vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 4 »


Kan man rensa kroppen från en massa skräp som lagrats i den?
#1


See User information
Hej, fann ingen tråd om detta (Även om jag är 99% säker på att det redan finns.) så jag startar en ny.

Rakt uppochner å undrar jag om det finns några hemmakurer man kan göra för att få kroppen mindre smutsig inuti?

Jag är beredd att prova värsta mumbojumbo-kuren som potentiellt kan dräpa mig, (haha) men vetenskapligt bevisade huskurer är såklart av större intresse.

Jag började springa för några månader sedan, och FY FAN! - vad jag luktade äckelpäck första gången jag blev svettig. Jag fattade inte vad det var som luktade först, trodde det var tröjan som luktade men det var svetten som luktade så illa, som om det kom något giftigt avfall/äckelpäckperkele ur kroppen.

Det luktade som en blandning av gips och något skitfarligt radioaktivt avfall haha.
Har inte luktat så efter det men fortsätter att springa ändå, jag inbillar mig att kroppen mår bättre av det, att det liksom rensar ut lite skit. :)

Men finns det nåt mer att göra? Några enkla saker som kan hjälpa till litegrann för att bli mindre smutsig inuti?

Kan tillägga att jag inte har varit speciellt rädd om kroppen, har rökt och snusat kopiösa mängder i flera år och vitamintabletter har jag inte tyckt i mig på år och dar. Mest för att jag inte riktigt litar på innehållsförteckningen, kalla mig paranoid och löjlig som samtidigt suger i mig giftiga cigaretter haha, men så är det. :D

Posted on: 2009/11/25 22:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan man rensa kroppen från en massa skräp som lagrats i den?
#2


See User information
kanske är självklart men det första jag tänker att du kan prova är ju en fasta kur, eller googla på detox, jag tror det är lite mer äta soppor, råa grönsaker o sådant och dricka ört téer för att rensa kroppen på massa skräp.

blev lite inspirerad att göra det samma själv... inte heller så bra på att ta han om mig.. fast jag försöker. ska kolla runt lite om det här o fråga några "hälsofanatiker" jag känner:) har en vän som utbildat sig inom hälsokost.
sedan kan man ju efter en sådan kur försöka sitt bästa med att äta bra råvaror o mkt grönsaker.

självklart är det bra o springa! det måste det ju bara vara :) samma med simmning tror jag. bra för hela kroppen

just det! kom på en grej! mindre salt o mer citron! citron är jättebra på att rensa kroppen samma med lingon o tranbär

Posted on: 2009/11/25 22:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Kan man rensa kroppen från en massa skräp som lagrats i den?
#3
Är inte så kunnig inom detta område men vissa organ man måste ha ett öga på men knappt några har är tarmarna. Om man skiter en gång, eller färre, per dag har man förstoppning. Om man har kronisk diarré kan det bero på förstoppning för att gammal mat sitter inne på tarmväggarna och irriterar.

Lymfsystemet kan också vara igenkorkat med, som Robert Gray säger, slem som används av kroppen för att kapsla in främmande ämnen i.

Har själv inte testat detta tarmreningsprogram men vad man hört skall det vara riktigt bra. Det är skapat av en Robert Gray vilket också skrivit en bok som heter Handbok för tarmhälsa. Tipsas om lymfrensning i denna bok och mycket annat.

Att se över sin föda är bra. Testa att starta dagen med nypressade apelsiner och kanske någon grape som du pressar själv. Ät något äpple eller annan frukt till detta, tugga ordentligt. Anledning till att man skall tugga väl är att kroppen då lättare kan få ut det nyttiga ur födan istället för att lägga energi på att bryta ned det innan.

Drick mycket. Om urinen är gul så har ni inte druckit tillräckligt. Om avföring luktar riktigt dåligt och det måste användas mycket toapapper och allmänt lidande är det obalans i magen.

Om kroppen mår bra tar den vara på den mesta skiten automatiskt. Dagens mat med smakförstärkare, färgämnen, utfyllnadsmaterial, stabeliseringmedel och mycket annat gör att maten inte är nyttig utan onyttig och dessa ämnen gör att kroppen inte kan fungera som den skall.

Tänk er djur i naturen. Hur ofta ser man spår av djur som har diaree eller liknande? Min erferenhet säger att djurens avföring alltid ser identisk ut. Vad äter dom? Inte det som vi människor kallar för mat i alla fall.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan man rensa kroppen från en massa skräp som lagrats i den?
#4


See User information
Fasta är att skada sig dubbelt. Gifter tvingas ut att cirkulera, som kroppen har gömt undan för att det inte ska skada, som i fettvävnad - det cirkulerar då och levern förmår inte ta hand om det heller, för det saknas byggstenar. Kroppen gör sig naturligt av med det den inte vill ha, om den får byggstenarna.

Drick vatten, nässelpulver, alger som chlorella eller spirulina, helnyponmjöl, fettsyror såsom linfröolja eller rapsolja.

Mineraler, vitaminer o fettsyror, thats it.

Springer gör dom som är jagade, är det naturligt?

Posted on: 2009/11/25 22:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan man rensa kroppen från en massa skräp som lagrats i den?
#5


See User information
Klart att det kan vara bra med motion. Men man bör vara medveten om att motion dödar många varje år...

Ät rätt så får du automatisk motion utan att motionera...

För att kunna få en bra rytm så måste man vara försiktig med kolhydrater allt skit som finns i kroppen älskar just kolhydrater.

Sen måste man veta att gå ner i vikt och liknande kan vara farligt fett kapslar in skräp som sagt när skräpet lösgörs kan olika kroniska problem uppstå en viss försiktighet krävs...

Massage för att rensa ut 1-2ggr månaden i ett tag.
Mat utan kolhydrater typ potatis ris och likande. Byt ut mot broccoli, blomkål, woka och liknande soppor mm mm....

Farliga produkter som stoppar upp och förstör kroppen och psyket är just Potatis, Ris, Bröd Mjölk det är inte fel att äta det om man vill med det bör ske väldigt moderat.

Hitta egen rutin, tycker du inte om maten eller mår dåligt av den så är det fel mat...

Ät inte linser...

Hungerkänslor mildras med rätt mat....

Mycket alger försök att få i dig kosttillskott som är naturliga...

Övriga vitaminer tar man i perioder inte hela tiden...

1st C-vitamin brus varje dag till maten är kraftfullt för kroppen speciellt för tandköttet effekt redan efter nån vecka....

Som jag skrev förut gör inget som inte känns bra för då är det inte BRA!!


Posted on: 2009/11/25 22:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan man rensa kroppen från en massa skräp som lagrats i den?
#6


See User information
Tackar tackar. Det här med att rensa tarmarna (Iaf med hjälp av tarmsköljning, vilket kanske inte är det som Flowerpower menar?) förhåller jag mig något sånär skeptisk till. Vill gärna tro att det funkar men andra vetande personer säger att det är bluff och båg och kanske också farligt.
Svårt att veta vad som är korrekt när det står ord mot ord hehe..

Det med djur är intressant också, jag tror helt klart att människan inte får i sig bra mat. Djur är så jävla mycket friskare, de är i princip aldrig riktigt sjuka (Har dock sett en katt en gång som fick bihåleinflammation och det var ingen vacker syn.) och en annan sak är deras fysiska styrka. Varför är djur så mycket starkare än människor?
Okej att rovdjur är starka och snabba, det ligger i deras genetik, men t.om chimpanser är ju överlägset starkare än människor. Tycker det känns fel att människan är så svag. Rimligtvis borde en vuxen man kunna dra runt 250-300kg med en arm om en jävla chimpans (som inte själv väger mer än kanske 60-70kg) kan dra 500kg med en arm. (Det är sant!) Chimpanser hänger förvisso i träd hela dagarna och får då träning, men ändå. Vi som vet lite om hur man tränar för styrka vet att den träningen som en chimpans får genom att svinga sig i grenar inte räcker speciellt långt.
Det sträcker sig inte mycket längre än att den får starka nävar och biceps. Om inte chimpansen fäster vikter på kroppen (vilket den såklart inte gör) för att öka intensitetsnivån på sin träning, så kommer den inte ens behöva kunna dra 500kg med en arm. Så varifrån kommer styrkan?

Människan kan reglera intensitetsnivån i sin träning genom att lassa på en massa vikt, vilket tvingar kroppen till att bygga större och starkare muskler.
Människan kan dessutom på kommando ta i allt vad den har, det tror jag inte en apa gör, den gör väl ett halvdant försök, men trots detta är styrkan häpnadsväckande. JAG tycker iaf det är märkligt!

EDIT: Såg att det kom svar medans jag skrev nu, jag läste era svar också såklart. :)

Posted on: 2009/11/25 22:51
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan man rensa kroppen från en massa skräp som lagrats i den?
#7


See User information
är ris och potatis lika dåligt som pasta? alltså jag vet att man inte ska ta så mkt utav det men jag känner mig väldigt mkt bättre sedan jag slutade med vete speciellt, jag var iofs på gränsen mot gluten intolerans. o hur det än är med det så märker man tydligt att kroppen mår bättre utan bröd o pasta.. sambon som äter samma som jag har också lagt märke till det.

det som gör att en del gillar att motionera är pga endorfinerna som frigörs... tror jag som ett tillskott för att klara det man springer till eller ifrån.. därför en del blir träningsberoende antar jag. men mår man bra och gör saker lagom så borde det vara bra för en? man måste ju ha muskler i kroppen och hyfsad kondition. och springa/simma är bra för både och?själv så tränar jag ej.. känner att kroppen nog skulle behöva det. varför säger ni att springa är dåligt?

det där med fastan lät däremot logiskt. jag vet att man för att må bra inte kan göra en sådan grej o sen återgå till det gamla vanliga utan man får tänka på att äta bra råvaror och mkt grönsaker, hela tiden. och det är också mkt godare!

Posted on: 2009/11/25 22:58
"Whether you think you can, or you cant, either way YOU'RE RIGHT!"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan man rensa kroppen från en massa skräp som lagrats i den?
#8


See User information
Quote:

retardgirl skrev:
är ris och potatis lika dåligt som pasta?

prova att byta ut mot Hirs och Quinoa. Ris och Potatis innehåller stärkelse /lim som stör tarmarna. När man har bytt ut så är det lättare att varva så att man äter mindre ris och potatis.

Varför säger ni att springa är dåligt?

Det är ju egentligen inte dåligt men har man behov av att springa. så äter man fel maten stockar sig i kroppen, för att behöva tvinga ut det genom motion och då kan det uppstå typ Hjärtattack. Även att sjuka personer kan ha olika brister typ kalium brist och då underlättar man hjärtattacker dåliga tänder/tandkött skapar oxå hjärtattacker. I väst springer vi och i kina står dom still och får motion börja på yoga

tänk på att äta bra råvaror och mkt grönsaker, hela tiden. och det är också mkt godare!

Ät rätt för blodgrupp är en suverän boken det är lättare att förstå kroppen och att man kan stoppa i sig fel mat som gör att man inte mår bra...


http://www.bokfynd.nu/9163117029.html




Posted on: 2009/11/25 23:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan man rensa kroppen från en massa skräp som lagrats i den?
#9


See User information
tack för ditt svar greensparrow, quinoa har jag tänkt köpa för jag tror inte att det innehåller gluten. jag har låtit bli gluten och nu mår magen bättre.. börjar bli lite enformigt nu bara!
är hirs ett sädeslag som innehåller gluten vet du det?

och ja skulle jag börja träna igen så skulle det vara yoga eller liknande. jag kan inte motionera som förr för att jag var en sådan som började överträna..

skall kolla den boken! låter intressant. jag vill verkligen lära mig om det här jag märker ju att jag har fått lära mig lite fel om mkt !

men det här med citron, lingon, tranbär, jag får för mig att det är väldigt bra för kroppen just på det viset att rensa ur kroppen.. citron är inte bara gott i vatten, utan i sallader o pressad tillsammans med grönsaker..och salt i överskott binder ju vatten i kroppen o säkert en heldel skräp också. en del mineraler som finns i salt är däremot jätteviktigt. stämmer detta tror ni?

Posted on: 2009/11/25 23:35
"Whether you think you can, or you cant, either way YOU'RE RIGHT!"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan man rensa kroppen från en massa skräp som lagrats i den?
#10


See User information
Vet inte om det har så stor betydelse men jag har ganska bra hjärta (Tack och lov!) som jag aldrig har haft problem med. Jag måste väl ändå vara ganska säker från hjärtattacker? Att hålla igång hjärtat med träning, låta det arbeta lite, (Fast inte som en tok såklart.) är väl ändå mycket bättre än att undvika att belasta det?

Ett exempel är att de som utövar fysiskt krävande sporter, eller bara har bra kondition, får en lägre vilopuls eftersom hjärtat blivit starkare och kan pumpa mer blod än innan.

Posted on: 2009/11/25 23:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan man rensa kroppen från en massa skräp som lagrats i den?
#11


See User information
Om det luktar illa kan det vara att kroppen är sur. Skaffa PH stickor på din hälsokost och kolla hur ditt värde är . Börja ta tillskott som nässelpulver osv som sherm sa. Men är din kropp sur så köp holistics basiska tillskott.

Posted on: 2009/11/25 23:47
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan man rensa kroppen från en massa skräp som lagrats i den?
#12


See User information
Quote:

retardgirl skrev:
tack för ditt svar greensparrow, quinoa har jag tänkt köpa för jag tror inte att det innehåller gluten. jag har låtit bli gluten och nu mår magen bättre.. börjar bli lite enformigt nu bara!
är hirs ett sädeslag som innehåller gluten vet du det?

och ja skulle jag börja träna igen så skulle det vara yoga eller liknande. jag kan inte motionera som förr för att jag var en sådan som började överträna..

skall kolla den boken! låter intressant. jag vill verkligen lära mig om det här jag märker ju att jag har fått lära mig lite fel om mkt !

men det här med citron, lingon, tranbär, jag får för mig att det är väldigt bra för kroppen just på det viset att rensa ur kroppen.. citron är inte bara gott i vatten, utan i sallader o pressad tillsammans med grönsaker..och salt i överskott binder ju vatten i kroppen o säkert en heldel skräp också. en del mineraler som finns i salt är däremot jätteviktigt. stämmer detta tror ni?


Citron är oxå superbra... om man tar måttligt...

Hirs innehåller inte gluten kolla hälsokosten kungmarkatta använd buljong eller liknande så att det uppstår bra smak...hirs går bra att göra mannagröt med mixa hirs i en mixer koka upp till en gröt mixa mandlar,russin, och gärna lite nyponpulver häll över gröten är jättegott vid behov sila blandningen...

Gjorde jämt enkla maträtter med hirs, häll ner broccoli, blomkål,morötter och hirs i en djupare stekpanna med lock, låt koka lätt tills vattnet är borta, stek lite lätt krydda och du får en enkel middag utan att anstränga dig allt för mycket...

Om du kollar upp boken tänk på att inte följa den slaviskt "matlistan" man plockar ut det som man mår bra av inget annat.....

vad har du för blodgrupp??


2st hälsotips:

Sittups för att träna magen, gör man situps dagligen, kan olika magproblem försvinna även blödningar...

Många som har magproblem äter för fort tugga sakta magen får bättre näringsupptag och lättare att jobba....

Ovanstånde enkla saker tar bort många broblem...

Posted on: 2009/11/25 23:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan man rensa kroppen från en massa skräp som lagrats i den?
#13


See User information
jag hittade detta, jag har blodgrupp a,
http://www.tasteline.com/recept/%C3%8 ... _f%C3%B6r_din_blodgrupp_A

det står ju bara kortfattat, men det som står där är saker jag lagt märke till.
jag äter väldigt dåligt med rotfrukter bara och jag har svårt för smaken. det är synd.
jag vet att jag skulle behöva det.

låter som att hirs är väldigt lätt att variera, kan ju testa sig fram med olika tillbehör och maträtter verkar det som, jättebra:)

har slarvat/helt låtit bli o äta många år o det är dags o börja ta hand om sig. känner mig lite dum som låtit tråden börja handla om matvanor istället för att rensa kroppen som trådskaparen ville ha svar på bara!

tack för alla dina tips! ska beställa den boken!

Posted on: 2009/11/26 0:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan man rensa kroppen från en massa skräp som lagrats i den?
#14


See User information
Whaaaaat?! Jag har blodgrupp B, är det bara 12% av Sveriges befolkning som har det?! Haha, jag känner mig riktigt speciell nu. Jag trodde det var den blodgruppen som de flesta hade, A och B.

Posted on: 2009/11/26 1:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan man rensa kroppen från en massa skräp som lagrats i den?
#15


See User information
Ja den svaga gruppen är visst på avveckling...

Grattis.

Posted on: 2009/11/26 1:36
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan man rensa kroppen från en massa skräp som lagrats i den?
#16


See User information
Quote:

shermjyl skrev:
Ja den svaga gruppen är visst på avveckling...

Grattis.


Det kan ju finnas andra anledningar också, själv är jag unknäckable på alla sätt och vis.

Posted on: 2009/11/26 1:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan man rensa kroppen från en massa skräp som lagrats i den?
#17


See User information
ok, det är bra... blodgrupp B, the shining ones.

Du har väl hjälm och varselväst när du springer där ute?

Posted on: 2009/11/26 2:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan man rensa kroppen från en massa skräp som lagrats i den?
#18


See User information
Quote:

shermjyl skrev:
ok, det är bra... blodgrupp B, the shining ones.

Du har väl hjälm och varselväst när du springer där ute?


Vad vill du egentligen? Byt blöja och sluta skriv sån där skit till dina medmänniskor.
Bemöda dig _inte_ med att svara på detta nu bara, för jag kommer inte lägga ner en massa energi på onödig pajkastning över ett internetforum.

Posted on: 2009/11/26 4:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Kan man rensa kroppen från en massa skräp som lagrats i den?
#19
Kan vi få lite fakta/källor bakom det du säger greensparrow för jag är mycket intresserad utav det här.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan man rensa kroppen från en massa skräp som lagrats i den?
#20


See User information
Vilka källor vill du ha?

Allt som jag skriver om hälsa är egna iakttagelser efter många år genom min familj, släkt och vänner.

Alltså sammanfattning det som jag skriver om är inte det jag läst mig till, det är ju då teori "nått oprövat", utan det är beprövat att det finns sanning bakom det. Hälsa är komplext och oftast det som fungerar för en annan kanske inte fungerar för alla....

Det har kostat fläsk och tagit lång tid. Du får ta åt dig det du tycker är rimligt för att senare när hjulet snurrat runt komma fram till liknande slutsatser. Kunskap baseras på erfarenheter inte på teori.....

Kunskap är till för man ska sortera och förbättra för sin egna situation och...

Bra sida om man vill börja forska lite själv är:

http://www.curezone.com



Quote:

Prodigal skrev:
Kan vi få lite fakta/källor bakom det du säger greensparrow för jag är mycket intresserad utav det här.

Posted on: 2009/11/26 10:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan man rensa kroppen från en massa skräp som lagrats i den?
#21


See User information
Kolla här oxå olika hälsogrupper hos Yahoo helt superbra:

http://health.dir.groups.yahoo.com/dir/1600060814

Posted on: 2009/11/26 10:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Kan man rensa kroppen från en massa skräp som lagrats i den?
#22
Ja självklart vet jag vad kunskap baseras på , nu tror jag du missförstod mig lite eller så vad jag otydlig :P. Det jag menade med "fakta" är studier som gjorts på folk med den kosten och visat bra resultat osv. Jag trodde att du hämtade allt detta från olika källor och inte bara egen erfarenhet och då ville jag helst se det själv. Jag ska ta reda på min blodgrupp så om du skulle kunna länka med lite tips när jag fått fram det så skulle du vara guld värld!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan man rensa kroppen från en massa skräp som lagrats i den?
#23


See User information
Det var så länge jag var aktiv med blodgruppen så att det svenska förlag hade lagt ner sin sida: kolla den internationella sidan.

http://www.dadamo.com

Det finns en huvudregel när man äter enligt boken: Maten kategoriseras i grova drag: Bra- mindre bra - och dåligt

Det innebär ju inte att allt som är bra behöver vara bra av olika orsaker. Utan man får plocka ut sina produkter där oxå. Och självklart måste man äta lite dåliga produkter.

Många som jag diskuterat på olika forum har inte liksom inte förstått det och då har man sågat menyn utan att egentligen ta sig tid...Som en frisk individ är det tveksamt om man märker skillnad?? Men som sjuk bör man göra det...

Själv åt jag allt fel fanns knappt en produkt som var bra för mig??

Det är ju egentligen inte konstigt dom dåliga produkterna framkallar kroppslig irritation med stress och tvångstankar på att äta mera av det dåliga, man hamnar i en ond cirkel som måste brytas...

Grunden till boken är författaren har varit naturläkare hela livet även hans far, allt handlar om att ämnen i maten får vårt blod att klumpa ihop sig, genom att byta ut maten får man ett bättre flöde och mindre belastning på ett dålig immunförsvar...

Har haft matlista som pdf ska se om jag hittar den....

Posted on: 2009/11/26 10:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan man rensa kroppen från en massa skräp som lagrats i den?
#24


See User information
Det som är extremt intressant är att enligt Dr. D'Adamo så är det nästan bara Blodgrupp A som får och dör i cancer dom andra Blodgrupperna klarar sig oftast bra även om dom får cancer??

Har gjort en liten undersökning ang det fråga ca 5-familjer där folk/familjer har dött cancer, det visa sig att dom var av Blodrupp A skulle vara roligt att göra en mindre studie för att se om det stämmer...

Blodgrupp B får mycket kroniska problem...

Blodgrupp A har för lite magsyra, och kroppslig slem. Citron och Kaffe är att rekommendera och vegetarisk/vegan mat ...

Blodgrupp 0 är jägarna, atletiska snabba har för mycket magsyra så Citron och kaffe är inte bra i normala fall....

Blodgrupp A/B är den mest klipska gruppen nackdelen är att dom har fått ärva egenskaper från både A och B gruppen när det gäller sjukdomar och sånt.....

Posted on: 2009/11/26 10:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 3 4 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
37 user(s) are online (37 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 37

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS