vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: Det farligaste vapnet mot Eliten!

See User information
Det farligaste vapnet är att inte tro på dem.

Posted on: 2009/11/25 0:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Nej då jag har inte gått hem.

Hade bara inte bråttom.. vaken.se är bara en av många sidor där ute och ville se vad folk tyckte. Men jag håller med dig om att diskussionen, även om den säkert är viktig för dom som för den, blev en aning OT.

Nåja jag är tillbaka för att föra tillbaka den så att dom som någon gång går in på tråden för att leta efter det farligaste vapnet får något matnyttigt.

Det slog mig i dag att det mycket snart kommer bli mycket lätta att vara aktivist.

Att i dag säga att man är emot "NWO" ignoreras av media eller förlöjligas men när väl "NWO" är infört kommer samma argumenterande emot den att räknas som konspirerande emot rådande stadskick. Och därmed troligen räknas som någon form av terrorism eller samhällsomstörtande verksamhet.

All kunskap om hur världen kom att se ut som den gör kommer helt plötsligt bli tabu och att berätta sanningen för en granne blir våghalsig aktivism så att det räcker och blir över. Lite som i Kina nu.

Så ju fler som får veta sanningen nu desto större chans är det att vi undviker en global diktatur. Men om dom väljer att införa den ändå så har vi nytta även då av att fler känner till vad som pågår så att vi tryggt kan prata med våra grannar utan att bli inrapporterade.

Jag tror att eliten har satsat för mycket på sin agenda för att sitta tillbaka och ta det lugnt och följa planen medan informationen om sanningen bakom 9/11, om sanningen bakom svininfluensan och vaccinet och sanningen bakom den globala uppvärmningen avslöjas dag för dag. Tyvärr tvingas dom att öka takten i takt med att folk vaknar upp och kommer snart att sjösätta sedan läge planerade händelser för att berättiga globalt styre med undantagstillstånd i alla länder tills läget är stabilt igen.

Krig, pest och svält.

En tjej frågade mig nyss "Vad kan man göra emot det då?" och jag tycker att det är en utmärkt fråga som alla borde ställa sig varje morgon. "Vad kan jag göra för att sätta käppar i hjulet för eliten och NWO i dag?"

Spontant svarade jag att jag läst om att kyrkor inte fick ha kafferep med hembakade kakor längre för att dom måste bakas i ett EU godkänt kök. Och att NWO bara är ett större EU. Det man borde göra är att man borde baka kakorna trots att det är olagligt och att man inte borde nöja sig mig det utan man borde göra det offentligt. Man borde göra ett pressuttalande att man tänker baka kakor i ett icke EU-godkänt kök och att om polisen vill arrestera en så finns man på plats x kl. y. Om polisen inte dyker upp kommer fler våga använda sitt sunda förnuft och våga trotsa vansinniga icke folkligt förankrade lagar. Och om polisen arresterar prästen så kommer fler vakna och inse att det är en diktatur och att man behöver göra något för att trotsa den.

Ingen vill leva i en diktatur! Vi har levt i en illusion att vi är fria men det sista strået av frihet som vi klamrade oss fast vid dras nu undan och då rämnar illusionen och folk börjar aktivt att motarbeta diktaturen spontant.

Och för att våga ta ovanstående steg och sticka ut hakan behöver man vara fullkomligt trygg i sig själv och känna och utstråla osjälvisk kärlek.

Posted on: 2009/11/25 21:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
"The love that you withhold is the pain that you carry. Lifetime after lifetime." -Alex Collier

Tjena alla:)

Jag vet att alla inte här tror på exakt samma sak, men är de så jätteviktigt?

Vi har ett gemensamt mål eller hur!
Tillsammans är vi starka:)

Med kärlek försvinner rädsla, utan rädsla så växer sig ditt mod starkt.

Kram

/Snap

Ps. Kolla dessa länkar

http://www.disclosureproject.org/
http://www.projectcamelot.net/
http://www.openmindsforum.com/

Posted on: 2009/11/27 14:02

See User information
Snapcase och Henryhope droppar in och skriver om love direkt, och aliens utförsel, såsom camelot...

Hej Seilon

Posted on: 2009/11/27 14:07

See User information
Du får ursäkta mig shermjyl, men jag förstod inte vad ditt inlägg handlade om till en början.

Efter lite sökande insåg jag att det finns ett konto med användarnamn "Seilon" ca 430 inlägg.

Tro vad du vill, men jag är inte den personen.

Tack för tipset dock, ska kolla upp Selions inlägg nu.

Posted on: 2009/11/27 20:56

See User information
hehe... vi har sett att den gode Seilon inte är sig själv riktigt ibland, så om han inte är han, kanske du är han...

Posted on: 2009/11/27 21:04

See User information
Som Frank Zappa sade " 'A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open.".

Ibland tvivlar man, ibland tror man och ibland kan man inte bestämma sig.

Det här är de sista jag säger om saken, nej jag är inte "Seilon".

Om du väljer att tro mig eller inte är inte viktigt, kolla länkarna.

Kram

/Snap

Posted on: 2009/11/27 21:15

See User information
Självklart tror jag på Dig, har du sagt det så är det så.

Du har heller inte som maniskt beteende i de sista inläggen skrivit love/kärlek en enda gång! Så det är högst osannolikt att det är Seilon.

Posted on: 2009/11/27 21:27

See User information
Jag är "nyvaken".
Jag började på allvar googla om vaccinet för ca tre veckor sedan, för jag har länge känt att det var något skumt med det hela.

Det ena ledde till det andra, och visst har jag hört talas om konspirationsteorin, reptiler, nwo osv. Men jag har s.a.s inte satt mig in i det hela. Nu började dock bitarna bilda en helhet.
Jag har varit som besatt och varenda ledig stund har jag suttut vid datorn, för att söka information.

Till slut blev jag fullkomligt övermannad av outhärdlig rädsla. Jag började fantisera om alla möjliga tänkbara katastrofscenarior. Samtidigt har mitt "förstånd" (högre jag?) försökt tala mig själv till rätta. Lugnat mig själv med att det är en naturlig raktion på att jag blir deprogrammerad (heter det så?). Och att det snart ska gå över.
Nu har det börjat gå över och jag börjar få lite lugn och ro inuti.
Men det som är jobbigt att jag inte har någon att prata med. Alla jag försöker prata om detta med avfärdar det hela som nonsens. Eller att de har fullt upp med sitt.

Posted on: 2009/11/29 15:15

Anonym

See User information
Bra text computerror, tack så mycket, mycket tänkvärt.

MarjoH kom ihåg att du inte är ensam, ta små steg och påverka dem du kan.

Vi gör alltid de bästa vi kan, varje dag .

Kram

/Snap

Posted on: 2009/11/29 20:55

See User information
Bah, de måste få dig att frivilligen göra deras grejer och vara delaktig. Det är det som är deras hemlighet.

Posted on: 2009/11/29 21:58

See User information
Upplysningar till alla och svar till MajoH:
Hej och välkommen, det finns många som du som har vaknat och uppvaktningstakten blir snabbare för varje dag.

Inte för att utomjordingar skickar kärleksvibrationer från Plejaderna
Och inte för att det står i bibeln.

utan för att Eliten har fått panik och bestämt sig för att "omgående" sjösätta sin diktatur och därför kör dom över etiska och demokratiska principer som aldrig förr och dom som inte är fullkomligt zombier kan nu se att något försiggår.

Och med något menar jag att media och demokratin är en total bluff som har sina egna mål som dom jobbar med bakom kulisserna men det senaste så har dom fört sådan livlig aktivitet bakom kulisserna att dom börjat välta dom och dom som har ögonen med sig kan se igenom illusionen.

Så var lugn du kommer ha massor av nyvakna runtom dig snart nog. Det du kan göra är att utnyttja tiden till att göra någon AKTIVITET som motarbetar Eliten. Det är här tråden aktivism kommer in! Och tråden det farligaste vapnet är tänkt att diskutera vilken typ av aktivism som är supereffektiv mot Eliten.

Min tolkning av Eliten är att dom kontrollfreaks vilket innebär att dom vill ha och har kontroll över stora delar av vårat liv. Det logiska då är att sånt som skär av deras kontroll borde vara det effektivaste vapnet.

Kontroll över information - Använd internet och alla tänkbara informations-metoder för att få ut den fakta som redan finns. Om du är i en ställning där du har tillgång till insider information som visar elitens planer eller existens dela med dig och var beredd på att få byta jobb. =)

Kontroll över hälsan - Stoppa inte i dig Elitens mediciner om möjligt utan hitta alternativ som kommer så direkt ifrån naturen som möjligt. Gärna sådant du kan tillverka själv. Ett aktuellt exempel är influensabluffen som pågår nu, skit i sprutan, ta d-vitamin och kolloidalt silver. Ät så mycket oraffinerade födoämnen som möjligt, livsmedelsindustrin är så genomrutten att även om det vore möjligt att göra nyttiga halvfabrikat är vi långt där ifrån i dag och det enda som inte skadar din hälsa är i princip rena råvaror.

Kontroll över social kontakt - Organisera dig fysiskt och starta en grupp för folk som är öppna i ditt närområde eller gå med i en existerande grupp och se om den är öppen och om den inte är det så sno med dig en massa medlemmar till en ny grupp som är öppen. Kyrkan och facket är menat att vara av folket för folket så ta tillbaka dom, gå med och lär känna folk och håll informationskvällar om vaccination eller pengasystemet osv.
Eliten är livrädda för folk som organiserar sig fysiskt i grupper för dom kan fort svälla till svårhanterade protester och i förlängningen revolution. Lås inte in dig framför datorn eller i ett tv-spel. Det finns en gräns för när du blivit nog informerad om att Eliten finns och där du måste göra en fysisk handling för att inte drabbas av rädsla.

Kontroll över rädsla och kärlek - Eliten vill att du skall vara rädd för du är mer lättkontrollerad då. Rädsla hjälper inte dig utan hindrar dig tvärt om från att berätta om sanningen för andra och för att våga fysiskt umgås och organisera dig. så välj att kasta bort rädslan och ersätt den med kärlek. Träffar du på en "ond" människa som det vore hälsosamt att inte umgås med så är du inte så rädd att han/hon kan kontrollera dig utan du vågar säga nej och du vågar säga det kärleksfullt med oändlig styrka i ryggen. Studera meditation och mindfullness för att fördjupa dig i din inre kärleksstyrka men flumma inte bort dig för mycket så att inget blir gjort.

Osv osv fyll på själva. Det är nu 2009-2010 som vi kan göra det ovan snart kanske det är förknippat med fängelsestraff och då måste det fortfarande göras men man kan få en mjukstart nu.

Lycka till och fyll på nedan med energi och idéer. Vi är alla oändlig potential!

Posted on: 2009/12/1 9:09

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper