vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

The New World Order's Letter To Every Citizen Of The World Warning Resistance Is Futile

See User information
http://www.arcticbeacon.com/15-May-2006.html

om detta e sant blir man ju nästan mörkrädd...
eller kasnke bara är ett "skämt" eller propaganda?

Posted on: 2006/5/15 22:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: The New World Order's Letter To Every Citizen Of The World Warning Resistance Is Futile

See User information
Mini!

Som jag tolkar innebörden i den ovantående intressanta texten, så vill nog artikelförfattaren att vi ska känna oss hopplösa till mods och på så sätt bli än mer passiva och modlösa inför faktumet att vi kan studera och uppmärksamma förverkligandet av deras politiska, demografiska och ekonomiska destruktiva planer framförallt här i västvärlden. Dessa slutsatser kan jag dra efter att i 20 års tid ha studerat deras Historiska/Politiska inflytande som den genom historien har uppenbarat sig.

Men innehållet och de faktiska realiteter som skribenten visar på anser jag vara nästintill helt sanna. Just detta har jag här på Vaken.se försökt påpeka ett flertal gånger. ( Just det att konpiratonen är MYCKET större än många inne på forumet verkar vilja förstå.) Framförallt att många slår dövörat till när man tar upp massinvandringen och alla dess negativa konsekvenser i samhället och det faktum att detta politiska program är en del av Illuminatis destruktiva planer.

Det räcker inte avslöja lögnerna bakom 911, Vaccinationerna, Chemtrails m.m.m.m.

Det är ganska bekvämt att diskutera de stora problemen och sammanhangen som gäller ”där borta” som i fallet med Bush och han uppdragsgivare bland de neokonservativa sionisterna. Men många verkar bli ”hemmablinda” när det gäller de akuta problem som vi har framför våra egna fötter. Jag anser att ska man börja att göra nånting så borde man börja gräva där man står. Ta av skygglapparna och börja se vad som verkligen händer i VÅRAT land först INNAN vi likt många vänsterliberaler ska ut och rädda 3e världens alla fattiga. Vi är snart ett U-land själva om inte nån börjar sätta stopp för de destruktiva krafter som håller på att nedmontera det svenska välståndet!

Posted on: 2006/5/16 12:05
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: The New World Order's Letter To Every Citizen Of The World Warning Resistance Is Futile

See User information
får också den kännslan av att han som skrivit vill skräma folk från att göra motstån.

jag har läst runt mycke om detta i 19 år mindre än dig nu, är bara 19 så du har ju säkert mycke mer kunskap om det än mig, men det märks ju att de är MYCKE större än man först tror när man bara kollar på ytan av allt det som finns, börjar fundera på om det inte är planterat för att ge oss nått att jobba med så vi missar de viktiga.

911, Vaccinationerna och allt annat sånt är nog bara småpotatis om man jämför med va som egentligen händer..
Sen kan ju vi här hemma inte göra så mycke åt vad som händer i USA, det händer grejer här hemma i Sverige också, det borde man lägga energi på ist.

Posted on: 2006/5/16 12:28

See User information
Några tips: Läs Juri Linas böcker och då framförallt

"Under skorpionens tecken"
"Världsbyggarnas bedrägeri"
"Sovjetiskt inflytande i Sverige"

samt "den Judiska rasismen" av David Duke
"the Controvercy of zion" av Douglas Reed
"Mångkultur eller välfärd" av Lars Jansson

Tidningen DSM på sidan www.dsm.nu

Posted on: 2006/5/16 12:57

See User information
tack! ska kolla upp dom

Posted on: 2006/5/16 13:27

See User information
Jag tror också att världskonpirationen är långt gående.

Men att lösningen skulle vara att vi gör murar runtomkring oss och fortsätter "svineriet" eller det så kallade välståndsamhället det ser jag inte.

Varför inte gå över på Illiminaternas sida på en gång. Man kanske kan få sig ett fint slott någon stans med privata vakter som skuter alla söndermedicinerade invandrare och andra lägre stående varelser. Jag kanske överdriver en del, men det är vad jag ser i förlägningen.

Problemen med tex invandring som upplevs såväl i sverige som Texas är mycket små i jämförelse med det problem som visar sig genom bankernas konstanta stöld från mänskligheten, medians fördummning och läkemedelsindustring gifter mm.

Lösningen är dessutom densamma, det är genom att belysa koruptionen och härskarstrukturen som ligger bakom och styr samhället som dom kommer att tvingas att byta handlingssätt.

Vi måste ena oss alla och säga ifrån. Det är dags att gräva upp ett gammalt lik.

Det är dessutom helt utan betydelse vilka som står bakom Illuminati. De flesta vet ju inte ens att det finns någon dold maktstruktur.

Om du får bilen stulen för att du inte låser den så skulle jag rekomendera att du låste den, inte att du tar fast den som stulit bilen, för även om du lyckas straffa honom så kommer någon annan att ta bilen dagen efter.

Därför skall vi informera alla om att dom blir bestulna och lurade. Då kan dom välja att inte låta sig bli bestula eller lurade längre. Syna bluffen.

Vilka som lurade oss är inte till någon nytta att veta. Den informationen är bara ivägen och kommer att göra att vissa agresiva personer kommer att gå på häxjakt, och det innebär alltid oskyldiga offer, för de som går på krigsstigen får alltid sitt omdöme fördunklat av hat och ilska.

Jag vill heller inte ha ett maktskifte från en uppsättning härskare till en ny uppsätning härskare. Jag önskar en framtid utan hat och våld.

Posted on: 2006/5/16 13:29
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
Quote:
Problemen med tex invandring som upplevs såväl i sverige som Texas är mycket små i jämförelse med det problem som visar sig genom bankernas konstanta stöld från mänskligheten, medians fördummning och läkemedelsindustring gifter mm.

Micro! Efter att ha läst dina inlägg så verkar du inte vilja ta till dig de fakta som visar på mångkulturen och massinvandringens väldiga nagativa konsekvenser. Och för mig verkar ju som att det beror på att du inte kan konfrontera din kompis Efekto.

Sanningen gör ont ibland men börjar man att kompromissa med den så kommer man själv att bli korrumperad i förlängningen. Ska man göra nåt åt Illuminati och dess nyttiga idioter så duger det bara med fakta men då måste man försöka ta med alla bitar i sammanhanget annars så kommer man inte få en lösning på problemet.

Visst, det internationella banksterväldet med dess väldiga konsekvenser är viktigt att informera om och systemets verkningar i krig, narkotikahandel OCH massinvadring etc.
Detta är ett sällsynt brutalt system att förslava mänskligheten på.

Men det förtar inte vikten att prata om de brottslighetens enorma ökning i Sverige de senaste 20-åren och sambandet med invandringen, avindustrialiseringen och boligiseringarna, utförsäljningen och utflyttningen av Svenska industriföretag och infrastruktur, "Flumvänster"-propagandan och hjärntvätten i skolorna med resulterande moralupplösning m.m.m.m.

Som jag skrev tidigare gäller det att sopa framför den egna dörren och ta tag i de problem vi har i vårat land först.

Ju mer vi tillåter massinvandringen att fortgå och om vi talar tyst om dessa frågor så ger vi ju Eliten "carte blanche"
att fortsätta bereda vägen för deras världsslavstat med raskravaller och inbördeskrig som uppvärmning innan det RIKTIGA kontrollsamhället med koncentrationsläger och microchippad befolkning som ingredienser förverkligas.

Posted on: 2006/5/16 14:07

See User information
...men det betyder ju inte att jag skulle vara felfri på nåt sätt.

Jag själv var en hjärntvättad syndikalist på 80-talet och trodde på alla politiskt korrekta floskler om feminism och mångkultur etc.

Men man lär så länge man lever. Eller om man ser på det i ett mer korrekt kosmologiskt perspektiv: -Livet är ett evigt lärande.

Och är man en seriös sanningsökare så måste man vilja utmana sin egen hypotes om verkligheten och hur den är uppbyggd med allt vad det innebär av att våga erkänna när man har fel och omvärdera sina egna slutsatser.

Som Clint Eastwood sa i en intervju jag hörde: -Oppinions is lika assholes: -Everyone got one!

Posted on: 2006/5/16 14:34

See User information
När de jäller invandring och ökad brotslighet tror jag att det beror på att invandrare inte har de lika lätt att bli acepterade i samhället, då får dom inga jobb och har man inte de får man ju inga pegnar, å ska men också försörga en familj så måste man ju hitta pengar nån stans...
jag tror att de ligger mycke på våra politiker att brotsligheten stiger när man plaserar upp folk i fack, invandrare i ett område, arbetare i ett och elit i ett osv. det finns ju säkert en tanke med det så dom kommer ju inte ändra det på ett bra tag om inte väldigt många säger till om det.

Jag tror det blir svårt folk att fatta om det inte finns en speciel individ eller grupp dom kan agera emot, det finns ju alltid dom som vill hitta nån att straffa för alla löngner det tvingats på oss, men just nu kanske de inte hjälper?
Dom som styr allt syns inte eftersom det blir faligt för dom om någon vet vem dom är, så hur hittar man dom då? Dom frontfigurer som syns är ju bara en mask så tar man bort dom kommer det alltid nått nytt..

Riktigt knepigt och stort detta...

Posted on: 2006/5/16 14:48

See User information
16/5 kl 2000.

Just nu på RBN, Greg Szymanski

THE GREAT DEBATE!!

Who Are The Controllers of the New World Order?

Is Is the Jesuits?
Is it the Zionists?

Listen to authors Eric Jon Phelps and Michael Collins Piper square off for two hours from 1pm-3pm on the Republic Broadcasting Network.

http://www.rbnlive.com/listen.html

Posted on: 2006/5/16 18:09

Anonym
so88 (anonym73)...kan du aldrig skriva något själv,...du bara klistrar in en massa engelsk text,...
Alla andra i denna tråd tänker och skriver själva,...men du bara håller på med dina hänvisningar, länkar och klistrade engelska texter. Tråkigt!

Håll dig till TIPS och RECENSIONER eller INTERNATIONAL om du vill tipsa om något,...eller frossa i engelsk text.

See User information
Fri debatt? Orwellsk Nyspråk och omvänt tal:

Obekväma åsikter bannlyses från skolor

Flera kommuner i Stockholm vägrar att släppa in Nationaldemokraterna i skolorna för att låta partiet informera om sin politik inför det stundande valet i semptember.

Trots att Justieombudsmannen (JO) fastslagit att inget parti ska få stängas ute från skolorna på grund utav andra åsikter än vad som finns hos de sju riksdagspartierna.

Majoriteten av länets gymnasieskolor väljer dock att gå emot JO:s beslut. Rektorerna hänvisar till att partiernas åsikter skiljer sig från skolans regimtrogna.

Några oroas även för att det kan bli bråk eftersom att de har många invandrarelever på skolorna som kan komma att känna sig ”kränkta” av att partierna inte vurmar för mångkulturen.

Som förevändning för att stoppa andra åsikter än de av etablissemanget godkända från den skendemokratiska debatten är att ordningen kan störas vid deras närvaro. Flertalet kommuner har bestämt att debatten på skolorna istället ska innefatta de redan existerande riksdagspartierna, ett beslut som klart och tydligt visar hur systemet stryper den allmänna opinionsbildningen.

Att systemet utesluter obekväma krafter i den offentliga debatten är en logisk följd av en totalitär stats uppbyggnad. Man kväver den röst som bryter mot den rådande normen, med förevändningar om antidemokrati och ordningstörning.

Posted on: 2006/5/18 13:41

See User information
Jag håller med Clint Eastwood (-Oppinions are like assholes: - Everyone got one). Därför kan ni ta erat främlingsfientliga hjärnlödder och stoppa upp det där eran åsikt kommer ifrån(bakdelen).

Posted on: 2006/5/18 18:12

Anonym
Ja det är för djävligt,...men vad kan man vänta sig i ett land som Sverige som styrs av korrupta och kriminella politiker?
På detta sätt (genom att de hindrar vissa politiska partier, eller folks röster från att höras) så skapar politikerna ännu mer våldsam stämmning och vanmakt i samhället. Till slut kommer det förmodligen att bli "handgriplig problemlösning" eftersom politikerna satt demokratin ur funktion.

Det är ingen slump att Anna Lind blev mördad...

See User information
Jag ser stora likheter mellan invandringen till EU och massinvandringen till USA från Mexicogränsen. Nån mer måste väl se likheterna?? Italien har ju enorma problem med den illegala invandringen i medelhavet och nu har ju detta spridit sig till Kanarieöarna..

Dom illegala invandrare som finns inom EU kommer att bli lagliga, förvånar mig inte alls om det kommer en liknande "Amnestilag" i EU inom kort! Vänta bara, det som händer i USA kommer att hända även inom EU.. Varför undrar ni kanske? Därför det är samma etablisemang som styr dessa "Nationer"

Det är därför jag blir så irriterad på mina medmänniskor som hela tiden säger att -" Det som händer i USA, händer inte här hemma.., vi bor ju i trygga Sverige!!"

Posted on: 2006/5/28 12:51
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper