vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Var är Hitler?

See User information
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5869996.ab

Det man trodde var Hitlers kranium tillhör en kvinna

Tillhör en kvinna

Dna-tester visar att kraniet istället tillhörde en kvinna i 40-årsåldern, inte en 56-årig man som Hitler var vid sin död. Inte heller tror Bellantoni att skallen är Eva Brauns som var 33 år gammal när hon dog. Hon ska ha dött genom att svälja en kapsel med cyanid, inte genom ett skott i huvudet.

– Skallen kan tillhöra vem som helst. Många människor dödades i området kring bunkern, säger Nick Bellantoni till Guardian.

Äntligen lite initiativ från mainstream om lögnerna om andra världskriget.

mer text i länken.

En fråga man kan ställa sig är det bra att sån info kommer ut eller dåligt? Det skapar ju konflikt bland de som tror allt hände som skolböckerna sa.

Posted on: 2009/9/29 9:48
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Var är Hitler?
Hitler dog i sydamerika.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jag hade för mig att det va syd Afrika, kan va fel dock.

Posted on: 2009/9/29 12:49

See User information
Hitler Died In 1960
Trans-Andean Journalist
Posits Bold Hypothesis In Book

http://www.rense.com/general54/1960.htm

Posted on: 2009/9/29 13:28
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

Anonym
Jag tror att Hitler tog sitt liv ändå i bunkern. Han kom på hur förrådd han blev av sina finansiärer. Hitler var ändå sonen av en Rothschild oäkting, så han var inte värd någonting ändå.
Jag tror inte att rädda Hitlers liv ingick i planerna med andra världskriget.
Hitler var syndabocken... Offerlammet som fick ta all skuld.
Hitler insåg allt att han var lurad av precis samma krafter han försökte bekämpa och tog därför sitt liv.

See User information
Den officiella historiebeskrivningen av något verkar vara lögn gång efter annan.......

http://www.hitlerargentina.com.ar/english/hitler_in_argentina.htm

The Ultimate Truth about Nazis Fled to South America

http://greyfalcon.us/restored/South.htm

Posted on: 2009/9/29 17:06

Edited by Spartacus88 on 2009/9/29 17:48:35

See User information
Varför tror ni Hitler hade en sådan löjlig hårlapp på läppen?!

Bara att raka av den och dra på sig en Wehrmacht uniform, några falska papper och en vit flagg. så var saken biff.

Hur såg gubben ut utan mustagen? Ingen vet!!

Hmm dags att photoshoppa lite...

Posted on: 2009/9/30 2:45
"Mig skrämmer ni inte alls, ni eländets herremän...
Beröva oss hoppets stjärna, den skall nog bli vår igen"
-Cornelis Vreeswijk

Anonym
Vad får dig att tro detta?

See User information
Rocketbanana: Här är ett exempel:
Resized Image

Posted on: 2009/10/1 2:45

See User information
Stalin trodde han var i Spanien eller Sydamerika. Jag tror på Antarkisbasen i Neu Schwabenland (Dronning Mauds land)

Posted on: 2009/10/1 6:21

See User information
Jodå, detta är vad jag hört:

Medan ryska trupper slogs mot barnsoldater i Berlins förorter och plundrade och våldtog stod führern ute på flygplatsen Tempelhof med ett helt SS-garde omkring sig och önskade trupperna lycka till. Sedan klev han in i ett Arado 234 Jetbombplan och begav sig till Kristiansand i Norge, mellanlandade i Danmark för tankning först, och väl på plats i Norge klev han och ett antal höga officerare ner i en U-båt med okänd destination...

Sedan finns det olika bud, en vild teori påstår att han dök upp på en tillställning arrangerad av Lyndon B Johnson i Vita huset 1967!!!

Posted on: 2009/10/1 11:49

Anonym
Finns en annan lika trovärdig version... Om man söker på "hitler sollentuna" på google får man fram den som bästa träff.
En hel tråd med andra teorier där.

Jag tror Hitler dog i anslutning till sin bunker

Jag tror ryssarna helt enkelt blandat ihop sina kranium.

Ge mig en enda vettig anledning till att Hitler fått leva? Hans Rothschild-blod? Han var son till en Rothschild-oäkting. Precis en son som Rothschild använder för sina sjuka gärningar och sedan gör sig av med.

See User information
Var är Hitler?Det vet jag inte men man kan fråga hans dotter Angela Merkel kanske.

Jag tror att hon är hans dotter,dragen är enorma,kolla ögon plus alla andra gemensama drag de har...skrämande.

Angela Merkel-Mad World

Vaken.se

Posted on: 2009/10/2 15:36

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper