vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



retardgirl
#1


See User information
Hej
Jag är 27 år och bor i Göteborg.
Har läst i vaken.se forumet länge och jag minns inte riktigt hur jag hittade hit, men sen dess har jag fått en känsla av att det bara blir fler och fler som börjar ifrågasätta allt i vårt samhälle och hur det utvecklas, att det kanske inte är konspirationsteorier utan en sedan länge pågående konspiration ifrån makteliten..

Jag ser mig själv som ateist logiskt sett, men jag har en känsla för övernaturliga saker, andlighet, att energin är förevigt på något sätt.
Men jag kan inte förklara det så bra. mitt förnuft vill himla gärna bara lita på det jag kan få bevis för.

Att ifrågasätta och tänka kritiskt är viktigt för mig och
jag tänker och funderar väldigt mycket, för mycket enligt andra :P

ha en fin kväll
/helene

Posted on: 2009/6/30 22:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: retardgirl
#2


See User information
Hej!

Fler och fler vaknar upp på sistone.

Posted on: 2009/6/30 22:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: retardgirl
#3


See User information
Välkommen Helene! Ifrågasättandet är nummer ett.

Posted on: 2009/6/30 23:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: retardgirl
#4


See User information
Welcome to the jungle...
Lita aldrig på någon som säger att dom har sanningen men lyssna alltid på dom som söker den.
/N

Posted on: 2009/7/1 14:05
FUCK THE POWER!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: retardgirl
#5


See User information
Välkommen!

Den kvinnliga sidan av mänskligheten behöver sannerligen större representation bland oss oliktänkare!

Posted on: 2009/7/3 11:51
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: retardgirl
#6


See User information
Du har börjat tro på konspirationer - det lumpar sig med bevis på konspirationer.

Du vill gärna tro på något ovanför naturen, hmm, ingen gud där men det finns "något" ovanför naturen.

Det kallas konsekventialism.

Tack o hej.

Posted on: 2009/7/3 17:45
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: retardgirl
#7


See User information
Välkommen!

Posted on: 2009/8/9 23:17
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: retardgirl
#8


See User information
Quote:

retardgirl skrev:
Hej
Jag är 27 år och bor i Göteborg.
Har läst i vaken.se forumet länge och jag minns inte riktigt hur jag hittade hit, men sen dess har jag fått en känsla av att det bara blir fler och fler som börjar ifrågasätta allt i vårt samhälle och hur det utvecklas, att det kanske inte är konspirationsteorier utan en sedan länge pågående konspiration ifrån makteliten..

Jag ser mig själv som ateist logiskt sett, men jag har en känsla för övernaturliga saker, andlighet, att energin är förevigt på något sätt.
Men jag kan inte förklara det så bra. mitt förnuft vill himla gärna bara lita på det jag kan få bevis för.

Att ifrågasätta och tänka kritiskt är viktigt för mig och
jag tänker och funderar väldigt mycket, för mycket enligt andra :P

ha en fin kväll
/helene


Om du är retarded då har du kommit helt rätt.

Posted on: 2009/8/10 0:12
Att vara KOMAIST är att vilja veta mer - vetskap/kunskap ger ofrihet
Micro: Personligen saknar jag inte novax...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: retardgirl
#9


See User information
Quote:

retardgirl skrev:
att energin är förevigt på något sätt.

Jo, detta är ju en välkänd fysikalisk princip... Välkommen!

Posted on: 2009/8/10 1:07
www.innandetsker.blogspot.com

Just because you´re paranoid does not mean they´re not after you...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: retardgirl
#10


See User information
Quote:

Despertando skrev:
Quote:

retardgirl skrev:
att energin är förevigt på något sätt.

Jo, detta är ju en välkänd fysikalisk princip... Välkommen!


"Förevigt"...

"Jo, detta är ju en välkänd fysikalisk princip"

Kan du utveckla det för oss.


hehe...

Posted on: 2009/8/10 1:41
Att vara KOMAIST är att vilja veta mer - vetskap/kunskap ger ofrihet
Micro: Personligen saknar jag inte novax...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: retardgirl
#11


See User information
Greetings earthwoman ;)
Bra att du hänger här, så jädra dåligt med damer annars. Tror det iaf, vissa alias är väl svåra att könsbestämma men det är nog ohyggligt hög andel snubbar tror jag

Posted on: 2009/8/10 21:15
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: retardgirl
#12


See User information
Nice!

Morpheus: [i]"The Matrix is everywhere, it is all around us, even now in this very room. You can see it when you look out your window, or you turn on your television. You can feel it when you go to work, when you go to church, when you pay your taxes. It is the world that has been pulled over your eyes to blind you from the truth".

Neo: What truth?

Morpheus: That you are a slave, Neo. Like everyone else, you were born into bondage... born into a prison that you cannot smell or taste or touch. A prison for your mind.[/i]

Posted on: 2009/8/12 21:18
Resized ImageChip HappensResized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
29 user(s) are online (29 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 29

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS