vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: Mikael Cromsjö på Wikipedia

See User information
Jag tror inte att man uppnår någon form av idolstatus bara för att man är på wikipedia.

Anledningen att jag la in mig där var mest för att Sasserson tyckte att det var kul.

Sen att jag är en person i rampljuset har ju faktiskt att göra med att jag arbetar hårt och länge.

Posted on: 2009/12/3 14:12
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
It's in the eye of the beholder! Alla som ligger på wiki ligger där för att dom gjort nåt, kommit på nåt, eller utfört något, jag tycker att Micro har alla 3 kriterier färdiga!

Kanske ska lägga upp mig själv också för att jämna ut hackandet lite :)

må väl

Posted on: 2009/12/3 14:29
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Mikael kunskap att lyda någonting mätbart är 180grader från att förstå någonting omätbart (dynamiskt och funktionellt) i tid och rum, på Wikipedia eller här på vaken.se!

Posted on: 2009/12/3 14:34

See User information
Radera v0f's sida, motivation: Saknar relevans.

Posted on: 2009/12/3 16:08

See User information
Quote:

computerror skrev:
Du har ju missat allt MrSmith.
Det är ju Micro som mer och mer föröker profiliera sig som en ledare för sanningsrörelser osv.
Tala om för mig vad Mikael Cromsjö gör för nytta på wikipedia mer än en hard on för micro själv...
Nu är ju sidan raderad dock. Det är inte vaken.se sidan jag motsäger mig, utan ifrågasätter hur man kan skapa en sida om sig själv på wikipedia.

Oj... använde jag mig av "den psykologiska termen" "narcississtiskt"? Nej, det gjorde jag inte! Jaganvände ordet som man använder ordet. Det var ingen narcississtisk personlighetsstörning jag pratade om.

Säger du så där kan du ju klaga på alla här som skriver om eliten att vara psykopater.

Du är bara en bruntunga MrSmith... Och min respekt sjönk just för dig när du lovordar agenten Alex Jones

Quote:

MrSmith skrev:
Börja påverka dina föräldrar istället Computerror, jag gissar att du är rätt så ung! Du har inte läst så mycket i dina dagar, vilket inte är något fel isig! Men för att förstå vår värld, så finns INGA genvägar, du måste Forska, och Studera Självständigt!
Det här blir ju bara löjligt. Jag tror faktist jag är äldre än dig.
Du försöker dessutom vara någonting du inte är med dina "Jag, Alex Jones och Micro" Du är precis som jag bara en som sitter på ett forum om konspirationer och NWO, men jag måste starkt ifrågasätta din människokännedom.
Dina papperspåsar du pratar om som ni rev sönder efter skolan kan jag ju bara säga att jag ifrågasatte medans de försökte pumpa in det. Det enda ämne jag inte ifrågasatte var matte och gymnastik, men gymnastik gillade jag inte.

Jag hade ingen papperspåse att riva sönder herr Smith.

Sen fortsätter du att skriva som jag var någon jävla newbie och det betyder du har för stort ego. Folk som gillar sig själv för mycket kallas narcississter... Det är ingen psykologisk term åter igen utan en mytologisk saga.

Dessutom är det mängder med andra fel du skriver, men det flesta är ganska jävla uppenbart. Du har inte precis kommit med nya grejer i alla dina CAPS LOCK egoepiska inlägg

There He goes again!

Its easy for you to make a list of EVERYTHING thats wrong, in fact, the list would probably be so high that you couldnt complete it as it would blot out all the light in the world.

; )

My point:

Do something CREATIVE instead of pointing fingers constantly.

Its JUST wikipedia for fuck sake man!

Take a step back, take a breathe, breathe out, relax... now....

1. We are all currently human beings in need of:

FOOD, SHELTER, LOVE, WATER, SUNSHINE, MORE LOVE, and FUN!

2. As humans we exist in aphysical world and have needs, both as mentioned above, and other social needs as well, like say, at a FORUM like vaken. we do this in space and TIME.

3. If you continue in your narcissistic manner to involve EVERYTHING in dispraportionate conspiracies, and forget about the beauty in us all, in the beauty of just taking the TIME of ones life to do abit of work, towards some good, if you FORGET this, like an unattended garden, it will fade away.

YOU are vaken, I am vaken, everyone who comes here is VAKEN.

There is a LOOSE association at best, and it is still in its infancy.

One point as well.

You mention age frequently.

Do you have regrets about that personally?
Have you maybe not achieved as much as you feel you can or could have?

No matter ones age, it is not an automatic inclusion into the wisdom club, and it is not the fault of some 22 year old that they may have not had the TIME to do the research you have.

Use a bit of wisdom, be HELPFULL and of SERVICE.

Like Micke has all these YEARS.

What have you done in the context of getting the truth out here? Really?

If you ARE satisfied with what you HAVE achieved, then leave it at that, if not, then why not ASK to help?

Every small thing counts, no matter how misguided it may be... as long as the intent is good.

This life is, if anything, a LEARNING process, and we have our choices about HOW we see it all. Sometimes we get different results than we have anticipated....

"Heaven or HEll" to use a cliche, Light or DARKNESS, the focus, and the experience is up to you.

IMHP

Posted on: 2009/12/3 17:20
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

Anonym
I mention age? It was MrSmith who said I was young. Start with reading his post where he idolises himself and puts himself with the top.
I seldom mention age, but you seldom bother to read the post I am answering to.
I think age is nothing but a number, but I answered MrSmith I was probablly older than him, because he wrote I was probably young.
You always point out what others should do, but you don't do it yourself The Lorax

Read HIS post before you're giving me critism, but I don't bother you for not doing it, because as usual MrSmith is writing rubbish that anyone knows and in a very narcississtic matter.

And I've tried to help here with vaken to be an admin who put threads right and deleting off topic, but someone got the big scare I could then read the secret stuff in the private subforum.
Especially the treads you and others wrote about me like old ladies in a tea shop

See User information
Hej alla. Ta det lungt. Klart att det är lättare att kritisera andra än att själv ända sig och göra saker.

Det har vi alla svårt med. Men släta över det nu och byt fokus.

Jag kan tänka mig att stå i ramljuset en del, men jag kommer att flytta till spanien nästa år så det blir inte så mycket med det.

Annars så tror jag att jag är en utmärkt person för att representera sanningsrörelsen här. Ödmjuk, lugn men låter mig inte kuvas och har inga mörka fläckar som kan exploneras.

Sen så finns det massor med skarpare hjärnor här på vaken, när det kommer till att kunna fakta mm. där jag ligger i lä. Men sanningsrörelsen går nu igenom de två första faserna. Håna och svartmåla. Det är svårt att håna och svartmåla mig.

När dessa faser är över så finns det utrymme för att lyssna till vad alla har att säga. Då skulle jag inte längre vara passande.

Posted on: 2009/12/3 19:39
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
Quote:

computerror skrev:
I mention age? It was MrSmith who said I was young. Start with reading his post where he idolises himself and puts himself with the top.
I seldom mention age, but you seldom bother to read the post I am answering to.
I think age is nothing but a number, but I answered MrSmith I was probablly older than him, because he wrote I was probably young.
You always point out what others should do, but you don't do it yourself The Lorax

Read HIS post before you're giving me critism, but I don't bother you for not doing it, because as usual MrSmith is writing rubbish that anyone knows and in a very narcississtic matter.

And I've tried to help here with vaken to be an admin who put threads right and deleting off topic, but someone got the big scare I could then read the secret stuff in the private subforum.
Especially the treads you and others wrote about me like old ladies in a tea shop

You have mentioned AGE alot last year my friend.

Vill mest poängtera att det är bäst att SKAPA och GÖRA något istället för att kommer med kritik över något så litet.

Perspektiv.

Ber om ursäkt om det lätt personligt eller så... var menade mer som RÅD

Kram

M

Posted on: 2009/12/3 23:28
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper