vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Alex Jones sa i sin senaste veckorapport att,
dom nu håller på att stänga ner webben med typ "babysteps" varianten, så att man inte skall märka nåt...

Sant eller inte?... Fundera på de du, skicka ett mail näru kommit på att webben e off... Dags o börja aggera....

Jag lägger upp rapporten, (ca: 1 timme lång), i kväll. Nu skall jag bygga stuga...

hare gött...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Ales Jones sa i sin senaste veckorapport att,
Alex Jones senaste rapport...

www.7-dayz.net/051106_bb.wmv (save target as - spara mål som)

Skrik till om de inte funkar...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
en liten bit in säger han ju att Peak oil är en bluff å de finns hur mycke som hellst kvar, kan de värkligen stämma?
isf har ju inte kriget mot "terror" å allt de nått med anergifråga å göra ju... skulle dock inte förvånga mig om de bara e pga makt dom håller på...

Posted on: 2006/5/14 21:52

Anonym
Just det, stämmer, har inte mycket med olja att göra...

Kontrollen, o snaran skall dras åt mer o mer, olja är ett av verktygen... Snart börjar också räntan stiga sakta men säkert, o så vidare... Samma gamla mönster!

Det är inte bara Oljan i Irak, som är intressant för eliten...
För det första så stal US mil massvis med muséföremål som var viktiga, för historien... Den rätta...

Sen så håller dom på med nåt där nu, som e hemligt o hysh hysh... Vad är jag inte säker på ännu, skall försöka ta reda på det o återkomma...

Hare...

See User information
In the Middle East and Southwest Asia, our overall objective is to remain the predominant outside power in the region and preserve U.S. and Western access to the region's oil.
Skrivet av Paul Wolfowitz i doktrinen som läckte 1992 och som till stor del är grunden för USAs nuvarande utrikespolitik.

Posted on: 2006/5/14 22:31
I am a child of the Enlightenment

See User information
Quote:

cee skrev:
Just det, stämmer, har inte mycket med olja att göra...

Kontrollen, o snaran skall dras åt mer o mer, olja är ett av verktygen... Snart börjar också räntan stiga sakta men säkert, o så vidare... Samma gamla mönster!

Det är inte bara Oljan i Irak, som är intressant för eliten...
För det första så stal US mil massvis med muséföremål som var viktiga, för historien... Den rätta...

Sen så håller dom på med nåt där nu, som e hemligt o hysh hysh... Vad är jag inte säker på ännu, skall försöka ta reda på det o återkomma...

Hare...

kan tänka mig det.
Fick en liten idé nu, om man tänker på alla STORA håll som finns i 9/11 och terror kriget och allt, borde inte dom som ligger bakom det kunna utföra allt bätre än dom jort? Dom är ju mäktigast i värden trots allt så det kan ju va så att det är meningen att det ska va fullt med hål i 9/11 och allt för att folk ska lägga tid på att få fram saningen om det och missa det som värkligen betyder nått
och nu när folk börjar hitta små trådar på vad som håller på att hända är det redan försent att göra nått åt det... om man inte lyckas att vända störe delen av värdens befolkning mot dom då

tror jag också att dom har nått störe på gång, nått störe än att styra hela värden kanske? Dom vet ju hellt klart nått som vi andra inte vet, eller kommer tro på när vi hör om det...

Posted on: 2006/5/15 21:15

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper