Vakencorner
|
Re: Aktivism
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Om du inte har läst om din 1984 så gör det nu. Man arbetar genom att finnas på båda sidor! Både Bin Laden och Bush hade en kille över sig! Jag har försökt "läcka" att det finns en atombombssäker bunker under Texas Plaza i Dallas där självaste urbilden för "Luthor" sitter men folk tror ju att man skämtar. "The capstone". Så lita på ingen, det finns bara en som kan frälsa världen men säger jag hans namn så upphör ögonblickligen folk att lyssna. Jag har provat, det är helt otroligt hur bra systemet funkar! Läs 1984 från pärm till pärm och du kommer att sakta men säkert börja få den insikt du redan är på väg mot! Välkommen till helvetet, kompis!!!
Posted on: 2010/4/19 18:44
|
|||
|
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
[Aktivism bytt namn till Agera]
Om du provar menyn lite noggrannare ovan så finns: "vaken.se "studera" "finansiera" "agera" "community" Aktivism har alltså bytt namn till "Agera", samma material finns där under som tidigare var på aktivism. Vill man se de samlade aktiviteterna så når man dem under "Studera" > "Av vaken.se". Här kan man se de 15000 KÄF som sprids i sthlm och resten av sverige. Malmö fick 10000 KÄF som de sprider själva. [Länk] [Put your money where your mouth is] Patrik1975 kan ju utveckla vad han menar med "riktig aktion". Jag hör många snackpellar online, men som aldrig visar sig IRL eller aldrig själva presenterar några projekt. Mycket prat men liten eller oftast ingen verkstad alls hos dessa. Du kanske skulle kunna förgå med gott exempel och vara organisatör för en "riktig aktion", passar det? Jag vet flera kunniga och duktiga personer i flera delar av Sverige som skulle vilja delta och bidra till en en "riktig aktion". Många av dem finns här på vaken.se och deltar gärna om det är vettigt och värdefullt. Dessa personer kommer ur flera olika yrkesgrupper, bakgrunder och har många olika talanger som passar bra när man vill få ut information. Det viktiga är att den aktion man gör är fredlig, ärlig och gjord från hjärtat, så brukar det oftast gå bra. Allt annat är bara fantasier. Berätta lite mer vad "riktig aktion" ska handla om här tex? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det är den här typen av inslag på forumet som detta dom kommer att använda mot oss (allihop) när dom spårar upp oss en och en i ett framtida tillslag mot svenska terrorister med "nazistanknytning". Brottet kommer att heta uppvigling, uppmaning till krig mot mänskligheten och allmänt tankebrott. Ruskigt, men, det är så det kommer att bli. Vissa länder har det redan så. Kina kommer att stå modell för hela den nya världen. När tillräckligt få har glömt bort hur frihet smakar, så kommer deras vision vara genomförd. Synd bara då att något dom inte räknat med kommer att inträffa. David Icke talar om "the x-factor", och jag har länge känt samma sak, dom kommer inte att lyckas för reglerna kommer drastiskt att ändras. Sen om det är att världen så som vi känner den kommer att gå under, eller något mindre apokalyptiskt får vi se.
Posted on: 2010/4/19 20:01
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Observera att när man äntligen är knäckt tappar dom intresset för en och det är då man får en kula i skallen. Då har man tjänat ut sin roll. "Dom" finns ju på båda sidor och behöver bråk och strid, det är "deras" livsluft. Tror nån att djävulsdyrkan är nåt skämt?
Den som har ögonen med sig kan över hela världen se brunnslock med bokstaven G på. Eftersom jag bott många år i Göteborg trodde jag länge att G:et stod för Göteborg men sen har jag sett dom på alla möjliga andra ställen. G:et på brunnslocken är alltså vägen till underjorden... det varma stället! Aktivism kan vara musik eller litteratur också. Det kan folk ta ställning till enskilt när de är i humör. Händelser som demonstrationer och civil olydnad är alltför lätta att rapportera vinklat om plus att det finns folk som älskar bråk i samband med demonstrationer och reser världen runt för att ett tillfälle att slåss. En stillsam fnysning och en kall blick fruktas mer i dessa onda kretsar än aldrig så många demonstranter i svarta huvor. Den ende Djävulen är rädd för är ..... men nämnde jag hans namn skulle alla genast sluta läsa
Posted on: 2010/4/20 4:39
Edited by Asgeir on 2010/4/20 4:58:29
Edited by Asgeir on 2010/4/20 5:00:26 |
|||
|
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Denna djävulens antagonist, vem är han?
Och vad gäller G på brunnslocken så är det nog Gasen dom syftar på, även om Avlopp och Vatten är lock av vanligare sort. =) Underjorden må finnas, jag grävde mig ett tag in i teorin om en "hollow earth", men logiken övervann teorierna och åter igen känns djävulens gestalt mest som den feta mannen med den tjockaste plånboken. Aktivism ja, det var ju det tråden handlade om... =) Jag känner mest att medans eliten och dess hantlangare sänker plan och kanske t.o.m påskyndar vulkaner, så sitter vi på andra sidan mest & tittar på. Det känns lite hopplöst måste jag erkänna... Så om du har några namn att dela med dig av... Kanske ett par tjockisar med guldpennor i vårt lilla land? Eller varför inte djävulens överman? så nämn dem gärna, jag lyssnar =) Och vägar till underjorden... jag minns att jag för något år sedan läste något om att de funnit fler gångar som sträcker sig djupare under pyramiderna i egyptien, men kan inte hitta någon bra information när jag googlar... Som så alltid är teorier intressanta. Men teorier räcker inte längre än till att kittla lite i framloben. Fakta och konkreta förslag på "aktivism" är vad som krävs om vi ska nå fram i denna allt sjukare verklighet... Lev väl =) |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Om Vaken startar ett eget land, som vissa inne på forumet har berättat om att de vill/försöker och detta land visar för världen hur man lever harmoniskt, fredligt och samtidigt säkert, tryggt och i välmåga så kommer nog många klarsynta människor söka sig dit och andra starta liknande projekt.
Men den som inte har ögon kan du inte få att se så varför skulle du trycka en lapp i handen på honom? Den som litar till maktens språk, hur skulle du kunna kommunicera frihet till honom med en bazooka? Vakna, stig upp, dra upp persiennerna, välkomna ljuset i rummet och mörkret kan inte uppehålla sig där längre.
Posted on: 2010/4/20 22:41
|
|||
|
Säll är den,
som för sig äger lovord och förstånd uti livet, ty onda anslag man ofta rönt alstras ur andras bröst. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag hade för många år sedan en idé om ett eget land men det var inte i tropikerna utan i ganska kalla omgivningar, nånting i stll med Island men en hel del närmare ekvatorn. Det finns en ögrupp som heter Kerguelen eller Desolation Island som är fullt beboelig om man står ut med blåst och regn och tycker om fårkött och fisk. Den ligger på lika avstånd från Sydafrika, Australien, Indien och Antarktis omgiven av fiskrika vatten och tillhör Frankrike som ju tillhör EU varför man borde kunna få nån sorts bidrag för att bo där. Eftersom stället är som klippt och skuret för fåravel skulle man säkert kunna tjäna en hel del slantar på export av fårkött och ull. Förmodligen skulle Frankrike kräva att man talar franska officiellt (det gör man i exvis Alsace) men det finge man väl stå ut med...
http://www.discoverfrance.net/Colonies/Kerguelen.shtml
Posted on: 2010/4/21 6:24
Edited by Asgeir on 2010/4/21 11:07:47
Edited by Asgeir on 2010/4/21 11:09:08 |
|||
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Alla som kan och vill bör komma den 11:e maj till Sthlm och diskutera aktivism med oss som ofta är ute och gör olika saker. Vi vill jättegärna ha nya ideer, infallsvinklar och större organiserade evenemang som bidrar till att värdefull information kommer ut.
Om Sthlm inte passar så träffa vaken/WAC-malmö/öresund när dom är ute gör sina evenemang. ' |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login