vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Prince Charles...
Låt oss vara religiösa för en stund och spekulera kring profetior om en ny antikrist. Illuminati osv...

Prince Charles är tänkbar kandidat,
Vad vet vi om honom? Hur trolig är teorin? Fakta?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Prince Charles...
Antikrist och Jesus är samma person.
Charles är bara dum och gör allt mamma säger

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
patrik du kanske har läst på för många komaist-sanningrörelse-sidor, alltså new age...?

Om prinsen är anti mot Jesus, så är han antichrist.

1 John 2:18 .....'Little children, it is the last time; and as ye have heard that antichrist shall come, even now there are many antichrists.' ...... Anyone who opposes Jesus is an antichrist, as John says ..... 1 John 2:22 .....'Who is a liar but he that denieth that Jesus is the Christ? He is antichrist, that denieth the Father and the Son.'

Alla som är "emot" Jesus är alltså antichrist.

Enligt kristenheten.

Posted on: 2009/11/6 13:59

See User information
Ja alla som inte erkänner Jesus som frälsaren är en anti-krist. Även om han erkänner att Jesus fannd och att Gud finns så är han en anti-krist. Däremot kommer en "Anti-krist" leda världen in till helvetet, då snackar vi om den största ledaren jorden skådat

Posted on: 2009/11/6 14:57

See User information
Ja Kinaledare är det... the deluder of mankind, alla säljer sig till den röda draken (horar med, luder). Stjärnan i pannan på fotot är the mark of the beast.

http://en.epochtimes.com/news_images/2004-12-23-army_men.jpg

Från:
http://en.epochtimes.com/news/4-12-26/25182.html

Alla nio kommentarer:
http://ninecommentaries.com/

Se det på video, det inleds medden röda flygande draken:
http://www.youtube.com/view_play_list?p=48AFA40E258C1063

Posted on: 2009/11/6 15:11

See User information
Frågar du en luciferian så säger han att jesus och lucifer är samma person eller bröder (mormonska varianten)

Frågar du en kristen så säger han att lucifer är bra på att plagiera.

Prince Charles vapensköld
http://www.stargods.org/PC_Seal.jpg

En film om Charles = 666
The Antichrist (Prince Charles) And A Cup Of Tea

Hitta på youtube eller en torrent tracker

Posted on: 2009/11/6 16:29

Anonym
Ecoflum: Jag är ingen jävla luciferian!
Jesus och antikrist är samma person precis som yin och yang. Det beror helt på vilken 'sida' man föder som utvecklas. gott in = gott ut och tvärtom.

Att säga att jag är en luciferian bara för att jag säger sanningen är som att säga att vi här på vaken är antisemiter för att vi vet att det är onda judar inom eliten.

Förresten så är odjurets tal inte ens 666, utan 616. Dolt för människan så inte antikrist kan frambringas. Detta vet man iom papyrus 115, som är det äldsta nedtecknade fragment för nya testamentet man känner till.

See User information
Hmm, jag sa bara vad de flesta ockultister själva skriver i sina böcker, om du inte gillar det, gå på dom istället.

616, tja spelar ingen större roll, jag tror du känner igen besten när du ser honom.

Jo, vaken är anti-semiter för att dom sa det på TV. Om vaken inte skulle vara anti-semiter varför skulle dom då säga det på teeeveee då? (jag slängde tv:n för bra många år sen)

Posted on: 2009/11/6 16:51

Anonym
Dessa ockultister vet ju inte ens odjurets sanna tal. Förlåt om jag lät vrång mot dig, men du ägnade dig just av samma typ av gatekeeping som jag försöker förklara i en annan tråd här: http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=132649#forumpost132649

Nej, konspirationsteoretiker kallas ofta för antisemiter. Jag har kallats för det själv några gånger på detta forum långt innan TVs Kalla Fakta gick. Själv har jag också kallat folk för nazister i stridens hetta.

Anonym
snacka om off-topic

men okej, tråden i sig var kanske lite oseriös.

Känns som att vaken-rörelsen trots allt är ganska splittrad... tanken är väl att vi ska jobba gemensamt mot något större?

See User information
Både anti-semit och nazist är "buzz words", känslomässigt laddade saker utan något som helst innehåll. Nu försöker de göra "truther" och "sanningsrörelse" till att bli "buzz" så folk ska "zzzzzz"

NLP så det skriker om det, enda sättet att motverka det är att säga att man inte vet vad "sanningsrörelse" är, kanske fråga om dom är "lögnrörelse" (vilket förvisso är helt sant)

Om vanligt folk använder BUZZ så snackar de skit (Inte du, utan i allmänhet)

Om politiker använder BUZZ så ducka för snart därefter regnar det bomber.

(Faktiskt fritt citerat av D. Icke)

PS. computerror, jag beskrev vad de skulle göra, inte vad du skulle göra eller att skulle vara en av dem

Posted on: 2009/11/6 17:35

Anonym
patrik1975: Detta var icke så off-topic som det brukar bli här på vaken.se... Välkommen!

See User information
Quote:

Känns som att vaken-rörelsen trots allt är ganska splittrad... tanken är väl att vi ska jobba gemensamt mot något större?

Enligt mig så är det fel strategi, var en malignt cancer cell som sprider sig över allt och infekterar NWOs celler med att de snackar skit. Det är dom som ska bevisa att de inte ljuger om allt de säger och det kan dom inte.

Ta ett ämne, vaccinationer eller varför inte kemisk krigföring i mat eller kanske false flag terror op. Till slut så kommer en del inse att de ljuger om precis allt de trycker ut.

Posted on: 2009/11/6 18:19

Anonym
Quote:

Ecoflum skrev:
Quote:

Enligt mig så är det fel strategi, var en malignt cancer cell som sprider sig över allt och infekterar NWOs celler med att de snackar skit. Det är dom som ska bevisa att de inte ljuger om allt de säger och det kan dom inte.

Ta ett ämne, vaccinationer eller varför inte kemisk krigföring i mat eller kanske false flag terror op. Till slut så kommer en del inse att de ljuger om precis allt de trycker ut.

true...
men för att verkligen kunna uppnå något tillsammans så måste vi börja HÄR och NU. Hålla oss till topic, inte flumma iväg i alla möjliga riktningar. Svara på folks frågor. Tillsammans debatera och komma på möjliga teorier, osv...

Okej, Prince Charles frågan uppstod enbart för att jag började nosa lite på den ockulta delen av det hela och facinerades av tanken av en ny antikrist.

Hur som helst, för upplysandets framtid, för vår framtid, och eliminerandet av risken att vi alla blir betraktade som folie-hattar är... Viktigt är att fokusera på är exempelvis nuläget. Vad händer just nu? Vad är nästa steg i kärnans strategi? Mördarvirus? Kärnvapenkrig? etc...
Om vi kan komma fram till en konkret teori som de flesta av oss kan följa (dvs inte en miljon teorier åt alla möjliga håll som det känns just nu), utan ett hållbart framtidsscenario som känns realistiskt. Om vi kan finna och jobba utifrån det, så kan vi lättare hantera och planera stegen för nå dit vi vill. Upplysande, information, handling.

Jag menar, folk köar fortfarande för att få en spruta i armen hos sin lokala läkarstation... Helt sjukt.
Jag såg inte inslaget i kalla fakta, men helt klart så hjälpte det nog till att öppna ett & annat öga.
Men när rörelsen är så här splittrad så funkar det ändå inte. Folie-hatts-stämpeln är oundvikligen där.

äh, jag vet inte, jag svamlar bara... tankar, tankar, tankar :)

See User information
Sanningen behöver inte försvaras, den kan stå på egna ben.

Thomas Jefferson

Jag blir tvungen att citera D. Icke en gång till, du blir fri när du skiter i vad andra tror, slut citat

Om de vill hoppa ned för ett stup så tänker jag inte stå i vägen.

Kristet perspektiv:

Satanism 101 (spelar ingen roll om du är troende, de är definitivt troende)

Folk måste frivilligen gå med på det, annars ger det inte han något plus. Tom. microchip hit och dit kommer också vara frivilligt.

Tom. I satanist Kina står kommunist pack och skriker om att de ska skriva på ett papper om abort, om de inte gör det, så går dom därifrån.

Posted on: 2009/11/6 18:52

Anonym
ja, men hur sanningsenligt är detta?:

http://www.youtube.com/watch?v=iq0rkqMuu08

?

eller kanske är det det? ...förvirrelse över vad som verkligen är verklighet ställs på sin spets.

vad jag menar är väl egentligen att vi måste fokusera, organisera och planera. Men eftersom dom nu har tagit kontrollen över vad vi säger via tangentbordet, så skulle nog en sådan plan röjas ganska kvickt. Faktum är väl att vi är ganska körda :-/ ...tror jag. Dom lyckades med 9/11, det har definitivt stärkt deras självförtroende och våghalsighet. Frågan är bara vad som sker härnäst? och hur snart?

See User information
Heh, de har organisation 100% och alla andra 0%, vi kräver inte vidriga blods eder osv. det enda som funkar är att andra vet att de är skit och säger, tyvärr, har annat att göra.

Posted on: 2009/11/6 19:58

See User information
Jag tror inte Britt-Calle är antikrist, utan antisemit! Det lustiga är att jag inte vet vad "semit" är.

Det blir en fråga:::

Posted on: 2009/11/6 20:33
Resized ImageChip HappensResized Image

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper