vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Filmtips om wakeupproject (ett måste se)

See User information
Ville bara tipsa om 3 mycket bra dokumentärer om dajjal/antichrist(det korrupta) systemet vi lever i och avslöjar dens historia och metoder för att kontrollera oss. Jag tycker alla 3 filmerna är grymma men tror the arrivals är den populäraste. Ni hittar alla 3 på denna sida:

www.wakeupproject.com

http://www.youtube.com/watch?v=18IYUAaCxWQ
Ett smakprov från Phase 3 part 6 modern western civilization.

Jag hoppas ägaren av denna sida kollar igenom den och postar hemsidans artikel på första sidan för filmerna är oerhört bra. Ta er tid och se hans dokumentär om koranen också, kanske allra först för då kommer ni förstå de 2 andra mycket bättre.

Posted on: 2009/12/17 19:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Filmtips om wakeupproject (ett måste se)

See User information
Någon som har kollat som kan lämna en kommentar?

Posted on: 2009/12/19 15:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Bara trams och non human, har ingen koppling till att vara "vaken", till musik, inte till något upprätt och sant.

Posted on: 2009/12/19 16:02

See User information
Eliten bryr sig inte om vilken religion vi tyr oss till eftersom dom kontrollerar ALLAH.

A M E N-.....ra

Skall kolla ........

Posted on: 2009/12/19 16:18

See User information
hej:) jag har sett dom, the arrivals har jag sett 3 gånger, jag har sett massvis med dokumentärer, arrivals och phase 3 slår nog alla,,, hmm kymatica får ligga med i den listan också

Posted on: 2009/12/19 21:04

See User information
Hur har du fått för dig att eliten kontrollerar allah?
Eliten kontrollerar många stater och monarker i mellanöstern men dom kontrollerar inte islam. Islam är tvärtom det största hotet mot eliten eftersom läran om islam innebär att underkasta sig guds vilja, ingen annans.

Det som är så speciellt med Koranen är att den inte blivit omskriven som de andra heliga böckerna. Muslimerna såg till att memorera den,skriva den i många exemplar och skydda den så att den skulle vara omöjligt att skriva om, det finns inga motsägelser i koranen som i de andra heliga böckerna. Däremot så finns det enormt mycket desinformation på internet som fått många att tro att det är en orättvis religion som är total osanning.

Ni kan inte förstå er på eliten/illuminati om ni inte förstå er på religion och dess historia. De flesta håller nog med om att det har pågått ett krig mot de monoteistiska religionerna sen första början, de tidigaste religionerna lyckades korrupta människor infiltrera och sprida hedniska läror i Bibeln och Torah som gjorde de lättare för eliten att kontrollera pöbeln som t.ex. "vänd andra kinden till". Min poäng är; detta lyckades dom inte med i koranen, så därför sprider dom osanning om den genom att så kallade "experter" sprider lögner om den med stor hjälp från massmedia. Precis som vi har experter som säger att antidepressiva och vaccin är bra, vi måste sluta lyssna på dessa experter även när det gäller religion.

Om ni vill verkligen förstå vad som händer i världen idag och varför eliten har ett krig mot de monoteistiska religionerna så rekommenderar jag er återigen att se igenom dessa serier och om ni har mycket tid över, läs Koranen!

Posted on: 2009/12/21 9:57

See User information
Nu har 300 klickat in hit, ingen som har lust att dela med sig vad ni tycker om filmerna? Ursäkta min nyfikenhet.

Posted on: 2010/1/4 19:43

See User information
Har inte läst koranen .

Tips på svensk översättning ?

Vad jag är nyfiken på är människans verkliga ursprung. Där är ju M Tsarion syn på det hela rätt intressant. Var startade allt.
I mellersta Östern ?

Tyvärr tror jag koranen och Islam är ett annat sätt av arkitekterna att kontrollera människan. Men det är bara en tro.

Jag tror på människor som gör gott. Skall vi förändra något till det bättre så får vi nog göra en insats själva och hjälpa varandra. Det hjälper nog inte att lägga sig på knäna och be till en Gud. Den tiden kan man utnyttja på ett bättre sätt.

Att bara peka ut de Västerländska arkitekterna tror jag är fel när dom kanske sitter utspridda över hela Jordklotet för att kontrollera olika kulturer.

Posted on: 2010/1/4 20:39

See User information
http://www.koranensbudskap.se/%C3%96vers%C3%A4ttningar.aspx

Där har du en översättning till modern svenska, du kan beställa koranens budskap gratis (frakten kostar ca 40kr) just för att muslimer vill sprida det sanna budskapet om islam.

Du borde läsa lite religions historia, för att förstå vår historia så måste du förstå religionerna som har påverkat människor och samhällens utveckling.

Läs om Muhammeds liv och koranen för att få en korrekt bild av islam om hur en analfabet gjorde en religiös revolution mot de hedniska religionerna med ett budskap att alla är lika värda inför gud. Islam fick hela mellanöstern att blomstra och fattigdomen försvann där helt och hållet och dom levde länge under fred tills korstågen startade.

http://www.islamguiden.com/ Bra sida om Islam

Hur kunde islam skapa ett så harmoniskt mellanöstern?

1. Islam är en fredsreligion där alla är lika inför gud och där man ska tävla med varandra i godhet för att komma närmare gud. Islam förespråkar ödmjukhet, rättvisa, tacksamhet, tålamod osv och att man ska ge akt för sitt högmod, girighet, avundsjuka och hat.

2. Man kan säga att koranen är ett facit för hur man ska leva ett rättfärdigt och lyckligt liv.

3. Varje muslim har en religiös plikt att betala en så kallad allmoseskatt som innebär att en viss procent av det intjänade ska han själv ge bort till fattiga. (på detta sätt så levde till slut ingen under fattigdom under mellanösterns blomstertid.)

4. Islams lagar FÖRBJUDER MONOPOL OCH RÄNTA PÅ LÅN. (eftersom det är bankerna och korporationer som styr världen idag så är det självklart att sharia lagarna är livsfarliga för dom.)

5. Islam är den snabbast växande religionen i världen och kommer om några år vara den största (som muhammed förutspådde) om den inte redan är det. Så 9/11 var ett måste för att kunna stoppa den goda utvecklingen av islam som skulle så småningom ha krossat eliten.

Så det är väldigt lätt att förstå varför det ligger i vissa människors intresse att totalt smutskasta Islam.
Så jag välkommnar er att se the Arrivals så ni får en bättre bild om vad som händer i världen idag, troende eller ej som förklarar (Dajjal/antikrist) systemet vi lever i idag och dess metoder för att förslava mänskligheten.

http://www.wakeupproject.com/VList.asp?Series=1&Video=91

Posted on: 2010/1/14 17:51

See User information
Komigen nu! jag vill få upp nån form av diskussion här om filmerna, någon av de 500 som har varit inne måste väl ha sett lite grann och tycker ett eller annat om dem. Visa lite kärlek nu och dela med er :)

Posted on: 2010/1/28 20:24

See User information
Kanske dags att uppmärksamma denna sida nu med tanke på massmedias ständiga attacker mot islam. http://www.wakeupproject.com/

Är "jihad Jane" något som islam uppmuntrar till? eller är det bara en metod för att skapa en gemensam fiende för samhället för att berättiga ökad övervakning osv? Vad är det islam säger egentligen? Kan det vara så att islam är det största hotet mot den tyranniska eliten?

Posted on: 2010/3/12 17:58

See User information
börjar bli mkt religösa symbolismer och antydningar i dagens "truth" movement.. vilket stör mig.
Varför måste man vara slav åt en religion för att inse att världen är korrupt?
Känns som att mkt av det här religösa snacket nästan är implaneterat för att få sanningsrörelsen och framstå som ngt livets ord/jehovas projekt i folks ögon och där med underminera hela rörelsen och få den o framstå som trams.

Posted on: 2010/3/22 13:24

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper