vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Numerologi, 13 - 33 mm
#1


See User information
Jag har varit uppmärksam på siffror en tid, det är ofta 13 och 33 kommer upp nu, 33 skadade i följande bombattentat t:ex...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6599870.ab

Synd som tusen, Pune är en trevlig stad! Har varit där ett antal gånger!

Slänger en tanke till dom anhöriga!


Övriga:

http://www.google.se/search?hl=sv&cli ... G=S%C3%B6k&meta=&aq=f&oq=

http://www.google.se/search?q=aftonbl ... official&client=firefox-a




Posted on: 2010/2/14 2:15
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Numerologi, 13 - 33 mm
#2
Det är ju knappast så att det planerades att skada 33 personer

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Numerologi, 13 - 33 mm
#3


See User information
Nepp, inte vad jag syftar på, försöker fundera ut varför det ofta blir dom siffrorna!

Posted on: 2010/2/14 2:23
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Numerologi, 13 - 33 mm
#4
bara att siffrorna upprepar sig?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Numerologi, 13 - 33 mm
#5


See User information
Jupp, men det är ofta just dom, kan ha att göra med att man märker just dom också, men det var det jag tänkte på att inte fastna, för just dessa. När man kvicknar till lite så märker man också dessa nummer lätt, när the surface mind släpper så markerar hjärnan automatiskt 13, 33, 322 osv...

Försöker få ihop det.


Posted on: 2010/2/14 2:31
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Numerologi, 13 - 33 mm
#6


See User information


Det har jag också lagt märke till flera gånger.

11 Döda.

119 Döda o s v.. Denna siffran kom upp i dom första rapporterna på Döda i Madrid-attentatet, men slutsiffran blev inte densamma.


Elva döda i rysk flygkrasch

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6047517.ab


Fort Hood massakern 13 Döda.

http://politisktinkorrekt.wordpress.c ... n-in-fort-hood-shootings/









Posted on: 2010/2/14 9:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Numerologi, 13 - 33 mm
#7


See User information
Jag har haft ögat på det där länge, de e wierd att slumoen skulle bli så där, men som sagt, det går inte att bestämma riktigt hur många som skall dö hit o dit, och hur många som skall ramla ner i en ravin etc. Kan dock vara så att andra nyheter som går att pillra med läggs i 3, 7, 11, 13, 21 o 33 ramen... Då blir det lite mer markant...

Får skumma vidare på det...

Posted on: 2010/2/14 10:00
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Numerologi, 13 - 33 mm
#8


See User information
Burk läsk och öl 0,33 den är gammal men den träffar nog dom flesta
konstant.

Och ja ofta dom siffrorna som dyker up på skadade eller dödade 13,33


Respect

Posted on: 2010/2/14 12:10
förstår ni inte att dom spelar är ett spel, framför eran, tv kväll.

The way some people find fault, you`d think there was a reward.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Numerologi, 13 - 33 mm
#9
Måna nyhetes program har siffor som de absolut inte får använda eller säga i tv, exempelvis nyhetesprogram. Skulle 16 människor omkomma så skriver de antingen 18 eller 17.


Jag rekomenderar starkt filmen "Network" från 70 -talet men fy vad den visar de som sett den förstår vad jag menar.

några siffror som används ofta också är 9 12 och 24 detta mest i filmer. Många gånger anges siffor i hemlighet exempel, för att visa nr 11 Säger de i en film" 4 July " vilket är 4+7 = 11

I filmen district 9 visas det många siffor och dessutom lite hemlighet bakom det hela och 2012 finns med i den filmen.

Filmen heter district 9, Ufot Lovar snubben att han återvänder till jorden om 3 år , detta säger han samanlagt 4 gånger , three years i promise you. 3X3= 12

9+3= 12 så på detta sätt påverkar de oss undermedvetet och kopplar ihop 2012 historian med filmen eftersom de vet folk redan hört talas om 2012 så filmen blir automatiskt intressantare med sådana siffror.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Numerologi, 13 - 33 mm
#10


See User information
"Måna nyhetes program har siffor som de absolut inte får använda eller säga i tv, exempelvis nyhetesprogram. Skulle 16 människor omkomma så skriver de antingen 18 eller 17."

Har du något belägg på det påståendet? Jag tror dom flesta om nu inte alla nyexaminerade 20 åringar också är med i någon sorts siffer konspiration, skulle tycka det var konstigt om dom inte fick skriva alla siffror i sina inslag hahaha. Faktiskt tänk dig om du kom till jobbet och chefen med svartkåpa runt sig sa, nej nej, jag vet att 16 skadades och det står i polisrapporten, men skriv 17 för gudsskull eller 18! Men absolut inte 16!

Skulle bli pinsamt för redaktionen om ett vittne läste tidningen och undrade varför uppenbara siffror manipulerats.

Kanske Säpo skulle plockat den som vågat påpeka något av sådan vikt i för sig:)


Posted on: 2010/2/20 16:52
The blind Me-Generation doesn't care if life's a lie. So easily used, so proud to enforce
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Numerologi, 13 - 33 mm
#11
De flesta filmerna man ser, lägg märke nästa gång det talas om klock slag siffror, datum penga värde, allt det kommer bli antingen 6,12,18,24,13,33,42,30 och 36

..
vägskyltar brukar vara roliga att lägga märke till när det kommer till avstånd i km. jag tror det var i Stockholm eller Göteborgs flygplats jag såg skylten 13km till flygplatsen. tycker ni inte att de kunde ha valt 12 - 14- eller nån annan siffra istället för just 13 som också är oturs förklarad och dessutom på väg till en flygplats ..

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Numerologi, 13 - 33 mm
#12

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
32 user(s) are online (32 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 32

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS