Vakencorner
|
Re: krispiks
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Hej på dig och välkommen in i stugvärmen
![]() Just idag när det tog EU ca en nanosekund att komma överrens om att vi ska betala 1 biljon kronor/år till stöd till u-länder för vår koldioxidskuld(typ iaf) så känner jag mig också tämligen hatisk mot makten och media och hyckleriet och korruptionen. Kanske vi får komma ihåg att ta hand om varann här framöver när det fortsätter i den här riktningen. Hoppas det blir mer än ett inlägg från dig också ![]()
Posted on: 2009/10/30 18:54
|
|||
|
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Ja, en biljon...för att vi e så stygga. Hur har u-länder råd med bensin iaf?
Ja, välkommen Monika!
Posted on: 2009/10/30 21:47
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Tja Monika! Välkommen. Häng med ut på stan i morgon, om du befinner dig i Stockholm vill säga. Läs mer i denna tråden: http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=131430#forumpost131430
Må väl.
Posted on: 2009/10/30 21:57
|
|||
|
||||
|
:D
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Tack för era svar.
gordon: Tack, det värmer Förhoppningsvis blir det fler inlägg i någon mer spännande tråd än just denna, det är definitivt dags att sluta att vara bara åskådare anti: Tja! Tack för välkomnandet. Hade jag sett ditt inlägg lite tidigare så hade jag nog dykt upp. Hoppas manifestationen blev lyckad. Ska hålla utkik i kalendern efter nästa gathering. ![]() fridens
Posted on: 2009/11/2 10:57
Edited by krispiks on 2009/11/2 11:37:04
|
|||
|
veerlat het lichaam en verlaat de mening
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Vet inte riktigt vad jag ska berätta om mig själv, är mest förvirrad över allt, konspirationer, NWO, 9-11, massmedias hyckleri och lögner.. Jag blir äcklad när jag tänker på hur allt fungerar idag (eller inte fungerar så att säga..). Ibland känns det för stort att greppa, och då är det skönt att komma in hit och läsa lite, lugna sig lite, se att det finns likasinnade. Om du är mottaglig för information från ditt inre och det yttre så tror jag säkert att du kommer att förstå mer med tiden hur saker och ting hör ihop. Du kommer antagligen inte kunna nysta upp allt på en gång. Men med tiden kommer du nog få olika uppvaknanden som kan hjälpa dig på vägen. lycka till....
Posted on: 2009/11/2 11:59
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
hehe... Vizzt, sinnet ska vara liiiika, annars kan man bannas, eller forumet kan stängas. ![]()
Posted on: 2009/11/2 13:03
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Hej och välkommen.
Jag ser att du redan stött på en rättshaverist. Det finns mycket kritiskt granskande ögon här, inte minst mot vaken.se. Frid
Posted on: 2009/11/2 13:14
|
|||
|
Administratör och grundare av vaken.se
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Hej o välkommen. Jag tror det är viktigt när man öppnar pandoras ask, att man samtidigt börjar vårda sitt inre. Det kan bli rätt massivt annars. Det gäller att stå stadigt på jorden, mitt i stormens öga.
/Kaliyuga
Posted on: 2009/11/2 20:18
|
|||
|
Bring on the apocalypse...
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login