vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Tektoniska vapen / Jordbävning / Tsunami mm.
För den pålästa, så, vet man att USA gick ut och förbjöd användandet av exotiska vapensystem i _rymden_ 2001 med motion HR2977:
http://www.fas.org/sgp/congress/2001/hr2977.html

Det som är relevant med detta är förståss att det gäller 60km ovanför oss och inte bland oss.

Hugo Chavéz hävdar att USA använde sig av tektoniskt vapensystem mot Haiti. I Tidningen Pravda så hävdar man att USA tydligen skall ha påverkat tsunamin i sydostasien.

Chavez: US weapon test caused Haiti earthquake
http://www.nowpublic.com/world/hugo-c ... -weapon-test-2560844.html

US forces supposedly used a secret weapon in Iraq, which resulted in a powerful earthquake
http://english.pravda.ru/science/19/94/377/15035_tsunami.html

Vidare så står det följande angående ökat antal jordbävningar under senare år @ Wikipedia:

The USGS estimates that, since 1900, there have been an average of 18 major earthquakes (magnitude 7.0-7.9) and one great earthquake (magnitude 8.0 or greater) per year, and that this average has been relatively stable.[16] In recent years, the number of major earthquakes per year has decreased, although this is thought likely to be a statistical fluctuation rather than a systematic trend. More detailed statistics on the size and frequency of earthquakes is available from the USGS.
http://en.wikipedia.org/wiki/Earthquake

Jag önskar att denna tråd dedikeras till att behandla Tektoniska vapensystem där ni delar med er med den information ni kan hitta angående detta fokusämne.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Tektoniska vapen / Jordbävning / Tsunami mm.

See User information

Posted on: 2010/2/11 15:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
http://www.wiseupjournal.com/?p=1362

http://www.europarl.europa.eu/sides/g ... 999-0005+0+DOC+XML+V0//EN

The European Parliament,

“A MOTION FOR A RESOLUTION

“Resolution on the environment, security and foreign policy

“Use of military resources for environmental purposes

“Considers HAARP (High Frequency Active Auroral Research Project) by virtue of its farreaching impact on the environment to be a global concern and calls for its legal, ecological and ethical implications to be examined by an international independent body before any further research and testing; regrets the repeated refusal of the United States Administration to send anyone in person to give evidence to the public hearing or any subsequent meeting held by its competent committee into the environmental and public risks connected with the high Frequency Active Auroral Research Project (HAARP) programme currently being funded in Alaska;

“military research is ongoing on environmental manipulation as a weapon

“HAARP - a weapons system which disrupts the climate

“On 5 February 1998 Parliament’s Subcommittee on Security and Disarmament held a hearing the subject of which included HAARP.

“Legal aspects of military activities

“Calls on the Commission, in collaboration with the governments of Sweden, Finland, Norway and the Russian Federation, to examine the environmental and public health implications of the HAARP programme for Arctic Europe and to report back to Parliament with its findings;

Posted on: 2010/2/12 11:24

See User information
Quote:

Carlberg skrev:
För den pålästa, så, vet man att USA gick ut och förbjöd användandet av exotiska vapensystem i _rymden_ 2001 med motion HR2977:
http://www.fas.org/sgp/congress/2001/hr2977.html

Nej, den pålästa vet att detta lagförslag avslogs, tre gånger dessutom.

Posted on: 2010/2/13 12:18

See User information
http://www.austriantimes.at/news/Gene ... litary_behind_Haiti_quake,_says_Innsbruck_scientist

US military behind Haiti quake, says Innsbruck scientist

"Innsbruck political scientist Claudia von Werlhof has accused the USA of being behind the Haitian earthquake in January, it emerged today (Tues).

Werlhof said that machines at a military research centre in Alaska used to detect deposits of crude oil by causing artificial earthquakes had intentionally been set off to cause the Haitian earthquake and enable the USA to send 10,000 soldiers into the country.

Ferdinand Karlhofer, the head of the Innsbruck Political Science Institute where von Werlhof works, has slammed her comments. He said such conspiracy theory had no scientific basis and her claim would damage the reputation of the Institute abroad."

Posted on: 2010/3/11 12:23

Anonym
zpz2,

Quote:

Resized Image Tack, jag älskar och ha fel, tack för att du rättar!

Den seriösaste och grundkällan till HAARP-teorierna är väll Nick Begich? Jag fick hans direktnummer i november för jag tänkte att jag ville göra en intervju med honom eftersom han är akademiker och den som etablerat dessa teorier i vår medvetandesfär. Han jämför HAARP med nutidens 'Project Guthenberg' (utvecklandet Atombomben) vilket är magstarkt. Om man bortser från teorierna som han för jämfört med resten av kaoset så tycker jag det är relevant och kolla upp honom mer som 'person'.

Jag är lite nyfiken av att förstå lite mera i kopplingen mellan ioniserat salt i moln (chem- och contrails politiskt korrekt: global dimming) dess möjlighet till att vara strömförande och hur man eventuellt kan navigera moln med sånt i. Läste häromdagen att Ryssarna använde 'cloud seeding' teknik vid Tjernobyl för att slippa att de radioaktiva molnet skulle komma över Moskva.

För att inte prata om 'psykotroniska vapensystem' ... har inte hört mycket om det.

"Mer hypnos åt folket!" & "För hypnosen i tiden"

Resized Image

See User information
Quote:

Carlberg skrev:
zpz2,

Quote:

Resized Image Tack, jag älskar och ha fel, tack för att du rättar!

Den seriösaste och grundkällan till HAARP-teorierna är väll Nick Begich? Jag fick hans direktnummer i november för jag tänkte att jag ville göra en intervju med honom eftersom han är akademiker och den som etablerat dessa teorier i vår medvetandesfär. Han jämför HAARP med nutidens 'Project Guthenberg' (utvecklandet Atombomben) vilket är magstarkt. Om man bortser från teorierna som han för jämfört med resten av kaoset så tycker jag det är relevant och kolla upp honom mer som 'person'.

Jag är lite nyfiken av att förstå lite mera i kopplingen mellan ioniserat salt i moln (chem- och contrails politiskt korrekt: global dimming) dess möjlighet till att vara strömförande och hur man eventuellt kan navigera moln med sånt i. Läste häromdagen att Ryssarna använde 'cloud seeding' teknik vid Tjernobyl för att slippa att de radioaktiva molnet skulle komma över Moskva.

För att inte prata om 'psykotroniska vapensystem' ... har inte hört mycket om det.

"Mer hypnos åt folket!" & "För hypnosen i tiden"

Resized Image

Andra som är väldigt pålästa vet att Dennis ombads att ta ur begreppet chemtail ur motionen....vilket han gjorde..

Nåmns i detta... http://www.youtube.com/watch?v=NVPRZ7RGFbg&feature=related

Posted on: 2010/3/11 12:59
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
"Werlhof said that machines at a military research centre in Alaska used to detect deposits of crude oil by causing artificial earthquakes had intentionally been set off to cause the Haitian earthquake and enable the USA to send 10,000 soldiers into the country."
-
http://www.austriantimes.at/news/Gene ... litary_behind_Haiti_quake,_says_Innsbruck_scientist

Political scientists, kanske inte bästa källan när det kommer till tektoniska vapen, men intressant att hon tar upp att tekniken är den samma som vid mineralprospektering, fast med en enorm uppskruvad energimängd, någonting jag märkt att ingenjörer har störst problem att "ta in" när det kommer till tektoniska vapen.

HAARP är inte själva våggeneratorn, utan energikällan?
Eller både och?
Någon som vet vilken teknik som används i mineralprospektering?

Ha det!/Rocketbanana

Posted on: 2010/3/11 15:04
"Mig skrämmer ni inte alls, ni eländets herremän...
Beröva oss hoppets stjärna, den skall nog bli vår igen"
-Cornelis Vreeswijk

Anonym
Gaston, ja, det stämmer. Det är väll därför man har kommit och använda sig av 'white wash' för att finskriva sig om fenomenet som sådant. Söker man på WHOs hemsida gällandes den substans (jag nu glömt bort vad hette) som spridits så diskuteras det ur en hälsoaspekt.

Rent konkret så är chemtrails vädermodifikation. Det är cloudseeding. Det är även ett brott mot våra naturliga rättigheter, något som jag tycker diskuteras för lite. Nu är det hela komplext förståss men det behövs förbud för användandet av vädermodifikation.

Rocketbanana, jag köper teorin om att upptäcka naturresurser med HAARP. Utifrån att man sprider substansen så kan man läsa av vibrationer på distans. Må det vara i atmosfären eller nere i marken. Långnivåfrekvenserna från HAARP användes väll från början till att kommunicera globalt med ubåtar om jag minns rätt. Det som jag har kommit att kategorisera HAARP för mig själv är en jätteradar. Det är möjligt att resten bara är skrämselpropaganda. Nu är jag själv inte helt främmande i att man i kombination med annan teknologi kan använda det som 'Electronic Warfare' och skapa så kallade elektroniska blackouts det vi kallar 'solstormar' för att slå ut hela städer och så men ja... hmm...

Edited by Carlberg on 2010/3/11 22:23:01

See User information

Posted on: 2011/3/20 15:38

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!

See User information
Försvarsminister William Cohens uttalande under en presskonferens..

http://www.fas.org/news/usa/1997/04/bmd970429d.htm

"Others are engaging even in an eco-type of terrorism whereby they can alter the climate, set off earthquakes, volcanoes remotely through the use of electromagnetic waves."

Posted on: 2011/3/20 21:05
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Några andra aspekter:

-"Det var en naturlig katastrof som man kan utnyttja genom informationskrigsföring".

-"Det var en direkt attack av USA för att destabilisera japan och skapa behovet av räddningsaktioner".

Den sistnämnda teorin är ju vad som låter mest spännande. Tar man det ur det perspektivet så kan man ju även se att USA ligger direkt öst om japan och skulle därmed få användning av stora fartyg och annat behövligt för att 'hjälpa' dom dom har 'stjälpt' isf.

Finns det inga teorier om Nordkorea? Dom ligger ju trots allt strax väst om Japan.

Posted on: 2011/3/21 13:42

See User information
Scientist Leuren Moret - Japan earthquake and nuclear "accident" are tectonic nuclear warfare

http://www.youtube.com/watch?v=5WxmeOqYtB0

Independent scientist Leuren Moret, whose 2004 landmark article in the Japan Times unmasked lies and distortions by government and company officials that led to the construction of nuclear power plants in seismically dangerous areas, has declared in an exclusive 65-minute video interview with Alfred Lambremont Webre that the "Japan earthquake and "accidents" at the Fukushima's 6 nuclear power plant units starting March 11, 2011 are in fact deliberate acts of tectonic nuclear warfare, carried out against the populations ecology of Japan and the nations of the Northern Hemisphere, including the U.S., Canada, and Mexico.

Posted on: 2011/3/22 19:49

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper