Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Vilken motivation?
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Tja... Kompisen har ju iallafall tänkt ut någonting helt unikt. Det ska han ha kudoz för.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Helt ärligt så blir jag skit arg!!!!
Men jag är på den bra sidan och det kommer en dag då alla måste stå framför sanningen och då kommer jag känna mej lugn. Dom andra fega äkliga meniskorna som inte har några bollar eller ett hjärta kommer få sin tid dom med....jag har spridit kunskap till så många!!!har fått bra respond och dålig...när det kommer nått dåligt vet jag att en dag kommer dom säga #OOPS# han hade rätt fan va ignorant jag har....så broder försök hålla dej lugn och forsätt sprida KÄRLEKEN och SANNINGEN!!! ONE LOVE
Posted on: 2010/3/24 23:37
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Ger i alla fall mig referenser till http://www.youtube.com/watch?v=L0yQunhOaU0 Är vi redan där? Är vi så dumma att vi inte fattar hur dumma vi är? Naturligtvis finns det fejkade klipp, men det är inte av konspirationsteoretiker. Det är av konspirationsföretagsmän, dessa är den värsta sorten. De vill bara tjäna pengar på detta stora segment människor som febrilt letar efter sanningen. Kapitalism och sanning är två saker som inte fungerar tillsammans... Edit: Kapitalism, sanning och sekretess från statliga myndigheter är tre saker som inte fungerar tillsammans...
Posted on: 2010/3/25 0:16
Edited by pingubenji on 2010/3/25 4:23:49
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Kom precis på...
Jag har tidigare skrivit en längre text om detta http://pingubenji.heliohost.org/wp/?p=139
Posted on: 2010/3/26 8:07
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
I slutändan står vi där och säger: -Vad var det vi sa? Brukade bli arg över ignoranta personer förut, men ta en titt igen på dagens samhällen. Det är inte så konstigt att många vägrar öppna sina sinnen och se saker och ting ur andras perspektiv. Folket programmeras 24/7. Glädjen att väcka en person är viktigare för mig än hatet mot dom ignoranta.
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Vem kan klandra dom som inte ser? Vi måste förstå att de som kallas för fåren utsatts för hjärntvättning sedan födseln. Vi måste respektera deras begränsningar och visa dom förståelse. Man vinner ingenting på att klandra dem.
Det är förresten fåren vi vill ha med oss... Eliten som vi har emot oss är ungefär lika många som oss inom sanningsrörelsen. Vinsten ligger i hur många av fåren - De mitt emellan - Vi får med oss... |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login