55:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Köpes säljes o bytes tråd

See User information
Köpes säljes o bytes-tråd

Posted on: 2007/7/18 4:18
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Säljes: MP3-spelare, 60GB med färgdisplay som klarar av att spela upp Xvid/MPEG m.m, givetvis MP3 också :)

Det är en Creative Zen Vision:M
Den är i väldigt bra skick, inkluderar originalkartong med diverse grejer.

Pris: 1500 kr? Kom med bud eller nåt..

Posted on: 2008/5/30 20:02

See User information
Säljes:

Coolermaster 4 in 3 device. Hårddiskbur för att montera 4 3,5" diskar i 3 5,25" platser. 120 mm fläkt i fronten kyler diskarna. Ursprungligen avsett för Stacker men passar andra chassin med.
Jag har 3 såna här i mitt chassie och de är superbra. 150:-

Moderkort Asus M3A-H/HDMI. Am2+, klarar 125W cpu. Funkar klockrent. Komplett med kartong och alla tillbehör. 600:-

Cpu-kylare Zalman CNPS 9500.CuLed. Passar både AMD och Intel processorer. Kyler bra och är tyst. Inkl. originalkartong och alla tillbehör. 250:-

Skrivare Lexmark X3470. Allt-i-ett skrivare med skrivare, kopiator och skanner. Funkar fint men bläcket är slut. Nya finns på inkclub för ca 250:-. 100:-

Hörlurar Philips SHP2500. Lång sladd. Stora "muffar". Ej superljud men duger för den mindre kräsne. Skickar med en mick också. 100:-

Skärmar, en st. LG Flatron 19" CRT som funkar finfint men är vanlig vit ful färg. En st DELL 19" CRT svart, bra bild och kvalite dock ett glapp i kabeln på datorsidan. Lätt att kringgå dock.
Jag vill bara bli av med dom så de är GRATIS om nån hämtar dom i Vimmerby eller Kalmar. 100:- st + massor av dyr frakt om de ska skickas.

Dator m. AMD duron 1 Ghz, 396 Mb sdram, Gf Ti4200 (tror jag) 40 GB hd. cd-brännare, DVD, extra nätverkskort. tgt.bord och högtalare medföljer. En värsting. 500:- Windows Xp är nyinstallerat på den(pirat).

Köpes:

Philips SBCHP8900 Hörlurar.
SE K750i reservdelstelefon

Allt kan skickas. PM:a vid intresse

Posted on: 2008/11/30 19:00
"Now I have become death, the destroyer of worlds"

See User information
köpes: armatur till en 400w hps-lampa

Posted on: 2008/11/30 20:29
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete

Anonym
Jag har två PowerPC till salu.
Två b/w G3. En på 350Mhz och den andra på 450 Ghz

någon intresserad?

TILL VOID: Orsaken att jag frågade vad InBlood_I_Trust skulle ha lampan till var för att Jag har en som passar för vissa ändamål man kan tänkas ha en 400w lampa till, men inte till andra.
Är du med?

Edited by void on 2008/11/30 21:02:39
Edited by c0mputerr0r on 2008/11/30 21:26:15

See User information
Hur stor hårddisk på dem och vilken operativsystem, bor i Malmö, segt att skicka datorer.

Posted on: 2008/11/30 21:20

Anonym
Köpes: Nascorbat / ascorbat, bulk. Tack.

See User information
Anlitas: En som kan Flash

Ska byggas en hemsida utifrån mall från templatemonster.com

F-skattesedel är ett plus men ej ett måste

Posted on: 2008/12/7 21:50
The answer to 1984 is 1776

newworldsheep.com

Anonym
Re: KÖP/SÄLJ/BYTES-TRÅDEN!

Bil!!!

Prisomfång: 0 - 15000 SEK.

Gärna volvo 140/240/740/940/S/V40 (sedan och kombi).
Saab, audi, riskokare och annat är också intressant.
Viss rep och mek kunskap finns, så den kan vara avställd eller ha några fel.

PM:a eller ring mig om du har någon skrotbil / bättre begagnad / BRA bil eller slit å slängfordon att sälja, eller vet någon annan som som har. PS är den besiktigad är det väldigt bra.

Det börjar bli ganska akut
All hjälp uppskattas varmt.

Edited by void on 2009/1/3 0:09:09

See User information
Quote:

void skrev:

Bil!!!

Prisomfång: 0 - 15000 SEK.

Gärna volvo 140/240/740/940/S/V40 (sedan och kombi).
Saab, audi, riskokare och annat är också intressant.
Viss rep och mek kunskap finns, så den kan vara avställd eller ha några fel.

PM:a eller ring mig om du har någon skrotbil / bättre begagnad / BRA bil eller slit å slängfordon att sälja, eller vet någon annan som som har. PS är den besiktigad är det väldigt bra.

Det börjar bli ganska akut
All hjälp uppskattas varmt.

Jag har en M.Benz 200 aut /75/76 veteranare mycket välvårdad,garage i alla sina år ingen rost,nya däck nytt batteri!Bara starta å glida...Ring om du är intresserad mvh s

Posted on: 2009/1/6 19:44

See User information
Sony M2, 2GB minneskort till t.ex mobiltelefoner bortskänkes. Första PM med adress får kortet hemskickat alldeles gratis av mig.

Posted on: 2009/5/29 8:49

See User information
Rullgardin, dvs sådan som sätts över trunken på bil, passar Skoda Octavia, Fabia, Felicia mfl modeller

Pris kan diskuteras.

Och så finns katter som sagt, en hona och hane. Bortskänkes mot lite kaffebröd...

Posted on: 2009/11/20 20:24

See User information
Jag söker också en sådan här telefon. Super, bästa jag haft, vill ha en i reserv.

Siemens SK65

http://z.about.com/d/cellphones/1/0/y/_/4/siemens-sk65-g.jpg

Posted on: 2009/11/20 20:28

See User information
Seriöst man har ju inte en köp och sälj tråd. Går det inte att fixa Köp och sälj kategori.

www.forumstockholm.se

Posted on: 2009/11/20 20:32

See User information
Ähm?

Posted on: 2009/11/21 7:58
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

Anonym
Säljer:

LED UFO 90w 5 band generation Röd,blå,orange,Violete och infraröd färger för maximal effekt för den lilla 90w som motsvarar minst 400w HPS/Mh lampa och sparar enormt mycket pengar..

Jag kan också skaffa 120w LED motsvarar ( 600 hps) , 300w (1000-1100w hps) och 600w Led som motsvarar över 1800w hps. Med den senaste generationes modifiering för maximal tillväxt.

Här har jag gjort en gämförelse på pris i elkostnader.

Priset motsvarar 99 öre kwh/timmen.
mellan 12 - 18 timmars använding per dygn

600w HPS 6408 kr /ÅR

120w LED 1272 kr/ÅR

De lägsta priserna ni kan hitta på LED lampor och det senaste tekniken inom led.

Ufo 90w 2 500 kr

120w Led light panel 40cmx22x6,2 cm 3 800 kr

300w Led light panel 48x31x6 cm 6 900 kr

600w 1m Led 100x41x17 cm 11 000 kr

Vid intresse maila mig, så skickar jag mer information och bilder.
z103@soon.com

See User information
ÖNSKAS KÖPA!

Digital systemcamera!

Canon EOS 40-50D / Hus + batterigräpp/ex batteri - först och främst!

Dyrare modeller också intressant, 5D, Mark II, D1 osv.

Posted on: 2010/2/4 20:00
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

See User information
Stämskruvar till Les Paul önskas köpas...ev hel hals....

Posted on: 2010/2/4 20:03
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Seriöst man har ju inte en köp och sälj tråd. Går det inte att fixa Köp och sälj kategori.

Posted on: 2010/2/4 20:43

See User information
Quote:

Gaston skrev:

Har´u knäckt halsen? Borde gå att limma (om det inte är en skruvad hals du söker?)
Har eventuellt ett set stämskruvar liggandes, kommer inte ihåg om det var 6 i rad (fender etc) eller 3+3 (Les paul etc.)
Jag sak kolla. Lever med flyttkartonger som aldrig blir uppackade. Kanske jag hittar ngt om jag rotar lite i helgen.
Tror det var nickel färgade, ska det vara ngn speciell färg? gitarrdelar.se kan vara bra annars.

Mvh

Posted on: 2010/2/4 22:04

Edited by metaphor on 2010/2/4 23:40:05

See User information
Quote:

metaphor skrev:
Quote:

Gaston skrev:

Ha`ru knäckt halsen? Borde gå att limma (om det inte är en skruvad hals du söker?)
Har eventuellt ett set stämskruvar liggandes, kommer inte ihåg om det var 6 i rad (fender etc) eller 3+3 (Les paul etc.)
Jag sak kolla. Lever med flyttkartonger som aldrig blir uppackade. Kanske jag hittar ngt om jag rotar lite i helgen.
Tror det var nickel färgade, ska det vara ngn speciell färg? gitarrdelar.se kan vara bra annars.

Mvh

Färg saknar betydning 3+3 hålen är 10 mm på halsen jag har....Har rotat fram gamguran och tänkte sparka igång den igen...har drabbats av lite ösbesvär på gamla dar.....kroppen duger men inte resten...
Har förvisso en Rokkomann hals som passar liggande...... http://www.vintage-guitars.se/1970s_Rokkomann_Deluxe.htm

Posted on: 2010/2/4 22:59

Edited by gaston on 2010/2/4 23:45:46
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Skulle i så fall varit ett köp o sälj forum separat, (bara att lägga till) med olika kategorier, och att man hade access att ta bort sin post när man sålt eller fått tag på det man vill ha eller sälja.

Kan lägga upp ett xoops forum speciellt till det om de e så att det önskas, i fall det inte passar här, Admins, joina doiscussionen o säg nåt :).

Jag har ett par domäner som kan användas i så fall! Om någon kan fixa nåt enklare än xoops grejjer, progga nåt eller vad som, gör det så kan jag erbjuda web plats. Man kan köra det i ett fönster, länkat härifrån!

Posted on: 2010/2/4 23:37
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

Anonym
BYTES:
Inofficiell Xbox 360 Hårddisk 250GB

bytes mot:
Officiell Xbox 360 Hårddeisk 120GB

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper