vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3)


Re: Vinn 5000$!
#49


See User information
Quote:

Twoofer skrev:
Har själv lyssnat på Alex Jones show hela förra veckan och under denna tiden upprepade han att han blev attackerad av polis.

Apporpå kameror så skedde det ungefär i samband med Michelle-incidenten och det borde isf finnas film på det. Även Alex Jones hade alltid med en kameraman under demokraternas konvent för att kunna spegla händelserna på prisonplanet.tv.

Är du prenumerant? Jag har lyssnat på det mesta av hans itunes-program(men iofs gjort annat under tiden så jag kan ha missat saker) men jag tänkte inte på att han sa att han blivit attackerad. Är du säker på att han menar fysiskt attackerad? Han har sagt många gånger att poliser trakasserat honom, men det kan ju vara verbalt och allmänt hotfullt uppträdande vilket ju finns på video.
Men annars är det ju ändå en logisk flopp att tro att man bevisat att alex ljuger bara för att ingen har fångat det på video. Snacka om att göra det enkelt för sig. Verkar mer som att killen vill att Alex ska vara en lögnhals så han kan misskreditera honom.

Posted on: 2008/9/3 19:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vinn 5000$!
#50


See User information
Quote:

GordonShumway skrev:
Quote:

Twoofer skrev:
Har själv lyssnat på Alex Jones show hela förra veckan och under denna tiden upprepade han att han blev attackerad av polis.

Apporpå kameror så skedde det ungefär i samband med Michelle-incidenten och det borde isf finnas film på det. Även Alex Jones hade alltid med en kameraman under demokraternas konvent för att kunna spegla händelserna på prisonplanet.tv.

Är du prenumerant? Jag har lyssnat på det mesta av hans itunes-program(men iofs gjort annat under tiden så jag kan ha missat saker) men jag tänkte inte på att han sa att han blivit attackerad. Är du säker på att han menar fysiskt attackerad? Han har sagt många gånger att poliser trakasserat honom, men det kan ju vara verbalt och allmänt hotfullt uppträdande vilket ju finns på video.
Men annars är det ju ändå en logisk flopp att tro att man bevisat att alex ljuger bara för att ingen har fångat det på video. Snacka om att göra det enkelt för sig. Verkar mer som att killen vill att Alex ska vara en lögnhals så han kan misskreditera honom.


Jag är helt säker. Han sa det i sambandet med att han pratade med Jason Bermas om hur polisen betedde sig vid konventet.

Självklart är det en provokation från killen som gjort videon. Det är dock en rationell utmaning, då det faktiskt borde finnas någon som fått det på video. Detta har jag redn förklarat.

Posted on: 2008/9/4 10:27
/
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vinn 5000$!
#51


See User information
Quote:

Paradoxer skrev:

Så enligt dig är det helt ok med planerade kejsarsnitt osv?

Det beror väl på orsaken.

Quote:

Paradoxer skrev:

Läs på INNAN du ger dig in i debatten.

Samma sak som jag sa till min f.d Svärfar.

"Rimligt"? "Sannolikt"?

Vad "folk tycker"?

VAD har det med sanningen att göra?

Vad är det gör att just DU tror att du sitter inne med sanningen? Det finns många grupper i samhället som sitter inne med "sanningen". Kreationister, kristna, scientologer, mormoner, katoliker, muslimer, KKK, læstadianer etc... Alla har de sin verklighet och sin sanning. Men det kan bara finnas en sanning, resten är lögn.

Posted on: 2008/9/4 11:32
"Det är bara fusk om man åker fast."

- Al Bundy
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vinn 5000$!
#52
Quote:

Onslow skrev:
Quote:

Paradoxer skrev:

Så enligt dig är det helt ok med planerade kejsarsnitt osv?

Det beror väl på orsaken.
När orsaken blott är att man inte vill föda naturligt... Jag sa PLANERADE kejsarsnitt...

Du har fortfarande inte besvarat min fråga om du tycker världen blivit bättre sedan kvinnorna gick ut i arbetslivet och slutade ta hand om barnen.

Quote:

Onslow skrev:
Quote:

Paradoxer skrev:

Läs på INNAN du ger dig in i debatten.

Samma sak som jag sa till min f.d Svärfar.

"Rimligt"? "Sannolikt"?

Vad "folk tycker"?

VAD har det med sanningen att göra?

Vad är det gör att just DU tror att du sitter inne med sanningen? Det finns många grupper i samhället som sitter inne med "sanningen". Kreationister, kristna, scientologer, mormoner, katoliker, muslimer, KKK, læstadianer etc... Alla har de sin verklighet och sin sanning. Men det kan bara finnas en sanning, resten är lögn.
Jag har inte skrivit ovanstående citat. Lägg inte ord i min mun.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vinn 5000$!
#53


See User information
Quote:

Paradoxer skrev:

När orsaken blott är att man inte vill föda naturligt... Jag sa PLANERADE kejsarsnitt...

Planerade kejsarsnitt kan ske av medicinska orsaker också. Hur kvinnan vill föda sitt barn överlåter jag till kvinnan att bestämma.

Quote:

Paradoxer skrev:

Du har fortfarande inte besvarat min fråga om du tycker världen blivit bättre sedan kvinnorna gick ut i arbetslivet och slutade ta hand om barnen.

För kvinnan har det blivit bättre. Världen har väl blivit bättre på vissa områden, sämre på andra. Men att lägga skulden på försämringarna på kvinnan gör jag inte. Det har jag svarat tidigare. Men varför är det bara kvinnan som ska stanna hemma och ha ansvaret för barnen?


Quote:

Paradoxer skrev:

Jag har inte skrivit ovanstående citat. Lägg inte ord i min mun.


Ursäkta, det var Bennybear som skrev det. Det går inte att ändra inlägger längre. Så här skulle det sett ut i inlägg #51:

Quote:

Bennybear skrev:

Läs på INNAN du ger dig in i debatten.

Samma sak som jag sa till min f.d Svärfar.

"Rimligt"? "Sannolikt"?

Vad "folk tycker"?

VAD har det med sanningen att göra?

Vad är det gör att just DU tror att du sitter inne med sanningen? Det finns många grupper i samhället som sitter inne med "sanningen". Kreationister, kristna, scientologer, mormoner, katoliker, muslimer, KKK, læstadianer etc... Alla har de sin verklighet och sin sanning. Men det kan bara finnas en sanning, resten är lögn.

Posted on: 2008/9/4 15:00
"Det är bara fusk om man åker fast."

- Al Bundy
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vinn 5000$!
#54
Quote:

Onslow skrev:
Planerade kejsarsnitt kan ske av medicinska orsaker också. Hur kvinnan vill föda sitt barn överlåter jag till kvinnan att bestämma.
Du slingrar dig. Du vet mycket väl att jag inte menar kejsarsnitt av medicinsk orsak.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vinn 5000$!
#55


See User information
Quote:

Paradoxer skrev:
Quote:

Onslow skrev:
Planerade kejsarsnitt kan ske av medicinska orsaker också. Hur kvinnan vill föda sitt barn överlåter jag till kvinnan att bestämma.
Du slingrar dig. Du vet mycket väl att jag inte menar kejsarsnitt av medicinsk orsak.

Och mitt svar var att det är en fråga som kvinnan själv får bestämma. Någon annan åsikt har jag inte.

Posted on: 2008/9/4 15:19
"Det är bara fusk om man åker fast."

- Al Bundy
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vinn 5000$!
#56


See User information
"När man har hållt på med NWO så länge som Alex har och fortfarande ser hur dumma får inte fattar nånting så kan man nog bli lite förbannad."

Vadå, ska han bli arg för att folk inte tror som han? För det är exakt vad det handlar om, och han är en dryg jävla översittare.

Oooh jag vet så mycket, alla andra bah sover och vägrar vakna! Oooh jag tror på flygande zombies och talande ormar!

Alex Jones är fan den alternativa medians Bill O'Reilly. Gastar och råmar när nån säger saker han inte gillar.

Posted on: 2008/12/14 2:36


"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vinn 5000$!
#57


See User information
"Jag vet att i de flesta Politiskt korrektas sinne så är vi ALLA lika.

ALLA har samma intressen, samma förmågor, samma hudfärg, samma etnicitet, samma längd, höjd, skonummer, matlust, benägenhet för brott, goda handlingar, intelligens, fåfänga, materialistiskt tänkande, andligt tänkande, dumhet osv osv osv osv osv osv osv osv.

ÄVEN fast verkligheten visar på motsatsen."

A gillar tv-spel, kan hoppa högt, är vit, 1,75 lång, gillar köttbullar och makaroner som fan, har snattat några gånger, är ett mattesnille, följer inte klädmodet så värst mycket, är ateist.

B gillar att vara ute, springer snabbt, är mörkhyad, 1,90 lång, gillar kebab, har aldrig snattat, inte så värst bra på matte, följer modet slaviskt, tror typ på gud.

Är det detta vi ska fokusera på, tycker du? KOLLA VAD DE SKILJER SIG ÅT! *Fradgar*

Inte vaket på nåt vis, hörrudu.

Posted on: 2008/12/14 2:45


"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 (3)




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
55 user(s) are online (55 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 55

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS