Vakencorner
|
Allmän HPV-vaccinering av flickor införs 2010
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Inte helt oväntat
Allmän HPV-vaccinering av flickor införs 2010 http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=855537 Quote:
Posted on: 2008/11/24 14:39
|
|||
|
"All ideologies are idiotic, whether religious or political, for it is conceptual thinking, the conceptual word, which has so unfortunately divided man." - Jiddu Krishnamurti
|
||||
|
||||
|
Re: Allmän HPV-vaccinering av flickor införs 2010
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Var inte rädda för att kommentera. Jag hoppas verkligen att fler än jag tar denna information på största allvar. Förslag på lösningar är varmt välkomna.
Kanske knacka dörr hos alla småbarnsföräldrar i kommunen med någon DVD eller folder.
Posted on: 2008/11/24 17:24
|
|||
|
"All ideologies are idiotic, whether religious or political, for it is conceptual thinking, the conceptual word, which has so unfortunately divided man." - Jiddu Krishnamurti
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Håller med du hornet.....kliv fram nu gubbar å säg vad ni tycker...jag bor granne med ett daghem så jag kör på dom dagligen....
![]()
Posted on: 2008/11/24 17:30
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Skulle vara fint med någon slags vaccin-truth i Sverige, det finns väl redan en del föreningar, de kanske kan ge en mera fakta? Saken med vaccin är att det är svårt att veta vad som finns i dem, men om man får reda på innehållet och det visar sig vara kvicksilver och en massa skumt rna, dna och annat farligt så kan man ju med gott samvete varna folk för dem.
Skulle själv inte ta vaccin eller ge till någon annan.
Posted on: 2008/11/24 17:31
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag läste följande kritik mot vaccinet men jag försöker att lyssna på båda sidor i diskussionerna. Det verkar ialla fall inte fel att förhindra vaccinet i nuläget så länge ingen riktig forskning finns att tillgå.
http://www.naturalnews.com/Report_HPV_Vaccine_0.html Att det t.o.m i vissa fall kan orsaka cancer i längden låter inte särskilt betryggande.
Posted on: 2008/11/24 18:13
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Läget är helt sjukt!
Jag har fått soc på mig för att jag vägrar att vaccinera mina barn vidare... Däremot rekommenderade jag gardasil till mitt ex ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Du är en ond människa ![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
jag också...
Posted on: 2008/11/24 18:32
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Om man lyckats med att inte få sina barn vaccinerade så kanske man får se upp med värvningsförsök alternativt andra knep från eliten? De vill väl ha så många så möjligt på sin sida av de med fungerade kropp och hjärna.
Posted on: 2008/11/24 19:31
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
"Ha inget att göra med mörkrets ofruktbara gärningar, utan avslöja dem istället. Vad sådana människor gör i hemlighet är skamligt till och med att nämna." Ef 5:11 Det är rätt känsligt det här med vaccinering. Tar man upp det med "ovakna" småbarnsföräldrar t.ex. så kan man ju bli stämplad som paranoid eller galen. Ändå är det ju helt bevisat om jag förstått rätt att t.ex. Merck tillsatt kvicksilver i farliga doser i deras produkter. Och det kan troligen kopplas till uppkomsten av autism och andra hjärnskador.
Posted on: 2008/11/24 19:47
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Vad har hänt med vaccinfakta.com?
Någon som vet vem som skapade/underhöll sidan? Den var riktigt ordentlig, när den fanns iaf. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
VANLIGA MÄNSKLIG RÄTTIGHET TILL VACCINATIONSGARANTI: _________________________________________________ UNDERTECKNAD GARANTERAR ATT: -------------------------------------------- De i vaccinet ingående,försvagande eller avdödande virus och bakterier inte blir viruslenta eller orsakar framtida olika sjukdomar. Det i vaccinet inte finns levande,kända eller okänd virus. Det i vaccinet förekommande animaliska proteiner inte orsakar skadliga immunologiska reaktioner när det med stålnålar sprutas rakt in i blodets bana-in i ådersystemet. Att i det vaccinet innehållande kropps/artfrämmande ämne såsom formaldehyd,kvick-silver,tiomersalnatrium,aluminium eller andra liknande människokroppsagressiva substanser,inte framkallar allergier,intolerans eller andra sinnes-eller kroppskador nu direkt efter stålnålsprutningen eller skador någon gång i framtiden. JAG/UNDERTECKNAD garanterar att de i vaccinet ingående ämnen inte kommer skada"patienen"/kund:....................................................... Kundens personnummer:................................................... Läkarens namnteckning samt namnförtydligande i VERSALER(tack..):) ---------------------------------------------------------------------- Vaccinatörens personnummer:--------------------------------- Vid eventuell skada förbinder jag mig att betala minst femtiotusen kronor i skadestånd. --------------------------------------------------------------------- Ort Datum Ansvarig vaccinatör,tx monopolläkare:................................ Namnteckning Ps Den eventuella miljön som tx virus odlas i såsom ägg e dyl,är KRAVmärkta att inga pestcider e dyl följer med i vaccinet.HELST att vaccinet också KRAVmärkt. Önskvärt är ju att "läkaren"också har ett slags KRAVmärkecertifikation.Fråga efter! Ps Önskvärt är ju också att monopolmedicinen inte blivit till en slags övertroreligion......
Posted on: 2008/11/25 11:04
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Har du "misslyckats" med att undvika vaccinering för dina barn skulle du ha tänkt över ditt val av andra förälder. Det är nämligen det enda som kan stå mellan dig o ett vaccinfritt barn, en motvillig andra förälder. Med detta sagt kanske en sundare sexualkultur är ett bättre alternativ än alla dessa jävla läkemedel mot knullsjukor...
Posted on: 2008/11/25 11:36
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Är det någon som vet varför man inte skulle få haft kontakt med sperma (någonsin) innan man börjar med vaccinationen med gardasil?
![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Låt inte era döttrar ta vaccinet! Detta är ETT sätt att tvångssteriisera fotfolket på. (Ibland alla andra metoder)
Detta ingår i en plan att minimera jordens befolkning. Illisarna är inte dumma dom...
Posted on: 2008/12/31 8:21
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Det var ju bra att jag inte stängt ner denna ännu som jag tänkt...
http://wikhall.blogspot.com/2008/02/rtt-man-p-rtt-plats.html Sprid! |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
http://www.youtube.com/watch?v=JB68nySAED0
http://www.youtube.com/watch?v=uDJ5OKmxOBI http://www.youtube.com/watch?v=XD1R-q3rQWw
Posted on: 2008/12/31 18:31
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
HPV Vaccine Shot Causes 500 Percent Increase in Allergic Reactions Compared to Other Vaccines
Länk till artikeln: http://www.naturalnews.com/025411.html The "cervical cancer" vaccine against the human papillomavirus (HPV) is between 5 and 26 times more likely to cause severe, potentially fatal allergic reactions in young women than other vaccines, according to a study conducted by researchers from the Children's Hospital at Westmead in Sydney, Australia, and published in the Canadian Medical Association Journal. Respect
Posted on: 2009/1/26 16:09
|
|||
|
förstår ni inte att dom spelar är ett spel, framför eran, tv kväll.
The way some people find fault, you`d think there was a reward. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Sale fint förslag.
Mer strålningar, mer vaccination, mer additives, mer ljud, mer gifter, mer sjuka människor som då behöver....mer vaccinationer... Briljant!! Den där NWO de är duktiga!
Posted on: 2009/1/27 16:44
|
|||
|
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious. Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..." |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Klippt och skuret från Redice:
http://www.redicecreations.com/article.php?id=5699 2 korta filmer angående Gardasil och dess sämre effekter börjar dyka up till ytan mer och mer. passar på o dra in denna gammla länken: http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=40172#forumpost40172 Visa länkar som finns i länken ovanför kan vara borta. Respect
Posted on: 2009/2/1 13:07
Edited by Capsolito on 2009/2/1 13:32:16
|
|||
|
förstår ni inte att dom spelar är ett spel, framför eran, tv kväll.
The way some people find fault, you`d think there was a reward. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Humant Pappillomvirus verkar vara vanlig gammal kondylom.
Det finns 150 sorter av detta virus och Gardasil hjälper mot fyra, varav två anses orsaka canser. Att det finns andra intressen bakom verkar vara utom allt rimligt tvivel. Men att NWO-galningarna skulle vilja sterilisera, eller åsamka skada till alla unga flickor i västvärlden verkar osannolikt, de ska ju i framtiden föröka deras söner. Skulle det kunna ingå ett vaccin i vaccinet, för att skydda mot en kommande farsot som isåfall inte drabbar de vaccinerade? Eller är jag bara paranoid?
Posted on: 2009/2/9 1:16
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Elitens döttrar får knappast de skitvacciner som de tvingar på oss. Det är ju 5 miljarder av OSS de vill bli av med enligt deras egna skrifter, och det är de själva som skall ärva jorden.
Posted on: 2009/2/9 8:38
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login