Vakencorner
|
Anonym
|
Titta vilka som besökt vaken.se
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Titta vilka som besökt vaken:
http://gnuheter.com/creeper/site/vaken.se http://gnuheter.com/creeper/site/www.vaken.se |
||||
|
||||
|
Re: Titta vilka som besökt vaken.se
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Posted on: 2009/1/8 18:48
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Den här är en favorit i repris:
![]()
Posted on: 2009/1/8 18:54
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
www.sexbrott.com * 2008-12-23 13:19:56 - Åklagarmyndigheten
Detta gillade de mer oftare än vaken. I guess sex sells huh? ;)
Posted on: 2009/1/8 19:09
|
|||
|
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious. Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..." |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Kanske någon på forumet från dessa myndigheter? Förhoppningsvis så lämnar de sina jobb och deltar i kampen mot storebror på heltid :)
Posted on: 2009/1/8 19:14
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
ehh riks polisen och foi, och militären..
haha tjena grabbar! riktigt så rädda behöver ni inte vara. tycker ni bör skära ner på skvallret en gnutta om jag ska vara ärlig. (menat till dem ovanstående) finns det ingen heder kvar? tärningen är stor =) |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
bra info tack till er, pennan rules.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det där var väl väldigt lite... 6 besök på 3 månader. Antagligen olika anställda där som fått tips om en rolig länk.
Hade det varit en forummedlem därifrån hade man väl sett en betydligt mer diger logg, typ såhär: http://gnuheter.com/creeper/site/forum.soldf.com http://gnuheter.com/creeper/site/www.kriminellt.com Sådär ser det ut om man är lite mer övervakad...
Posted on: 2009/1/8 22:56
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
![]()
|
Syns man inte finns man inte.
Posted on: 2009/1/8 23:09
|
|||
|
Denna profil är tyvärr bannad.
Vill ni mig någonting, heter jag numera computerror |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
![]()
|
Tror knappast förresten att de som övervakar använder IP-adresser som visar var de kommer ifrån.
Det skulle vara ganska korkat, håller ni inte med?
Posted on: 2009/1/11 23:16
|
|||
|
Denna profil är tyvärr bannad.
Vill ni mig någonting, heter jag numera computerror |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
det är ju statliga kontrolanter ( nyfikna, nyvakna) som sittter på
staliga datorer så det spelar ju ingen roll.. du kan ju inte ju nanmge någon förutom deras chefer, eller hur det är ju därför dem gömer sig genom statliga servrar. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Har nu tagit bort creeper tjänsten från vaken.se efter diskussion. Ingen bra ide att lämna alltför mycket info om ip-anslutningar till 3:e part.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Hmm fattas det inte ett årtal på postens datum?
Posted on: 2009/4/17 14:28
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Wow... min blogg har haft celebert besök:
http://gnuheter.com/creeper/site/c0mputerr0r.blogspot.com Kul... ska jag komma ihåg som min första kyss. Fast Pennan har ju iofs mer uppvaktning |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Kontakta följande och fråga vad dom har på sidan och göra hahahahaha lol.
Behöver du mera bevis att sidan är späckad med murare. Lol som att man inte märker när dom försöker missleda folk. Måste vara poppis och ha denna sida och spionera på. Ha kul och exponera dem bara , så går det när fel folk sitter och styr på toppskikten, som igentligen var menad för dom visa ,istället för dom med demoniska kvaliteter. Spionera mera spionera mera. Inte så svårt att bugga folks telefoner osv. Vi kan bugga vi ochså ; ). Turn their methods towards them. Enemy of the state (Will smith) Lev i Frid. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
@alla admins hos vaken.se
"Har nu tagit bort creeper tjänsten från vaken.se efter diskussion. Ingen bra ide att lämna alltför mycket info om ip-anslutningar till 3:e part." Hur menar ni nu? Det verkar lite märkligt om jag ska vara helt ärlig. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Lol lite : öppenhet utveklar ett samhälle inte tvärtom.
Dömm inte andra det finns det tillräckligt med folk som gör redan. Lev i hjärtat lev i hjärtat. Vi är alla människor vi har alla känslor , vi alla äter reagerar och känner. Alla människor är olika. Om du ser ner på folk och behandlar dem därefter är du inte mycket bättre än en syndare själv. Dom styrande har byggt mycket men dom har byggt mycket på en felande grund. Man blir inte upphöjd genom att hålla hemligheter och erbjuda folk alternativ. Man erbjuder folk alternativ men erbjuder dem sanningen om alternativen. Sen kan man komma säga att man gjort något gott. Men visst är människan sinnesvag , men det är ju knappast något man kan klandra dem för trots allt föder falsk kunskap falska vanor och bristen om sakers natur leder till att folk lever som dom gör. Det är lätt att förvrida känslor och uppfattning men ska man vara sann ska man vara sann, det finns inget mittemellan. Dom som intalar sig att det finns gråzoner gör så pga dom vill slippa ta itu med sig själva. Tyvär finns det många sådana ochså som går på jorden. Allt har sin tid, allt har sitt pris, allt rör på sig. En vacker dag kommer folk följa sin intuition och inget annat.
Posted on: 2010/8/8 13:18
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ser inget konstigt med att varesig SÄPO, försvarsmakten eller rikspolisen mf håller ett koll på Vaken.se och andra siter som hanterar denna typen av information. Sanningar är ett enormt "vapen" och "försvar" för allt vad våra "folkvalda" håller på med bakom våra ryggar. Ett medvetet och uppvaket folk är ett direkt hot mot vårt system att leva. Det finns inga fysiska vapen som kan mäta sig med det. Jag tror på fred och frihet, inte på det system som är satt på oss som en "verklighet" och den ända "sanningen". Men om ett medvetet och ett vaket folk får veta sanningen, om sig själv, sin historia, regeringars sysslor och förehavanden, skulle nog folk bara sätta ner foten och säga "Nej". Det finns inget system som klarar av det, alla maktsystem skulle fallera och våra politiker/företagstoppar/kyrkor/nwo springa för livet och gömma sig i sina D.U.M.B.S... Och tro mig, det är dit vi är på väg. Därför väljer jag att vara fri och kommer inte medverka i denna farsen vi kallar val2010. Det finns ett citat som beskriver detta riktigt bra... "The smart way to keep people passive and obedient is to strictly limit the spectrum of acceptable opinion, but allow very lively debate within that spectrum." - Noam Chomsky
Posted on: 2010/8/8 17:36
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login