vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Oklahoma city bombing verkar vara föregångare till 9/11
#1


See User information
Jag ville bara informera er om att gärna kolla upp Oklahoma City-bombingen också som elfte septemberhistorien. Samma ingredienser, motsägande bevis osv . Med stor sannolikhet samma elit-idioter som ligger bakom detta verk. Fifan...
Jag använder google, youtube, piratebay. Wake up or Waco!

Posted on: 2009/11/29 21:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Oklahoma city bombing verkar vara föregångare till 9/11
#2


See User information
Tom samma bolag som fraktade bort alla bevisen.

Posted on: 2009/11/29 21:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Oklahoma city bombing verkar vara föregångare till 9/11
#3
Timothy McVeigh erkände ju!?
Det var ju en retaliering för massakern vid WACO, vars kyrka ärkenötet Alex Jones "hjälpte till" att bygga upp igen.

Bombdådet utfördes på tvåårsdagen och Timothy McVeigh gjorde det dels för Waco och dels för ondskefulla order som militär.
Han var amerikansk högerextremist.

Det enda oklara med Oklahoma är om det verkligen bara var en bilbomb eller om det fanns ytterligare medhjälpare som apterat bomber på insidan också.

Quote:

Ecoflum skrev:
Tom samma bolag som fraktade bort alla bevisen.

Kan ju vara någonting med att det inte finns så många bombsanerings företag...................

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Oklahoma city bombing verkar vara föregångare till 9/11
#4


See User information
Terry Nichols har erkännt att dom jobbade för FBI och det har blivit rappoterat att Timothy McVeigh berättade för sin syster att han jobbade som en lönnmördare för militären. om man tittar närmare på Oklahoma city så ser man att där är mycket bevis för att det var ett jobb från insidan, till och med utredare fick bytas ut för att dom kom fram till slutsatser som pekade på att där var sprängladdningar i byggnaden.

Det är synd att ingen har gjort någon ny dokumentär om det, det finns en del böcker och någon enstaka dokumentär om det bara.

Vad som hände vid WACO är något som inte går att debattera ens. ATF slaktade barnen och kvinnorna, sköt mot dörrarna så att ingen kunde komma ut och ge upp och satte fyr på huset och gasade barnen.

Det finns också en video som starkt tyder på att några av bill clintons livvakter blev mördade i samband med waco, på en video ser man tre stycken från swat som går in genom ett fönster och en stannar kvar, så fort dom andra tre har gått igenom fönstret så kasstar han som stanna kvar in något som måste vara en flashbang och sedan börjar han skjuta genom fönstret, alla tre som jobbade för bill clintron dör (har för mig alla tre jobbade för clinton om minnet inte sviker mig). där är ingen chans att någon på insidan kunde ha dödat dom, och även om vi säger att det hände, så kasstar man inte in en FB och börjar skjuta genom fönstret så fort dom har gått igenom. det fanns ingen chans för honom att veta att alla var döda. att ingen utredning om det var han som mördade dom tog plats och att det var folk som hade varit nära bill clinton som dog säger mycket.

Posted on: 2009/11/29 22:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Oklahoma city bombing verkar vara föregångare till 9/11
#5


See User information
Alla bevisen för inslaw skandalen fanns där också

Posted on: 2009/11/29 22:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Oklahoma city bombing verkar vara föregångare till 9/11
#6


See User information
Kolla på Alex Jones' 911 The Road To Tyranny

http://video.google.com/videoplay?docid=-6517776133137328105#

första film jag tittade på, 2001.....

Mycket om Oklahoma och denna med:

http://video.google.com/videoplay?docid=3272698624135234456#

Posted on: 2009/11/29 23:25
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Oklahoma city bombing verkar vara föregångare till 9/11
#7


See User information
Timothy McVeigh's kropp bara försvann dessutom. Ingen såg hans lik, googla gärna om det.

Posted on: 2009/11/30 0:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Oklahoma city bombing verkar vara föregångare till 9/11
#8


See User information
Men var det inte en hemmagjord laddning? Det finns åtskilliga recept men dom har det gemensamt att dom är instabila och lätt går av när dom blandas. Några av dom läggs ut på internet eller säljs i böcker med "lockande titlar" typ Anarkistens kokbok. Dom köps av dårar som sen stryker med själva. Ett exempel var "Bombmannens" kompis... polisen spanade på lägenheten och såg explosionen.

Posted on: 2009/11/30 20:22
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Oklahoma city bombing verkar vara föregångare till 9/11
#9


See User information
ANPP skulle inte kunna göra dom skador som uppstod. 1 ton eller 100 ton, spelar ingen roll.

Posted on: 2009/11/30 21:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Oklahoma city bombing verkar vara föregångare till 9/11
#10


See User information
"computerror : Timothy McVeigh erkände ju!?
Det var ju en retaliering för massakern vid WACO, vars kyrka ärkenötet Alex Jones "hjälpte till" att bygga upp igen.

Bombdådet utfördes på tvåårsdagen och Timothy McVeigh gjorde det dels för Waco och dels för ondskefulla order som militär.
Han var amerikansk högerextremist.

Det enda oklara med Oklahoma är om det verkligen bara var en bilbomb eller om det fanns ytterligare medhjälpare som apterat bomber på insidan också."

------------------------------------------------

Menar du allvar lr skoja du. Inte kan du vara så korkad att du på ritkigt menar att för att någon erkänner så är de skyldiga?

Och det du säger som det enda oklara bla bla...
Du verkar ju inte ha något klart överhuvudtaget om detta.
Mcveigh var inte det du kallar "högerextremist".
Han är högerextremist lika mycket som du är "antisemit" för att du hänger på vaken, för media säger faktiskt det(pinsamt).
Tror inte ens du vet om varför man spridit att han var högerextrem, med tanke på att du sj verkar tro det.
Det man byggde det på var att han "hade" en bok som heter turner diaries. Denna boken är en väldigt hatad bok som de velat förbjuda länge.
Enligt de som styr är man ju högerextrem bara man är emot de som styr och det dekadenta samhället.
Och de sa även att han var högerextrem pga av boken och att boken delvis gjorde honom kapabel till ett sånt dåd.
Men att sånna som du som spottar på "högerextremister" hjälper till att smutsa ner folk som vill förändra.
Att timothy var emot nwo är det ingen tvekan över. Men fortsätt du att kalla folk som är det för "nazister" och "högerextremister".

Posted on: 2009/11/30 21:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Oklahoma city bombing verkar vara föregångare till 9/11
#11


See User information
Quote:
Att timothy var emot nwo är det ingen tvekan över


Det var ett tag sen jag studerade detta ämnet, men jag kan inte minnas att det fanns någon fakta som peka på att han var emot nwo?...

Posted on: 2009/11/30 21:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Oklahoma city bombing verkar vara föregångare till 9/11
#12


See User information
Explosive experts confirmed that a home-made bomb could NOT have done that damage, and some steel support columns were blown OUT not inwards.

Seismic graphs indicate MULTIPLE explosions, and the FBI was on scene as reported on the day by the media clearing away 2 more bombs located in the building.

Clinton passed new legislature, anti-terror legislature soon after.

EVERYTHING with USA has been a precurser to 9-11 and the NWO.

As Russell Means about the NWO, educated, aware Indian activist know well about the elite, they have been suffering under them for hundreds of years.

What they tested with the indians they used on blacks, and now everyone else.

Varsågod!

What cha gonna DO about it? ; )

Posted on: 2009/11/30 23:46
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Oklahoma city bombing verkar vara föregångare till 9/11
#13
Quote:

wolfheart skrev:
Menar du allvar lr skoja du. Inte kan du vara så korkad att du på ritkigt menar att för att någon erkänner så är de skyldiga?
Han erkände ju och berättade varför han begick dådet.

Quote:

wolfheart skrev:
Och det du säger som det enda oklara bla bla...
Du verkar ju inte ha något klart överhuvudtaget om detta.
Mcveigh var inte det du kallar "högerextremist".

Nähä... Vad var han då?
Mcveigh var per definition högerextrem. Han kanske inte sa sig själv vara det, men enligt hans handlande var han det.

Quote:

wolfheart skrev:
Han är högerextremist lika mycket som du är "antisemit" för att du hänger på vaken, för media säger faktiskt det(pinsamt).
Tror inte ens du vet om varför man spridit att han var högerextrem, med tanke på att du sj verkar tro det.
Det man byggde det på var att han "hade" en bok som heter turner diaries. Denna boken är en väldigt hatad bok som de velat förbjuda länge.
Enligt de som styr är man ju högerextrem bara man är emot de som styr och det dekadenta samhället.
Och de sa även att han var högerextrem pga av boken och att boken delvis gjorde honom kapabel till ett sånt dåd.
Men att sånna som du som spottar på "högerextremister" hjälper till att smutsa ner folk som vill förändra.
Att timothy var emot nwo är det ingen tvekan över. Men fortsätt du att kalla folk som är det för "nazister" och "högerextremister".
Var har jag sagt han var nazist? Högerextrem och nazist är inte samma sak, men du är ju bara sur för att du får dessa stämplar på dig själv som är öppet nationalist.
Bara för att andra blandar ihop begreppen betyder det inte att jag gör det.
Du sparkar ju bakut för alla stämplar, men fattar du inte att om man begår handlingar så är man per definition det ens handlingar pekar på.
Snart säger du väl att Alex Jones inte är kristen högerextrem också.

Du är bara fånig wolfheart.

Om man snattar i en butik är man en tjuv, även om man inte vill kallas detta

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Oklahoma city bombing verkar vara föregångare till 9/11
#14


See User information
computererror. Är du allvarlig lr spelar du bara?
Om du erkänner ett brott som du inte begått, under tortyr. Betyder det då att du gjort brottet?
Tycker du det gör det, då har du problem.

Du säger du vet vad högerextrem är hahah . Fy fan vad du tar dig tak över huvudet.
HUr kan man vara "per definition högerextrem" din definition?
Lr den du blivit inläärd av skolsystemet? Den du lär dig på tvn?
Beskriv för mig i detalj vad i hans handlande du säger som gör att han är högerextrem(Inte enligt dig utan vad som stämmer överens med vad riktig högerextremist är).
Bara den meningen får det att kännas som jag skriver till max en 5åring.
Jag har spanat din blogg och även många dina inlägg här, och du kan inte ett piss om varken nationalism nazism lr höger extremism. Ändå är det något du pratar emot hela tiden och nämner sjukt ofta.
Jag är inte sur för att bli kallad varken nationalist, nazist, högerextremist, lr antisemit, lr något annat skällsord svensson blivit inlärd att kalla folk som inte delar systemets uppfattning.
Så visst om jag blir kallad det av en sån som dig. En som inte vet vad något av det är som kallar istort sett alla som inte tänker som han själv(lr som systemet) för fascist , högerextrem lr annat. SÅ tar jag tacksamt emot den kallelsen. Jag vet vad jag själv är, och jag är varken något av det ovanför. Jag behöver itne något av det ovan. Jag är en individ, jag är jag.
Jag blandar inte ihop begreppen, du har fått förklarat skilnaderna i många trådar itne bara av mig men du vägrar förstå utan lutar dig inte åt öppenheten utan åt slummerheten, tar ett piller och läser tidningen. Låter det iaf som.
Du har blandat ihop begreppen så sjukt ofta så klart du inte vet vad det är för skillnader. Du sa inte han va nazist men om du spanar in dina tidigare inlägg så har du kallat nazister högerextremister, kallat nazister fascister osv osv . Och hållt på fram och tillbaka. . Så det jag utgick från var ditt egna sätt att tänka, vilket jag har att gå på dina egna inlägg. Du har mig inget att bedöma på i frågan.

du säger"Om man snattar i en butik är man en tjuv, även om man inte vill kallas detta"

Om man inte har snattat då? Ser du vad du just gör . Du ger det inte någon valmöjlighet . Precis som eliten. One way. Thats it. Det måste vara så, punkt slut. För att du säger att ahn e tjuv så är han. För att han är terrorist så är han det osv osv . Typiskt supersvennson tänkande. Tror man säger och gär positiva saker och ska alltid vara den som styr medans man bara fööljer eliten ännu mer än de vanliga fåren.

Jag vet inte men du kanske som barn blev tagen av ett elakt butiksbiträde. Som sa att du snattat något vilket du inte hade . Då sa hon kanske att: erkäner du inte så ringer jag din mamma. Och då började mind controllen av ett MHULTRA-butiksbiträde :D . Skämt osidå så va de med snatteriet korkat.

Och jag är inte fånig för att jag säger emot dig . Och jag har inget emot dig .
Men i varje tråd ska du skriva nått om högerextremister, nazister lr annat .
Och det är fett irriterande att höra från någon som inte vet vad det är. Att snacka skit i trådarna och bara sprida negativitet . För det är just det dom skällsorden används till att skapa rädsla och negativitet.

Posted on: 2009/12/1 4:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Oklahoma city bombing verkar vara föregångare till 9/11
#15
Skrev du allt det där till mig? Jag som inte ens orkar läsa ditt dravel. Vad synd. Försök att behandla trådens ämne istället

Förklara detta för mig?
Quote:
Du har blandat ihop begreppen så sjukt ofta så klart du inte vet vad det är för skillnader. Du sa inte han va nazist men om du spanar in dina tidigare inlägg så har du kallat nazister högerextremister, kallat nazister fascister osv osv . Och hållt på fram och tillbaka. . Så det jag utgick från var ditt egna sätt att tänka, vilket jag har att gå på dina egna inlägg. Du har mig inget att bedöma på i frågan.

Det är ju du som ser det så. Jag har aldrig sagt nazist och högerextremist är samma sak, det är bara du som vill få det till det. Jag kanske liknat de vid varandra någon gång, men det är stora skillnader.
Jag har inte ens använt ordet "fascist" här på vaken.
Du får nog ta och visa de inlägg du menar annars står du här som en vilsen liten babbelgubbe.
Jag vet det är du som huserat i min blogg och försökt få det till att rasist-tanten inte alls är rasist, utan det är jag som är rädd...
Du är allt en litten babbelgubbe du wolfheart

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Oklahoma city bombing verkar vara föregångare till 9/11
#16


See User information
Hej
Som jag uppfattar det så erkände han en bomb ja, men FBI hade koll på honom, avlyssning, och de planterade bomber inne i den federala byggnaden som de sprängde precis efter de hörde att hans bomb hade gått av.
Typ om du säger att du skall skada någon och jag följer efter dej och när du kastar en brandbomb mot hans hus så ställer jag mej bakom dej och skjuter grovpistol mot honom när han springer ut för att släcka...

Ondska kallas det visst...

Posted on: 2009/12/3 11:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Oklahoma city bombing verkar vara föregångare till 9/11
#17


See User information
Dog inte väldigt många "livvakter" av någon anledning, som hörde till Clinton och waco, 19 eller vad det nu var?

Posted on: 2009/12/3 12:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Oklahoma city bombing verkar vara föregångare till 9/11
#18


See User information
Stämmer roomy att agenterna hade span på honom över en månad innan attentatet, och då snackar vi total övervakning. Han gick inte ett steg utan att de visste om det.
Dådet låg som vanligt eliten bakom

Posted on: 2009/12/3 19:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
69 user(s) are online (69 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 69

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS