Vakencorner
|
Anonym
|
Re: FÖR ALLA FRIMURARE,ZIONS BARN ER TID KOMMER
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Blir tvungen och posta detta här tyvär då något skummt med mitt konto här .
Kan ej besvara mail från users frå bara messet = Du omdirigeras nu till inloggningen. Registrera dig nu!. Så går det runt och runt. Lite admin hjälp tack. måste besvara metaphors mail innan jag loggar ut men gör det här tills mitt konto fixas. Metaphor den hårda vägen har fördelar och nackdelar. Den härdar dig på gott och ont. -Den kan slita ut dig till döds om man inte kommer på roten till lidandet vilket gör vägen hård. -Men vad den möjligör är insikten att först, du sätter inte dig själv först i den hårda vägen upptäcks detta genom värderingar som lojalitet gemmenskap mm. För andra kan det vara minnet som lagrar på skräp som hindrar. Eller insikten att allt hänger ihop osv mm. Du har extremt rätt i vad du menar,, det är 2 helt skillda saker och veta något och ha upplevt det. För min del höll den hårda vägen ta livet av mig tills jag upptäckte den falsk kunskapen som var dess rot vilket påverkade mig och du känner till den likväl nu. -jag fick svaret av jaget i en meditation när jag var 15 där lidandet jorden runt spelades upp som en film, . I den känslan fann jag svaret och insåg vad själen hade att säga mig. --nej jag postar inte på andra kunskaps forum av den anledningen att dom forum är just inriktade på detta, förrutom på ett forum som hete martial arts development.. -jag söker mig hit för att ge mina systrar och bröder sanningen så dom kan se hela bilden då det är vad sidan igentligen syftar på med sitt exponerande av eliten och allt som därtill som uppkommer efter exponerandet då många luckor lämnas öppna pga den indoktrinering dom tutat i oss i skolorna. På dom andra forumen du nämner så söker man ju just detta hela tiden och det är klart som vägen man vandrar på framför en. Men här är inte detta så klart, folk är här av olika orsaker då denna kontrollelit ger uppehov till kunskapsluckor. -Menar vi alla söker sanningen annars vore vi inte här. Men när man upptäckt lögnen genom att öppna ögonen för sanningen så uppstår många frågor som måste rensas genom vetandets svar så att vägen förblir tydlig som en diamant.Så en liten bas kan skapas till att börja lära sig om sin egen kunskap och visdom för den hittas bara när frågorna lagts åt sidan sanningen är klart hjärtat öppet och sinnet tystat. Tro mig det sista makteliten vill är att vi känner igen ett öppet hjärta för den dagen kommer det förbli klart för alla vart lögnerna springer ut från och vilka som står på dess sida. Vi behöver kärleksdemonstrationer. Lev i frid broder och mycket värme till dig. |
||||
|
||||
|
Re: FÖR ALLA FRIMURARE,ZIONS BARN ER TID KOMMER
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Word, broder!
Hänvisar till forumet jag refererat till i PM:et till Assasin så ingen ska behöva undra: projectavalon.net Hänger där under samma namn som här. Rekommenderas om ni inte redan varit där. Prenumerant forum, men öppet för alla att läsa. Fridens /Metaforen
Posted on: 2009/5/13 9:29
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login