vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Stargate i Yemen
#1


See User information
Hittade en hel del info om detta ämne.

Den båa månen öppnade en stargate utanför kusten till yemen och nu roterar 100 tals fartyg runt denna (för att hindra pirater). POrten skall stänga av alla vapen och alla ska vakna upp.

2012 mm är nära förbundet med dessa teorier.

Någon som studerat detta?

En rolig kille som snackar om detta.
http://www.youtube.com/watch?v=tYlJENPmPlI

Finns även lite på Project Camelot.

Posted on: 2010/2/10 15:21
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stargate i Yemen
#2


See User information
jo, såg den här, intressant..

http://www.youtube.com/watch?v=22S2TNMf8v4

Posted on: 2010/2/10 16:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stargate i Yemen
#3


See User information
Kommer man att få träffa Tealc?

Posted on: 2010/2/10 19:19
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stargate i Yemen
#4


See User information
Mycket intressant:)

Posted on: 2010/2/13 19:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stargate i Yemen
#5


See User information
super intressant! uppdatera om det kommer nå nytt och lika så jag, sitter o läser så det ryker

Posted on: 2010/2/14 18:48
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stargate i Yemen
#6


See User information
Jag har lite känsla av att det är disinformation.

Posted on: 2010/2/14 19:08
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stargate i Yemen
#7


See User information
Jag tror att ämnet skall behandlas och smältas ett tag, det går som sagt inte heller att lita på så mycket av all info, ännu, alla har sin ver, sin egen info dom kommit i kontakt med, sin egen uppfattning etc.

Skulle dock inte säga nej tack till lite "white magic", känns som det är dags.

Tycker det blir svårt när man plockar ihop olika saker, gör en story av det och sen säger att det nu är bevisat. Det ser dock skumt ut, så det är värt att titta närmare på.

Får kolla Camelot intervjun först, känns dumt o snacka om en bok man inte läst.

Har dock väntat på info som denna, ingen rök utan eld...

EDIT:

http://www.nature.com/nature/journal/v298/n5870/abs/298149a0.html

http://lightworkers.org/channeling/96 ... icture-welcomethelightcom

http://cat.inist.fr/?aModele=afficheN&cpsidt=18236545

Posted on: 2010/2/14 19:36

Edited by iwarrior on 2010/2/14 20:30:56
Edited by iwarrior on 2010/2/14 20:33:26
Edited by iwarrior on 2010/2/14 20:56:43
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stargate i Yemen
#8


See User information
fick lite ljug känslor om han i camelot intervjun pytte pytte, men ämnet är fortfarande intressant även om det kan va lite hokuspokus,, men nått skumt är det!,, skulle va så spännande om det skulle va sant, risken är väll liten, men lite hopp på den här skölden som ska formeras runt jorden o stänga av alla elektroniska vapen,, och longwalkers (jättar som ska komma ut genom portarna o utrota all onska;) många teorier hittade man

Posted on: 2010/2/15 0:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stargate i Yemen
#9


See User information
Hehe, ja det skulle kännas gott att få se nåt alla galningar inte kan rå sig på! Må dom se ut precis hur som helst, allt gott välkommet!

Posted on: 2010/2/15 0:27
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Stargate i Yemen
#10
Här finns den intrevjun på svenska http://www.nyapolitiken.biz/ufo_o_uto ... r/operation-stargate.html

En stargate hallå????, om folk går på detta också då har eliten verkligen lyckas med sitt uppdrag.

Om saudier kan bygga en värld under vattnet, vad tror ni usa kan bygga i havet.

Snälla säg inte att ni ska bli lurade på ufo ting också så sent som 2010 talet. Det räckte med att de pratade med Gud för 2000 år sen ochvi har idag sett vilken gud de har pratat om.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stargate i Yemen
#11


See User information
Risken finns att saker och ting händer som man inte vet om, eller som ingen annan vet om. Visst kan saker och ting skapar av "dom", men kanske inte allt. Jag ställer mig lite vid sidan om och tar inte så allvarligt på allt, varken bu eller bä.

2012 är också nåt som aldrig hänt förr, så vad den händelsen och detta datum innehåller har egentligen ingen en aning om!

Det visar sig...

Må gott!

Posted on: 2010/2/24 13:53
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stargate i Yemen
#12


See User information
"En stargate hallå????, om folk går på detta också då har eliten verkligen lyckas med sitt uppdrag."

Information om stargates kommer från alldeles för många håll för att bara kunna nochaleras. Jag håller ett öppet sinne ang fenomenet.

"Snälla säg inte att ni ska bli lurade på ufo ting också så sent som 2010 talet. Det räckte med att de pratade med Gud för 2000 år sen ochvi har idag sett vilken gud de har pratat om."

När det gäller UFO-fenomenet ger 99% chans för att vi har "oidentifierat flygande föremål" som flyger omkring över hela jorden som inte har någon mainstream-förklaring och inte är ren disinformation.

Master snälla tolka inte detta som en personlig attack utan bara för vad det är, mina personliga åsikter.

Kram

/snap

Posted on: 2010/2/24 14:47
" A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open."
Frank Zappa
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Stargate i Yemen
#13
man vet aldrig vad som helst kan ske, om det nu skulle vara sant så får man hoppas det sker av en bra anleding som är till för del för det jordliga gemensamma livet.

personligen kommer jag aldrig acceptera om de skulle komma varken som gudar eller ufos.

om de nu skulle komma så skulle det vara samma typer som sumererna talade om, och ser vi på världen de lämnade så ser den inte speciellt bra ut och de var inte särskild goda heller då de lämnade kungar efter sig som levde lyx och folket svalt hjäl. Dessa otäcka onda varelser har inget att göra i våran planet, det är vi som är de mest avancerade och heliga varelserna som krafterna nånsin skapat och vi har den mest levande planeten som existerar, men detta har de tagit ifrån oss genom att sprida religionen och vårat sinne försvann med tiden tills vi glömde vem vi en gång var och våran ögon blev blinda.
Glöm aldrig att du är en människa, och det är inte vad som helst.


Edited by Master on 2010/2/24 20:06:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stargate i Yemen
#14


See User information
Quote:

Master skrev:
Glöm aldrig att du är en människa, och det är inte vad som helst.


Oavsett människosyn, så tycker jag att det var ett bra statement, Master. Nästan så jag skulle vilja citera dig i min hälsningsfras.

Posted on: 2010/2/24 20:23

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stargate i Yemen
#15


See User information
Den dagen vi ger samma respekt till allt annat som lever här så lyckas vi!

Posted on: 2010/2/24 20:31
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Stargate i Yemen
#16
missförstå mig inte att jag menade att bara vi människor är värda, jag utgick från att det är oss de har lurat, djur och växter har ju ingen religion och ingen kan tvinga de det heller de lever redan i harmoni och enligt jordens heliga regler.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Stargate i Yemen
#17
Quote:

micro skrev:
Hittade en hel del info om detta ämne.

Den båa månen öppnade en stargate utanför kusten till yemen och nu roterar 100 tals fartyg runt denna (för att hindra pirater). POrten skall stänga av alla vapen och alla ska vakna upp.

2012 mm är nära förbundet med dessa teorier.

Någon som studerat detta?

En rolig kille som snackar om detta.
http://www.youtube.com/watch?v=tYlJENPmPlI

Finns även lite på Project Camelot.


Såg den intervjun för ett par veckor sen. GRYMT intressant! Om ni inte kollat de andra klippen med honom som finns på Project Camelot så gör det. Han har mycket intressanta grejer att komma med...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Stargate i Yemen
#18
Unulahgal [capital of Nalulkára; see Worlds] possessed the largest Diranna (stargate) of the entire planet. It was usually from here that the major official departures to [interstellar] space took place.

To be more precise about their function, I must make it clear that the Diranna are ports leading [through tunnels] toward vortices where the notion of time does not exist, where time literally collapses upon itself by the concentrated action of particles of light, because an excessive concentration of light inhibits time. These tunnels are formed of particles moving at such a speed that the notion of time there is nullified.



Måste säga att jag börjar ändra min uppfattning om stargates lite grann, speciellt när jag läste följande som direkt fick tankarna på LHC experimentet i swz: I must make it clear that the Diranna are ports leading [through tunnels] toward vortices where the notion of time does not exist, where time literally collapses upon itself by the concentrated action of particles of light, because an excessive concentration of light inhibits time.

här finns hela historien..
http://www.zeitlin.net/EndEnchantment/Secret3.html#Stargates


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
24 user(s) are online (24 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 24

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS