vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Riksdagsman: Usa var en del av attacken

See User information

Posted on: 2009/11/8 9:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Riksdagsman: Usa var en del av attacken

See User information
"Egon Frid berättar att det finns flera ledande politiker i Sverige som är intresserade av Sanningsrörelsens budskap, men att de inte gått ut med det ”eftersom det är en omöjlig debatt.”

Vilka de är vill han inte säga.

Samtidigt förnekar Egon Frid att han skulle vara en del av Sanningsrörelsen."

Posted on: 2009/11/8 9:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

anti skrev:
"Egon Frid berättar att det finns flera ledande politiker i Sverige som är intresserade av Sanningsrörelsens budskap, men att de inte gått ut med det ”eftersom det är en omöjlig debatt.”

Vilka de är vill han inte säga.

Samtidigt förnekar Egon Frid att han skulle vara en del av Sanningsrörelsen."

Låter nästan på han som det skulle finnas tankeförbud i riksdagen.
Men det skulle ju isf betyda att riksdagen inte var maktens centrum

See User information
Här har vi hamnat i pudelns kärna......finns det krafter i samhället som föredrar lögn och tystnad.....och vilka är det i så fall..?

Personligen så tycker jag att dom hänger ut sig själva med nerdragna byxor här...

Bygger inte det demokratiska samhället på öppenhet och hederlighet..? om inte så är vi i så fall på rätt spår nu...rakt åt helvete....

Posted on: 2009/11/8 10:33
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
En stor eloge till Egon Frid får man ge!

Posted on: 2009/11/8 11:11

Anonym
Kvällens Kalla Fakta kommer garanterat spela på antisemitism-spåret och spela på allmänhetens indoktrinerade tro om vad det står för. Att ens kunna tänka sig att hata folk pga deras gener är för mig mer och mer idiotiskt.

Man får kolla på vad personerna verkligen gör. Om personerna officiellt skulle ha en viss tro betyder inte att dom följer den i praktiken. Exempelvis på detta är högt uppsatta politiker. Dom säger att dom arbetar för en sak men har en helt annan agenda bakom kulissen.

Förra programmet var bara att förlöjliga och nu kommer stora slaget.

Det sägs att "sanningsrörelsens" (idiotiskt namn) storhetstid var för några år sedan men istället är det nog så att flertalet rotar i fler andra områden istället för detta attentat. Många rotar inom ekonomiska systemet, hälsa, klimathot, förintelsen av friheter, Codex Alimentarius (Tre föredrag om detta nu i november. Rekommenderas starkt.) och andra saker istället. Folk börjar ge sig in i debatten och påverka systemet inifrån vilket nämns som ett hot i kvällens Kalla Fakta.

Om man följer denna tanke, borde inte allt och alla som har med kommunism att göra för om man kollar historian så finns det inte ett enda exempel av lyckad kommunism. Men jag vet att de flesta inom kommunistiska rörelsen vill väl med att vanliga folket skall styra själva över hur dom vill ha det men i praktiken blir det aldrig så. De ca 5% psykopater som finns i befolkningen jävlas och förstör så mycket dom han för sitt egna vinstintresse i form av makt.

Har pratat med flertalet kommunister och är medvetna om korruptionen på flesta områdena men man får inte ifrågasetta den heliga kon, precis som klimathotet. Många, om nog inte alla, inom klimatrörelsen är medvetna om kostens effekter på hälsan (Codex Alimentarius-föredraget rekommenderas!) och läkemedelsföretagen inte vill allmänhetens bästa hälsa men man får inte slakta heliga kon även om själva anser att glödlampsförbud och personliga storebrorkoldioxidransoneringskort inte är en bra lösning.

See User information
Quote:

Skogstrygge skrev:
En stor eloge till Egon Frid får man ge!

Naturligtvis ska Egon ha en klapp på axeln för att han går ut med det vi länge fruktat....- Att politik och sanning/hederlighet inte vilar på samma fundament....och att ett demokratisk samhälle med alla medel måste motstå sanning/hederlighet....

Samtidigt är det märkligt att förneka att han är en del av sanningsrörelsen då han medger att han gått med i rörelsen...

Egon Frid, riksdagsledamot för Vänsterpartiet, anslöt sig 21 april till uppropet ”Political leaders for 9/11 truth” som kräver en ny utredning av attackerna.

Så hur var det med sanningen ?.....han kanske inte vågar komma ur garderoben som det heter...

Posted on: 2009/11/8 11:53
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
"Alexanderhugg "

EN riksdagsman eller kvinna är bara MÅLVAK för NÅGONTING, i styrelse, utskott eller nämnd för NÅGONTING, som bara vill, kan eller vågar LYDA någonting, som representerar den KOLLEKTIVA svenska modellen av NÅGONTING - som INTE vill, kan eller vågar FÖRSTÅ när, var, hur och VARFÖR - svenska politiska partier u.p.a. (utan personligt ansvar) är "FOLKVALD" svensk lagstiftare och kontrollmakt i EU-parlamentet och Sveriges riksdag.

Posted on: 2009/11/8 12:03

Anonym
EGOn backar !

Ur hans blogg
Jag stänger för min del dörren till 11 september!

"Mitt namn och min position som riksdagsledamot har används som intäkt av olika intressen och olika organisationer som för fram alternativa förklaringar. Dessa konsekvenser kunde jag inte se då jag skrev under uppropet men har nu fått se mig bli sammankopplade med rörelser som jag inte är och aldrig har varit en del av och åsikter som jag aldrig har eller kommer att dela."

"Jag har begärt att mitt namn tas bort från uppropet. "

http://egonfrid.v-blog.se/2009/11/04/ ... dorren-till-11-september/

See User information
Det luktar Jante... ; )

Posted on: 2009/11/8 21:10
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

Anonym
Quote:

The Lorax skrev:
Det luktar Jante... ; )
Nej Lorax. Det är knappast Jantelagen... Sluta dra upp den så fort du pratar om någonting svenskt... Det blir bara löjligt.

Vad det luktar är samma krafter som skulle kommit i Canada eller USA eller något annat land med politiker. En rejäl åthutning.

Jantelagen innebär att man inte ska tro man är bättre än någon annan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jante_Law

See User information
Quote:

bli sammankopplade med rörelser som jag inte är och aldrig har varit en del

Vad fan snackar han om? Fake ifrån början.

Posted on: 2009/11/8 21:36

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper