vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Vilken motivation?

See User information
Dethär är nog först och främst en fråga jag tänkte ställa folk som är aktiva och vill sprida informationen - hur orkar ni? Det är ju sorgligt att majoriteten tycks vara så hjärntvättade zombien att de bara skrattar och tror det allt som inte raporterats på aftonbladet är galna konspirationsteorier och de vill inte ens kolla upp det. Känner även en idiot som hävdade att WTC7 överhuvudtagit inte existerat och insisterade att alla nyhetsklipp om WTC7 tornet var tillverkade av "konspirationsteoretiker" och det var möjligt att araberna som hade fejkat dessa nyhetsstoryn. Får det inte Er att bli bara arga och undra om de kanske bara är bra ifall 80% skulle utplånas eftersom dessa är hjärndöda zombien ändå som inte lever i den riktiga världen?

Posted on: 2010/3/24 23:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Vilken motivation?
Tja... Kompisen har ju iallafall tänkt ut någonting helt unikt. Det ska han ha kudoz för.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Helt ärligt så blir jag skit arg!!!!
Men jag är på den bra sidan och det kommer en dag då alla måste stå framför sanningen och då kommer jag känna mej lugn.
Dom andra fega äkliga meniskorna som inte har några bollar eller ett hjärta kommer få sin tid dom med....jag har spridit kunskap till så många!!!har fått bra respond och dålig...när det kommer nått dåligt vet jag att en dag kommer dom säga #OOPS# han hade rätt fan va ignorant jag har....så broder försök hålla dej lugn och forsätt sprida KÄRLEKEN och SANNINGEN!!!

ONE LOVE

Posted on: 2010/3/24 23:37

See User information
Quote:

MegaKungen skrev:
Känner även en idiot som hävdade att WTC7 överhuvudtagit inte existerat och insisterade att alla nyhetsklipp om WTC7 tornet var tillverkade av "konspirationsteoretiker" och det var möjligt att araberna som hade fejkat dessa nyhetsstoryn.

Ger i alla fall mig referenser till
http://www.youtube.com/watch?v=L0yQunhOaU0

Är vi redan där? Är vi så dumma att vi inte fattar hur dumma vi är?

Naturligtvis finns det fejkade klipp, men det är inte av konspirationsteoretiker. Det är av konspirationsföretagsmän, dessa är den värsta sorten. De vill bara tjäna pengar på detta stora segment människor som febrilt letar efter sanningen.

Kapitalism och sanning är två saker som inte fungerar tillsammans...

Edit: Kapitalism, sanning och sekretess från statliga myndigheter är tre saker som inte fungerar tillsammans...

Posted on: 2010/3/25 0:16

Edited by pingubenji on 2010/3/25 4:23:49

See User information
Kom precis på...
Jag har tidigare skrivit en längre text om detta

http://pingubenji.heliohost.org/wp/?p=139

Posted on: 2010/3/26 8:07

Anonym
I slutändan står vi där och säger: -Vad var det vi sa? Brukade bli arg över ignoranta personer förut, men ta en titt igen på dagens samhällen. Det är inte så konstigt att många vägrar öppna sina sinnen och se saker och ting ur andras perspektiv. Folket programmeras 24/7. Glädjen att väcka en person är viktigare för mig än hatet mot dom ignoranta.

Anonym
Vem kan klandra dom som inte ser? Vi måste förstå att de som kallas för fåren utsatts för hjärntvättning sedan födseln. Vi måste respektera deras begränsningar och visa dom förståelse. Man vinner ingenting på att klandra dem.
Det är förresten fåren vi vill ha med oss...

Eliten som vi har emot oss är ungefär lika många som oss inom sanningsrörelsen. Vinsten ligger i hur många av fåren - De mitt emellan - Vi får med oss...

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper