vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To PostTopic is Locked

« 1 (2) 3 »


Re: ND vill sammarbeta med sanningsrörelsen
#25


See User information
Prodigal: Vill du hjälpa personen i fråga så finns det sätt att kommunicera utan bedömningar. Du kan berätta vad du känner och och vad du längtar efter. Du kan lära dig mer om det genom att studera empatisk kommunikation (empaticoach.se). Om du inte vill eller kan göra det så får du skriva på valfritt sätt i det öppna forumet. Starta en tråd där som svar på denna och fortsätt där. Hoppas att du förstår mig.

Posted on: 2010/3/27 21:20
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: ND vill sammarbeta med sanningsrörelsen
#26


See User information
Quote:

computerror skrev:
Klart dom vill samarbeta med sanningsrörelsen... Tänk att kunna få denna ständigt växande grupp bakom sig. Vilket drömläge.


Du är för "rolig" du...

Snacka om att du anstränger dig för att inte vilja fatta ett skit

Posted on: 2010/3/27 21:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: ND vill sammarbeta med sanningsrörelsen
#27


See User information
Prodigal, det är du som visat din riktiga sida eftersom du inte är någorlunda neutral själv och tycks vara förblindad av politisk korrekthet och tycks ha bitit i AFAs och extremvänsterns agenda. Är det rasistiskt att inte vilja höra nåt skrik på arabiska från nåt bönetorn i ett land där 99,999% inte ens fattar va som utropas? Var det rasisistiskt att inte vilja ha gudstjänst på latin på medeltiden? Kanske hade du nåt emot folk som talade latin? ;) Nej och jag är inte intresserad av att höra böneutrop på svenska heller desto mera än att höra reklam från mcdonalds. Hatar jag USA för att jag inte vill McDonalds ska få ha ett stort torn i mitten av torget där de kan utropa sina specialerbjudanden?

Det står inget ens i koranen att kvinnors ska va inlindande som mumier och jag ser det inte annat än rent ut sagt kvinnoförtryck, på samma sätt som även barnäktenskap är kvinnoförtryck. Tror du 10 åriga kvinnor gillar att gifta sig med 60-åriga gubbar och tvingas gå med tjocka kläder i varma mellanöstern!? Vem är det här som borde VAKNA?

Posted on: 2010/3/27 22:58

Edited by MegaKungen on 2010/3/28 0:07:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: ND vill sammarbeta med sanningsrörelsen
#28
Quote:

kvartspundare skrev:
Du är för "rolig" du...

Snacka om att du anstränger dig för att inte vilja fatta ett skit
Diskutera sak... Inte person. Jag anser för övrigt att de som inte fattar det jag säger är de som behöver vakna.

Åter igen är nationalism ett företeelse som är totalt uppfunnen av Illuminatiordern i syfte att starta Franska och Ryska revolutionen.
Förstår man inte detta kan man knappast kalla sig vaken. Men det är inget fel i det iofs, eftersom just dina åsikter är de som du blivit programmerade att tycka.
Eliten använder psykologi för att få oss att tro saker... Någonsin hört talas om baklängespsykologi? Funkar utmärkt på barn och tyvärr utvecklas en hel del människors mentalitet inte mer än till barnstadiet. Detta är också noggrant uträknat.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: ND vill sammarbeta med sanningsrörelsen
#29


See User information
>>Åter igen är nationalism ett företeelse som är totalt uppfunnen av Illuminatiordern i syfte att starta Franska och Ryska revolutionen.

Nationalism hade inget att göra med varken amerikanska, franska eller ryska revolutionen. Folk var trötta över att vara slavar till en liten elit och det är helt naturligt då att de vänder sig mot sina förslavare för att förkasta systemet och starta nåt som gynnar dem bättre!

Posted on: 2010/3/27 23:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: ND vill sammarbeta med sanningsrörelsen
#30
MegaKungen: Jag tycker du bör forska i ämnet... Franska revolutionen inleddes med bildandet av nationalförsamlingen. Det statsskick de ville ha istället för monarki var UPPLYSNINGSTIDENS idéer.
Att du ens drog in Amerikanska revolitionen är ganska onödigt, då den gick ut på att bli fria från Britterna... Jag nämnde den inte heller själv.
Ryska revolutionen gick ju också ut på att modernisera stadsskicket. Efter andra världskriget gick marxismen och nationalismen hand i hand. Tro mig när jag säger Illuminatiordern uppfann nationalism för åtminstone den Franska revolutionen.
Att påstå någonting annat är ren förnekelse och motsägelsefullt.

Att påstå motsatsen visar ganska snabbt att man är nationalist själv, eller romantiserar dess syn. Tycker du nationalism är bra, så säg det iställer för att förneka sanningen...
Även Hitler gjorde ju bra grejor och så även Illuminatiordern. Dock anser jag inte nationalism vara en av de bra sakerna.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Visst
#31


See User information
Jag ser den nyuppfunna nationalismen som ett effektivt vapnet emot nwo och tror det är därför medierna demoniserar Hitler, medan de kan hylla Mao och Stalin som var ännu värre massmördare än Hitler. De nationalistiska partierna är de hårdast demoniserade partierna i världen, man behöver inte se längre än på medians uppfattning om Sverigedemokraterna.

Den nyuppfunna nationalismen har lett till att folk har börjat ifrågasätta EU och vill själva bestämma om sina egna angelägenheter och nu börjar det redan finnas en stark politisk rörelse emot EU. Geert Wilders Frihetsparti har en bra chans att vinna nästa val och han är ju starkt emot eu! Nationalism är nånting som i dagens läge verkligen inte passar in i nwo agenda...

Posted on: 2010/3/28 14:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: ND vill sammarbeta med sanningsrörelsen
#32


See User information
Jag tror att: Nationalism skapades för att kontrollera och likrikta befolkningen i ett land. Globalism skapades för att kontrollera och likrikta hela världen.

Om man måste välja ett av dessa skulle jag välja nationalism, men det som jag vill ha är Suveränitet och decentralisering i högre grad än nationer har kunnat erbjuda hitintills.

Angående samarbete så finns det säkert sätt att samarbeta utan att behöva bekräfta varandras världsbilder. Dock så skulle dessa samarbeten inte vara officiella då det säkerligen skulle ge dålig publicitet. Men jag skulle gärna erbjuda mina tankar och idéer till dem och se om jag kan hjälpa dem att förstå hur de skulle kunna byta inriktning och utforska nationalism med hjälp av empatisk kommunikation.

Posted on: 2010/3/28 15:13
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: ND vill sammarbeta med sanningsrörelsen
#33
EU är redan här och bryr sig knappast om kritiken. Så vad gör nationalismen för nytta? Nationalismen används bara för att isolera oss... Det är inte äkta globalism eliten vill se. Det är bara styret de vill ha globalistiskt. Nationalismen är ett drömläge för dom där vi isolerar oss själva.
Eliten har oss precis där de vill ha oss...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Visst
#34


See User information
Quote:

MegaKungen skrev:
Nationalism är nånting som i dagens läge verkligen inte passar in i nwo agenda...


Detta är sant tycker jag, Eliten är redan igång till nästa fasan.

Nationalister bråkar över Eliten's smulor som är kvar...

Vi kan, med lite tid inser VARFÖR nationer skapades (av Eliten) och allt detta handlade om kontroll och tvång över andra människor's liv.

Att människor nu inte tar sin tid och förskar i den enkla sanning är till allas bekostnad...


Posted on: 2010/3/28 16:54
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Ett steg i taget
#35


See User information
Det första naturliga steget till decentralisering vore för Sverige att utträda den europeiska unionen och det är väl detta som nationalister talar om då de talar om "sverige för svenskar" eller "behålla sverige svenskt", dvs låta svenskar bestämma om sveriges angelägenheter. Visst finns det säkert även rasistisika skinnskallar som tolkkar det på andra sätt, men de är ju en liten, fast tyvärr högljudd minoritet.

Ifall nationalism skapades för att kontrollera och likrikta befolkningen i ett land, så har de gjort ett dåligt jobb. Belgien funkkar som det perfekta exemplet var man har flanderna och vallonerna som bråkar med varandra, vilket till en betydlig del beror på att dessa grupper talar inte ens samma språk. I Irak och Turkiet så har man den kurdiska befolkningen som inte kommer överens med resten och jag tycker den naturliga lösningen vore att bilda en kurdisk stat. Kosovoalberna fick sitt eget land eftersom de inte kom överens med serberna. Varför finns det ingen belgisk nationalism? Kanske därför att eliten hindrat detta land från att splittras upp i naturliga nationer? Den naturliga biprodukten av nationalism blir därmed decentralisering.

Språket tycks vara den viktigaste stabiliserande faktorn, så jag tycker det vore enormt viktigt att alla invandrare skulle bli tvugna att gå i svensk skola och studera på svenska och på detta sätt integreras i den svenska kulturen.

Posted on: 2010/3/28 17:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: ND vill sammarbeta med sanningsrörelsen
#36


See User information
Quote:

micro skrev:
Angående samarbete så finns det säkert sätt att samarbeta utan att behöva bekräfta varandras världsbilder. Dock så skulle dessa samarbeten inte vara officiella då det säkerligen skulle ge dålig publicitet. Men jag skulle gärna erbjuda mina tankar och idéer till dem och se om jag kan hjälpa dem att förstå hur de skulle kunna byta inriktning och utforska nationalism med hjälp av empatisk kommunikation.


Det handlar om att ha stadiga värdegrunder, och vill man visa att man har det kan man inte inleda ett samarbete med ND utan att först sätta ner foten med eftertryck och visa hur etik och moral stavas då det gäller syn på människan oavsett ursprung.

Posted on: 2010/3/28 19:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: ND vill sammarbeta med sanningsrörelsen
#37


See User information
Micro.

Du måste skoja? Att du som moderator tar ställning är skrattretande. Du ska inte vara ensidig.
Att du accepterar ett sådant rasistiskt inlägg, förklarar ganska mycket.

Självklart ska Prodigal inte attackera någon på personlig nivå, men har MegaKungen rätt att uttrycka sig på ett sådant sätt?

Antingen ska båda varnas, eller ingen alls.



Roligt att se Vaken.se bli invaderade av några nazister. Keep up the good work.

Posted on: 2010/3/29 15:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: ND vill sammarbeta med sanningsrörelsen
#38


See User information
Quote:

MegaKungen skrev:
Prodigal, det är du som visat din riktiga sida eftersom du inte är någorlunda neutral själv och tycks vara förblindad av politisk korrekthet och tycks ha bitit i AFAs och extremvänsterns agenda. Är det rasistiskt att inte vilja höra nåt skrik på arabiska från nåt bönetorn i ett land där 99,999% inte ens fattar va som utropas? Var det rasisistiskt att inte vilja ha gudstjänst på latin på medeltiden? Kanske hade du nåt emot folk som talade latin? ;) Nej och jag är inte intresserad av att höra böneutrop på svenska heller desto mera än att höra reklam från mcdonalds. Hatar jag USA för att jag inte vill McDonalds ska få ha ett stort torn i mitten av torget där de kan utropa sina specialerbjudanden?

Det står inget ens i koranen att kvinnors ska va inlindande som mumier och jag ser det inte annat än rent ut sagt kvinnoförtryck, på samma sätt som även barnäktenskap är kvinnoförtryck. Tror du 10 åriga kvinnor gillar att gifta sig med 60-åriga gubbar och tvingas gå med tjocka kläder i varma mellanöstern!? Vem är det här som borde VAKNA?


MegaKungen, som du förstår rår det religionsfrihet i detta underbara land... Än så länge.
Det är inte fel av dig att inte vilja höra bönutrop på arabiska, i ett land som "99,999%" inte förstår.
Men när fan har du hört bönutrop? Jag har förfan bott i Sverige nästan hela livet, i invandrartäta orter, men inte fan har jag hört någon bönutrop.
Så ett stort problem lär det inte vara.

Du har ingen aning om hur många människor i Sverige som är muslimer eller talar arabiska? "0,001%"... Höhö.

Du verkar inte veta mycket om muslimer för den delen heller?
Alla kvinnor som går runt "inlindade som mumier" är förtryckta och är tvungna att gå klädda sådär...
Kvinnan ska få stryk varje dag, annars är hon för fri...
Barnen skall man gifta bort redan vid 10-års ålder, snabbt ska det gå...

Du verkar inte veta ett skit om Islam, rent sagt?


MegaKungen, det är du som är förblindad av politiskt korrekthet; Dagens måltavla är muslimerna.


Och för er "admins" som sitter helt tysta och låter den lilla smygrassen i er jubla, hoppas att det går bra för er "frihetsrörelse".

Peace.

Posted on: 2010/3/29 16:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: ND vill sammarbeta med sanningsrörelsen
#39
Jag fattar inte... Ni tycker kritiken vart jobbig för tilltaget under folkets marsch förra året och ni har sagt detta var ett stort misstag.
Ni tycker det är jobbigt med kritiken från EXPO att vaken skulle vara antisemitisk...
... men ändå kan ni ens tänka på ett samarbete med ND?


Snacka om att inte lära av misstagen...


Att ni inte inser hellre hur Illuminatiordern skapade nationalismen för att trigga igång Franska revolutionen är beyond me.

Läs på!
Franska revolutionen initierades iom bildandet av nationalförsamlingen. Syftet med Franska revolutionen var att få ett statsskick efter UPPLYSNINGENS idéer... vilka tror ni stod bakom upplysningen? Jo, det riktiga Illuminati, som sedemera Illuminatiordern ville föra igenom.
illuminate = upplysa

Det är verkligen dags att börja fatta nu, alla ni som tror ni är "vakna" trots att ni har nationalistiska idéer.
Nationalism är inget hot mot EU osv. Samtliga globalister vill behålla starka gränser med isolerade folk. Detta står nationalister för. Det är bara styret eliten vill ska vara globalt.


Quote:

micro skrev:
Jag tror att: Nationalism skapades för att kontrollera och likrikta befolkningen i ett land. Globalism skapades för att kontrollera och likrikta hela världen.

Eliten vill enbart ha ett globalistiskt STYRE. Dagens nationer skall fortfarande vara fållor så det är lättare att styra människan. Eliten VILL ha nationalismen på denna nivå och globalismen på sin egen nivå.



EDIT: La till svaret till Micro


Edited by computerror on 2010/3/29 18:31:32
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: ND vill sammarbeta med sanningsrörelsen
#40


See User information
Jag håller med Compu, och övriga. Är det inte dags för ett tydligare manifest, eller i alla fall en tydligt deklarerad ståndpunkt i frågan, helst från "kärnan" på vaken?
Då slipper vi andra vara osäkra, och kanske i framtiden slippa smussla med att ha varit aktiva på vaken, när yxan faller.

Det är illa som det är redan nu. Ni är naiva om ni tror att pöbeln kommer att skilja agnarna från vetet med omsorg.
Alla goda intentioner kommer för alltid vara undanskymda av denna fråga. Tyvärr så har jag MÅNGA gånger fått försvara vaken emot allehanda människor som sagt saker i stil med "jag har hört att dom har lite konstiga åsikter" (som jag fick höra förra veckan).
Så ser verklighetetn ut där ute, utanför vakens lilla inhägnad.

Misstolka mig inte för guds skull, jag älskar att hänga här och diskutera med alla som är lika "tokiga" som en själv, så det handlar inte om det.

Posted on: 2010/3/29 17:51

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: ND vill sammarbeta med sanningsrörelsen
#41


See User information
Nationalism är naturligt.

Vad elit har gjort spelar ingen roll, eller vad de hittar på... länder finns och så ska det vara. Vakna vet att gränsers upplösning är en del i allmän upplösning och än värre.

Som om att äpplen ska man inte äta för att de har en klisterlapp på skalet...

Bara pk-folk talar på olika sätt om "värde" - vaddå "värde?

Löser man upp det som är naturligt så finns det inget kvar, det är syftet, och vart tog då "värdet" vägen.

Länder och gränser har med härkomst av olika folkslag/raser att göra, och är en återspegling av "som ovan så nedan". Varför vet inte vakna detta redan, eller de har läst det med är bara styvnackade i sitt ickeegna tänk och vill inte vakna.

Posted on: 2010/3/29 18:56
(Bireal tipsade) Karl Kraus... visade på den ondska som låg inbakad i dessa till synes små fel. Han såg sina samtida medmänniskors vårdslösa behandling av språket som ett tecken på att de även var vårdslösa med behandlingen av världen som helhet.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: ND vill sammarbeta med sanningsrörelsen
#42


See User information
Quote:

sheepdog skrev:
(1.)Nationalism är naturligt.

Vad elit har gjort spelar ingen roll, eller vad de hittar på... länder finns och så ska det vara. Vakna vet att gränsers upplösning är en del i allmän upplösning och än värre.

Som om att äpplen ska man inte äta för att de har en klisterlapp på skalet...

(2.)Bara pk-folk talar på olika sätt om "värde" - vaddå "värde?

Löser man upp det som är naturligt så finns det inget kvar, det är syftet, och vart tog då "värdet" vägen.

(3.)Länder och gränser har med härkomst av olika folkslag/raser att göra, och är en återspegling av "som ovan så nedan". Varför vet inte vakna detta redan, eller de har läst det med är bara styvnackade i sitt ickeegna tänk och vill inte vakna.

1. Vad man tycker om nationalism är inte huvudfrågan här tycker jag, utan vad folk tror att nationalism är. Om det jämställs med rasism/nazism så är skutan vaken illa ute i samband med att sajten söker sig ut i folkvimlet. Det är det jag oroar mig för, inte att vi inte kan synka inbördes genom diplomati och diskussion här på vaken.
2. Novax, definiera "värde" och i vilket sammanhang du vill belysa det, jag är rädd att jag inte förstår dig helt. Hittar inte att nån nämner det i denna tråd.
3. Har tänkt på det också, det är som om att denna blandning av raser(och främst kulturer) gått lite för fort, mycket växtverk och tandgnissel. Som en globalisering i raketfart på steorider.
Det hade inte gått att undvika till slut, men det har påskyndats å det bestämdaste av globalisering och andra faktorer.

Posted on: 2010/3/29 19:09

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: ND vill sammarbeta med sanningsrörelsen
#43
Jag förstår helt enkelt inte varför det är så viktigt att behålla renheten på människans "raser". Snarare så att det hämmar utvecklingen. Jag har full respekt för att vissa inte vill skaffa barn med någon som kommer från en annan kultur osv. Man behöver inte vara rasist för det... Men det finns ju faktist dom som inte har någonting emot detta... Varför hindra dom?

Varför är det så viktigt att människan ska hålla sig inom en nations gränser? En nation är förresten ingenting naturligt. Ska vi gå på naturliga gränser så har vi kontinenterna och vips så får vi fram bland annat EU, USA, AU, Asien osv, osv... Ni vet dom formationer som globalisterna redan format eller vill forma.

Så "naturliga" gränser motsätter ni ju er i praktiken ändå...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: ND vill sammarbeta med sanningsrörelsen
#44


See User information
Compu skrev:

"Jag förstår helt enkelt inte varför det är så viktigt att behålla renheten på människans "raser". Snarare så att det hämmar utvecklingen."

Men det är som du säger bara inom din "förståelse", det är en prägling av info/propaganda efter att du har fötts = inte sanning.

EDIT:

Jag vill gärns tipsa om att du går med i vändningsrörelsen...
och därmed utgår från andligt tänk, därmed upphör det att se effekter/verkan som orsak, annars går det bara inte.
Det finns inget sådant som "utveckling".

Gränsers upphörande, är också upphörande av all integritet, det är undergång. Aliens har agendan, och det är deras grejer folk har fyllt sig med och tror det är rationellt och eget tänk. Men det är inte så svårt,det är bara att gå tillbaka till femtiotalet så stårman i mer naturlig förståelse.


Posted on: 2010/3/29 19:58
(Bireal tipsade) Karl Kraus... visade på den ondska som låg inbakad i dessa till synes små fel. Han såg sina samtida medmänniskors vårdslösa behandling av språket som ett tecken på att de även var vårdslösa med behandlingen av världen som helhet.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: ND vill sammarbeta med sanningsrörelsen
#45
MegaKungen , ditt språk som är svenska håller på att förändras i tal och skrift, om du får en bok från 1700 talet så kommer du nog inte kunna läsa den så bra, det är inte invandrarna som ändrar kärnan för ditt land, utan dina landsmän som kallas sig svenskar endast för att kontrollera dig men i hjärtat är de inte svenskar.

Eran språk håller sakta på förvandlas till engelska, teven och erant musik bombas av engelska texter, allt ni ser omkring är oftast engelska.

Nu försöker nd kasta ut invandrarna för att de tror de ska bli mer svenska, när de samtidigt sakta förlorar sitt eget språk och kultur, kan nån av er läsa RUN-Skrift ex?

Ni kan inte ens läsa text som skrevs för 500 år sedan. Nu har ni börjat få panik och tror invandrarna är felet, men detta är inte konstigt , ni har blivit påverkade att handla så och mosker och muslimer har blivit eran största fiender , dessa har aldirg varit fiender för er tills eliten valde att skapa dessa åt er. Jag kan nu säga att om ni nånsin haft en fiende i landet så har den kommit med ett kors och spridit den. de har inte bara förstört ett folk utan alla där korset kom till. samma sak gäller andra religionerna.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: ND vill sammarbeta med sanningsrörelsen
#46
Läs detta inlägg igen sheepdog
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=150878#forumpost150878

Detta är ingenting jag fötts till, utan som jag fattat på egen hand. Min uppväxt gick ut på att invandrare inte hade samma mentala förutsättningar som oss... Starkt rasistiska. Dock insåg jag väldigt tidigt hur sjukt detta resonemang var/är.
Med en mor som blev starkt oroad för varje utländsk flickvän jag släpade hem eller träffade etc. Tyvärr egentligen fick jag barn med en Svenska. För min egen del hade det inte spelat någon roll om mina barn hade svart hår och bruna ögon trots mitt eget blonda hår och blåa ögon. Vem vill se ut som en albino? Nej tack... lite färg på tillvaron skadar inte mig...


EDIT: Gränser har uppkommit främst genom krig. Krig är sjukligt. Det är ett maktens begär.
Som jag sa är de enda naturliga gränserna kontinenterna, men lustigt nog är det ju just kontinenterna som bildat unioner som vi motsätter oss här på vaken.


Orion: Det lustiga är att just nationalister, rasister och nazister osv. Dvs de som säger sig stå för Sverige, är de som stavar sämst. Särskriver etc etc. Självklart finns det dock dom som stavar och skriver bra, men majoriteten gör det fan inte.
sheepdog ser jag inte som någon hardcore nationalist... Han har bara missuppfattat lite

EDIT2: Allt snack om att paradiset skulle vara rasrent osv är humbug! Ett blandäktenskap förstör inte - Det förenar.



EDIT3: http://www.eaec.org/svenska/illuminati_1776.htm
eaec.org är en pålitlig källa enligt nationalisterna själva. Ett flertal har använt den sidan som källhänvisning...

Det visar främst denna sökning (EDIT4: Samtliga som denna sökning pekar ut är inte nationalister, men vissa är det)

EDIT5: sheepdog Du länkar ju själv till samma dokument jag gör tom, trots att det står där:
"Illuminati grundar "-ismerna"
Bland de övriga undergrävande revolutionära rörelser som Illuminati bildade med hjälp av frimurarloger i Europa, fanns ett antal marxistiska och utopiska rörelser: anarkismen, syndikalismen, panslavismen, den irländska, italienska och tyska sk ’nationalismen’, den tyska imperialismen, den brittiska ’nyimperialismen’, Paris-kommunen, den fabianska socialismen, mensjevismen, bolsjevismen och till sist, kommunismen."


Edited by computerror on 2010/3/29 20:21:21
Edited by computerror on 2010/3/29 20:22:39
Edited by computerror on 2010/3/29 20:24:28
Edited by computerror on 2010/3/29 20:24:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: ND vill sammarbeta med sanningsrörelsen
#47


See User information
Compu, det där är bara pk...

Edit:

Hinner inet skriva mer nu... har annat för mig, återkommer Metaphår... hehe... och compu.


Posted on: 2010/3/29 20:32
(Bireal tipsade) Karl Kraus... visade på den ondska som låg inbakad i dessa till synes små fel. Han såg sina samtida medmänniskors vårdslösa behandling av språket som ett tecken på att de även var vårdslösa med behandlingen av världen som helhet.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: ND vill sammarbeta med sanningsrörelsen
#48


See User information
Quote:

sheepdog skrev:
Compu, det där är bara pk...

Edit:

Hinner inet skriva mer nu... har annat för mig, återkommer Metaphår... hehe... och compu.



Puss och kram Novax,
vänd inte för mycket på det du ska göra nu, så det blir bakvänt


Posted on: 2010/3/29 20:51

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 (2) 3 »

  Register To PostTopic is Locked



dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
32 user(s) are online (32 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 32

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS