vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3)


Re: Mer om Domenic!
#49


See User information
da poetry, by now you should know
it's me, the brother of word
giving thanks and praises to so many names and faces
in different places
from '84 to '99, it's been a very long time
since the movement called"vaken"arrived
to this cold country of mine
seen the old, the new, and now the true skool
and for once I can say, something has changed
or is it just me? in the place to be
hardcore!
am I about to take it in my face?
question... where were you at the time of tha fat shoelaces
when the hell was really raised
huh, I know every face.. writers,
breakers,
representing, respecting unwritten laws
rules, star wars..
by even though, there's one thing Iknow, and it's been said before
eliminate the distance,
It's not where you're from, it's where you're at ..mentally..
da poetry.
nuff love, peace and respect. come correct
you gotta pay your dues, if you got something to prove
it is a competition, 'coz the business
side can't see the mission
a.k.a the b-boy vision(/wisdom)
2000 and still counting...

Posted on: 2010/2/19 21:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mer om Domenic!
#50


See User information
Att bråka med soc är att gå på dom utan att man har något med dom att göra, till skillnad från att försöka få tillbaka något dom tagit ifrån en!

/// Att driva och sköta ett land skall göras med kvalitet och omtanke, att använda mindcontrol emot sina egna medborgare är en grov miss som måste rättas till, och det snabbt... ///

Ännu större anledning att ställa sig upp mot dom. lnget av det dom gör hör hemma i deras regeringsuppdrag!

http://www.youtube.com/watch?v=hRCCbyLDFwQ&feature=related

Våga stå stolt!

Posted on: 2010/2/19 21:28
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mer om Domenic!
#51


See User information
Jag förstår dig!

Coputorerror är bara en marodör som vill hävad sig, utan att tänka på vad personen som skrivit i tråden vill säga. Han har många stjärnor i kanten, men drygare person till att terorisera div forum får man leta efter.

Hade sosialtjänsten tagit min son hade jag sett till att kontakta alla mediafigurer på denna jord som är kunniga inom ämnet och bett dom kolla upp mitt ärende, hitta alla fel (byrokratiska fel) sosialen har, ringt dag och natt för att psyka dom.

Hoppas det löser sig MVH Pappan B.M.

Posted on: 2010/2/19 21:28
Kommentera men gärna med respekt och faktagrundade påståenden!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mer om Domenic!
#52
Quote:

Network skrev:
Mycket intressant. Källor?
Lagen om tvångssterilisering upphävdes 1976.
Främst steriliserades psykiskt sjuka, men även många oliktänkande och romer.

Det jag hörde var i ett radioprogram för nåt år sedan då de intervjuade många som blivit tvångssteriliserade trots de inte var psykiskt sjuka, utan kanske bara haft en kris under en period.

Samma fenomen gällde även lobotomering tidigare.

Googla på makarna Myrdal och tvångssterilisering.

EDIT: Jag är inte säker, men det kan ha varit detta radio-program
http://www.sr.se/sida/artikel.aspx?ProgramID=2519&Artikel=966109


Edited by computerror on 2010/2/19 21:54:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mer om Domenic!
#53


See User information
Quote:

computerror skrev:
Quote:

Network skrev:
Mycket intressant. Källor?
Lagen om tvångssterilisering upphävdes 1976.
Främst steriliserades psykiskt sjuka, men även många oliktänkande och romer.

Det jag hörde var i ett radioprogram för nåt år sedan då de intervjuade många som blivit tvångssteriliserade trots de inte var psykiskt sjuka, utan kanske bara haft en kris under en period.

Samma fenomen gällde även lobotomering tidigare.

-Om jag duger som referens så var detta på #karlavagnen"på p3...
jag hörde det oxo.

Posted on: 2010/2/19 21:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mer om Domenic!
#54
Quote:

oso1978 skrev:
Coputorerror är bara en marodör som vill hävad sig, utan att tänka på vad personen som skrivit i tråden vill säga. Han har många stjärnor i kanten, men drygare person till att terorisera div forum får man leta efter.

Jag försöker att hjälpa honom idiot!

Att argumentera emot soc har man inte råd med när man har dom efter sig - Det kostar för mycket.

Jag delar med mig av mina egna erfarenheter med soc och du kallar mig marodör? Ge dig för fan!
Den som är marodör här är du med din totala avsaknad av läsförståelse och Bibel-skola. Den som är dryg är dessutom också du, med ditt patetiska försök att sticka ut med förstorad och fet text i varenda inlägg.

Dessutom kommer dina råd bara att göra det värre och vad media beträffar har de inte visat någon tendens att vilja hjälpa iWarrior

Du är en typisk sådan där person som bara ger en klapp på ryggen och lindar in det som sägs för att inte alarmera.
En sån som du gör ingen nytta, utan gör bara saken värre.

Såna som du är sorgliga och har ingenting att göra på ett "vaket" forum.
Lär dig stava förresten!


Edited by computerror on 2010/2/19 22:12:43
Edited by computerror on 2010/2/19 22:13:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mer om Domenic!
#55


See User information
iwarrior, du är inte ensam ute i världen. Här är ett annat exempel (som du kanske redan känner till) på statlig kidnappning.
Tyckte det passade i den här tråden (som behövde komma tilbaks "on topic").
http://blogs.healthfreedomalliance.or ... ng-to-feed-him-junk-food/

Posted on: 2010/2/19 22:55

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mer om Domenic!
#56


See User information
iwarrior är det okej om jag startar en facebook cause som stöd för petitionen? Så att den uppmanar folk att signera petitionen.

Vill gärna göra något även om det inte är mycket hjälp. Känns så dåligt att veta att det här pågår utan att kunna göra nåt åt de.

Allt gott!

Posted on: 2010/2/20 1:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mer om Domenic!
#57


See User information
jag tror det är precis den typen av hjälp som iwarrior behöver.. folk som agerar på eget initiativ.. kan knappt föreställa mig hur utmattande det måste vara för han och hans fru att behöva driva den här kampen mot statapparaten... facebook-gruppen låter som en bra idé... jag skulle kunna starta en tråd om detta på flashback... kom igen nu ser vi till att hjälpa iwarrior med det här.. inte bara massa jävla snack hit o dit utan faktiskt handling... tack.

ps.. skulle vara tacksam om vakens admins slutar banna mig hela tiden... det inger väldigt lite förtroende inför dem som håller i den här sidan.. förstår inte alls vakens syfte längre.. alltså visst det är bra med en gemensam samlingsplats o så.. men snälla sluta ge er på era egna användare... min förra användare var alltså "semlan" som skrivit i den här tråden men som utan anledning blev bannad tidigare idag....

Posted on: 2010/2/20 1:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mer om Domenic!
#58
Quote:

samsara skrev:
jag tror det är precis den typen av hjälp som iwarrior behöver.. folk som agerar på eget initiativ..

Precis... Som Joshua redan sagt. iwarrior bör hålla sig passiv, då det är han som blir angripen.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mer om Domenic!
#59


See User information
så var tråden på flashback uppe:

https://www.flashback.org/t1129832

iwarrior, du har givetvis sista ordet.

Posted on: 2010/2/20 1:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mer om Domenic!
#60


See User information
Yep

Posted on: 2010/2/20 1:51
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mer om Domenic!
#61


See User information
=)


Posted on: 2010/2/20 1:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mer om Domenic!
#62


See User information
Om någon facebookgrupp kommer upp så kan jag kanske fixa länk från bloggen. Posta länk eller namn på gruppen...

Posted on: 2010/2/20 2:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mer om Domenic!
#63


See User information
Quote:
Jag försöker att hjälpa honom idiot!

Att argumentera emot soc har man inte råd med när man har dom efter sig - Det kostar för mycket.

Jag delar med mig av mina egna erfarenheter med soc och du kallar mig marodör? Ge dig för fan!
Den som är marodör här är du med din totala avsaknad av läsförståelse och Bibel-skola. Den som är dryg är dessutom också du, med ditt patetiska försök att sticka ut med förstorad och fet text i varenda inlägg.

Dessutom kommer dina råd bara att göra det värre och vad media beträffar har de inte visat någon tendens att vilja hjälpa iWarrior

Du är en typisk sådan där person som bara ger en klapp på ryggen och lindar in det som sägs för att inte alarmera.
En sån som du gör ingen nytta, utan gör bara saken värre.

Såna som du är sorgliga och har ingenting att göra på ett "vaket" forum.
Lär dig stava förresten!


Nu var du inte Snäll mot mig heller.

Att du stör dig på att jag har skriv svårigheter visar bara på din taskiga atityd, du kanske stör dig på mäniskor med funksionshinder också?

Att jag brukar skriva med annan storlek på texten tycker jag ser bra ut.

Den funktionen som fins när man skriver på detta forum för att byta storlek på texten är inte mitt påfund, du får skälla på de personerna som har lagt till den funktionen på denna hemmsida inte mig.(eller är du avundsjuk för att du inte förstår hur det funkar att ändra storleken på texten själv?)

Du tror du vet vem jag är, men inte!

Jag kände bara medlidande med folk du hoppar på med samma trams som du ständigt hoppar på mig med i detta forum.

Du har nog haft kontakt med socialtjänsten pga ditt betende, knarkar du? Du verkar helt urflippad och förbanad när du skriver
du får vara lite mer nertaggad.
Jag har läst fler komentarer du givit andra på detta forum och det är samma sak om och om igen utan respekt och bara en massa munhugg och spydiga komentarer.
MVH oso1978.


Posted on: 2010/2/20 13:18
Kommentera men gärna med respekt och faktagrundade påståenden!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mer om Domenic!
#64
Quote:

oso1978 skrev:
Nu var du inte Snäll mot mig heller.
Så jag ska bara ta emot av ditt skitsnack?

Quote:

oso1978 skrev:
Att du stör dig på att jag har skriv svårigheter visar bara på din taskiga atityd, du kanske stör dig på mäniskor med funksionshinder också?
Va? Varför skulle jag göra det? Snacka om att försöka utmåla mig till något jag inte är

Quote:

oso1978 skrev:
Att jag brukar skriva med annan storlek på texten tycker jag ser bra ut.
Och jag håller inte med dig.

Quote:

oso1978 skrev:
Den funktionen som fins när man skriver på detta forum för att byta storlek på texten är inte mitt påfund, du får skälla på de personerna som har lagt till den funktionen på denna hemmsida inte mig.(eller är du avundsjuk för att du inte förstår hur det funkar att ändra storleken på texten själv?)
Ja precis. Så är det... Jag vet inte hur man gör stor text... Jösses...

Quote:

oso1978 skrev:
Du tror du vet vem jag är, men inte!
Va? Jag fullkomligt struntar i vem du är. Men när jag är den som kommer med de enda tillvägagångssättet som kan hjälpa iwarrior att få tillbaka sin son och någon som du säger att han inte ska lyssna på mig och invaggar honom i falsk säkerhet och säger det kommer gå så bra, då blir jag förbannad

Quote:

oso1978 skrev:
Jag kände bara medlidande med folk du hoppar på med samma trams som du ständigt hoppar på mig med i detta forum.
Det är ju snarare du som hoppat på mig som säger redan från början att det jag sagt inte är väsentligt, när det om något har handlat om ämnets kärnpunkt.
Dessutom är det knappast trams och påhopp jag ägnat mig åt på iwarrior, utan genuina försök att få honom att se vad som måste göras.

Quote:

oso1978 skrev:
Du har nog haft kontakt med socialtjänsten pga ditt betende, knarkar du? Du verkar helt urflippad och förbanad när du skriver
du får vara lite mer nertaggad.
Låt oss inte glömma här att det var DU *som hoppade på MIG och kallade mig för marodör osv.
Dessutom försöker du insinuera att det var rätt av socialtjänsten att gå på mig...
Socialtjänsten gick på mig för att mitt ex lämnat mig och jag blev av med jobbet i samma veva och mådde så dåligt.
Barnens mor ville inte ha med barnen att göra, så jag stod helt själv att uppfostra två små barn och samtidigt mådde så dåligt som jag gjorde.
Dagis alarmerade socialtjänsten för en man som mår dåligt kan ju inte ta hand om två barn själv och dessutom mådde min dotter piss också, men de kunde inte fatta att detta var för att hennes mor vänt henne ryggen.

Som du sa till mig... Du känner inte mig, så sluta med idiotiska insinueringar!

Men du svarar bra på din programmering och visar vilken koma du befinner dig i som utgår ifrån att soc gjorde rätt som gått på mig bara för att du inte gillar mig och insinuerar att det var droger inblandade, eller att jag ska ha varit förbannad... Bara så du vet så har jag knappt höjt rösten åt mina barn, utan förklarar alltid pedagogiskt varför och varför inte man måste göra vissa saker.


Quote:

oso1978 skrev:
Jag har läst fler komentarer du givit andra på detta forum och det är samma sak om och om igen utan respekt och bara en massa munhugg och spydiga komentarer.
Ja, då har du inte läst från början, då det oftast är jag som blir påhoppad.
Men du kanske står på antisemiternas sida som hånat mig i trådar som handlar om hur dåliga judar är osv...
Eller du kanske ställer dig på Efektos och hans kompisars sida med deras vakensucks där de förpubertalt anklagar folkj för att vara pedofiler när de blir motsagda och inte har några argument kvar!?


Edited by computerror on 2010/2/20 17:41:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mer om Domenic!
#65


See User information

Posted on: 2010/2/20 20:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mer om Domenic!
#66


See User information
Nyheten har just sänts i mainstream media i Indien, vaknade nyss o fick mess om det, hittar bara inte klippet...

Posted on: 2010/2/20 21:39
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mer om Domenic!
#67


See User information

Posted on: 2010/2/20 23:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mer om Domenic!
#68


See User information
Gott som snus. Jag skall ringa o kolla upp vart klippet ligger! Återkommer!

Tackar !

Posted on: 2010/2/21 0:21
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mer om Domenic!
#69


See User information


Så, dags att lägga in en ny post i detta bedrägeri och föräderi som försigår i ett allt mer sjukare samhälle.

Vänligen se videon på följande sida;

http://blakout.ca/

Den förklarar väl orsak och varför detta pågår. Där en medlemskap i ett företag (AB Sverige) har gått långt utanför sina befogenheter och orsak för sina löften.

Och det blir allt värre... Brotten bara haglar för att få tilldelade resurser för nya år, i en allt mer desperat kamp.

Se bara på samtliga sociala "myndigheter": AB Sveriges domstolar, AB Socialstyrelsen, AB Polisen, AB "vad fan som" inom handelsområdet AB Sverige...

Allt handlar om att göra pengar... Detta fiktiva bedrägeri och rent av förädiska handlande av en sammanslutning, som är till för att göra livet bättre för dig som medlem.

Vem f-n vill vara medlem i ett företag som driver allt mer en allt agressivare policy mot sina medlemmar?

Och ja, detta är slaveri... Med alla medel försöks Du (via kryplagar och vilseledande manövrar) att bindas till en helt uppdiktad sak.

Vidare vill jag även ge lite tråkigare (om möjligt) delar som kommer ur detta...

http://fixcas.com/scholar/fatal.htm#Analysis

http://www.cbc.ca/news/canada/montrea ... outh-centre-levesque.html

Världen håller helt på att bli galen...

Jag håller på att jobba samman en möjlighet (Med föräldrarnas tillåtelse) om hur Vi som medmänniskor (Ej som personer och annat påhitt) kanske kan sätta lite större tryck på dessa bedragare.

Urk, blir bara så bestört av hur vuxna människor beter sig mot varandra... En uppmaning till skärpning är vad som behövs, en ordentlig sådan!

I fred och sanning!

Posted on: 2011/9/30 20:37

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mer om Domenic!
#70


See User information
Svensk samhällsvård liknar Abu Ghraib-skandalen


Abu Ghraib och svenska barnhemsövergrepp sida vid sida


http://www.sourze.se/Svensk_samh%c3%a ... asp#.TocxkffXcU4.facebook

Posted on: 2011/10/1 17:35
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mer om Domenic!
#71
Socialarbetare är liksom alla människor djupt prestigefyllda. Hotar någon deras världsbild agerar de offensivt med den makt de har och det drabbar barnen. Många socialarbetare har själva haft problem under sin uppväxt och nu vill frälsa världen med sin egen lösning om hur det löste sig för dom.

Vill också påpeka att den kända gatumusikanten Rebell Robert har en son som blivit omhändertagen eftersom hans livsstil inte motsvarar socialtjänstens syn på hur man ska leva. Detta trots att Robert aldrig varit våldsam, knarkar inte, dricker inte och tjänar sitt eget uppehälle.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mer om Domenic!
#72


See User information
Min tjej säger till mig.

Jag ser hemlösa sova i T-Centralen och dom tigger pengar och får bara några kronor.

Själv hade jag bara till tåget hem men jag önskar jag hade haft lite mer pengar.

Och folk bara går förbi utan att bry sig och någon kastar ett enstaka mynt.

Hur kan dom gå förbi, ingen pratar med dem säger hon.

Hon får lust och gå och prata med dem och fråga hur dom mår vad som hänt och varför dom är hemlösa.

Jag säger till henne tänk om varje person som gick förbi offrade 10 kr.

Tänk om du sket i dendär mcdonalds fuskmaten för en dag och gav den hemlöse din peng och gick hem och lagade mat istället.

Våran värld är gravt gravt känslomässigt skadad.

Hon säger hur kan man förbjuda tiggeri vad är det för hjärtlösa människor.

När det hände på 18 talet i sundsvall förbjöd man ju strejker samtidigt eftersom strejk innebar att man gick utan lön och arbetsgivare vilket innebar lösdriveri och tiggeri.

Livet har blivigt så konstigt säger hon.

Hur menar du frågar jag .

Bara konstigt så konstigt.

Du menar onormalt artificiellt och ytligt?

Meningslöst utan högre syfte?

Mmm ja svarar hon.

Jobba jobba utan att ha något över.

Tv tablån följer arbetdygnet och propagandan konsumerandet och allt stänger efter kl 21:00 då medborgaren ska sova tills arbetet nästa dag och den som är ute efter dessa tider är bara skumm kriminell eller arbetslös.

Direkt efter internet kom slutate folk vara ute så ett mönster bildades.

Nuförtiden sitter folk hemma framför datorer speciellt ungdomar.

Förr byggde man kojor ute i skogen och lärde sig uppskatta naturen.

Så hur är det och leva i Sverige tycker du?

Tycker du det är normalt?

Om så... Så har du inte minsta aning om vad liv är.

För mig är ett liv där högre ideal fria tankar som gynnar visdomens utveckling som inte kan implementeras till allas bästa ett bortkastat liv.

Posted on: 2011/10/1 22:24
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 (3)




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
39 user(s) are online (39 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 39

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS