vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Anonym
Hjärntvätt + Elmätare.
#1
http://www.nyapolitiken.biz/mindcontr ... ndcontrollexperiment.html

Man kan fråga sig själv..

Varför ska apparaten sända kontinuerligt?

En Gsm/3G mini mast sätt upp i praktiken utan att informera dig eller be om ditt lov.

Om jag inte missuppfattat detta så kan detta ge personerna som sitter bakom mottagaren en 3D bild??

Hmm undrar om det snart kommer naniter som interagerar med signalen?

Typ som i ett vaccin eller dyl??

Matrix Matrix.

Lev i Frid.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hjärntvätt + Elmätare.
#2
Gick in på hemsidan som tillverkade grejerna.

Hmmm lustigt , vet ni vad processorna hete??

Neuron 5000

Så passande.

Lev i frid.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjärntvätt + Elmätare.
#3


See User information
Ja det är märkligt att VAKEN elkund inte i brev till elleverantören frågar om verksamheten är ett RÄTTSSUBJEKT som i tid och rum, har retroaktivt STRIKT produktansvar för säkerhetsbrist mot EN drabbad medborgare som vill, vågar och kan FÖRSTÅ varför.

Posted on: 2009/8/25 13:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjärntvätt + Elmätare.
#4


See User information
Skrämmande. Vad kan de göra med våra hjärnor då? Kan de koka oss som om vi satt i en mikrovågsugn på full effekt?

De använder alltså ljudvågor för att skapa 3D bilder av insidan av hus/lägenheter och kan genom radar (efter att vi har andats in metaller och annat som sprutas ut ur flygplanen) se vad våra kroppar gör?
Har jag uppfattat det korrekt rätt?

Intressant iaf, jag ska nog forska djupare i det. :)

Posted on: 2009/8/26 12:47
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hjärntvätt + Elmätare.
#5
Vi har inte ens den där nya elmätaren i lägenheten

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjärntvätt + Elmätare.
#6


See User information
Den offisielle grunden til at apparatet sänder kontinuerlig,
är at da kan du och jag til en hver tid kolla på våran data
hvor mycket el vi har brukt senaste timene,dygnet osv.

Om flere viste hvordan denne elmätaren påvirker
the humen system,da ville folk värt ute i gata,og demonstrert.

Posted on: 2009/8/27 23:23
Common sense is not so common
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjärntvätt + Elmätare.
#7


See User information
Say no more,
read and weep.......
take steps...
vi skyltade me den artiklen får 2 år sen, på 2 olika sidor, men ingen syntes bejaka, nu här, ja vad säger ni
ok

Posted on: 2009/8/27 23:29
Have guitar, will travell
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjärntvätt + Elmätare.
#8


See User information
Elmätarna är troligtvis helt ofarliga, men vad gäller 2G & 3Gmasterna så sänder de i formatet ELF.

ELF kan, med "rätt" frekvens inducera illamående, passivitet, aggressivitet, depression, hjärtflimmer, förvirring och en mängd andra mentala tillstånd.

Är din telefons bandbredd värd den potentiella makten över ditt beteende?

:Hej

Posted on: 2009/9/1 2:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hjärntvätt + Elmätare.
#9
Hur kan du veta det att dom är ofarliga

Så Elf vågor är oskadliga?

Inte Enligt HAARP som använder sig av Elf.
Används främst för hålla kontakten med atomubåtar.

Du säger ju själv:


ELF kan, med "rätt" frekvens inducera illamående, passivitet, aggressivitet, depression, hjärtflimmer, förvirring och en mängd andra mentala tillstånd.

För din info.

ELF Är en frekvens just därför det heter ELF .

Du bör nog studera ultralåga frekvenser.

ELF Är extra skadligt dessutom för det interagerar med hjärnans frekvenser.

En utmärkt frekvens för att tränga igenom alla matrial och bygga en bild.

http://www.raven1.net/elf.htm

Har inte ens läst artikeln själv , är ju något man vetat i flertalet år liksom.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hjärntvätt + Elmätare.
#10
Att ELF Vågor är skadligt för djurliv vet vi redan.
Att man sänder Gsm och 3G kan bara tyda på en sak.

Man vill ha högre upplösning eftersom vågorna är korta.

Låter mer i mina öron som att ELF ska agera som komplement.

Sedan att man ska sända kontinuerligt använder man ursäkter som man måste ha kolla på sin förbrukning.

Knappast man ser väl förbrukningen när man tittar efter och man tittar ju inte efter 24 timmar om dygnet, lam ursäkt.

Dessutom heter elmätaren så nära Echelon man kan komma och processorn Neuron 5000.

Men komigen nu vad behövs mera?

Blir orolig när man hör folk tycka det är ok att förpesta etern med onödig strålning bara för att dom itne fattat än att materia och vågor är detsamma och alla energier påverkar varandra.

Ni begraver er själva.

Lev i frid.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjärntvätt + Elmätare.
#11


See User information
Hej FangShen, du funderar varför den ska sända hela tiden, därför den är byggd så! Jag skrev till Eon direkt när jag fick medelande att de tänkte sätta in en Radio baserad Elmätare! Och jag sa att jag vägrar ta emot en sån, för jag vill INTE ha någon mer Strålning, det räcker redan som det är nu!

Eftersom jag varit på möten med Mona Nilsson som på ett ypperligt vis förklarat riskerna med Radiostrålningen, och Köp hennes bok och gör reklam för denna fantastiska människa!

Jag visste redan innan jag skrev att det fanns flera olika utrustningar Så För min del så Krävde jag av Tyska Eon en Sändare som skickar El-datan via Faserna på koppartråden, helt strålningsfritt, och så blev det FangShen!

Här är Mona Nilsson
http://www.monanilsson.se/



Samt läs här vad som väntar oss Medborgare om vi inte VAKNAR:
http://www.vagbrytarenstockholm.se/material/rakel-tetra.pdf

RAKEL, TETRA och strålning fördubblar cancerrisken, Ställ dig frågan vad här det som händer när Myndigheterna skiter i försiktighetsprincipen och till och med bestrålar spädbarnen som inte har den vuxna människans skydd!

Alex Jones har helt rätt, vi är utsatt för en Vetenskaplig Diktatur, där Eliten som kontrollerar Banksystemet skapade två politiska Block ett Blått Lag och ett Rött Lag som båda är fullt ut Kontrollerade av Pirater som just nu själ allt av Infrastrukturer världen runt, FED har tryckt över 27 Triljoner Dollar till dagd´s datum!

Därför vill Dr Ron Paul Audit The Fed, Sveriges Television cencurerar Dr Ron Paul som vill rädda USA och Eliten är så rädda att folket ska upptäcka vad som håller på att hända!

Kongressen är uppe i 282 behöver 290 - 300 som vill gå igenom den Privata Centralbankens FED:s böcker, och lyckas man då är det slut med Eliten, CFR, Trilaterala, Comittee of 300, Bilderbergrubben och Round Table Group säger Alex Jones!

http://xml.nfowars.net/Alex.rss


Lyssna på hans Podcast, köp en MP3 , MP4 MP5 spelare lär dig av Proffsen vad som händer, det är snart Slutspel och då blir det tufft i vår vardag, prenumerera på hans sändningar för nu går det fort, hjälp till alla att öka takten på Uppvaknandet och ladda ner videos medan Internet är kvar! Internet 2 är på gång ett Internet2 som är Regeringskontrollerat och censurerat!

Varför inte trycka upp affischer som nu sätts upp världen runt som visar vem Barack Obama är och att han jobbar för samma grabbar som Clinton och Bush sätt upp affischerna på ställen som är godkända!

Här är Bilderna på Obama, hans popularitet har efter 8 månader sjuknit till runt 39-42 procent, Rekord med andra ord, inte ens 'Jordnötsodlaren Jimmy Carter, medlem i Trilateral Commission som skapades av David Rockefellers, Comittee of 300, samt Zbigniew Brzezinski medlem av Comittee of 300!

http://www.prisonplanet.com/%E2%80%98 ... -posters-to-go-viral.html


Ta dig ut ur Storstäderna, och ordna ett bra boende nära Jordbruk eget vatten, därför att >Storstäderna är Dömda till undergång vilket Oswald Spengler skrev redan 1818, i Västerlandets Undergång! 3 år innan Prof Carroll Quigley dör 1977, så intervjuvas han Washington Post, och hans dom är Västerländska Civilisationen kommer tyvärr att gå under, Eliten kör sitt race, och bara de som är beredda på uppoffringar kan klara sig!

EU SKAPAR DET HÅLLBARA SAMHÄLLET, ALLT VAR BARA LÖGNER, STUDERA OMGIVNINGEN RUNT DIG SÅ SER DU!


EU har sedan 1995 lagt ner över 25.000 jorbruk i Sverige, 7 st om dagen och i många byar finns bara en affär kvar och maten till den kommer med Långtradare, därför ÉU la ner Jordbruken medan du tittade på meningslöst trav, fotboll, tvål operor, och actionfilmerna!

Lär dig mannen Zbigniew Brzezinski medlem av Comittee of 300 skaparen av Al Quaida, Pol Pot som Brzezinski skrytit över Citat: Zbigniew Brzezinski "vi befinner oss nu inne i en informations revolution baserad på förströelse, fokusering, åskådare, skådespel, (Minnes mättande reportage genom televisionen av sportliga evenemang) som sörjer för ett opium till en allt mer meningslös massa."
Sid 27, Conspirators´ Hierarchy.

samt deras organisationer = Banker som genom sina
Privata Centralbanker skapar Krediter ur tomma intet och har tvingat på oss Fiat Money= påbudspengar med inbyggd Skuld och Ränta som förslavar mänskligheten!

http://www.vagbrytarenstockholm.se/teknik/tetra/index.htm

Varför inte göra en intervju med Mona Nillson och fråga henne om de förfärliga Rakel Tetra masterna som sänder på Hjärnas Frekvens område!

Som England skapat kontroll med alla dessa Frekvens apparater, TV:n är en Frekvens apparat, du ser bara bilder på glasrutran, och hör ljuden i högtalaren! Men det är bara Frekvenser som sen avkodas och lika är det med Mobilerna och dessa förfärliga cancer sändare Tetra Rakel Sändare som kan påverka vår hälsa!

Beställ Mona Nilssons och Marica Lindblads avslöjande bok om spelet bakom 3G-utbyggnaden, om hälsoriskerna med mobilstrålning, myndigheternas agerande och de drabbade.

Det trådlösa samhället växer fram med explosionsfart.

I boken Spelet om 3G – Fakta och desinformation i det trådlösa samhället, presenterar den skickliga frilans journalisten Mona Nilsson delar av den omfattande forskning som visar att strålning från mobiltelefonin leder till allvarliga konsekvenser för människors långsiktiga hälsa.

Hon granskar myndigheternas ställningstaganden och finner dolda bindningar och en upprörande flathet mot en mäktig industri. Boken bygger på en samling artiklar som Mona Nilsson tidigare publicerat i bland annat Miljömagasinet, delvis tillsammans med Marica Lindblad.

Den tvåfaldiga Nobelpristagaren Prof. Linus Pauling "Låt varken de medicinska auktoriteterna eller politikerna vilseleda dig. Ta reda på fakta och fatta dina egna beslut om hur du kan leva ett bra liv och arbeta för en bättre värld."

Prof. Linus Pauling arbete lever vidare i hans lärjunge Dr Matthias Rath som stämmer den medicinska maffian.

Citat: Linus Pauling beskriver Dr Matthias Rath
"Det är inga tvivel hos mig om Dr Rath, han är min efterträdare."

Källor: http://www4.dr-rath-foundation.org/The_Hague/complaint/index.html

http://www.policestateplanning.com/chapter_14_.htm


Citat: Dr Jacob Eberhardt "Det är ett världsomfattande experiment som pågår just nu med en fjärdedel av jordens befolkning exponerade för mikrovågor"

Källa: Radiofysik, Lunds universitet. Visst är det Härlig, att bli utsatt för övergrepp av Staten och att de hela tiden ökar inom alla områden, om man vill se VERKLIGHETEN SOM DEN FAKTISKT ÄR!

Posted on: 2009/9/2 12:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hjärntvätt + Elmätare.
#12
Du är smart och hänger med Smith.

JA dom förlitar sig på att vi inte är informerade och därtill inte kan göra egna val.

Väl gjort, låt det fungera lite som väckarklocka så alla vi andra vet.

Dom utgår ifrån liknande ideal vad gäller upperätthållandet av diskrimineringslagar, fast då förlitar dom sig mera på att vi inte har samröre med varandra istället för informationen om en produkt osv.

Lev i frid Smith.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjärntvätt + Elmätare.
#13


See User information
Herre gud FangShen!

Det är ju precis det jag skriver, att ELFvågor ÄR farliga!

Jag skriver alltså INTE att mobilmasterna är ofarliga, utan konstaterar att de är farliga.

Det enda jag ställde mig tvivlande till var ifall elmätarna kunde vara farliga, om de sänder med ELF är det naturligtvis mycket allvarligt.

Missförstånd utrett?

Ha det gött: Hej

Posted on: 2009/9/2 22:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hjärntvätt + Elmätare.
#14
Ajaja Captain.

Sorry där , För mycket Yin i min skalle.

Inga Problemo.

Adios Compadre.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
55 user(s) are online (55 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 55

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS