Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Stolt att vara svensk
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Det här ämnet som BennyBear tar upp förtjänar ta mig fan en egen tråd! Jag startar en nu där jag börjar med att citera honom!
En välregisserad livslögn på Vaken! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Skywatcher!
ja sa ju att ja kunde tänka mig att rösta på RMS eller är vi inte på samma nivå va det inte det du undrare? ja kommer gärna hem till dig o dricker champagne specielt nu när ja fick veta att du var en kvinna.. eller har du en gubbe? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Maggot! Vad är det för jäkla mansförtryck? Menar du att du skulle dissa inviten om det var en man? Hummer och champagne smakar väl inte sämre om det är en kille som bjuder?
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
"Under tiden du funderar kan du komma hem till mig och käka kottar och mjölka får "
hahahahha |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
"Maggot! Vad är det för jäkla mansförtryck? Menar du att du skulle dissa inviten om det var en man? Vin och hummer???"
hehe naturligtvis inte. men efter lite vin så kan ju det en leda till det andra ja flörtar med sky förstår du. ja bara skojade lite man får liva upp denna mötesplats ibland så det inte blir för seriöst. men va fan du har ju bara kottar o bjuda på. annars hade ja nog kommit hem till dig med. ha det gött masken |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Lite grankottsvin också kanske!
|
||||
|
||||
|
Re: (Faktiskt inte speciellt) Stolt att vara svensk
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Mycket vettigt sagt.
Håller till fullo med. Alldeles för många korrupta, maktmissbrukande politiker som agerar helt ur egenintresse. Greed and power corrupt, it's a proven fact. Politics and religion are instruments of power. Kort sagt. o~O~o Peace, Love, Unity and Respect Prosperity for all mankind. Raven
Posted on: 2006/5/26 14:26
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Stolt att vara en levande varelse
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Svensk, tysk, norsk, amerikansk eller vad som helst. Det är bara en ego tripp,...det sitter i huvudet.
Det finns inga nationer,...det finns inga gränser,...det sitter i skallen. Allt är bara ord och tankar... vad fan är en "svensk" för något? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Stolt att vara en levande varelse
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
maggik visst är det så!
Jag hänvisar till ett humorprogram. Där man skälde på en muslimkäring och sa . "och hem din jävel!" hon svarade -jag är redan hemma i mitt hjärta var bor du? Detta är ju klokrent! men tyvär så värkar hon vara ensam kring detta. via att rotlöshet är något mycket dåligt när man inte kan behärska den fysiska världen.blir det andliga jaget svårt att ta itu med. jag tror ett barn mår bäst av att veta vem hans far är vems han mormor är/var osv. lixom när jag var liten grabb o gick med morfar i skogen kände ja trygghet jag visste vem jag "var" en plats med minnen ett revir nästan. va ska morfar vissa sin dotter idag. när far är kurd,morsan "halvtysk/norsk"? och de flyttade precis från göteborg till smålands landsbyggd. (ni tar detta med en nypa salt va) men när vi släppt våra egon o kommit hem behövs inga trådar om detta utan bara städa hemet. MVH Masken |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login