Vakencorner
|
Re: THE FINAL TOPIC
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Du har för brottom..tycker du att något är bevisat bortom allt tvivel...?
Posted on: 2009/11/13 16:01
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Absolut inte. Men alldeles för många här köper ALLT med hull och hår. Jag försöker bara väcka lite kritisk tankeverksamhet. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
9/11 och Illuminati
De rev de två tornen och gick ifrån 9 till 11 i kabbalan. Börja kolla där och frimureri/kabbalism så ser du vad den där mega ritualen egentligen syftade till. Det sket sig för dom dock eftersom de rev aldrig gate:n på de sättet de hade tänkt sig (WTC 7) Inte lätt att vara satanist.
Posted on: 2009/11/13 16:04
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag har inte gjort det...men jag kan ställa mig bakom ett förslag om att lägga upp en preliminär delrapport om vart vi kan tänkas befinna oss..för visst finns det saker som inte kan ruckas...tex. explosioner...där man själv kan höra dem.
Posted on: 2009/11/13 16:06
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Men om dessa människor ÄR så intelligenta och organiserade att genomföra detta, med satanism och Cabal osv i åtanke/hängivelse, så borde ju rimligtvis satan finnas. Jag tror också att Bush (framförallt den äldre) ligger bakom 9/11, och att det planerats under MÅNGA år. Men att de skulle dricka blod och TRO på satan själva... nja. Möjligtvis utnyttjar dom rörelsens fallenhet och spinner på detta. Det handlar om vapen, pengar, olja...och pengar. Med några (intelligenta) galningar som orkastrerat detta tillsammans med CIA m.fl. Inte alls så omfattande som konspirationerna försöker påvisa. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
talar du om 9/11 nu? Jag är på "din" sida här. Det var ett insiderjobb utfört av Bush sr, Cheney, WTC-ägaren, m.fl. Enklaste sättet att hitta de skyldiga är: -follow the money. IT´S ALL ABOUT THE MONEY. Always has been. Always will be :) |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Omg 4, Vaccinet
1) Många afrikanska länder har helt enkelt slängt ut FN och andra, de kanske fick nog av AIDS, FN har för övrigt "åkt dit" för att sätta steriliseringsproteiner i polio vacciner. 2) WHOs egna papper ifrån 1973 beskriver hur man dör av vattenfyllda lungor ifrån vacciner 3) Vem är det som hela tiden säger att det finns för många negrer (inklusive dig), jo FN och alla deras NGO luder organisationer.
Posted on: 2009/11/13 16:16
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Har JAG sagt att det finns för många negrer?? haha. Skulle inte tro det. Här försöker jag inte ställa mig på massans sida. Jag försöker bara tona ner vidden av det hela där "rörelsen" verkar tro att det är någon form av utrotning på gång. Som sagt, en del kommer dö. Men inte många. Och vaccinet är korkat att skjuta i sig, ja. Men det handlar fortfarande bara om EN sak. -PENGAR Att sälja vaccin till hela världen & tjäna en jävla massa cash. Om någon kan bekräfta Obama/Baxter-spåret med hållbara källor så skulle jag säga så här: På Bush tid handlade det om vapen. Med Obama i spetsen handlar det om läkemedel. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
patrik1975: Ju mer du studerar, ju mer overklig finner du att världen är. Många av oss stammisar på vaken har studerat i flera år.
Det är många trösklar vi ska ta oss över. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Hur kom du fram till att Illuminati bara är ett påhitt? Referenser?
FBI:s Ted Gunderson: http://www.youtube.com/watch?v=3mzYX8AkPWs http://en.wikipedia.org/wiki/Ted_Gunderson Illuminati nämns på ekonominyheterna på CNBC http://www.youtube.com/watch?v=xAL4qkgSE1w Finns otalt med intressant info för dig. Om du nu är intresserad...? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Jag sa vad FN, WHO sa. De skiter i pengar, de trycker pengarna, och i värsta fall så får väl "bankgarantin" betala pengar.
När gjorde G. W Bush sitt berömda NWO tal, jo 9/11 - (kolla youtube för årtal) och då råkade man bara ha en "solarmax", kolla med NASA, säkert bara en tillfällighet. 1941, 9/11 la man hörnstenen till pentagon, kolla www.dod.gov och "solarmax" kommer vart 11:te år och då drunknar isbjörnar och hjärndöda zombier kritiserar en gas växter andas. Vad gör då alla polis sanktionerade stiftelse finansierade typer då? Jo, http://www.motkraft.net/nyheter/3645 Vad ska man säga? Kommunism dödar fler än koldioxid?
Posted on: 2009/11/13 16:47
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Vad ska jag säga?
-Världen ÄR full av oegentligheter. Den är absolut inte så fyrkantig och utstakad som tv visar oss iallafall, och trots min något "negativa" post så är jag, tro mig, på samma sida som ni. Världen styrs till viss del av gangsters och annat pack, men det jag vill, är att hitta ett seriöst forum, med seriösa samhällskritiker, som enat kan nosa efter dessa korrupta egenheter i världen, utan att bli störd av alla möjliga teorier hit & dit. Jag vet, det ÄR svårt att hitta dit, men kanske kanske... Om nu "eliten" styr motsatta sidan. För att ha en chans, måste då inte VI vara "eliten" av informationsgranskning och synande på vår sida? Min slutsats, efter några veckor i konspirationsteori-träsket, är att det enda rent konkreta som känns faktamässigt hållbart är frågetecknen kring 9/11. Här finns verkliga frågor som behöver besvaras innan det kan vare sig förnekas eller accepteras någon sanning. I övrigt så svämmar youtube över av sammanträffanden nummermässigt och datummässigt. Bokstäver och symboler. Men det är inte BEVIS för att något är si eller så. Det går kanske att hitta precis lika många numerologiska sammanträffanden i alla tänkbara händelser, bara man letar tillräckligt noga? Jag vet inte. Sen hör man den och den prata om ditten & datten. Många låter & verkar VÄLDIGT trovärdiga, det förnekar jag inte. Men samtidigt så talar bevisen och oddsen mot dem. Eftersom 90% av gemene man är zombie, utan ett lyssnande öra förutom än till aftonbladet & fikarums-pladdret, så är det vår plikt eller mission i livetatt upplysa människor. eller? -Tack för självinsikten, men vad det handlar om, för att göra något åt det, är väl att få upp folks ögon? Men att då svinga slagträt så på måfå åt alla möjliga håll i alla möjliga vinklar, där alla: "...mmm... kanske det...uhum uhum *tänker & konspirerar* mmmm..." är ingen bra metod. Vare sig för sakens skull att hitta de verkliga sanningarna, eller för att få upp folks ögon. Är det nån som är med på vart jag snurrar iväg & hur jag tänker? :D |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Vi sammanfattar det hela, banker tycker det är bra att du betalar, kommunist skit tycker det är bra att du betalar, alla andra som skulle kunna dyka upp tycker det är bra att du betalar, det är en fet scam, konspirationsteori? Varför försöker de få dig att betala då?
Om de tyckte så synd om dem, varför betalar dom inte själva då? Bästa av allt, en "borgerlig bilderberger regering" tycker att man ska bara skita i RF, det är bra och veta om du inte vill bli tvångsvaccinerad.
Posted on: 2009/11/13 17:44
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
3. 2012 / Niburu.
Ingen planet kommer in i vårt solsystem runt 2012. Om planeten ens existerar så är dess omloppsbana på helt andra äventyr just nu. Inget kommer hända. Inte i rymden iallafall. Som jag fattar det har Niburu aldrig varit ett datum för 2012? Mayakalendern visar på en ny tidsålder, ungefär som årstiderna. Vilken litteratur visar på att Niburu ska komma 2012?
Posted on: 2009/11/13 17:54
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Googla eller youtuba lite så finner du att många teorier/människor säger att Planet X cirkulerar i en omloppsbana om 3600 år, där den nu är på väg in i vårt solsystem, och där den 2012 kommer att ligga i någon sorts linjär dragningskraft mellan oss och solen den 31 december. Allt detta är naturligtvis nonsens, men många säger så. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
patrik1975 skrev:
"Eftersom 90% av gemene man är zombie, utan ett lyssnande öra förutom än till aftonbladet & fikarums-pladdret, så är det vår plikt eller mission i livetatt upplysa människor. eller? -Tack för självinsikten, men vad det handlar om, för att göra något åt det, är väl att få upp folks ögon? Men att då svinga slagträt så på måfå åt alla möjliga håll i alla möjliga vinklar, där alla: "...mmm... kanske det...uhum uhum *tänker & konspirerar* mmmm..." är ingen bra metod. Vare sig för sakens skull att hitta de verkliga sanningarna, eller för att få upp folks ögon. Är det nån som är med på vart jag snurrar iväg & hur jag tänker? :D" _________________ Jag tror inte någon annan därute är mer zombie än users här. Det är samma "nivå", att ha kollat upp kring lite konspirationer och annat har knappast med zombiegraden att göra. "... men vad det handlar om... är väl att få upp folks ögon?" Inte alls... - man kan inte få upp någons ögon om man själv inte har annat än snedsyn.Vad har users här med andra att göra? För mig låter det lite som att smita, och att lägga sig i sådant man inte har med att göra och inte kan inverka på. De som vill smita mest är ofta de som lägger mycket energi på att hålla på med andra, ska "informera" om det farliga och dåliga hos andra, eller om dåliga företeelser. De tror att lidande är dåligt och att livet är orättvist och kan bli bättre om man pular runt på scenen, istället för att förändra sig själva. Volontärer är kanske värst - de "vet" att något är verkligt fel... så har de fåtts att projicera, lägga det utanför sig själv, och rusar runt i världen och stökar bland andra. Fast det som var "fel" var inom dom. I might add this which may sound contrary to what I said but read carefully: When masses are made to believe something negative, they may create what they did not want, which is how for instance the "NWO" like you people name it, works. You are believing it is taking shape, so it will take shape and theorists are major players in helping this taking shape by bombarding you with "facts" that it is taking shape. Claiming you are giving in power everyday, and they control you more...while in reality you are in full control. So the people who are "waking up" to it are the ones who are creating it.
Posted on: 2009/11/13 18:17
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Vi är alla zombies med andra ord :)
ok, one way or another you´re with me ;) |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Patrik... jag är ingen zombie...
There is just 1 struggle and it is now, here on this planet and on a personal level....meaning you only. There is no enemy you can attack except yourself. If you are busy attacking something else, you are wasting precious energy and you will fail. If you succeed, there will be no struggle anymore.
Posted on: 2009/11/13 18:41
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
ja om du tror på den officiella teorin, visst. Snacka om illuminati tankekontroll, köp en bok av frimurare om frimurerisk symbolik. Kessinger Publishing säljer dem.
Posted on: 2009/11/13 18:42
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
har jag någonsin sagt att jag tror på den officiella teorin? Allt är inte svart eller vitt du vet ;) Computerror (fr.o.m nu "CT") ...21:e eller 31:e, jajaja...jag tvekade när jag skrev men orkade inte googla :P |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login