vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Anonym
Skrev till Miljöpartiets Maria Wetterstrand idag
#1
Hej Maria! Ska du ner till Spanien den 3:e-7:e Juni nu i år? Om jag ska specificera ytterligare, ska du ner till det lilla samhället Sitges utanför Barcelona och delta vid den stora konferensen? Har du blivit inbjuden att delta? Skulle inte bli förvånad om du raderar min fråga. Men om detta sker och du senare dyker upp i deltagarlistorna vad tror du händer med ditt folkliga stöd (?) som den kontrollerade svenska massmedian vill få oss att gå på. Mvh / Byfanenfrandalarna

Resized Image



http://www.facebook.com/pages/Maria-W ... strand/22324214161?v=wall

Http://byfanenfrandalarna.wordpress.com
Http://www.facebook.com/byfanenfrandalarna

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skrev till Miljöpartiets Maria Wetterstrand idag
#2


See User information
Säj till om du får svar.

gillar verkligen inte henne asså. Värsta översittarn.

Försökte skriva i hennes feed men jag kunde inte. Kan jag vara bannad eller hur gör man? Har aldrig varit på hennes facebook sida förrut.

Posted on: 2010/4/30 12:44
"-Vi styrs av samling idioter som inte ens är medvetna om att de är fascister." Fahrenheit451
<administratör>
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skrev till Miljöpartiets Maria Wetterstrand idag
#3


See User information
Resized Image
re: Filipino-Monkey

Ja du är nog bannad. Troligen finns det ett speciellt NWO filter med inbyggd koldioxidmätare.

För att hacka in sig och kommentera, ska man trycka på den hemliga knappen högst upp där det står GILLA, efter det så ska man kunna lägga in kommentarer =)


Posted on: 2010/4/30 15:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skrev till Miljöpartiets Maria Wetterstrand idag
#4


See User information
Säga vad man vill, men Miljöpartiet och Vänster är dom ända som ifrågasatte vaccinationerna mot svininfluensan och vill förbjuda GMO...För mig är det ett stort plus iallfall...




-----------------------------------------------------------------------------
Kul, men lite besviken över att man alltid ska straffa medborgarna med massa skatter. Jag vill inte stå för företagens nota när det gäller deras miljöförstöring. Ställ krav på företagen. Varför inte en NOLL vision när det gäller miljö.

Noll utsläpp inom fem år och så vidare... Jag vill tanka min bil och kunna slänga mitt skräp utan att må dåligt. Miljöpartiet har nu en historisk möjlighet att nästintilll ta över hela skiten. Men det krävs visioner och inte skattehöjningar.
-----------------------------------------------------------------------------

Posted on: 2010/4/30 15:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skrev till Miljöpartiets Maria Wetterstrand idag
#5


See User information
Inget av det miljöpartiet säger är intressant förrän dom tar upp följande: http://www.mdi.lu/english/ Som ett ex.... Pillra med bensinpris och liknanden e gammalmodigt!

Behöver man joina för att posta på henne sida?

Posted on: 2010/4/30 15:37
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skrev till Miljöpartiets Maria Wetterstrand idag
#6


See User information
Ja man måste joina för att kommentera, pressa henne lite skicka länken till hennes sid.

Pressa henne ännu mera fråga varför hon vill lägga ansvar på oss medborgare som inte har något att säga till om =)

Posted on: 2010/4/30 18:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skrev till Miljöpartiets Maria Wetterstrand idag
#7


See User information
Va? Har vi inget att säga till om? :) ...

Få knäppa in ett par länkar där!

Må gott, önskar samtidigt alla en mysig Valborg! Drick inte för mycket malt, se till och blanda med Vodka också :)

Posted on: 2010/4/30 18:23
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skrev till Miljöpartiets Maria Wetterstrand idag
#8


See User information
väldigt moget att hoppa på en kvinnlig representant ur ett oppositionsparti.. snackar om felriktad energi.. fattar du inte att det är pamparna från högerpartierna du bör rikta dig mot.. även om nu även vänsterblocket skulle bli lika korrumperat som resten av politiken så tillför de ju ändå någorlunda rättvis fördelning gentemot övriga samhället.. den här tråden utgör fejkrevolution mot en av de få partiledare som faktiskt har integritet.. du som skrev detta röstar säkert blått... blir fan lack på sånt här.. skaffa perspektiv!


Posted on: 2010/4/30 20:36
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Skrev till Miljöpartiets Maria Wetterstrand idag
#9
@girl_boy: Jag kommer inte rösta på varken allianspartierna eller dom "röd-gröna" ur oppositionen. Jag försöker hitta ett tredje alternativ. Båda blocken är smittade av Bilderberggruppen och dess agenda... så dessa partier skippar jag mest p.g.a deras globala agenda som mer och mer syns tydligt. Tyvärr finns det folk som inte satt sig in i detta och då blir det reaktioner som din. Det jag skrev till Maria Wetterstrand var en fråga om hon skall till Spanien i Juni och en upplysning om att folk bevakar Bilderberggruppen och dess agenda.


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Skrev till Miljöpartiets Maria Wetterstrand idag
#10
@Greensparrow: Fast det hela handlade bara om att jag skrev en fråga till henne och gav henne en vink att folket vaknar upp och bevakar nu Bilderberggruppen etc. GMO kan eliten som propagerar för detta käka bäst dom vill. Ang. Vaccinet mot H1N1; sossarna propsade om att det skulle vara gratis för alla

Båda blocken propagerade för vaccination - rent vansinne enligt mig.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skrev till Miljöpartiets Maria Wetterstrand idag
#11


See User information
tack för din synpunkt, men jag är ingen obildad tjurskalle... så visa mig ETT konkret bevis på bilderbergergruppens onda intentioner så kanske du har mig på din sida. visst är rykten om regeringssponsrad terror intressant, men svårt att tro på utan vettiga resonemang. antagandet om att "alla är onda" blir snarare bevis på hur den som gör dessa uttalanden om konspirationer beitter mest vansinne.

Posted on: 2010/4/30 23:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Skrev till Miljöpartiets Maria Wetterstrand idag
#12
@girl_boy: Sätt dig och spendera mer tid till att researcha Jim Tucker och Daniel Estulin. Framförallt Jim Tucker. Dessutom strider det mot Svensk lag (givetvis beroende på vilken jurist du frågar) Trolöshet vid förhandling med främmande makt. Nu är kanske Wikipedia inte bästa källan men dom skriver detta:

Trolöshet vid förhandling med främmande makt, brott enligt svensk lag.

I 3 kap 19 § brottsbalken står:

"Om den, som fått i uppdrag att för riket förhandla med främmande makt eller eljest bevaka rikets angelägenheter hos någon som företräder främmande makts intresse, missbrukar behörighet att företräda riket eller eljest sin förtroendeställning och därigenom orsakar riket avsevärt men, dömes för trolöshet vid förhandling med främmande makt till fängelse på viss tid, lägst två och högst tio år, eller på livstid."

@girl_boy: om du nu tar dig tiden att spendera gott om tid med din research så kan vi ta diskussionen igen.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skrev till Miljöpartiets Maria Wetterstrand idag
#13


See User information
Quote:

girl_boy skrev:
tack för din synpunkt, men jag är ingen obildad tjurskalle... så visa mig ETT konkret bevis på bilderbergergruppens onda intentioner så kanske du har mig på din sida. visst är rykten om regeringssponsrad terror intressant, men svårt att tro på utan vettiga resonemang. antagandet om att "alla är onda" blir snarare bevis på hur den som gör dessa uttalanden om konspirationer beitter mest vansinne.


Dom mest inflytelserika människor sitter med i gruppen.

Dom sätter upp olika strategier som dom förmedlar till andra ledare allt för att gå mot ett gemensamt mål...När man sitter på deras seminarium uppstår ett tryck för att utföra deras agenda.

Det trycket fortsätter sedan efter bilderbergmötet, fast då av andra intressenter, allt sker för att öka trycket ännu mera så att man får igenom sina ideér oavsett.

Eller tror du att alla länder får i stort sätt likadana inskränkande lagar. Allt sånt sker just på såna möten och senare följer man upp och pressar.

Strategier där man ser människor som du och jag som procenttal som inget är värda.

Det är människor med makt och rikedom där vi ses som skit i deras ögon. Tänk på hur Svensson beter sig när dom får det bättre ekonomiskt man tittar ner på arbetslösa, sjuka och fattiga.

Då kan du tänka på hur bilderbergarna ser på dig och mig.

Det finns många i toppskiktet som är involverade med både inflytelserika grupper såsom som bilderberggruppen och typ CIA och FBI, endel befinner sig i trans dom värsta drabbade svenskar är Carl Bildt, Thomas Bodström och Margot Wallström.

Först svär du över högern sen klappar du högern på huvudet!!

Fundera lite över var pengarna till moderaternas senaste val kom ifrån?? Och även deras valstrategi garanterat att det inte är av Svensk ursprung.

Moderaterna skulle vinna valet till varje pris, just pga av att det passa agendan, eller tror du det är en tillfällighet att högern vann.

Det här är ju inget man kan bevisa på något som helst sätt, men det är ju så det går till.

Vissa vet och känner vad som händer. Vissa varken vet eller känner någonting...

När jag går i skogen med min sambo så hittar hon hinkvis med svamp, jag ser ingenting?


Posted on: 2010/5/1 0:05
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Skrev till Miljöpartiets Maria Wetterstrand idag
#14
Fan nu blev jag sugen på smörstekta kantareller bara för dig Greensparrow hehe :)

Skämt å sido, men saken är den att om man kan få politikerna som ännu inte blivit köpta av Bilderberggruppen att vara på sin vakt och att stå på egna ben har vi nog kommit en bra bit på vägen.

Säger som Dag Nilsson:

"Politiker har hellre fel tillsammans än rätt i ensamhet"


http://www.sourze.se/Politiker_har_he ... t_i_ensamhet_10707921.asp

Det ligger mycket i detta tyvärr.

Sen om Wetterstrand svarar i sin facebook på min fråga om hon skall dit eller ens blivit inbjuden KAN bli en intressant följetong OM hon senare efter mötet dyker upp på bild eller i deltagarlistorna.

Sker detta kommer fler och fler vakna i allt raskare takt och i det läget TROR jag att bägge blocken får mindre röster. Marginellt kanske men mindre röster. Det blir upp till var och en som vaknat upp ur dvalan att öppna ögonen på folk eller åtminstone lägga fram informationen och så får personen ifråga då göra sitt val...

Att fortsätta tro på all mainstream propaganda med allt vad det innebär eller öppna ögonen för den alternativa informationen. Jag gillar inte att skriva texter som denna för gemene man låter detta luddigt och klingar kanske fel. Men detta val blir det ALLTID när man visar en alternativ förklaring.

http://www.youtube.com/watch?v=4HAN57I-lnE





Edited by Byfanenfrandala on 2010/5/1 0:35:17
Edited by Byfanenfrandala on 2010/5/1 0:38:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skrev till Miljöpartiets Maria Wetterstrand idag
#15


See User information
Quote:

Byfanenfrandala skrev:
Fan nu blev jag sugen på smörstekta kantareller bara för dig Greensparrow hehe :)


Även att jag har din överlevnads handbok, så skulle jag nog svälta ihjäl. Ja tack lite kantareller skulle smaka...


Posted on: 2010/5/1 0:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skrev till Miljöpartiets Maria Wetterstrand idag
#16


See User information
Quote:
visst är rykten om regeringssponsrad terror intressant, men svårt att tro på utan vettiga resonemang


Så du har aldrig läst några artiklar här på vaken?. Regeringssponsrad terror är USAs specialite, dom har finnansierat dom flesta terroristnätverken och diktaturerna genom historien. Testa att gå till framsidan på vaken och titta även under "studera".

Bilderbergergruppens onda intentioner är att dom vill förslava männskligheten och mörda en stor procent med ursäkten att vi är för många människor på jorden och att födelsekontroll därför är nödvändigt. Bilderbergergruppen vill införa en global världsregering där du inte har något att säga till om, du ska inte få vara med och rösta, dom ska sätta reglerna och du får inte reda på spelreglerna för än allt är på plats, men läser man elitens väglednings dokument så vet man redan spelreglerna, men har man inte denna kunskapen så kommer man inte märka tyrannin för än den stampar en i ansiktet. sedan finns det en stor chans att man kommer njuta av och delta i tyrannin om man inte redan ser den, då programmeringen för att göra dig till en världsmedborgare är noggrant utförd. Genom att förklara patrioter som terrorister och utföra terrordåd och sedan ge en lösning gör så att man kan styra folk genom rädsla.

Bilderbergergruppen startades av en Nazist och CIA, sedan deltog några av dom största namnen bland de internationella-bank maffiorna från första början, som Rockefeller familjen som ett par år tidigare finansierade Hitler etc.


Posted on: 2010/5/1 0:22

Edited by TreeOfLiberty on 2010/5/1 1:30:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Skrev till Miljöpartiets Maria Wetterstrand idag
#17
Terrorister = Vanligt folk som fått nog kort summerat.

Anledningen till att jag frågade just Wetterstrand om hon ska till Bilderberg i Spanien är den senaste tidens alltmer massiva kampanj som drivs i Svensk massmedia. Massmedia vill att hon skall pushas fram och att vi skall acceptera henne som den nya påläggskalven.

Precis detta har skett om och om igen tidigare innan en ny uppstickare / doldis dyker upp i deltagarlistorna.

Det var mest därför men också den sinnessjuka samtidens klimathysteri som nu gått från stoppa den globala uppvärmningen till stoppa klimatförändringarna samt att CO2 skatten är en pretext till global governence... (Obama pratade om detta i sitt sluttal vid COP15 i Köpenhamn bl.a)

Klimatet - Medicinerna (Massvaccineringen) - Maten (GMO, Codex Alimentarius) mm mm

NWO har många saker att använda mot oss... FOLKET!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skrev till Miljöpartiets Maria Wetterstrand idag
#18


See User information
Quote:

Byfanenfrandala skrev:


Klimatet - Medicinerna (Massvaccineringen) - Maten (GMO, Codex Alimentarius) mm mm

NWO har många saker att använda mot oss... FOLKET!



Vissa fattar kanske bättre om man ritar/tecknar dom på n(e)san...Denna kanske går hem...Be Amazing!

Posted on: 2010/5/1 1:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skrev till Miljöpartiets Maria Wetterstrand idag
#19


See User information
Du skrev:


Anledningen till att jag frågade just Wetterstrand om hon ska till Bilderberg i Spanien är den senaste tidens alltmer massiva kampanj som drivs i Svensk massmedia. Massmedia vill att hon skall pushas fram och att vi skall acceptera henne som den nya påläggskalven.

Länkar/bevis för detta, finnes det?

Posted on: 2010/5/1 9:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Skrev till Miljöpartiets Maria Wetterstrand idag
#20
Detta är en lekmans observationer från att läsa nyheterna dagarna i ända. Med "Senaste tidens" menar jag dom sista månaderna. Riksdagsvalet kommer allt snabbare med det i åtanke samt nu någon månad innan Bilderberg börjar gammelmedia köra stora artiklar med henne. Hennes uttalanden om höjda skatter på drivmedel och elkraft följer den av Jim Tucker's avslöjanden om bilderbergagendan.

Kan allt bara vara en slump?

Jag vill ha ett rakt svar av Maria Wetterstrand innan den 3 Juni.

Jag har nu i skrivande stund skrivit 2st påminnelser på hennes facebooksida som delvis modereras av henne själv utan svar.

Skulle hon säga nej jag ska inte dit och hon senare varken syns i dom tusentals aktivisters foton från konferensen eller i dom deltagarlistor som kommer ut så är jag den första som glädjer mig till detta faktum att jag hade fel.

Men...

Om hon t.ex av nån anledning svarar nej och sedan dyker upp i foton och deltagarlistan skulle det kunna betyda politiskt självmord* och återigen skulle hon säga JA jag ska dit/alternativt inte säga nåt varken bu eller bä leder det troligtvis till samma slutsats* om hon finns med på bild/deltagarlistan.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Skrev till Miljöpartiets Maria Wetterstrand idag
#21
Jag har fått svar (idag den 2 Maj) av Maria Wetterstrand om hon ska till Bilderberg 2010 i Spanien. Och enligt hennes språkrörssekreterare Robert(?) ska hon inte dit och har inte fått nån inbjudan.

"Hej! Maria ska inte till Spanien i juni, och har inte fått någon inbjudan till någon konferens där. / Robert, språkrörssekreterare"

Jag kommer trots allt aktivt följa upp detta under Bilderberg 2010 om vilka som varit där.

3 Påminnelser skrivna i hennes facebook:
http://www.facebook.com/pages/Maria-W ... strand/22324214161?v=wall

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skrev till Miljöpartiets Maria Wetterstrand idag
#22


See User information
Tror inte på en injudan till Wetterstrand, hon må prata klimat, men Reinfeldt vill helst vara landets enda klimatprofet, det hördes hur han trivdes i Köpenhamn med det. Han har aldrig brytt sig om miljö på riktigt, men sen klimat kom på globalisternas retorikagenda lät han plötsligt som fältbiolog - även om det enda konkreta är koldioxidbeskattning och sånt.

Sen har ju Bildt blivit ett allt högre höns i klubben, även om blockpolitiken delvis är uppgjord bakom kuliserna så tror jag han hellre prioriterar en polare ur Alliansen till en svensk inbjudan.

Mönstret brukar ju se ut så här nuförtiden - Sverige har fyra gäster på Bilderbergmötet, en är Carl Bildt, en är en till politiker, samt sedan två näringslivs/akademiker-höjdare. 2006 var "en politiker till" Reinfeldt, 2007 var det Anders Borg, 2008 var det Maud Olofsson, 2009 var det Jan Björklund.

2010 Göran Hägglund alltså?

Här kommer det dock INTE stå:
http://www.regeringen.se/sb/d/7491/dateMode/week/date/100531 Veckan innan kommer det bara vara ett tomt konstigt utrymme trots brinnande valrörelse...

Edit: Min alternativa vildare gissning på någon som faktiskt är i opposition är Bodström. Så här - de rödgröna vinner valet i höst men Mona väljer att lämna ifrån sig partiledar- och därmed statsministerposten inom ett år - hon är sliten privat och har dåligt stöd från eget parti (ses mest ju som en övergångslösning istället för den folket hoppades på - Anna Lindh) - in kommer då en utvilad Bodström (http://www.bodstromsamhallet.se/2009/11/usa-2010.html) som inte knutis upp till något departement men ändå är välkänd hos folket. Voila - så är Bodströmsamhället 100% i blom, men den breda folkmassan har hunnit glömma övervakningsdebatten och ser bara hans bländvita leende - och ett år innan har han då varit och fått sin kungasmörjelse hos Bilderbergarna med Bildts välsignelse...

Posted on: 2010/5/2 23:35

Edited by AladdinSane on 2010/5/3 0:27:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skrev till Miljöpartiets Maria Wetterstrand idag
#23


See User information
Alladin jag sätter 100 kr på alladins förutspåelse.

Vi får se vem som är på BB han eller hon kommer styra sverige de närmaste åren.

Posted on: 2010/5/3 20:26
"-Vi styrs av samling idioter som inte ens är medvetna om att de är fascister." Fahrenheit451
<administratör>
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skrev till Miljöpartiets Maria Wetterstrand idag
#24


See User information
Quote:

AladdinSane skrev:
Edit: Min alternativa vildare gissning på någon som faktiskt är i opposition är Bodström. Så här - de rödgröna vinner valet i höst men Mona väljer att lämna ifrån sig partiledar- och därmed statsministerposten inom ett år - hon är sliten privat och har dåligt stöd från eget parti (ses mest ju som en övergångslösning istället för den folket hoppades på - Anna Lindh) - in kommer då en utvilad Bodström (http://www.bodstromsamhallet.se/2009/11/usa-2010.html) som inte knutis upp till något departement men ändå är välkänd hos folket. Voila - så är Bodströmsamhället 100% i blom, men den breda folkmassan har hunnit glömma övervakningsdebatten och ser bara hans bländvita leende - och ett år innan har han då varit och fått sin kungasmörjelse hos Bilderbergarna med Bildts välsignelse...


Herregud!

Tack för att du gör mig sömlös, det var bland det värsta/hemskaste scenario som jag har hört....



Låter inte fel då fröken Bodström har preparerats och smörjts nu på sistone..

Vad händer om Mona vägrar lämna tronen??

Posted on: 2010/5/3 20:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
39 user(s) are online (39 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 39

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS