vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 »


Anonym
Re: Riktiga Illuminater
#25
Du sa: Så lögn i detta fall, menar du då det som väver Illusionen och tar oss längre från Självet?

Ja broder det stämmer.

Lögn skapar ochså lögn för att lögn bygger på att missbruka sanning.

Ja anpassning är flyktigt.

Ja kroppen är ett otroligt verktyg.

Jo vi föds i sanningen men det är precis som det står skrivet tyvär in i synden.

Lev mycket väl , önskar er allt gott.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Riktiga Illuminater
#26
Kunskapen är ett med sanningen.

Eftersom sanningen är enkel och homogen.
Så sprider den sina grenar när den delar på sig.
Men beroende på vad människan använder kunskapen till kan den bli komplicerad i detaljerna.

Precis som fysik och kemi där kemin är detaljerna men fysiken är grunden.

Grunden visar hur detaljerna fungerar så att säga.

Alltid dom enklaste svaren som håller dom största gåtorna.

Lev i frid.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Riktiga Illuminater
#27


See User information
Kunskapen är inte ett dugg nära sanningen, oftast väldigt långt borta från den faktiskt.

Det här anknyter till tråden "Kunskap är INTE frihet" som jag nu länkar här under;

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=127548#forumpost127548

Grundtesen är korrekt: Kunskap är INTE frihet

Det är olika epitet som betecknar olika saker och tillstånd. Följaktligen blir det också självklart att kunskap inte är sanningen eftersom sanningen gör dig fri, märk väl att den GÖR dig fri.

Sanningen är inte friheten i sig men ett medel för att uppnå friheten som är att agera efter sanningen vilken är att du skapar din egen kunskap om världen och således upplevelserna den har att erbjuda.

Posted on: 2009/9/4 3:16
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Riktiga Illuminater
#28
Sanningen.


En grundläggande process inte ett ord eller annat.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Riktiga Illuminater
#29
Var det någon som såg filmen Mannen som ville vara kung som gick på Tv2 igår kväll med denhär supersnåla Sean Connery miljärderen som vägrar testamentera någon sina flus?

Visade hur muraren tänker.

I grund och botten inget annat än en illegal vapensmugglande upprorsmakare och lögnare.

Visade ganska intressanta koncept i ex skapa vänner för att skapa konflikt osv.

Sedan var det debatten om vacciner.

Kul och se att folk vaknar till.

Lustigt hur man valde i debatten att inte prata om squalenet eller hur det nu stavas i vaccinet. Det var bara en professor som försökte ta upp ämnet men ingen gick djupare in i det.

Ojojoj folket vaknade til , vad ska man göra nu då?

Släppa ett ännu värre virus ?

Skulle inte förvåna mig om dom korsat ebola ,galna kosjukan och lungpest i ett.

Nu när man börjat dekoda alla Dna strängar och tolkat dem , så kan man börja virus programera dna vilket mer och mer säkerligen kommer innebära organismer med utvalda mål som Dna markörer istället för bara föröka sig som huvuduppgift.

Ett smygkrig mot folkslag kan inledas.
Mot olika åldrar.
Raser.
Riskgrupper .
osv, med andra ord skapa virus med tilltänka önskemål.
Menar skulle det verkligen förvåna någon?

Vi lever i statskick som skapar biologiska och kemiska vapen.

Borde inte det säga allt??

Tiden är kort men friden är lång.

Lev i visdom & frid.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Riktiga Illuminater
#30


See User information
Att programmera DNA är ingenting nytt, ingenting som är särskilt för det här statsskicket eller ens den här tiden. Det är bara att människor gör det "själva" nu och dessutom frivilligt utan någon utbredd tro på faran.

Det är när de vet hur virus inom en timme kan frammana okontrollerad ilska och galenskap i värden som med infinit inkubationstid är 100% smittsam via kontakt med alla kroppsvätskor som det är riktigt trubbel på gång.

Men detta är helt offtopic.

Posted on: 2009/9/6 2:35
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Riktiga Illuminater
#31
Mmm som i filmen Rage.

Makteliten är sinnesjuka.

Vad ska man säga Xtas?

Folket är dårar som hjälpt dom dit vi hjälpt dom?

Lev i frid.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Riktiga Illuminater
#32
Mmm som i filmen Rage.

Vad ska man säga Xtas??

Folket är sinnesjuka som ger eliten makt.

Själv tycker jag folk är patetiska nästan till gränsen på att dom inte förtjänar och existera, riktiga idioter.

Se vilken gåva dom fått (Livet) och se vad dom gör med den.

Spottar skapelsen i ansiktet.

Mämnniskan är hopplöst lost.

Tror mer på en politiker än sin nästa,, johejdu höjden för dårskap eller?

Lev i frid.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Riktiga Illuminater
#33


See User information
Så, nu kommer vi någonstans..

Quote:
Att programmera DNA är ingenting nytt, ingenting som är särskilt för det här statsskicket eller ens den här tiden. Det är bara att människor gör det "själva" nu och dessutom frivilligt utan någon utbredd tro på faran.

Det är när de vet hur virus inom en timme kan frammana okontrollerad ilska och galenskap i värden som med infinit inkubationstid är 100% smittsam via kontakt med alla kroppsvätskor som det är riktigt trubbel på gång.

Men detta är helt offtopic.


Att programmera verkligheten är att programmera DNA då DNA är livet. Vi är livet.

Varför funkar inte influensan? För att livet (DNA) - vi - är starkare än något som skapas inom det fysiska. Däremot kan vi programmera fysiska verkligheten (ala Neo) men jag gör det inte? Varför?

För att jag lever inom det universumet som är det perfekta. Jag lever inom Skaparens skapelse. Min Skapelse. Min Dröm. Mina Regler.

De är även Dina regler. För jag är du, och du är jag. Vi är Livet.

Däremot finns det de universum där det du pratar om faktiskt kan ske utan att livet (DNA) stoppar det. Finns aliens som är rädda att vi ska utplåna oss (och dem). Finns aliens som vet det skaparen vet, och de gör inget, för de är oss och vi är dem.

Livet är komplicerat, för det är oändligt. Det viktigaste är att vi lär oss, och jag är jävligt trött på alla jävla missförstånd :P. Ursäkta min franska, its all love!

Vad är våra regler då? Jo, fri vilja åt alla. Men det innebär inte att ondskan får lov att regera det perfekta universumet (däremot så kan det få tro att det gör det :P hehehe).

Det finns bara två distinkta vägar. Ondskan/Rädslan eller Godheten/Kärleken, och kärleken är starkare då den accepterar ondskans existens varav ondskan ser kärleken som sin fiende.

Quote:
Mmm som i filmen Rage.

Vad ska man säga Xtas??

Folket är sinnesjuka som ger eliten makt.

Själv tycker jag folk är patetiska nästan till gränsen på att dom inte förtjänar och existera, riktiga idioter.

Se vilken gåva dom fått (Livet) och se vad dom gör med den.

Spottar skapelsen i ansiktet.

Mämnniskan är hopplöst lost.

Tror mer på en politiker än sin nästa,, johejdu höjden för dårskap eller?

Lev i frid.



Jag håller med dig FangShen, människor är patetiska. Men vi som är medvetna om livet och om verkligheten och om vår egna odödlighet borde inte döma. Jag är lika patetistisk jag om jag säger att någon annan är det. Alla är gud och borde respekteras som gud. Men visst, människans handlingar är patetiska, och det är något alla kan ändra på. Annars kommer karma och biter de i baken ;)

Vi borde inte säga hur patetiska de är förrän vi har fixat deras värld. Vi är trots allt födda i denna värld.
:)

Nä men vi borde göra allt vi kan för att själva ändra världen genom att influera de som styr. För i värsta fall kan de döda oss, och so what? Döden finns inte, det är sömn för mig.


Det är tråkigt om folk missar chansen att leva i det perfekta universumet denna gången (oxå) Så, FangShen, vi måste ha mer förståelse för de som spottar livet i ansiktet. Vi är dessa ignoranta människor.

Jag står fast vid att ignorans är ondska och kunskap är godhet. Sen är det fritt val att leva som man vill.

En Kärlek!

- seilon

Posted on: 2009/9/7 18:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Riktiga Illuminater
#34


See User information
Odödlighet är något man kultiverar fram (i "novaxiska" termer).
I övrigt är det bara en ständig rotation mellan kroppar man går igenom, med resulterande amnesi efter varje ny inkarnation.

Om du har förstått att de inre kvaliteterna avgör mängden möjliga vägar för förändring genom nuet varför vill du då inte ändra på kvaliteterna?
Det är något farligt med att säga att universum är perfekt just nu eftersom det antyder att samhället bör vara statiskt på ett sätt.

Skulle någon agera ala Neo skulle de precis som Neo vara rebeller. Men att ha kunskapen inom räckvidd och inte bruka den för att ta makten över sitt eget liv och höja sig över mekaniken känns som slöseri med tid för min del.

Posted on: 2009/9/8 3:21
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Riktiga Illuminater
#35
Odödligheten.

Den Odödliga är den som har med sig sina minnen genom liven.

Den odödliga är den som lever efter att få tillbe medkänsla och agera enligt sanningen och för den.

Den odödlige följer inga lagar utom sanningen och sin känsla för sanningen.

Den smarte tänker på sig själv, Den kloke tänker på sin omgivning, Den vise lever för alltets bästa.

Den vise är odödlig.

Ty den som inte tar till sig mörkret är inte något ljus själv.

För genom mörker kommer ljus och genom ljus kommer mörker.

Falsk kunskap är roten till ondskan som människan skapar.

Den heliga anden har stigit ner bland folket.

Demonernas tar sin fräckhet till fånga och visar öppet upp sitt ondskans sektskap ., deras slöjor folket nu igenom ser.


Lev i Frid.

Lev i Frid


Edited by FangShen on 2009/9/8 7:45:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Riktiga Illuminater
#36


See User information
Att jag föddes markerade början på min odödlighet. Inte konstigt att jag funderat över min egen medvetenhet om min existens. Jag har slutat inkarnera helt enkelt, nu är det dags för att koppla av i oändligheten.

Att du föddes markerade början på din odödlighet. Jag ser fram emot att höra din historia om hur du insåg att du var odödlig i en nära framtid :).

Vi är alla odödliga, förutom de som väljer bort sin odödlighet förstås.

Hela livet har för mig handlat om att lära sig, inte för att jag valt det, utan för att världen har tvingat på mig det genom t.ex. skola och arbete.

Nu har jag insett att vår Skapare är den vi ska lära oss av, och denne lär oss bli skapare. Motsatsen till skaparen är det som lär oss att inte bli skaparen helt enkelt. Nu menar skaparen som är skapare av allt, även de som i sin tur fortsatt skapa. Det kan bara finnas en oändlig skapare, och denne lär oss bli skaparen.

Precis som i verkliga livet så kan man inte få jobb om man inte går ur skolan (om man inte har naturlig talang man drar nytta av förstås). Vårt jobb är leva i harmoni med skapelsen. Kan vi inte lära oss det i skolan vi går så kan vi inte ta studenten.

Snart är det dags att ta studenten för alla på planeten jorden i Milky Way galaxen. Den feminina sidan utav Skaparen är jorden och vår Galax. Det är dags att ta studenten och återigen återse Modern och Fadern och bli ett med skapelsen igen.

Det hade varit roligt att se så många som möjligt få kunskapen om sin egen gudomlighet att de kan ta studenten och bli skapare. Jag tror ingen som inte är redo kommer i kontakt med sådant vi pratar om här, och jag tror det viktigaste är att sprida kärlek till varandra. Även förståelse genom att diskutera samhällsproblem och hur vi löser det.

Det är en gåva att bli unika personligheter med unika minnen av hur vi blir ett med skaparen och kan existera i en harmonisk skapelse.

Jag har flera gånger fått insikten att vi är universum och så funderar jag på hur vi hade umgåtts och inser att shit, det är ju det vi gör på jorden.. :) Bara att vi låter ondskan (det negativa kontrollerande) totalstyra oss genom sättet vi lever på jorden.

- seilon

Posted on: 2009/9/8 22:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Riktiga Illuminater
#37


See User information
Quote:

Demonernas tar sin fräckhet till fånga och visar öppet upp sitt ondskans sektskap ., deras slöjor folket nu igenom ser.


Demon är ett ord vars innebörd perverterats p.g.a. Thaumiels (separation/dualitet) lyckade experiment: Den Katolska Kyrkan (aka Modern) och övrig exkluderande religion.
Originalet Daimon (grek.) är egentligen synonymt med vad som också kallas Geni (arab. Djinn), assisterande medvetande eller Helig Skyddsängel.

Man förstår lätt varför en totalitär organisation som Katolska Kyrkan vill förklara dessa Daimon som heretiska när de vägleder individer, ger kunskap om hur människan kan göras gudomlig och illuminerar mörkret (det dolda).

Detta ställer också Kyrkans "gud" i en dager mer lik Belial (ok/last), en självrättfärdigad demiurg vars avund utmynnar i ren rädsla för att människan utan honom kan styra sig själva.

Allt detta kan ses som interna psykiska mekanismer som människan kollektivt byggt upp för att de är rädda sina egna krafter.

Posted on: 2009/9/9 2:55
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Riktiga Illuminater
#38
Så sant så sant.

Fråga röda korset hur dom predikar för folk i fängelserna.

Låter något liknande.

Och djävulen följde tjuven vart han än gick.

Men ingenting om den falska kunskapen eller om frimurarens lagar som satte tjuven i fattigdom.

Kyrkan är satans hus i sig självt.

Pratade med en vän igår som berättade om satansdyrkare han kände när han var ung och som gillade kyrkan.

Visst det finns en läxa om Zionist apan i bibeln att lära sig (Om man kan läsa mellan raderna och se meddelandet).

Och lite andligt från denne khabbalistiska buddha studerande Jesus lirraren.

Men för övrigt är det bara ett medel och styra som alla andra religioner.

Menar måste man ha en bok för hitta sanning då är det verkligen synd om en.

Lev i frid Systrar och bröder

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Riktiga Illuminater
#39


See User information
Fast böcker är ju vägen till att lära sig mer om världen och dess dolda sidor om man inte ännu har utvecklat en intuitiv förståelse för hur man kopplar samman händelser till ett större mönster.

Man kan säga att för att man ska nå ut med andlighet och även underlätta för andra att ha andliga upplevelser behövs ett språk att förklara det med, annars blir det new-age-rappakalja av alltihop till slut för ingen vet vad den andre pratar om.

Att förlita sig på skrifter om de äldsta andliga vetenskaperna är således ett mycket bra verktyg för att standardisera kunskapen om de andliga existensplanen. Därav bygger man också en gemensam grund att stå på.

Posted on: 2009/9/9 14:43
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Riktiga Illuminater
#40
Ja böcker kan skapa en grund .

Men det kan mycket annat.

Och en grund med ett rent syfte isåfall.

Att förlita sig på skrifter är ett dåligt sätt men därimot att ha dem som guidelinje är en helt annan sak.


Ska man säga Böcker = ger struktur?

Jo samma grund har vi redan vi delar redan på samma energier.

Näämen skämt o sido jo jag vet vad du menar.


Men att vara beroende av dem eller lita blint på dem såsom så många gör är bra galet.

Man tar med sig vad som fungerar enligt sanningens principer och förkastar resten som inte fungerar.

För att fånga dagen.

Lev i frid.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Riktiga Illuminater
#41


See User information
Jag har svårt att se att demon skulle vara något av godo.

Råkade se en text från något kristet håll, är det något demoniskt som driver iväg något annat demoniskt...?

Demon leaves the bus
http://www.jesus.org.uk/dawn/2005/dawn14.html

Posted on: 2009/9/9 17:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Riktiga Illuminater
#42
I dina ögon skulle en sån varelse vara en demon.

För att Rena onda själar finns dom som måste göra skitgörat.

Men dom varelserna är inte onda dom är förklädda änglar som man gärna vill säga.

Mörkrets gurun dom är.

Du får ju en kropp som inte dör när du straffas tills du fattat.

Hur ska man då säga att dessa som gör skitgörat är onda?

Dom ser ut som demoner ter sig som demoner men det är bara deras jobb.

Sen har du ju Legion och hans grundlurade kumpaner och slavar som murarna blir och alla andra stenhjärtan som drar på sig negativa kvaliteter genom livet som har sinnesjuka planer i andevärlden.Dom försöker ta monopol i mörkret där vilandet sker och där dom vilsna fastnat och dom mörka gurus och Nirvana själar vilar .Så dom kan skapa kaos på jorden.
Och ur kaos ordning och ur ordning hierarrki = Makt som blir till kaos som blir till mera ordning som blir till mera hierarki som blir till mera makt , till den gräns att människan är tömd på varje droppe hopp och folk tar livet av sig och i sitt sinne syndat.
För då har man öppnat vägen för mörkt inflytande eftersom sista tanken är avgörande. Skönheten med den kristna läran är att den föder den kristnes satan med själar.
Vilken historia , vilket hyckleri.
Som sagt sinnesjukt är en friskförklaring av detta.
Vill du se Ex på detta Ta en titt på Filmerna det var inte längesen det gick en film på bio där folk tog kollektivt självmord.


Men snart nog av dessa nya tider kommer.

Dessa ska låsas in inom en snar framtid.

Lev i frid.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Riktiga Illuminater
#43


See User information
Det finns grader i helvetet... demoniskt/demoner är smutsiga saker. Men Djävulens strålglans söker att konkurrera med Guds.

Posted on: 2009/9/9 18:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Riktiga Illuminater
#44
Det finns flera helveten beroende på med vilket samvete man dött.

Dessa som regerar här är inte smutsiga.
mörker söker sig till ljus och ljus till mörker .
Svarta hål har ljus inom solen är mörk inom.

Tänk inte i smutstermer det skapar konflikt.

En sann ljusets själ söker mörker tar på sig andras lidande frälser andra söker sig till lidande söker sig till vilsenhet för att lysa upp.

Älska dina fiender på avstånd.
Alla människor måste verkligen sluta tänka i smutstermer vem kastar första stenen?
Att förkasta något som mindre värt något annat är som att kförkasta källan själv.
Kärleken som binder hjärtats strävan finns i allt.

Allt är skapat av varandet i oss alla i allt som ligger till grund för dom lagarna som styr allt.

Det som är ett med ändå dividerat.

Det ni kallar Djävulen är inget anant än ett vilset barn bakom masken på en häxmästare bakom masken på en demon.

Jag ska kasta mitt hjärta efter denna , fånga denna med draken , ta tag i hornen och slita masken isär, jaga den gammla mannen och krama han och älska han som mitt barn för han är inget annat än ett eldbarn.

Ni som nämner denna och tror på kampen ger bara denna mera makt.

Det listigaste djävulen gjorde var att lura folket att han fanns.

Ge inte illusionen mera makt, ge inte eldbarnet mera makt.


Med mig kommer jag ha min familj som ger mig min kraft.


Lev i Frid.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Riktiga Illuminater
#45


See User information
Du tänker lite tokigt.

De ÄR smutsiga.

\'Tänk inte i smutstermer det skapar konflikt.\'

Inte så... - det är bara din tanke som kan vara smutsig, tanken om att något gör något... är det som skapar konflikt.
Smuts är smuts, och det är du som kastar sten.

Posted on: 2009/9/9 18:34

Edited by arkman on 2009/9/9 18:50:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Riktiga Illuminater
#46


See User information
Om man ser det som en intern psykisk mekanism så är djävulen representationen av allt det du undanhåller för dig själv, inkluderat vissa ljusa/goda saker som inte får tas fram för att samhällets gängse definition av moral och rätt och fel förbjuder det så du förbjuder dig själv. Detta gäller framförallt den sexuella naturen.

Draken och djävulen är inte helt synonyma, precis som Lucifer och Satan faktiskt inte är samma väsen utan varandras raka motsatser. Det som är ont hos dem är när någon tar överhanden, när vi bara har strikt materialistisk världssyn (mörkrets Satan/Ahriman) utan hänsyn till det inre eller när vi är så andliga att vi vill lämna den fysiska världen ( ljusets Lucifer kan leda till drogberoenden, kaotiskt liv).

Draken är urkraften, Tiamat i Sumer är Urdraken vars kropp man anser utgöra den fysiska världen. En rebellisk gud som heter Marduk reste sig dock mot Tiamat och de första gudarna, förslavade och stängde in dem i jordens inre. Detta födde idén om att materian skulle vara ond i de stora religionerna och de asketiskt andliga disciplinerna.
Men för de som brukar sig av drakkraft, även kallad ormkraft eller kundalini så har dessa lyckats frigöra den ande som är fängslad i materian. Detta är också grunden för att förädla materian, vad som kallas alkemi.

Ja, det finns Daimon och Skyddsänglar som uppmanar folk att göra onda handlingar, men även de som uppmanar till gott. Varför det skiftar beror på vad den personen har gömt undan för något.

Vanligtvis är en hårt reglerad religiös person en sån som slänger mycket mörka och onda tankar ned i sin Skugga. Där samlas det tills det blir så mycket kraft att personens Daimon visar sig och är tvungen att börja tala om dessa saker för att det är så mycket energi laddad där. Då blir en sådan Daimon ond.

Men om man å andra sidan släpper ut lite av den energin i taget byggs det inte upp såna fördämningar.

Förtränger man dessutom goda tankar för att de är "flummiga" eller för idealistiska på något sätt kan ens Daimon dyka upp och bli som en liten prälle.

Kunskapen varierar beroende på personens handlingar.

Hoppas infon är nyttig för er.

Posted on: 2009/9/9 18:41
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Riktiga Illuminater
#47
Pass på erat virvlande.

En sten ger mig mycket mycekt mycket mer nytta av feedback.

Jag tänker tokigt för att jag insett allt är ett????

Godnatt släck lampan.

Sayonara ,

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Riktiga Illuminater
#48


See User information
Du tänker tex tokigt om att att ordet \"smuts\" är att kasta sten, därför blev det du som gjorde det.

Posted on: 2009/9/9 18:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 (2) 3 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
54 user(s) are online (54 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 54

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS