vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To PostTopic is Locked

« 1 ... 3 4 5 (6) 7 8 »

Re: Invandrarfrågan

See User information
Inbördeskriget är snart här om våra massinvandsingsivrande politiker får fortsätta bestämma. Det har börjat i Frankrike och England och det ligger och pyr ute i gamla Svedala också.

Posted on: 2006/5/4 15:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Muammar Khaddafi: Islam kommer att ta över Europa

Den Libyske ledaren Muammar Khaddafi sa nyligen i en intervju som sändes i den arabiska kanalen Al Jazeera att ”Islam kommer ta över Europa utan våld inom några årtionden”.

”Vi har 50 miljoner muslimer i Europa”, säger Khaddafi. ”Det finns tecken på att Allah kommer bevilja Islam seger över Europa – utan svärd, utan skjutvapen, utan erövring. De 50 miljonerna muslimer kommer att göra Europa till en muslimsk kontinent inom några årtionden”.

”Om Turkiet får medlemskap i den Europeiska Unionen”, sade den libyska ledaren, ”då kommer Europa att ha ytterliggare 50 miljoner muslimer”.

Dessutom poängterar han ”Albanien som har en majoritet av muslimer och Bosnien där hälften av befolkningen är muslimer verkar också på väg mot medlemskap i EU.

”Europa står inför svåra kval, och även Amerika” sade Khaddafi. ”De borde gå med på att bli muslimska med tiden eller förklara krig mot muslimerna.”

Posted on: 2006/5/4 17:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Låter scary!

See User information
Jag tycker det låter rätt babbligt jag. Visst, det är väl roligt för muslimerna. Men jag tror aldrig vårat kära land har haft så många ateister någonsin.. Eller är det bara en känsla jag har fått?

Nå, må de ta Europa och världen, men mig får de inte - inte ens med våld -

Posted on: 2006/5/4 22:19

See User information
.... och så när man tror att folk har fattat det så märker man skygglapparna dom bär ....
separation är INTE sanning ..... och separation tar en inte framåt

vi är alla invandrare, så skärp er om ni vill fokusera på positiv utvecklig, den gränslösa jorden formas sakteliga så ni där ute som gillar att dela upp och trivs med gränser och separation sorry tiderna förändras ...... så lägg undan kvällstidningarnas skrämsel propaganda och gå ut och lär känna dessa demoner som vill ta över er ..... buu

det begås inte fler brott idag i sverige än för 50 år sen ..... det bara skrivs och rapporteras mer om det .... tänk på det och för 50 år sen fanns det inte många invandrare här .... hmmm

infekterat ämne ? ja visst e det

Posted on: 2006/5/4 23:04

Anonym
Quote:

IandEye skrev:[quote]gå ut och lär känna dessa demoner som vill ta över er ..... buu

Tro mig jag har skitmånga goda vänner bland de som flytt till Sverige av olika anledningar under de senaste 40 åren och även om min farsa inte var min allra bästa vän så var han också en krigsflykting som hittade en fristad i Sverige!

Jag har under de senaste 14 åren återupplevt en av de förorter i Sverige som drabbats tyngst av en sjuk invandringspolitik där man klumpar ihop en massa människor med helt olika kulturer som boskap. Jag bodde även där på 70-talet och då fanns det endast 32 språk. Nu finns det 105 olika språk på ett ställe där man monterar ner välfärden totalt. Vad tror du egentligen att detta leder till. En öppnare attityd bland de som stängs in där?

Jag har då och då försökt att bredda mitt kontaktnät bland de mer fundamentalistiska "rättroende" muslimerna, men bemöts faktiskt av mer hat än kärlek. Jag har personligen aldrig dömt ut en människa som demon utan istället låtit individens vilja till att fredligt kommunicera och lyssna på andras åsikter avgjort om denne person är god eller mindre upplyst!

Nu skulle jag fortfarande inte vilja kalla dessa individer demoner men visst är det konstigt att jag känner mig som främling i mitt eget land och att man plötlsigt inser att lilla jag som bott här i hela mitt liv uppfattas som en illa ansedd minoritet bland alla dessa nya människor i "min egen" förort?

Quote:
... det begås inte fler brott idag i sverige än för 50 år sen ..... det bara skrivs och rapporteras mer om det .... tänk på det och för 50 år sen fanns det inte många invandrare här .... hmmm

Nu menar jag inte att nedgöra dina åsikter men jag märker att du är lika desinformerad som etablissemanget och deras hantlangare.

Jag har tagit upp detta i denna tråd tidigare men det tål att sägas igen. Dessa siffror om att brottsligheten inte ökat sedan för femio år sedan är propaganda bara för att återigen tiga ihjäl sanningen.

Fråga dig själv och svara ärligt på hur många brott du skulle våga anmäla där internationella kriminella nätverk, mindre gäng av spontana våldsbrottslingar, hangaraounds till de mer ökända organiserade kriminella gängen eller helt enkelt stora klaner av invandrade krigsvana samhällsmedborgare är inblandade.

Du skulle förmodligen inte anmäla ett enda brott om du liksom jag och andra normalt funtade medborgare har några fungerande hjärnceller kvar i skallen.

Detta tas "ALDRIG" upp i den friserade statistik du vill hänvisa till! Det är ett välkänt faktum att t.o.m. poliser och åklagare backar på att anmäla vissa saker eftersom hotbilden är så stor. Hur skall då den lilla medborgaren agera som absolut står utan rättsskydd om han blir attackerad, utpressad eller på annat sätt angripen av dessa skurkar?

En svensk "tiger" har helt plötsligt fått en helt annan innebörd än avsikten var från början!

See User information
Respekterar många av dina åsikter jaxtone men vet att separationstänkande inte är svaret på en sann utveckling.

Quote:

jaxtone skrev:

Jag har då och då försökt att bredda mitt kontaktnät bland de mer fundamentalistiska "rättroende" muslimerna, men bemöts faktiskt av mer hat än kärlek.

Är dessa fundamentalisters åsikter majoriteten av muslimernas ?
Både du o jag vet bättre än så ..... så varför fokusera på en promillehalt av ett folkslag. Det vore samma sak som att fråga nån nasse om hans åsikter och därmed tro att alla svenskar tänker i samma bana.

Quote:

Nu skulle jag fortfarande inte vilja kalla dessa individer demoner men visst är det konstigt att jag känner mig som främling i mitt eget land och att man plötlsigt inser att lilla jag som bott här i hela mitt liv uppfattas som en illa ansedd minoritet bland alla dessa nya människor i "min egen" förort?

Som sagt världen beblandas och förflyttningar sker och inte är det muslimernas onda plan, dessa flyktingströmmar har som bekant inte skapats av fred och blomstring i deras länder. så peka på det sanna problemet och inte reaktionen av den.

Quote:

Fråga dig själv och svara ärligt på hur många brott du skulle våga anmäla där internationella kriminella nätverk, mindre gäng av spontana våldsbrottslingar, hangaraounds till de mer ökända organiserade kriminella gängen eller helt enkelt stora klaner av invandrade krigsvana samhällsmedborgare är inblandade.

Du skulle förmodligen inte anmäla ett enda brott om du liksom jag och andra normalt funtade medborgare har några fungerande hjärnceller kvar i skallen.

att låta sig styras av rädsla och hot är inte värst hälsosamt heller,
hot skrämmer många och så länge det funkar så håller sig offren tysta och världens parasiter kan fortsätta härska.
Så JA, jag hade anmält och har beblandat mig mot aggresiva handlingar som kommit längs min stig med tillit och inte rädsla.

Gandhi hade rätt när han sa att
"an eye for an eye makes the whole world blind"

Fred hela vägen

Posted on: 2006/5/5 11:34

See User information
Ja du IandEye. Peace & Love.

Det går bra att svamla som du gör och blunda för den enorma omvälvning av gamla Sverige som har skett de senaste 20-30 åren. Och inte är det nån förändring till det positiva som vi har sett.

Det är helt irrelevant att att snacka om Peace & Love i det sammanhanget. Världseliten har bestämt sig att underminera västvärldens civilisation som den sista spiken i kistan inför den kommande Nya Världsordingen. Massinvandringen och importen av allehanda brottsyndikat samt nedmoneringen av det svenska gränsskyddet parat med utraderandet av Polisväsendet är en av de viktigaste punkterna i deras 5-punktprogram.

Ditt New Age svammel visar på att du är helt blåögd inför den verklighet vi står inför.

Posted on: 2006/5/5 12:32

See User information
Det är helt ok att svamla (enligt din tolkning). Därimot inte ok att skriva på ett nedlåtande sätt.

Jag önskar att det inte blir mer i denna stil från benny i framtiden. Resten är helt ok.

"Det går bra att svamla som du gör och blunda för "
"Ditt New Age svammel visar på att du är helt blåögd inför den verklighet vi står inför."

Posted on: 2006/5/5 12:53
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
Jag har lärt mig att kalla en spade för en spade och ingenting annat.

"Strunt är strunt vad man en kallar det" som Tage Erlander uttryckte det.

Jag har följt New Age rörelsen i 20 års tid och jag känner igen resonemanget som IandEye för.

Att svamla om Peace & Love och samtidigt fullständigt blunda för den samhällsförstörelse vi är mitt inne i.

Då anser iaf jag att kalla nån för svamlare i detta sammanhanget är ganska harmlöst i kontrast till den flathet, undfallenhet och i många fall rena påhejandet som många debattörer för av detta vansinne som sker i vårat land.

Ondskans orsak är okunnighet. Just därför är de okunniga farligare för samhället än de som medvetet driver förstörelsen i toppen av Illuminatihierarkin.

Sanningen gör ont ibland.

Men om man inte vågar kalla "en spade för just en spade" så blir man ju en i mängden av de som tack vare sin feghet som grundar sig i okunskap bidrar till samhällsförstörelsen just pga av den egna undfallenheten.

Posted on: 2006/5/5 13:17

See User information
ja du bennybjörn ..... så länge du tror att förändring sker med skitkastning på andra människor så kan jag med all säkerhet kalla din kunskap för infekterad ..... med kunskap kommer ansvar och ditt sätt att ta detta ansvar är att sprida rädsla genom din syn på samhället om dessa muslimer som kommer att ta över sverige och europa ..... vem av oss svamlar egentligen !

jag e så ledsen att göra dej besviken men det gamla sverige är exakt vad det låter som ..... något som inte kommer igen .... och du kan ta upp vilka händelser som helst från förorterna men den brutala sannigen är den att separationstänkande fortfarande inte är lösningen på samhällets problem vad gäller invandringen.

samma resonemang hade dom krigsförande serberna som spred lögner (skrämselpropaganda) till byarna i bosnien om att kroaterna/muslimerna hade bränt och våldtagit deras folkgrupp i dom intilliggande byarna vilket fick goda grannar att vända sig mot varandra och kedjereaktionen var ett faktum ..... tror du på allvar att detta sätt leder nånstans ? så skärp dej om du inte vill ha ett värre scenario än du skapar i din skalle.

att sprida info och kunskap till dessa fundamentalistiska invandrare är en bättre lösning ..... men inte den hela lösningen.

har en dansk nationalist i min umgängeskrets som flyttade ut till en förort i malmö för att han ville göra förändring på sitt sätt.
Där läxade han upp både ungarna som slogs och skapade skit till föräldrarna som lät det ske, men han läxade inte upp dom med att krossa näsor utan han snackade med dom och ruskade om dom värsta och fick jävligt schysst respons och tillit av alla parter ..... detta är att vara där ute och göra skillnad som individ och inte bara sitta och tycka en massa och tror att man förändrar nått ......
sprid din skrämselpropaganda om du tror att du kommer känna dig trygg, för mig låter det mest som att du är rädd.

och sorry .....fel fack att sätta mig i (new age), jag är inte anpassad till så små fack
och sorry .....ögonen är så bruna så ............

tycker fortfarande att det är ett infekterat ämne där dom fega smyger in sin skrämselpropaganda.

ta ansvar för nuläget

Posted on: 2006/5/5 17:54

See User information
Du gör ett dömmande av en annan person. Oavsätt om detta dömmande är sant så minskar du dina skanser att få denna person att ändra sitt beteende. Om du vill att han skall ändra sina ideer så får du berätta hur du känner och ge önskemål. Du vill väll inte att han skall ändra sig pga av rädslan att bli kallad svamlare? Är rädsla det sätt du föredrar? Jan antar att du bara inte tänkte hur ditt dömmande påverkar omvärlden.

Detta ämne är öppet för debatt, men det finns det regler för hur man agerar på vaken.se. Jag önskar att du håller dig till dessa.

Nu kan man se hur dabatten har tagit en törn då IandEye börjar försvara sig an aningens och kastar tillbaka pajerna. Detta är inte ett bra sätt att komunisera. Undvlik det genom att inte börja kasta paj samt undvik att kasta tillbaka pajer. Det första är lättare än det andra. Detta tror jag ärverklig kunskap långt viktigare än enskilda sakfrågor.

Posted on: 2006/5/5 22:03
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
Jag kommer inte ihåg vem det var som tidigare citerade Adelskogs påpekanden - det var skönt att återse! Ang. - Hur man skulle kanhända "se" på tillvaron - det var ju Hylosoik i sin "prydno"... heter det så? Vi måste faktiskt på något sätt "återförenas" - med andra ord - då som jag tyder det till - bli sk. "Religionärer" - ="återförenare", alltså...

Vad jag har förstått - så har vi ju samma mål - egentligen! - Men ser liksom lite olika på själva ursprunget /orsaken till all jävelskap...

Så detta måste vi allvarligen - ta tag i! - så att vi inte - för att travestera vår före detta statsminister Ingvar karlsson - då han menade och hötte med pekfingret i våra TV-apparater på 90-talet i förra århundradet - och menade - "att nu måste vi vara vaksamma och inte göra om samma misstag som på 30-talet...
Hö, hö...

Jag skrev då en insändare i vår lokalblaska och menade att antingen är Ingvar karlsson en landsförädare - eller så - dum i huvudet - för alla vet ju - att just socialdemokraterna - har ju faktiskt inte gjort något annat - sedan efterkrigstiden - än fixat till alla dessa förutsättningar som just - låg till grund - för detta som sedemera skedde...

Men jag menade också att han nog var en folkförädare i alla fall - iockmed att han medvetet medverkat till hela denna uppbyggnadsperiod - ty, han är f-n, i mig - inte dum i huvudet denne man...

De flesta av VAKEN-medlemmarnma här är säkerligen medveten om just detta också - att allt detta är en enda stor fet konspiration

Och vi skall inte hacka på varandra utan verkligen se vad och vilka som i verkligheten ligger bakom allt detta vårt elände - eller hur? Detta vet vi väl?

samt: plus: (Grymling)

Posted on: 2006/5/5 22:40
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

See User information
Iandeye skrev:

"Som sagt världen beblandas och förflyttningar sker och inte är det muslimernas onda plan, dessa flyktingströmmar har som bekant inte skapats av fred och blomstring i deras länder. så peka på det sanna problemet och inte reaktionen av den".

Jag vet inte vem här som sagt att detta skullle vara muslimernas fel. Vad flera sagt (inkl mig). är att hela massinvandringsfenomenet är ett steg i NWO/Illuminatis plan för att införa en världsregering, genom att totalt utplåna all slags nationell/kulturell identitet för att lättare acceptera avskaffandet av nationalstaterna ,då man vill få oss att känna oss som kosmopolitaner- europeér och slutligen världsmedborgare.

Där har du det sanna problemet.

Jag tror heller att varken jag, Bennybear eller Jaxtone reagerar av rädsla, utan av sunt förnuft, och har fattat vad agendan går ut på. Känner du till agendan? Det är ingen diss, utan en rak fråga för jag är nyfiken.

Förstår inte varför du envisas med att kalla dessa fakta för skrämselpropaganda

Det känns som det hela tiden dyker en slags robotradikalism, vilken uppenbarar sig då man automatiskt måste opponera sig mot något som kan tolkas som tex nazistiskt, för att inte riskera att uppfattas som medhållande av nazismen även om det inte alls handlar om detta, tex just massinvandringen.är ju ett väldigt bra exempel.

Iandeye skrev:

"... det begås inte fler brott idag i sverige än för 50 år sen ..... det bara skrivs och rapporteras mer om det .... tänk på det och för 50 år sen fanns det inte många invandrare här .... hmmm"

Jag vet inte om du anstränger dig för att för att hålla skygglapparna på plats, men gängvåldtäkter i Sverige för 50 år sedan var ett okänt fenomen. Invandrare ÄR överreprensenterade vad gäller kriminalitet vare sig det passar ens världsbild eller ej.

Frågan är ju här vem som egentligen är rädd ? Att få sin världsbild/dogm hotad kan definitivt generera rädsla eller hur?

Och återigen och slutligen är jag inte intresserad av att "kasta skit" eller gå in i någon "energikamp"

mvh eureka

Posted on: 2006/5/6 2:17

See User information
Ja du IandEye.

Du menar alltså att vi Svenskar ska ge oss ut i de mångkulturella paradisen och prata invandrarna till sans.

Det är som vanligt efter vänsterintellektuell praxis Svenskarnas fel att invandrare begår gruppvåldtäkter, rånar och misshandlar. De har aldrig nåt eget ansvar för det kan de inte ha för de beror ju på deras ”utsatta situation” och/eller den ”svenska strukturella rasismen” ( Dessa floskler som Ni har blivit matade med I den Sionistkontrollerade etablissemangmedierna) . Detta blir ju kontentan av ditt eget resonemang.

Som vanligt så snurrar ni vänsterliberaler ( eller vad Ni nu kallar Er för ) in er själva I Ert bisarra resonemang.

Ni gör allt för att behålla Eran korrupta världsbild som bygger på lögner och I bästa fall halvsanningar.

Men samtidigt blundar Ni fullständigt för att Europa som det nu ser ut kommer att vara HELT förändrat om några tiotal år med en utomeuropeisk majoritet av befolkningen med allt vad det innebär av ökat brottslighet, sämre ekonomiska förutsättningar för folket med dumpade löner och ännu mer rotlöshet som följd. Eller som många gånger bl.a i ditt
Fall så verkar Ni se fram emot detta helvete med glädje. Jag slutar aldrig att häpna inför folks oerhörda naivitet och dumhet.

Posted on: 2006/5/6 9:50

Anonym

Quote:
"... det begås inte fler brott idag i sverige än för 50 år sen ..... det bara skrivs och rapporteras mer om det .... tänk på det och för 50 år sen fanns det inte många invandrare här .... hmmm"

barnbordellerna från 70 talet rapporterades aldrig om då, tror inte heller att alla grupp incester från 50 talets sverige rapporterades heller..

eller började svenskarnas incest vanor när invandrarna kom ?

hela den här tråden är inget annat en reaktioner av skrämmsel propaganda som ni smygrassar sväljer och vill peppra lite på innan genom att kastas paj på oss andra som sett igenom manipulationen av mänskligheten allt för länge..

men neeeej svenskarna är det inge fel på...
det är bara vi blattar som rånar och våldtar, ni borde skämmas över att ni fortfaranade jobbar på den här infekterade invandrar tråden!!

See User information
Frågan är Efekto. Vet du hur det var i Sverige på 60-70 talet innan massinvandringen kom igång?

Jag tror att du knappt var född då, eller?. Men du får gärna rätta mig om jag har fel.

Posted on: 2006/5/6 11:05

Anonym
jag vet att krimminalitet var en dunkel sak på 70 talet, speciellt rån och stöld..

Jag känner däremot ett gäng drös chilenare som komhit under 70 talet som berättade om paradiset där det gick att sno i stort sätt allt.

Innan dess vet jag bara om hur pass isolerat det var här och det medför andra negativa saker som knappats uppmärksammas utåt eller i media..

men en sak är jag jääävligt insatt i..
den sexuella frigörelsen som ständigt förföljt sverige, som jag anser för det mesta är positiv, men har en negativ sida i sig..
Och det är övergreppen på minderåriga som till och med rättsystemet försvarar än idag!!!!

så snälla bennybear det här är bara smulorna i svenskarnas bakfickor och om du vill fortsätta det nationella (genetiska)
pajkastningen så har jag ett par köttbulle mackor med kalles kaviar på som du kan få ner tryckta i halsen..

See User information
Hur mycket du än blundar för verkligheten så kommer den inte försvinna innan även DU börjar ta ansvar för samhällsutvecklingen.

Invandrarna kommer själva vara de som drabbas hårdast av Illuminaternas framtida mångetniska Europa med dumpade löner och dess följder av ännu mer kriminalitet, ekonomiska åtstramningar och misär.

Även Ni måste inse att detta framtidsscenario är det INGEN som tjänar på förutom de superrika i Illuminatieliten.

”.Den som har ögon han ser och den som har öron han hör…” som Jesus sade.

Det räcker inte att ha sett igenom 911 bluffen. Konspirationen är MYCKET större än så. Och massinvandringen med dess allehanda konsekvenser är EN viktig punkt på deras program för att bilda en Nationslös, Rotlös, Ateistisk och ekonomisk slavstat där alla privata egendomar är borttagna och där du är helt i händerna på Elitens sociala ingenjörer. .

Posted on: 2006/5/6 11:45

Anonym
Quote:

Invandrarna kommer själva vara de som drabbas hårdast av Illuminaternas framtida mångetniska Europa med dumpade löner och dess följder av ännu mer kriminalitet, ekonomiska åtstramningar och misär.

Även Ni måste inse att detta framtidsscenario är det INGEN som tjänar på förutom de superrika i Illuminatieliten.

Som du ser så skriver du emot dig själv på samma inlägg, du bekräftar inte direkt ditt påstående här att invandrarna skulle drabbas hårdast genom att förklara att ingen tjänar på det förutom illuminati..

sen så hörde jag nått om svamlande innan..

See User information
tack alla som upplyser mig om dom felande pusselbitarna .....
men säg mig vad är planen ?
vad gör man förutom diskutera sig till vettiga lösningar .....
benny, vad är planen för nationalisterna ? (ingen ironi)
om vi nu skall försöka oss på någon gemensam lösning,
vill verkligen veta vad dom olika lägren tänker sig som lösning, eftersom vi delar upp folk här på tråden i vi o dom så säg mig hur går vi till väga ?

stoppa flödet av invandring ?
men då måste man ju rösta på dessa SD vilka i sin tur hade gjort samma sak som illuminati bara dom hade fått chans.
inte för att jag tror på nått parti eller politisk gren eller nån hjälp från den politiska grenen ..... men jag undrar ändå .... vad är planen ?

Nej nej ... innan europa har befolkats av ickeeuroper så har jorden hunnit hosta väck viruset människan från denna planet o dom få överlevarna kan börja om på ny kula.
det är ett troligare scenario.

Puss på er alla

Posted on: 2006/5/6 14:21

See User information
BUMP

Posted on: 2006/5/6 23:23

See User information
Ursäkta om jag uttryckte mig lite snurrigt innan. Jag kör ”pekfingervalsen” så ofta rusar tanken iväg lång före vad mina fingrar hänger med.

Det jag menar är att Eliten använder massinvandringen, Feminismen, avregleringarna m.m som ett verktyg för att splittra samhäller och öka klyftorna och spänningarna mellan människor just för att bereda vägen för deras >Nya Världsorning. ( Problem-Reaction-Solution som D. Icke Utrycker det så väl och som Hegel, Marxs mentor lärde ut )

Efekto och flera andra här på forumet verkar vara väldigt lite pålästa på Illuminaternas planer måste jag säga.

Jag läste en intressant artikel i Arbetaren, syndikalisternas blaska för ett år sedan där skribenten helt öppet skriver att de ser Massinvandringen som ett sätt för att skynda på klasskampen och det ”kapitalistiska samhällets” förfall.

Precis som den amerikanske kommunisten Gloria Steinman, en av Feministrörelsen förgrundsfigurer menar att de vill använda Feminismen som ett sätt att splittra samhället innifrån eftersom de har sett att den s.k. Klasskampen inte har varit ett så vinnande recept i västvärlden för att bana väg för det kapitalistiska samhällets kollaps.

Dessa exempel tar jag fram för att visa att dessa rörelser och samhälleliga företeelser som Feminismen och Massinvandringen är ett MEDEL för att bereda vägen för Illuminaternas ”klasslösa” slavsamhälle.

Det är ju bara att se ut i samhället idag och jämföra med hur det var på 60 och 70-talet. Det har hänt enormt mycket. Splittringen har ju ökat på alla områden. Klyftorna bara ökar och det med en s.k. Arbetarregering som har suttit vid makten i princip under hela denna perioden. Och de som säger sig stå för det totala motsatta.

Posted on: 2006/5/7 12:46

See User information
Jag hade hoppats på någon spännande vision från bennybear, eureka eller jaxtone efter IandEye's uppöppnande inlägg. Jag har fått en uppfattning att dessa herrar känner en saknad av det "gamla goda svea". Nu är vi HÄR och våra tankar och handlingar skapar vår gemensamma verklighet.
Tycker denna tråd tog slut när det precis började bli intressant...

/nils

Posted on: 2006/5/8 12:17

« 1 ... 3 4 5 (6) 7 8 »

Register To PostTopic is Locked

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper