vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Odjurets märke

See User information
Vill du också ha ett märke på handen eller kanske i pannan? Gå då in på följande hemsida:

www.Märkas.se

http://sv.wikipedia.org/wiki/666_%28tal%29

Posted on: 2009/9/1 16:31
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Odjurets märke

See User information

Posted on: 2009/9/2 0:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
FÖR FAKTA.

Vilka har lämnat fingeravtryck i passen?
Det fingeravtrycket blir ditt busskort, hemnyckel, kontokort , skolmatspass osv ONLINE.

Vilka har tagit vaccinet och tänker låta tungmetaller inverka på kroppen och med strålning från våra kära nya elmätare ?

Tagit vaccinet i sin högra arm?

Tagit fingeravtrycket med sin högra hand?

Sorry men ni missar hela pointen.

Stirra er inte blinda genom att fokusera, släpp fokus och se helheten.

Pannan, Pannan (Ir scanning -Iris scanning osv)

Handen,armen (Fingeravtryck Chip ,spruta osv).

Bara tvärvägra , tänker inte låta mig märkas som en produkt med streck kod.

Svaret blir men så är lagen.

Well you know what?

Stoppa upp din lag i röven.

Endast den falske följer lagen blint

Sedan se deras argument,, mot förfalskningar..

Jaha hur svårt är det inte och förfalska ett fingeravtryck?

Även en 7 åring klarar av det.

Stabilt.

Sprid

http://www.youtube.com/watch?v=ptsbCwcbrfc

Lev i frid.

Edited by FangShen on 2009/9/2 5:38:27

Anonym
Lagen är en tolkningsfråga.

Låt aldrig någon annan försöka intala dig något annat.

Det vet varenda jurist.

I Diktaturländer kännetecknas reaktionen med svaret "Det står i lagen"

Den som behöver an lagbok, politiker, religion för att kunna skilja mellan rätt och fel kan betrakta sig själv hjärntvättad utan sunt förnuft.

Sanningen finns inte och hitta i någon bok.

Lev i Frid.

See User information
En kombination:
In Focus:
One lens prototype [left] has several interconnects, single-crystal silicon components, and compound-semiconductor components embedded within. Another sample lens [right] contains a radio chip, an antenna, and a red LED

The Human eye

Posted on: 2009/9/2 7:01

See User information
Det uppenbarar sig, det står klart och tydligt att folk som inte märks inte kommer kunna handla eller byta. Det är skrivet och därför kommer det ske.

Posted on: 2009/10/14 21:54

Anonym
Alla kommer att få göra ett tydligt val, typ godkänna ett dokument där du accepterar eller vägrar nya globala regler. Skriver du på dokumentet är du "märkt"..

David Spangler:
"No one will enter the New World Order unless he or she will make a pledge to worship Lucifer. No one will enter the New Age unless he will take a Luciferian Initiation."

Anonym
"Lycklig är den man som inte vandrar efter de ondskefullas råd och inte står på syndarens väg och inte sitter på de hånfullas säte"

"Varför är nationerna i uppror, och varför mumlar folkgrupperna tomhet? (läs hela jordens befolkning) Jordens kungar ställer upp sig och höga ämbetsmän har gått samma som en man(läs one world government) mot Jahve (Gud) och mot hans smorde"

"Och det utsätter alla för tvång, de små och de stora och de rika och de fattiga och de fria och slavarna, för att det ska ges dessa ett märke på deras högra hand eller på deras panna och för att ingen ska kunna köpa eller sälja med undantag för den som har märket, vilddjurets tal, ty det är en människas tal (läs människor ska genomföra detta) och dess tal är sexhundrasextiosex"

"Och en annan ängel, en tredje, följde efter dem och sade med hög röst: Om någon tillber vilddjuret (läs One world government, FN) och dess bild och får ett märke på sin panna eller sin hand skall han också dricka av Guds förbittrings vin..."
"Här behövs uthålighet hos de heliga, hos dem som håller Guds bud och tron på Jesus.
Angående rätt trosuppfattning:
"Det finns nämligen inget fint träd som frambringar dålig frukt, inte heller finns det något dåligt träd som frambringar fin frukt. Varje träd känns ju igen på sin egen frukt"
I min mening är det enkelt att se vilken trosuppfattning som ger en "fin frukt" kontra "dålig frukt".
Efter vad historien berättar kan man enkelt och direkt utesluta religioner/trosuppfattningar som har varit med om att starta eller stödjer krig och politiska ståndpunkter som bara är en illusion (kommunism, demokrati etc)
"Och han sade till mig: Dessa ord är trovärdiga och sanna, ja Jahvé, profeternas inspirerade uttalandes Gud har sänt ut sin ängel för att visa sina slavar vad som inom kort måste ske. Och se, jag kommer snabbt. Lycklig är var och en som håller fast vid orden i denna skriftrulles profetia."
Dessa verser är som du förstår tagna ur Bibeln och är skrivna för omkring 2000 år sedan.
Jag har själv alltid varit skeptisk till allt som inte stått i mainstream media men efter 11 september 2001 började jag forska mer i alternativ media och fick reda på hur världen egentligen ser ut. Det som utgjorde mitt intresse för Bibeln var att satanismen var och är så utbredd bland världens ledare, företag och religioner. Dessa anser sig själva vara "illuminerade" och säga sig ha kunskap om de ockulta religionerna, som alla härstammar från forntida Babylon , Egypten och Rom. De avskyr öppet Bibelns gud och istället sätter lucifer /satan som världens gud. Jag kunde direkt se, genom deras handlande (lögner, manipulation, vilseledande information, massmord etc etc) att det som utgår från deras munnar inte kan tas som sanning, utan det motsatta var mer tilltalande och sannolikt. Med denna ståndpunkt känns inte denna tid som omöjlig för människosläktet, då jag tror på att det motsatta till denna tidens härskare finns i närheten och bara väntar på den rätta tiden för att ingripa för att förgöra dessa avskyvärda människor och andar. Jag menar, om nu alla kan se att Lucifer/Satan finns, som gett dessa onda männsikor makt så måste det andra sidan av myntet finnas. Så på ett sätt gräver dem sin egen grav. De ger liksom myndighet åt det andra sidan av myntet.

Edited by Noname on 2009/10/17 23:36:42

See User information
Posten över mig:

Bra sagt, hedniska religioner, ateism, newage rörelser och allt annat du kan tänka dig som förnekar Jesus som frälsare är och har alltid varit medel från Satan. Anledningen till att alla dessa ockulta religioner kan samarbeta vare sig de tror att det är aliens eller demoner de får hjälp av är för att ingen av dem tvingar dig till att tro på en gud utan de är öppna mot varandra. Kristendom till skillnad förnekar alla andra religioner, och det är här det biter i odjuret.

Posted on: 2009/10/20 7:01

Anonym
Det är religionernas fel.

Dom har skapat det vi kallar djävulen.
Att folk tänker i dessa banor ger denna häxmästare dess kraft.

Jesus är en frälsare för dom kristna.
Alla tänker inte dom banorna.

Livet efter döden visar sig enligt ens förståelse.
Men även i livet efter döden finns det illusioner.
Den som är sann mot sitt hjärta får en belöning men den som lever i självförnekelser skapar illusioner som tynar bort med tiden, men då är det försent.

Ty sinnet gillade att sträva men utan sinnet fanns bara ensamhet, den omedvetnas största mardröm.

För dem som missade ljuset och inte kan träda i mörkret.

Det finns ingen falskhet i andevärlden bara vilsna andar.
Demoner är bara förklädda änglar.
Ljus från mörker och mörker till ljus.
En sann mästare vet att dem är samma.
Demonerna liksom alla andra har sin plats i andevärlden där sanningen regerar hierarkin.
Dom renar själarna som är med smutsiga medvetanden.

Finns många frälsare och många jesus.

Alla är vi skapelsens barn.

Inga utvalda.

Men dom som lever av hjärtat ett rättfärdigt liv avancerar ialalfall som gammla själar.

Satan är systemet.
Djävulen en illusion.
Den riktiga djävulen är det falska jaget som inte förstår sig på sig själv pga okunskapens rot.
Genom dess utryck = Systemet skapar man en artificiel kropp åt ett medvetande.
Där har du djävulen.
Varför?

Pga robotens begär och drifter som kraftigt skiljer sig från människans.

Därav.

Frimurarslogan.

Evigt liv genom att bli ett med maskinen.
Påve över Universum.
Kunskap genom att inte dela med sig.
Insikt genom straff.
Styr sinnet (uppfattningen) på boskapen genom att styra känslorna (media).

Lev i visdom hälsa kärlek och rättfärdigheten.

Se upp för alla fällor begär och energitjuvar.

Andas i kärlek, lev i hjärtat.

See User information

Posted on: 2009/10/20 8:00
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

Anonym
De-zeus/jesus är ingens frälsare

Isaiah 43:11 I, even I, am YHWH; and besides me there is no savior.

Fred

Anonym
Helt korrekt Truthprevail!

See User information
Jag vaknade idag och hade ett märkligt märke vid min axel. Jag hade blivit märkt!

...å andra sidan låg min sons hårda isbjörnsleksak i sängen och det la jag ju inte märke till när jag gick och la mig.

:)

Posted on: 2009/10/22 7:38

Anonym
Vägra fingeravtryck , Vaccin,och Iris scanning.

Står skrivet i Veda.

Under Kaliyoga kommer maktens positioner (Dom gammla kungarikena) där dom sanna rättfärdiga ska sitta intas av syndiga omedvetna människor med demoniska kvaliteter.

Precis som vi ser idag.

Men dom kommer störtas efter den stora väckelsen.

Väckelsen medför att människorna vaknar och lär känna sin andlighet och upphöjs.

Nu är tiden för upphöjning.

På mer plan än ett.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper