vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Svarta chemtrails
#1


See User information
Jag har vid några tillfällen sett svarta chemtrails. Vid de tillfällen jag sett dem har de varit rätt kompakta streck som snarare efter ett tag försvunnit än bredit ut sig till större chemtrailmoln eller cirusmoln som man säger på SMHI.

Jag filmade en video i mars där jag när jag tittade på videon upptäckte en svag svart strimma som ett chemtrailplan följde.

Vad tror ni det är?

http://www.youtube.com/watch?v=Mgjmm-_R_Zs


Posted on: 2010/4/3 23:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svarta chemtrails
#2


See User information
Jag tror det är rök från plan med kemikalier i, farliga vet ajg inte men farliga är ju alla rökmoln.

Posted on: 2010/4/3 23:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svarta chemtrails
#3


See User information
Det verkar finnas en del personer som filmat liknande händelser, t. ex. här: http://www.youtube.com/watch?v=W7_OEEdRN4k

Vittnesmål har sagt sig se plan spreja ut en svart linje som ett annan chemtrailsplan följt och sprejat ut ett "vanligt" vitt chemtrail.

Posted on: 2010/4/3 23:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svarta chemtrails
#4


See User information
Absolut, aldrig sett ett svart streck. Enda förklaringen jag kan ha är att flygplanen följer samma rutter, det är väll ganska vanligt. Men att röken skulle vara svart är ganska weird.

Posted on: 2010/4/4 0:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svarta chemtrails
#5


See User information
Jag tror att den är en skuggning från utsläppet ifrån flygplanen.

Himlen består av mycket partiklar, lite dimma däruppe...

Solen säkerligen var "backom" flygplanen?

Ett ljus fenomena .. err phenomena....

Lite länkar:
http://www.atoptics.co.uk/atoptics/contr1.htm

http://contrailscience.com/contrails-dark-lines-chemtrails/

Varsågod

Posted on: 2010/4/4 16:10
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svarta chemtrails
#6


See User information
Det är en okej slutsats. Eller om det är restpartiklar från tidigare flygplan .

Posted on: 2010/4/5 0:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svarta chemtrails
#7


See User information
När man exempelvis sprider ogräsbekämpningsmedel kör det en bil längs vägen i sextio med en slang ut åt sidan som det bara droppar ur ungefär som en otät badrumskran.

Detta tycks räcka för att hålla ogräset i en dikesren nere!

Posted on: 2010/4/5 8:06
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svarta chemtrails
#8


See User information
http://www.youtube.com/watch?v=NcuXyNY1XXY
Skuggor från moln, eller ett optiskt oskyldigt fenomen, eller inbillning, skit på kameran, några fåglar som nyss passerat eller insekter i luften.

Kom igen nu, detta har vi alltid sett på himlen i över 50 år. Om inte så är det bara ni som glömt det.

Helt naturligt och inget att bekymra sig över.
Chemtrails finns inte, det finns bara contrails.
Väder som vapen finns inte, inget land, inte ens USA har tänkt på det, ingen vill ha det och vill någonsin testa det. Vem vill leka gud och kunna styra vädret, INGEN! Det finns ingen nytta för det! Helt totalt oanvändbart!

Nu ska jag se på tv och äta godis.

Posted on: 2010/4/5 10:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svarta chemtrails
#9


See User information
Jag kom bara helt oskyldigt att tänka på "Kamikaze" eller rättare sagt när Den Gudomliga Vinden räddade Japan från en koreansk flotta...

Stora Stygga Vargen och de Tre Små Grisarna är väl en parafras på nåt liknande?

När Hitler och den nazistiska eliten vid ett möte i Örnnästet på Obersalzberg hade samlats för att höra tillkännagivandet av Operation Barbarossa visade sig ett mycket ovanligt rött norrsken för de häpna åhörarna som tyst drack ur sina glas med sekt...

Och sen blev det jäkligt kallt för de tyska gossar som skulle knäcka ryssen, och vantarna som stickades åt dem genom Vinterhjälpen räckte inte riktigt till.

Vadå ingen har tänkt på vädret i samband med diverse arrangerade eller planerade händelser...

Det finns till och med Vädergudar, undra på det! (Blås, Kajsa)

Vad man tror eller inte tror på spelar ingen som helst roll, "Det" är som "Det" är oavsett vad vi går och tror. Vad som drabbade Köpenhamnskonferensens när frysande demonstranter mot global uppvärmning närmast flydde från avslutningen är ju höjden av ironi.

Säger jag och böjer mig respektfullt åt de fyra väderstrecken innan jag bugar en extra gång mot Hålet i Mitten!

Posted on: 2010/4/5 11:09
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svarta chemtrails
#10


See User information
Quote:

Asgeir skrev:
Jag kom bara helt oskyldigt att tänka på "Kamikaze" eller rättare sagt när Den Gudomliga Vinden räddade Japan från en koreansk flotta...

Stora Stygga Vargen och de Tre Små Grisarna är väl en parafras på nåt liknande?

När Hitler och den nazistiska eliten vid ett möte i Örnnästet på Obersalzberg hade samlats för att höra tillkännagivandet av Operation Barbarossa visade sig ett mycket ovanligt rött norrsken för de häpna åhörarna som tyst drack ur sina glas med sekt...

Och sen blev det jäkligt kallt för de tyska gossar som skulle knäcka ryssen, och vantarna som stickades åt dem genom Vinterhjälpen räckte inte riktigt till.

Vadå ingen har tänkt på vädret i samband med diverse arrangerade eller planerade händelser...

Det finns till och med Vädergudar, undra på det! (Blås, Kajsa)

Vad man tror eller inte tror på spelar ingen som helst roll, "Det" är som "Det" är oavsett vad vi går och tror. Vad som drabbade Köpenhamnskonferensens när frysande demonstranter mot global uppvärmning närmast flydde från avslutningen är ju höjden av ironi.

Säger jag och böjer mig respektfullt åt de fyra väderstrecken innan jag bugar en extra gång mot Hålet i Mitten!


Helt rätt... allt är under kontroll och arrangemang "FRÅN OVAN"/gudar.
Sett i det ljuset så blir aktivism så tokgulligt... och tanken om att "kunskap är frihet"... humor på låg nivå...

Kallt nu.

Posted on: 2010/4/10 17:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svarta chemtrails
#11


See User information
Vilka är det som sprayar desse chemtrails? Är det vanliga SAS-plan eller är det försvaret som gör det?

Sen tycker man ju att det inte ska vara allt för svårt att få nån slags kontakt med de ansvariga.

Posted on: 2010/4/27 0:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svarta chemtrails
#12


See User information
Quote:

maskarlasse skrev:
Vilka är det som sprayar desse chemtrails? Är det vanliga SAS-plan eller är det försvaret som gör det?

Sen tycker man ju att det inte ska vara allt för svårt att få nån slags kontakt med de ansvariga.


Du vill ha bevis,om jag hade "bevis"så är du /ni dom sista som skulle få det på ett forum t ex...detta gäller alla trådar...HAJAR DU,om inte,fråga inte igen.Vad tror du masklasse själv?

Posted on: 2010/4/27 0:24
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Svarta chemtrails
#13
Hmm, som vanligt så försöker folk (judar) få folk att "inse" att vi har en ny himmel och inte en 1976 chemtrail början

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svarta chemtrails
#14


See User information
Vad menar du med det?
Quote:

VSC skrev:
Hmm, som vanligt så försöker folk (judar) få folk att "inse" att vi har en ny himmel och inte en 1976 chemtrail början

Posted on: 2010/4/27 1:14

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svarta chemtrails
#15


See User information
Så om man ställer en helt vanlig fråga så skall man genast motarbetas, vad fan är det för stil?

Jag frågade om det var vanliga SAS-plan eller försvaret som gör det.
För visst har man sett flygplan i luften som lämnar efter sig det här, just därför tycker jag det är helt rätt att kunna ställa frågan.

Jag personligen vet inte vilka det är, men jag misstänker ovanstående, för det finns väl inte så många andra alternativ vad jag förstår?

Så om jag omformulerar mig... - vilka misstänker ni ligga bakom flygmolnen? (Rent praktiskt alltså)

Posted on: 2010/4/27 13:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
31 user(s) are online (31 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 31

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS