vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Var vi på månen?

See User information
Ni har sækert diskuterat detta tidigare, men jag lægger inn den hær endå.

Var vi værkligen på månen, eller var det en bluff?
http://video.google.com/videoplay?doc ... AbVi52wDg&q=secret+space#

Posted on: 2010/1/18 16:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Var vi på månen?
nja vad ska man säga...

det fanns ingen krater eller brännmärken under "månlandaren"..
det kan du kolla upp när som helst genom enkel google sökning..

på något mystiskt sätt hade man dessutom en "månbil" med sig..
var man nu packade med sig den är väldigt svårt att säga........

alla orginalband "spelades över" av nasa... "av misstag"... hehe
så klart mycket lätt hänt.. inte så noga med såna band..!!!!???

det fanns mkt stora motiv för att fejka detta..
bl.a eftersom kennedy hade "lovat"...

(\_/)
(><)
^ ^... http://vakensucks.mypagerocks.com

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
vad mer vad mer...

de flesta av vakens admins tror att usa faktiskt varit på månen alternativt säger att de inte vill uttala sig i frågan.. ungefär som när micke dyker upp i var o varannan tråd HELT UTAN ÅSIKT och säger bara något i stil med.. "det kan vara sant men det kan också inte vara sant..." GÄÄÄÄÄÄÄSP.... politiskt korrekt så det stinker om det...

See User information
Filmen drar upp spår til nazisterna, som væl borde intressera flera?

Och bilderna från månen måste vara falska, det er rena studiofoton, men ljuskjællor från flera stællen.

Posted on: 2010/1/18 17:44

Anonym
Norskan: Ja, då har du i stort sett konstaterat det som stått i första googlesökningen, ska vi stanna här, peka på våra huvuden och känna oss smarta, eller? Det verkar ju inte som att du vill komma fram till något utan snarare hävda att du är en tjej med huvudet på skaft, ren fåfänga dvs.

See User information
haha, ok... Min intensjon før denna tråd er att jag diskuterar det på ett norskt forum, og ville sammenlikna hur långt våra grannlænders fritænkare hadde kommit, før att sjælv kunna orientera mig bættre.

Posted on: 2010/1/18 17:52

See User information
Var det inte även ngt med flaggan som vajade i det icke befintliga vinden?

Posted on: 2010/1/19 18:14
Rainbow Warrior

Anonym
Quote:

Miri skrev:
Var det inte även ngt med flaggan som vajade i det icke befintliga vinden?
Ja, typ... Det var ju stillbilder, men flaggan "stod upp" som flaggor gör när de har vind, istället för att bara hänga nedför flaggstången.
Dock går ju detta att fixera med ståltråd eller liknande.

See User information
Min älskling på tuben:

http://www.youtube.com/watch?v=n1UEv2PIzl4

Känn draget!

Posted on: 2010/1/19 19:31
Resized ImageChip HappensResized Image

See User information

Posted on: 2010/1/19 19:48

See User information
Zin,

Grym rulle. Du vet, ingen av apolloprogrammets 'austonauter' pallar med att svära vid bibeln att de varit på månen.

Astronauts Gone Wild
http://www.youtube.com/watch?v=dM0FDGOsslU&feature=related

Posted on: 2010/1/19 21:07

Anonym
Quote:

Karsten skrev:
Grym rulle. Du vet, ingen av apolloprogrammets 'austonauter' pallar med att svära vid bibeln att de varit på månen.
Är det inte bara Armstrong som vägrat göra detta?

See User information
Varför skulle man kunna fejka månlandningarna 11, 12, 14, 15, 16 och 17 utan att ryssarna som kunde övervakade det hela hade hört av sig då de var motsidan i kapplöpningen till månen?

Det skulle ha sagt de var fejkat och själva fortsatt att bli först på månen men det som hände var att ryssarna gav upp försöken att nå månen efter Apollo 11.

Så alla som tror att vi inte var på månen varför hände detta?

Posted on: 2010/1/19 21:20

See User information

Posted on: 2010/1/19 21:41

See User information
http://www.youtube.com/watch?v=9arbAsN6MCE

youtuba på: astronauts gone wild. Det e skitkul! De stackars atsro-gubbarna känns något avslöjade. Ni förstår, människor har inte varit där. Är det konstigt? Nä!

Posted on: 2010/1/19 21:49

See User information
Att youtuba månlandningen är kul, men man bör komma ihåg att en del material verkar vara censurerat. Man kan gå till http://www.moonmovie.com/ och klicka nånstans i vänsterdelen om man vill se mer...

Posted on: 2010/1/21 6:59

See User information
Sen kan man undra varför man behöver så extremt lååååång tid för att förbereda en ny månlandning rent tekniskt - då man uppenbarligen utan problem kunde flyga dit i en plåtburk (som borde ha explo- eller imploderat i stratosfären) för 40 år sen.

Posted on: 2010/1/21 10:37
Rainbow Warrior

Anonym
Clas Svahn har en artikel i dagens aftonblad.
http://www.aftonhoran.se/nyheter/article6472657.ab

See User information
Ang artikkelen om Clas Svahn; Nei, det har ju aldrig varit konspirasjoner i værldshistorien, och det ær all møylig årsak att tro att det iallafall inte finns konspirasjoner idag...

Att løyliggjøra folk som ønskar att sjecka ut offisiella sannheter ær tydligvis ett viktigt agenda.

Posted on: 2010/1/22 21:54

Anonym
Clas Svahn är en fjant... Han är ordförande för UFO Sverige och journalist för DN

See User information
Vi har varit på månen, men fejkat landningen.

Posted on: 2010/1/23 20:40
Att vakna handlar inte bara att se Att vakna handlar inte bara om att se igenom rökridåerna - utan även att att vakna spirituellt och andligt, att lära sig älska och ge och respektera alla människor.

Anonym
Quote:

Ishtar skrev:
Vi har varit på månen, men fejkat landningen.
Men det landades på månen långt efter 1969

See User information
Quote:

lunar skrev:
Varför skulle man kunna fejka månlandningarna 11, 12, 14, 15, 16 och 17 utan att ryssarna som kunde övervakade det hela hade hört av sig då de var motsidan i kapplöpningen till månen?

Det skulle ha sagt de var fejkat och själva fortsatt att bli först på månen men det som hände var att ryssarna gav upp försöken att nå månen efter Apollo 11.

Så alla som tror att vi inte var på månen varför hände detta?

Men vadå? De har väl aldrig varit olika sidor i "kapplöpningen"? Jag har uppfattat det hela som en gemensam "utveckling". Eliten pressade båda sidorna så att utvecklingen gick snabbare.

Men jag tar det inte på så stort allvar, för mig är detta ämnet mest underhållning. För mig är det inget viktigt om vi var på månen de nämnda gångerna, tidigare,senare eller över huvud taget. Jag tycker det är extremt roligt att astronauterna är religiösa till den graden att de inte kan göra en så enkel handling som att svära på bibeln. Detta är det roligaste i hela cirkusen ;)

i och för sig skulle jag bli väldigt upprörd om jag var astronaut och folk började anklaga mig för att ljuga. Så jag skulle antagligen göra samma sak som dessa

haha

Posted on: 2010/1/24 12:27

See User information
Roda stjarnor mot vita stjarnor. Frimurare pa den vita sidan och "Ingenjorer" i hemliga klubbar pa den andra och sa samarbetar de om denna sak genom att hemlighalla att det bara var en inspelning fran en studio i Australien?

Mjaaa... men det var valdigt stora raketer de sande i vag from Cape Kennedy ideligen och nar manprogrammet var avslutat fanns det inga av den typen kvar, istallet skulle man satsa pa rymdfarjan. Det skulle droja lange innan man atervande sade man redan da. Finns det forresten inte en pase med mangrus pa nat svenskt universitet som vi fick for att forska pa? Personligen skulle jag ha svart att hamta mig fran chocken om manlandningarna varit en bluff. Jag skulle narmast behova psykologhjalp...

Men att man skulle ha slarvat bort originalbanden verkar ju onekligen nastan som om man vill att folk skall bli forbannade. Och nar det galler Bibeln ar det val bara att klaska den i handen? Jag ar sa jakla konspirativt lagd att jag kan se skal till detta handlande ocksa. Kanske man ville forsakra sig om att misstankarna skulle hjalpa till att fa loss pengar till en ny fard i en oviss framtid...

(Jag ber om ursakt for att jag inte hittar alla bokstaver pa datorn men jag har emigrerat till Afrika for en tid)

Posted on: 2010/1/27 10:27
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper