vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 4 »


om grupperingar...
#1


See User information
tänkte försöka mig på att upplysa er så kallade "vakna" avseende svagheterna med att skapa en gruppering liknande denna.. samma sekund som grupperingen skapats, oavsett syfte, så föder man även motpoler till sin gruppering... en form av energiflöde som syftar till att få tillbaka naturen till sin samma form: icke grupperad.. det är varken naturligt eller meningen att en grupp som denna "vaken" ska finnas.. därför kommer den brytas ned..

genom att starta denna sida har ni samtidigt förseglat erat öde.

ps bli inte lessna nu.. samma sak gäller alla... inte bara er..

frågan är bara HUR man ska gå igenom denna procedur..

Posted on: 2009/12/22 17:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: om grupperingar...
#2


See User information
Kopierar följande till denna tråd med tanke på att ursprungstråden "6 inlägg per dag" förmodligen snart flyttas till papperskorgen..

syftet är att fler ska få ta del av hur vakens egna dolda maktstruktur växer fram bakom ridån av att säga sig vara mot dolda makstrukturer.....

det finns liksom en stor obehaglig dubbelmoral kring att locka in folk till sin sida med diverse slagord.. för att sen bara dra mattan under fötterna på folk... nu har ni visserligen "dragit tillbaka" erat påståenden.. om man nu ens kan göra så, ja menar.. ni har ju redan visat vad ni står för.. ni har ju redan försökt begränsa..

detta tillsammans med konstiga idéer om vakenpartier och för att inte tala om eran egen dolda maktstruktur gör ju att den här sidan blir riktigt riktigt riktigt riktigt konstig...

dessutom konstigt att man inte ser fler som reagerar på detta.. men ja antar att ni lyckas med taktiken att släppa in dessa personer till "insidan" av er "struktur" alternativt radera allt oliktänk från forumet så att ingen i framtiden ska kunna se hur ni fulat er..

OM NI INTE KAN BEMÖTA DETTA PÅ SÄTTET NI SJÄLVA PÅSTÅR ER FÖRESPRÅKA, NÄMLIGEN MED KUNSKAP OCH FRIHET.. SÅ FALLER HELA ERAN IDÉ ÄNNU EN GÅNG.. HOPPAS NI FATTAR DET.

Posted on: 2009/12/22 17:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: om grupperingar...
#3


See User information
Men dra då singularity! DRA.Återgå du till din dumburk och titta på vem kan slå fillip och fredrik.Köp aftonbladet och expressen och förkovra dej i JÄTTEVIKTIGA nyheter som att linda rosing har förstorat läpparna igen. Allt är bara bra med stora vida världen!Allt är bra.Det står det ju i tidningen,och det säger ju dom på nyheterna.Så luta dej tillbaka och fundera på vilken tv kanal du ska titta på ikväll istället.

Posted on: 2009/12/22 17:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: om grupperingar...
#4


See User information
"dessutom konstigt att man inte ser fler som reagerar på detta.."

Nu vet jag inte hur länge du varit här på forumet, men jag tycker detta ämnet kommer upp varannan månad

jag var en av dem som reagerade som du gör

Jag har numer slutat tro att det finns en grupp som tycker likadant i vaken-forumet, det finns ingen enighet om någonting här (fastän vissa försöker få en att tro det)

Men sidans ursprungliga tanke var inte att skapa en gruppering, det var att upplysa folk om de mentala kedjor som de är fängslade med.

Så i slutändan är allt gott, se det som en nyhetssida/spekulationssida som skrivs av många olika människor med många olika världssyner och agendor. Enighet kommer du aldrig se här.

Detta gör däremot sidan mer intressant.

Och ingens ord väger tyngst här, alla har bara en åsikt

Censuren är lägre här än alla andra nyhetssidor, här sker en diskussion åtminstone, även om det är tröttsamt att läsa arga personers inlägg när alla tycker olika

Posted on: 2009/12/22 17:47
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: om grupperingar...
#5
Har Linda Rosling förstorat läpparna igen? Det har jag missat

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: om grupperingar...
#6


See User information
Vaaa, jag som kollade på ANNA ANKAS JULKALENDER

Posted on: 2009/12/22 17:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: om grupperingar...
#7


See User information
jepp pingu det är som du säger.. vad jag i samband med detta oroar mig för är just vaken.se's överdrivna vilja att "komma ut" till folket som någon slags ren rörelse när det egentligen är PRECIS samma skräp som de inledningsvis påstod sig vara emot..

Posted on: 2009/12/22 17:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: om grupperingar...
#8


See User information
Quote:

computerror skrev:
Har Linda Rosling förstorat läpparna igen? Det har jag missat


Han sa aldrig vilka läppar!Men det blir så när jag varit på plats:)

om grupperingar...
Of, relating to, characteristic of, or made by a number of people acting as a group: a collective decision.

ps.
Nästa program kommer hon att ha murmelbyxor...och då du kommer det att synas...

Posted on: 2009/12/22 17:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: om grupperingar...
#9


See User information
hehe uppenbart att det finns få vakna på vaken..
jaja budskapet är löst.. nu kommer det synas.

Posted on: 2009/12/22 17:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: om grupperingar...
#10
Tänk om efekto kunde skriva någonting intressant. Jag kan också bli irriterad på vaken-administrationen ibland, men trots vissa mindre bra ändringar brukar ju det mesta bli som vanligt igen... Och efekto kommer tillbaka med ett nytt username

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: om grupperingar...
#11


See User information
computererror.. tänk att ditt medvetande är så begränsat att du endast kan föreställa dig EN person som fattat hur korrupt vaken är...

Posted on: 2009/12/22 18:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: om grupperingar...
#12
Tja... Du skriver ju som efekto och någon var nyss inne på chatten med namnet 3f3kt3n och delade med sig av den URL du har i din signatur. För ju otvivelslöst att det är efekto. Eller vet ingen vaken-hatare att "effekt" stavas med två "f"?

(3 används som substitut för bokstaven e för den som inte fattade 3f3kt3n)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: om grupperingar...
#13


See User information
btw är det någon som vet varför compjutererror fortfarande har sin tunga uppe i vakens röv? kan inte nån bara ge han lösenordet till det hemliga forumet så han kan slappna av?

Posted on: 2009/12/22 18:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: om grupperingar...
#14


See User information
hahhaha..

efekto kanske har minst lika många personlighet som den så kallade administrationen här inne har..

CPUterror, varför ska du försvara dina översittare för?
Låt dom stå för sina egna grodor.

Quote:
"Och efekto kommer tillbaka med ett nytt username"


vad är det som får dig att tro att han skulle begränsa sig själv till just bara ett nytt.?


:P

ps:
ett litet tips.
proxy.org

Posted on: 2009/12/22 18:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: om grupperingar...
#15


See User information
computerrrror... HAHAHAHA DET HAR ALDRIG SLAGIT DIG ATT HUR MÅNGA PERSONER SOM HELST KAN KALLA SIG FÖR EFEKTO ELLER NÅGOT LIKNANDE UTAN ATT FÖR DEN DELEN VARA EN OCH SAMMA PERSON? nolla.

Posted on: 2009/12/22 18:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: om grupperingar...
#16
Jag struntar i det privata forumet egentligen... Har haft tillgång till det vid två tillfällen och det skrivs mest om typsnitt till infoblad och vilka användare som skall tas i öronen... Dessutom har jag tillgång till det privata forumet om jag är intresserad.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: om grupperingar...
#17


See User information
Ja det är riktigt skoj att läsa det privata forumet...

Posted on: 2009/12/22 18:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: om grupperingar...
#18
Jag råkar tycka att vaken fyller en viktig funktion och att det tagit fem år för forumet att nå hit. Det är bättre med en plats där sanningssökare kan samlas än flera...
Däremot kan jag som sagt misstycka med Micros påhitt ibland.


efekto: Du är så aggresiv... När sa du senast någonting av vikt?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: om grupperingar...
#19


See User information
computerr.. låter som du donerat lite för mkt av dina julklappspengar till vakens infokrigande. känn dig blåst.

Posted on: 2009/12/22 18:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: om grupperingar...
#20
Faktum är att jag inte donerat någonting den här månaden då jag behövde det till julklappar. Men jag har donerat då och då. Det lilla jag har råd med

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: om grupperingar...
#21


See User information
som sagt... känn dig blåst...

Posted on: 2009/12/22 18:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: om grupperingar...
#22
Tja... Jag anser jag strävar efter att göra vaken till en plats man kan hitta information, även om jag pladdrar om annat ibland... Vad har du själv bidragit till den senaste tiden? Är du sur för att du inte får tillhöra de styrande fem på vaken trots dina kalla vinterdagar med infospridande?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: om grupperingar...
#23


See User information
Quote:

singularity skrev:
jepp pingu det är som du säger.. vad jag i samband med detta oroar mig för är just vaken.se's överdrivna vilja att "komma ut" till folket som någon slags ren rörelse när det egentligen är PRECIS samma skräp som de inledningsvis påstod sig vara emot..



Vad gör du själv för att visa dina medmänniskor hur korrupt den här världen är ?

Hittar du någon info här som du tycker du är vettig , ut och sprid den vidare.

Du har fått för dig och antar att vi är någon homogen rörelse.

vaken är bara Ett uttryck för en strömning i samhället där människor mer och mer genomskådar maktens lögner. Det dom flesta här har gemensamt är att vi är trötta på dessa lögner.

Har du något mer att gnälla på? Det är det vi Svenskar är bäst på vid fikabordet. Men sen då !


Som Lärjunge ger man sig ut på egen hand....


Vi får se vad som växer fram ur detta. Ha tålamod Min Vän och släpp alla gamla fördomar samt döm inte andra. Vi lever i en spännande tid.


Kära gamla Effekto...







Posted on: 2009/12/22 18:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: om grupperingar...
#24
Låt mig dock försäkra dig om efekto, att det finns betydligt mer elitiskt uppbyggda fraktioner av sanningsrörelsen här i Sverige. Kusligt lika frimureriet.
Här på vaken undanhålls ingen information, förutom det som skrivs i det privata forumet (Men det är inte så mycket)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 3 4 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
42 user(s) are online (42 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 42

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS