vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 3 4 5 (6) 7 »

Re: 6 inlägg per dag (Nu upphört)

See User information
hehe jag skulle snarare påstå att försök till begränsningen av andra så som endast 6 inägg per dag, är vad som skapar missnöje.. mina inlägg är endast reaktionen på era dumma förslag så sluta gråta..

är givetvis medveten om att ingen sida är tvungen att låta mig skriva inlägg.. men då ska man fan inte heller kasta omkring begrepp som "kunskap" och "frihet" när man egentligen inte har ett dugg med sådant att göra..

Posted on: 2009/12/22 16:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
det finns liksom en stor obehaglig dubbelmoral kring att locka in folk till sin sida med diverse slagord.. för att sen bara dra mattan under fötterna på folk... nu har ni visserligen "dragit tillbaka" erat påståenden.. om man nu ens kan göra så, ja menar.. ni har ju redan visat vad ni står för.. ni har ju redan försökt begränsa..

detta tillsammans med konstiga idéer om vakenpartier och för att inte tala om eran egen dolda maktstruktur gör ju att den här sidan blir riktigt riktigt riktigt riktigt konstig...

dessutom konstigt att man inte ser fler som reagerar på detta.. men ja antar att ni lyckas med taktiken att släppa in dessa personer till "insidan" av er "struktur" alternativt radera allt annat från forumet..

snart är tanken om den perfekta lögnen född: vaken.se

o snart har ni fega admins flyttat detta till papperskorgen..

så att andra inte kan se hur obehagliga era tankebanor är..

o enda anledningen till detta beteendet är att ni är RÄDDA.

Posted on: 2009/12/22 16:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Tänk om de lämnar kvar ditt inlägg för alla att beskåda på denna vackra och fria sida så att alla kan se hur obehagliga dina tankebanor är?

Posted on: 2009/12/25 15:08
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.

See User information
Det är för mycket folk här nu för att micro och void ska fortsätta sitt eviga sanerande av ondska på denna sida.

Bemöt kritiken istället för att beskriva dina obehagliga känslor.

Posted on: 2009/12/25 17:19

Anonym
nanolife: varför lägger du i dig av vad Xtas skriver till singularity (efekto) när du kämpar så för att göra det klart att du inte skulle vara densamme?

See User information
Ok, alla som inte gillar vaken heter är är per defenition efekto numera.

Det är enklare att stå ut med sig själv om man har en yttre fiende att projeksera allt sitt hat mot..

EFEKTO VAKENS FIENDE NUMERO UNO!

lol, du är en trött, primitiv och oerthört trög CP'error.!

Posted on: 2009/12/25 22:35

Anonym
Knappast så att vakens fiende är efekto. Han är bara en liten fjant som tror han är mycket större i sitt sammanhang. Irriterande var ordet.
Du är antingen väldigt frälst av efekto, eller han själv med tanke på hur mycket cred du tilldelar honom.
Dessutom skriver du på precis samma sätt som honom.
Varför är jag trött när jag observerar hur du svarar på inlägg menade för efekto? Snarare är den som är trött du, som bara babblar skit (Även det precis som efekto.)
Hah hah... Måste skratta en gång till till det du sa att han skulle vara vakens fiende numero uno. Snacka om att sätta sig på höga hästar. Snacka om att tro man är mer än vad man är. Snacka om narcississm.
Jag hoppas verkligen du är efekto, nanolife. Annars är det ytterligare en sorglig fjant här.
Undrar vem som är den största idioten... Idioten, eller den som följer idioten?

See User information
Gud...

Posted on: 2009/12/26 15:32

See User information
Ser att du går all in på mig cputerror.

Jag spelar så skjysst det bara går, i ett forum som från första början bluffar mot sina användare.

Prova å klicka på länken längst ner på mina inlägg, tror knappast det är någon annan som pallat göra en video på min baksida låtsas vara mig själv på efektens konto på youtube..

Posted on: 2009/12/26 22:42

See User information
Nu stänge administronaut darth'void'er nyss nanolife, så jag surfar vidare på konto 1 av 3 och Fortsätter att göra två nya konton på varje konto han stänger av.

Då lär ju spexa till eran så kära statestik..

gomorgon.

Posted on: 2009/12/26 22:59
If everything i a rule, then everything is a crime.
- Lupe Fiasco

HATA EFEKTO
VAKENS ENEMY NO-1

See User information
Quote:

Ok, alla som inte gillar vaken heter är är [sic!] per defenition efekto numera.

Det är enklare att stå ut med sig själv om man har en yttre fiende att projeksera allt sitt hat mot..

EFEKTO VAKENS FIENDE NUMERO UNO!

lol, du är en trött, primitiv och oerthört trög CP'error.!

Jag strök under alla dina stavfel utifall att du inte lade märke till dem när du skrev ditt inlägg klockan halv tolv efter en lång och tydligen väldigt jobbig dag.

Quote:

Ser att du går all in [särskrivning] på mig cputerror.

Jag spelar så skjysst det bara går, i ett forum som från första början bluffar mot sina användare.

Se, ibland är det faktiskt roligt att vara en tråkig och grammatiskt korrekt typ

Posted on: 2009/12/27 5:31
Säll är den,
som för sig äger
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.

Anonym
Vakens enemy no 1 är ju bara så löjligt. efekto är på sin höjd irriterande, men för det mesta patetisk. En enmans-missnöjesgrupp, som inte ens får med sig vakenmedlemmar som är missnöjda med någon ny regel eller något fattat beslut.
Jag förstår inte vad du gör här efekto, då du inte diskuterar de ämnen som rör vaken och du informerar inte om nya spännande saker.
Kallar du dessutom det där för en all-in, ja då överskattar du din egen roll i sammanhanget.
Du är inte värd en all-in, för du har ingenting på hand. Du är som sagt bara en mycket patetisk person som tror i sin fantasi att han håller på att ensam sänka ett helt forum. Faktum är att det finns en annan medlem här på forumet som faktist sänker forumet på riktigt utan att veta om det.
Alla som inte gillar vaken.se är naturligtvis inte efekto, men så länge han skapar ett gäng användare är dessa fortfarande gamla barnsliga efekto.
Väx upp efekto, och bli en del av informationsutbytet här på vaken.se

See User information
Efekto har ingenstans att ta vägen bortom Vaken, han hyser en hatkärlek för allt här.

Posted on: 2009/12/27 16:08
Säll är den,
som för sig äger
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.

Anonym
efekto är en pajas med sitt vakens fiende numero uno. Om jag blir admin ska jag banna honom så fort han sätter foten på vaken.
Och jag är jävligt ihärdig och manisk...

Visst kan man ibland hålla med efekto i sak, men han är en megakverulant som bara vill sprida negativitet.

See User information
Alla behöver ju sin image, Novax exempelvis, han skulle ju aldrig klara livets övriga tråkigheter utan att ha ett forum fullt av "icke-kultiverande" new ageare att spy galla över.
Måste faktiskt säga att jag förstår även Efekto, höll på mycket sådär förr när jag medvetet var en pesthärd som ville skriva kommunistiska kommentarer på fascistiska forum och anarkistiska kommentarer på kommunistiska forum, det är roligt tills man blir sisådär 18 år.

Posted on: 2009/12/27 16:21
Säll är den,
som för sig äger
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.

See User information
Det går även bra \"mot\" en KRISTEN ANARKIST som läser Bibeln relativt ofta, som hiphoppar och rappar själv och som tycker Reggae också är najs :D

... såsom xtas.

Något mer?

Edit:

Ja, som också tror på \"utveckling i skapelsen\".

Posted on: 2009/12/27 16:43

Edited by hvergang on 2009/12/27 19:37:01

See User information
Fattar du inte någonting CPUTERROR!!!

Jag är feting bannad redan sedan minst 3 år tillbaka, så det spelar ingen roll hur många ni sätter på radera knappen..
Någon dag kommer alla ni som står bakom den här jävla cirkusen som säger sig stå för frihet men konstant motarbetar den få käka er egen medicin.

Jag är knappast ensam som jag försökt säga till dig i snart fem inlägg.

Quote:
Faktum är att det finns en annan medlem här på forumet som faktist sänker forumet på riktigt utan att veta om det.

Så ovanligt diplomatiskt, man skulle kunna tro att du är självaste Calle Bildt..

TALA UR SKÄGGET Gubbe, säg vem du menar istället..

Posted on: 2009/12/27 22:48
If everything i a rule, then everything is a crime.
- Lupe Fiasco

HATA EFEKTO
VAKENS ENEMY NO-1

See User information
hvergang, eller Novax, du måste ha sparat en mapp på mig i din dator för det där har inte stått på länge på min profil.
Jag kultiverar ju i Falun Dafa nu och är drogfri sånär som på alkoholen, är du inte nöjd?

Alltid ska det vara något...

Posted on: 2009/12/28 18:31
Säll är den,
som för sig äger
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.

See User information
Fint att höra xtas, jag är glad för din skull! Ja det var gammalt, som jag letade upp i din ryggsäck här på vaken... hehe...

Posted on: 2009/12/28 18:41

See User information
Det finns andra som behöver din hjälp mer tror jag, har försökt sprida Dafa på Seilons egna forum, det får inte riktigt det fäste jag tänkte mig.

www.karlekochfred.se

Posted on: 2009/12/28 19:12
Säll är den,
som för sig äger
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.

See User information
Man kan nog inte \"sprida\" Dafa så, då det inte är samma sak som vanlig info, eller new age... utan det mest seriösa som finns. De som inte vet vad Dafa är, utan håller på med sitt (ego) triggas bara (tankekarman bråkar). Studera Fa mer.

Den där bloggen du gav länk till är bara New Age-aliens... oc utvecklingstjosan. Leave it...

\"Kärlek & Fred är i uppstarten och drivs av kärleken till livet. Idén till detta Community har vuxit fram ifrån kunskapen om hur livet fungerar.\"

hehe... \"\'kunskapen\' om hur livet fungerar\" - nej då, det har inte alls vuxit fram ur det.

\"Detta är nästa steg i vår utveckling som människor, att bli ett med skaparen och skaparens skapelse. Det är dags att leva i en värld utan problem, utan ångest, utan fördomar och utan allt det som får oss att må dåligt.\"

De vederbörande har inte en susning... utan inser inte att deras programmering bara är just det... och en upprepning, och inte egna tankar och sanning.

Posted on: 2009/12/28 21:10

See User information
Du är en begåvad predikant novax, du borde joina nån skjysst religiös sekt eller nått och köra loss där.

Men här inne verkar du tappa tråden konstant, omedvetet så klart misstänker jag.

Något som säger det mesta om dig.

Tillbaka till tråden, vad är det som upphört??

Posted on: 2009/12/29 0:13
what goes around comes around

See User information
Jag tror att det är din självkänsla som upphört.

Posted on: 2009/12/29 0:16

Anonym
Quote:

chill skrev:
Tillbaka till tråden, vad är det som upphört??
Inläggsbegränsningen pucko. Du kan numera posta hur många inlägg du vill igen. Administrationen lystrade på medlemmarnas klagan... Fast du som aldrig slutar klaga märker inte sånt.

« 1 ... 3 4 5 (6) 7 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper