vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3) 4 5 6 7 »

Re: Ett brev till vaken från Jörgen Mikael Löv

See User information
Alarik!

Tack för dina omtankar, men lid inte för min skull

Njut av livet och fokusera på något positivt istället. Som att äta riktig mat!

Alarik!

Jag blev väldigt bekymmrad för dig och din hälsa när jag läste detta du skrivit:

"Jag har levt under ganska lång tid på både dålig och lite kost. Känner ingen egentlig skillnad rent fysiskt mer än att jag är mer uppsvälld än vanligt. Jag har gått upp lite i vikt och jag blir hungrigare snabbare. Dessutom får jag sockersvängningar nu när jag äter bättre och mer. Att komma ihåg är att jag levt på snabbmat, kaffe och dricka under lång tid så mitt blodsocker har kanske varit i max senaste 2 åren ^^.

Min bästa tid hittils har varit när jag levde på ris och något lätt tillbehör. Brukade under denna tid äta varannan / var tredje dag med något lätt mellanmål till."

Om du vill misskreditera mig behöver du inte ljuga att du har kontakt med min familj eftersom det inte är sant. Om du vill få mig att framstå som galen behöver du bara citera min dagbok!

Jag skall inte påstå att min familj inte är oroliga för mig och det är verkligen inte konstigt. Jag har levt precis tvärtom mot hur de vill att lilla Jörgen skall leva, men jag har gott samvete inför mitt intellekt, min själ och Gud.

Hvund-kompaniet finns, rätt kul att man kan förneka ren fakta, däremot kommer det visa sig vilken funktion dessa förband kommer få.

Eftersom även jag fått en mönstringsblankett, så inser jag att tusentals andra fått den. Varför detta behov av extrasoldater just nu, och lägg på det alla dessa afghankämpar.

Sverige är i krig!

Jag har själv varit med i HV och FBU (Frivillig befälsutbildning) Jag har varit sambandsofficer på pansar-regemente och jag har hoppat trettio fallskärmshopp. Jag älskade verkligen militär-livet och kamratskapen där, men jag har funnit andra saker i livet att syssla med och fördömer verkligen inte militärer!

Jag hoppas jag har fel och då ber jag er alla om ursäkt, men om jag har rätt, så hoppas jag att någon haft nytta av denna information.

Dessutom tycker jag det är konstigt att dessa "hund-kompanier" har snipervapnet PSG-90:

"Grupperna är lite annorlunda uppbyggda. Vi har inga kulspruteskyttar eller granatgevär på grupperna. Däremot är det tänkt att det ska finnas en PSG på varje grupp."

http://www.youtube.com/watch?v=Byy88qSJ9cs&feature=related

Nej Alarik.....

Jag vill inte skriva dig på näsan, men efter att ha läst detta från dina kommentarer så rekomenderar jag linser med basmatiris och rent källvatten. Då får du riktig ren näring.

Vänligen Jörgen

Posted on: 2010/5/3 1:31

Edited by Mikael on 2010/5/3 1:49:57
Edited by Mikael on 2010/5/3 1:53:29
Edited by Mikael on 2010/5/3 2:16:48
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
är det här tråden för dem som inser sig varit för långt ner i konspirationsträsket? dvs på absoluta botten och inse att ni bara lurat er själva hela tiden? att livet egentligen hela tiden erbjudit er frihet men ni har föredragit att stänga in er själva för att ni kanske inte varit redo att vara fria...?

när det kommer till militära grader så är jag långt över er båda två och ni kan ärligt talat sluta oroa er för vissas förband förmågor då det är ORDERKEDJAN som ni bör fokusera på. de flesta svenska soldater är bra människor som (kanske lite olyckligt) tveklöst kan lyda order utan att ifrågasätta.

ett vanligt misstag i denna "sanningsrörelse" är att ni hela tiden attackerar eller vädjar till folk på helt fel nivåer och i helt fel sammanhang.. antar att det beror på den panikartade situation ni befinner er i.. ingen som vill berätta något för er, ingen att fråga, ingen koll helt enkelt. bara massa okontrollerad rädsla.

Posted on: 2010/5/3 2:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
HaHa, du säger till Aschberg att du lärt dig allt från Youtube

Vad är förresten "the capstone" över
världens alla frimurare?
Underhållande är du i alla fall....

Anonym
Hmm...efter att ha sett Aschberg's program om detta kanske man skulle ta och byta pseudonym? hehe

See User information
Girl-Boy.

Du har rätt om systemet inom det militära.

De högsta vet alltid mest, de lägsta får endast den information de behöver för att sköta sitt jobb.

På samma sätt fungerar frimurarordern, katolicismen, ja hela samhället.

Visste du att Napoleon och Nelson vid Waterloo finansierades av samma bank, Bank of England.

Vad handlar stora krig om?

Jo att döda massor av människor för att ingjuta skräck och kunna fösa "boskapen" dit man vill! Det är därför fåraherdar har hundar till hjälp.

Om en tysk soldat under andra världskriget visste vad Hitler visste skulle han förmodligen inte sätta sitt liv på spel.

Om en frimurare-aspirant visste vad gubbarna nära toppen vet, skulle han aldrig anstränga sig för att klättra uppåt!

Vänner!

Denna värld är inte vad ni tror. Ni är inte fria människor.......Ni är "odlade" i ett labratorium kallat "samhälle" och enda sättet för er att överleva den slakt som alltid följer "Golems" som Judarna kallar er är att söka gnocis, upplysning.

The Labyrinth of truth: (Nästan hela sanningen. Lucifer är inte ond utan god! Det är djävulen inom var och en som är det onda och det har en krok i alla dina begär. Släpp dina "attatchments" och du är fri för evigt, förlåt din fiende!)

http://www.youtube.com/watch?v=8INGSHTkojI

Min teori om andra världskriget är den jag sett på flera håll, nämligen att det i profetsiorna sägs att strax innan domedagen skall Judarna få sitt eget land. Det var exakt vad de fick tack vare att Hitler fick fria händer.
Toppen av judarnas pyramid utnyttjade Hitler och gav honom pengar till sin armé mot att han gjorde det omöjligt för judar att bo i europa.....Hitler blev nästan övermäktig eftersom han var ett geni! Läs "Mein Kampf"

Jag har ingenting emot judar, faktum är att jag kommer rädda deras liv mot att de hjälper mig, oavsett vad de gjort! I framtiden kommer de aldrig att ställa till problem eftersom vi alla kommer ha samma fokus. "One love!"

Jag älskar framförallt judar som Einstein och alla dessa musiker och konstnärer.

Judarna har vetat sedan Moses dagar exakt när domedagen kommer, 2012-12-21 liksom Mayaindianerna, eftersom de har samma källa i Atlantis-eran.

Moses fick sin lärdom av Egyptierna som härstammar från Atlantis. Mayaindianerna flydde den sjunkande kontinenten åt andra hållet och därför har de samma filosofi och kunskap, kolla in pyramiderna över hela världen, de finns tom i europa och under havet utanför Japan.

Japanese Atlantis - Japan

http://www.youtube.com/watch?v=zIu2rA0yd9s&feature=fvw

Nassim Haramein om pyramiderna:

http://www.youtube.com/watch?v=ItsM1QOLoac

Men de dolde kunskapen om detta för att föda upp en ny generation slavar åt sig. De bästa slavarna blir medarbetare i nya Atlantis medan de som hänger sig åt alkohol, lättja, otrohet, avgudadyrkan och annat som sänker medvetandet kommer att möta sitt öde ovetandes.

Judarna kan endast överleva genom sin messias, vilken är "the capstone" och han är den Gud valt.

Kolla in denna läckta information från en norsk politiker:

Warning whole letter viron:

http://www.youtube.com/watch?v=NNair-f23qo

Varför gör jag detta?

Jo för att jag vet hur jävla arg jag blev när jag fattade att personer som Reinfeldt vet sanningen om Planet-X och samtidigt drar ned brallorna och gör allt för att vinna makten i sverige och tom. använda sosse-argument, för att sedan förvandlas till den ulv som döljer sig bakom de vackra ögonen och det charmiga leendet när kaos inträffar pg.a global panik när alla fattar att det är kört.

Nu är det jag som håller i rodret eftersom Gud givit mig tecknet på min hand JHWH. Jag har visat det för judiska församlingen i stockholm och de har fotat det. Snart vet hela världen!

Min uppgift är att fokusera på firandet och nya världen. Obama kommer sköta avvecklingen av gamla världen och jag har bett honom att låta alla få mat och husrum in i det sista. Vi räddar alla som vill rädda sig själva. Skriv swEden2012 på din dörr så är du trygg! Ta dig till Vara så fort du kan tillsammans med dina vänner så möts vi där.

www.sweden2012.bloggplatsen.se

Posted on: 2010/5/3 15:14

Edited by Mikael on 2010/5/3 15:31:33
Edited by Mikael on 2010/5/3 15:44:38
Edited by Mikael on 2010/5/3 15:58:32
Edited by Mikael on 2010/5/3 16:05:10

See User information
Hehe Mikael, det är vanligt med Överföringsmekanismen om man är galen, iallafall ur en normal människas syn på psykologi. Den normala människan ska vi såklart förakta då normen inte är suverän.

Jag lider för din skull så som du beskriver att du lider och vill hjälpa mig med dina gudomliga insikter om världssituationen. Att jag inte ätit den bästa mat man kan äta säger inget mer än att jag haft dålig kost. Vad har MIN kost med din insikt att göra? Dömer du mig inte rätt person att säga till dig?

Om jag ingeting åt men fortfarande levde, skulle jag kanske då vara rätt man för dig att fäktas med?

Jag äter nu mer väldigt god mat, ätit två baguetter med mozarella ost, tomat och ruccola idag. Efter det pasta med Wild boar sås, lite likt köttfärsås med i köttbullsform.

För att inte tala om glassen och kaffet tidigare idag, eller kakorna till efterrät. Det är underbart att vara på semester =). Synd att dessa endast är fasthållanden precis som ditt fasthållande är att finna syfte bakom varje fråga.

Vad är mitt syfte bakom denna frågeställning; Hur mår du?

Quote:

Mikael skrev:
Alarik!

Tack för dina omtankar, men lid inte för min skull

Njut av livet och fokusera på något positivt istället. Som att äta riktig mat!

Alarik!

Jag blev väldigt bekymmrad för dig och din hälsa när jag läste detta du skrivit:

"Jag har levt under ganska lång tid på både dålig och lite kost. Känner ingen egentlig skillnad rent fysiskt mer än att jag är mer uppsvälld än vanligt. Jag har gått upp lite i vikt och jag blir hungrigare snabbare. Dessutom får jag sockersvängningar nu när jag äter bättre och mer. Att komma ihåg är att jag levt på snabbmat, kaffe och dricka under lång tid så mitt blodsocker har kanske varit i max senaste 2 åren ^^.

Min bästa tid hittils har varit när jag levde på ris och något lätt tillbehör. Brukade under denna tid äta varannan / var tredje dag med något lätt mellanmål till."

Om du vill misskreditera mig behöver du inte ljuga att du har kontakt med min familj eftersom det inte är sant. Om du vill få mig att framstå som galen behöver du bara citera min dagbok!

Jag skall inte påstå att min familj inte är oroliga för mig och det är verkligen inte konstigt. Jag har levt precis tvärtom mot hur de vill att lilla Jörgen skall leva, men jag har gott samvete inför mitt intellekt, min själ och Gud.

Hvund-kompaniet finns, rätt kul att man kan förneka ren fakta, däremot kommer det visa sig vilken funktion dessa förband kommer få.

Eftersom även jag fått en mönstringsblankett, så inser jag att tusentals andra fått den. Varför detta behov av extrasoldater just nu, och lägg på det alla dessa afghankämpar.

Sverige är i krig!

Jag har själv varit med i HV och FBU (Frivillig befälsutbildning) Jag har varit sambandsofficer på pansar-regemente och jag har hoppat trettio fallskärmshopp. Jag älskade verkligen militär-livet och kamratskapen där, men jag har funnit andra saker i livet att syssla med och fördömer verkligen inte militärer!

Jag hoppas jag har fel och då ber jag er alla om ursäkt, men om jag har rätt, så hoppas jag att någon haft nytta av denna information.

Dessutom tycker jag det är konstigt att dessa "hund-kompanier" har snipervapnet PSG-90:

"Grupperna är lite annorlunda uppbyggda. Vi har inga kulspruteskyttar eller granatgevär på grupperna. Däremot är det tänkt att det ska finnas en PSG på varje grupp."

http://www.youtube.com/watch?v=Byy88qSJ9cs&feature=related

Nej Alarik.....

Jag vill inte skriva dig på näsan, men efter att ha läst detta från dina kommentarer så rekomenderar jag linser med basmatiris och rent källvatten. Då får du riktig ren näring.

Vänligen Jörgen

Posted on: 2010/5/3 22:37

Anonym
Du får mig att tänka på en sång av Hoola Bandola - Filosofen från Cuenca

Han sa, han var Napoleon
för att allt är ett och samma
Nu sitter han i ett gallerrum
och säger att han är sin mamma
Och dom som försöker bota honom
vill få honom att förstå
att ingen mänska är mer än en
utom Kungen, för Kungen är två

Judas ifrån Kariot
och timmermannens son
spelar fia i en världsrymd
mellan svarta stjärnors hål
Och den ende som får se dom
är en perverterad sociolog
som varenda gång han kommer hem
förnekar vad han såg

Madame Pompadour blev känd
för sitt tal om syndafloden
som när hon hade roat färdigt sej
skulle dränka hela jorden
Vi lär oss att förfasa oss
och vi fördömer henne trots
att ingen gör nåt åt dom skitiga vatten
som kommer att dränka oss

Affärsmän och politiker
tillfredsställer sin lystnad
medan dom som tänker fem år fram
belönas med hövlig tystnad
Och dom som försöker tänka sej
en annorlunda värld
slås sönder med batonger
och gasas med gevär

See User information
Alarik

Jag mår bra tack

Bara för att man intar ett "fågelperspektiv" över tillvaron så innebär det inte att man har rätt att förakta den "normala" eller "lilla" människan som du uttrycker det. Att tala illa om de små visar endast på det självförakt betraktaren projicerar ut på sin omgivning.

Många av mina bästa vänner lever som tiggare.

Jag lider inte för din skull, jag gav dig tips på bättre vanor och näring eftersom jag kände att din text inte hängde ihop förnuftsmässigt och jag härledde det till dina tidigare inlägg. Om du anser att jag är galen, så är det din fulla rätt, och jag är tacksam för att mina vänner håller koll på min mentala hälsa, men kom gärna med sakliga argument och inte med tyckande.

Fujimori

Vacker dikt. Är det Adolf Hitler som är filosofen?
Sökte på platsen och fann denna:

http://www.areawidenews.com/blogs/1215/entry/23025/

Jag tror dock inte på sådana konspirationer. Jag försöker hålla mig till aktuella och viktiga skeenden.

Jag förstår att du för en inre kamp mot tanken att acceptera ett New World Order efter att ha läst det du skrivit, men det är helt omöjligt att stoppa. Alla ledare talar om det nu, även Eu's "president"

EU president Herman Van Rompuy om Global Governance

http://www.youtube.com/watch?v=QEqFtVrAgSo&feature=related

Obama är tydlig:

http://www.youtube.com/watch?v=0CV8Xt2VWvc&feature=related

Brown talar ofta om det:

http://www.youtube.com/watch?v=4f8lz_RRosg

This is a pretty good video about the classic NWO:

http://www.youtube.com/watch?v=NO24XmP1c5E

Ingen skall vara rädd för en ny världsordning, det är övergången som kan bli jobbig, men det kommer aldrig bli en ny världsordning om det inte blir en global katastrof av kosmiska proportioner.

Nya världsordningen är en utrymmningsplan och den heter swEden2012 och innefattar alla människor som hjälper till. Då blir det rättvist!

Man bidrar med det man har, är man bonde, så odlar man mat. Är man musiker så uppträder man gratis för arbetarna. Ingen i organisationen kommer vara sysslolös, men samtidigt kommer vi inte att arbeta mer än nödvändigt. Vi skall skratta och fira oss igenom detta stålbad som kommer och när vi kommer ut på andra sidan så vet alla sin plats i nya världen och förmodligen kommer vi alla att vara tacksamma över att vi har varandra.

Jag såg förresten detta igår:

"Sveriges krigsmakt blir yrkeskår från 1 juli

En epok gick i graven och ett nytt försvar föddes under
mandatperioden. Samtidigt blev det tydligare att Sverige
inte är en passiv åskådare vid en väpnad konflikt i
Europa.

Det kunde ha börjat bättre – åtminstone för regeringen.
Ett knappt år in på mandatperioden kulminerade ett
budgetbråk mellan finansminister Anders Borg och
försvarsminister Mikael Odenberg och försvarsministern
avgick i protest. Sten Tolgfors, som precis hade blivit
varm i kläderna som handelminister, kallades in som ny
moderat försvarsminister.

Tolgfors fick ta över flera tunga frågor – den
kontroversiella FRA-lagen, att fortsätta reformen av det
svenska försvaret och att hantera försvarets trassliga
ekonomi."

http://www.rod.se/Valet-2010/Forsvaret-marscherar-vidare/

Sydsvenskan:

http://www.sydsvenskan.se/varlden/article862298/.html

Jag var lika rädd som du för NWO när jag började förstå vad som är på G i världen, så därför skapade jag en egen plan där jag omfattar inte bara de rikaste och mäktigaste utan även de som inte ingår i samhället som de fattigaste konstnärerna, svartjobbarna, tiggarna, de prostituerade och människor i tredje världen. Alla får en chans att flytta till en "Freetown" med gratis boende och underhållning medan de hjälper till med något kreativt som matproduktion eller att tillverka kläder av naturmaterial.

Läs mer om freetown Kinnekulle här:

http://www.myspace.com/varaloppet

Min erfarenhet är att om man tilltalar människor vänligt, så blir de vänliga tillbaks, oavsett om det är Hitler eller Jesus man talar med. Människan är i grunden en mycket snäll och fin skapelse!

Vi är alla ett, med kärlek!

Mikael

Posted on: 2010/5/4 22:51

Edited by Mikael on 2010/5/4 23:06:39
Edited by Mikael on 2010/5/4 23:14:08
Edited by Mikael on 2010/5/4 23:15:20
Edited by Mikael on 2010/5/4 23:28:45
Edited by Mikael on 2010/5/4 23:37:15
Edited by Mikael on 2010/5/4 23:43:40
Edited by Mikael on 2010/5/4 23:47:40

See User information
förutspår att den här tråden kommer vara väldigt rolig läsning år 2013.
hoppas vaken aldrig raderar något så man får se hur lurade alla var.

Posted on: 2010/5/5 5:22

See User information
[quote]
Mikael skrev:

Min erfarenhet är att om man tilltalar människor vänligt, så blir de vänliga tillbaks, oavsett om det är Hitler eller Jesus man talar med. Människan är i grunden en mycket snäll och fin skapelse!

Vi är alla ett, med kärlek!

Mikael

"Stryka-medhårs-principen" är användbar i många sammanhang. Jag undrar vad som hade hänt under Irak-kriget om en amerikan hade kommit sprintande mot Saddam Hussein med en vit flagga, slängt sig på marken och satt hans fot på sin nacke.

Saddam hade förmodligen sagt "Nååja, vi kan väl tala om saken. Res dig upp och borsta av dig och låt oss gå och få en kall öl..."

Och leende sitt soligaste leende hade man sen kunnat komma fram till både den ena och den andra lösningen.

Att gå in med vapen har släppt loss så mycket destruktiv energi att det kommer att räcka länge än, det finns till en släng av sleven till oss alla, var så lugn!

Posted on: 2010/5/5 5:38
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
Aha. En Frihetsguide alltså...

Posted on: 2010/5/5 13:15

See User information
Asgeir

Jag vill minnas att Saddam kom till makten tack vare Amerikanarna.

Det är dags att vi börjar se till hela bilden i alla lägen. Skyll aldrig på någon annan än dig själv.

Om du betraktar någonting som du reagerar på, något som gör ont i dig, så är det just ditt inre onda som du projicerar ut på denna situation. Din smärta sitter i dig, det är endast den du kan påverka.

Universum är intelligent, lite som "holodeck" i Startreak.

När du medvetet försonar dig med omvärlden och tvättar dig ren genom att acceptera allt du möter, så kommer du inte längre att hamna i lägen som är jobbiga och ondskefulla.

När fler tänker såhär, så minskar alla reaktioner globalt och vi blir åter ett folk, en värld.

Man tror ofta att det endast är topparna som är demonerna, men idag är det lika mycket de små männsikorna på bottnen som är medskapare av demoni.

En barnskötare med pedofilstörningar kan förstöra livet för hundratals barn, som växer upp och tillsammans förstör livet för miljontals medmänniskor, som i förlängningen degenererar mänskligheten i stort.

Eller ta socialen och försäkringskassan....

En person med småpåve-ambitioner som med nit älskar att utöva sin makthunger på hjälplösa människor utan röst i samhället, medverkar till kriminalitet och desperata handlingar hos svältande människor.....i sverige!

Jag har gjort flera Wallrafs som hungrig och som "Hög på psyk":

http://vids.myspace.com/index.cfm?fus ... ividual&videoid=102385593

http://www.newsmill.se/artikel/2009/1 ... filippa-gokboet-reinfeldt

Det är en skön känsla av tillfredsställelse att få granska dessa människor innifrån, spela med i deras maktspel och leka "död" men samtidigt veta att jag har en utväg, nämligen sanningen.

Jag blev polisanmäld och dömd för milt hotfullt beteende men inte för stöld...Detta var på socialen i Vara. Jag gjorde detta för att sätta fingret på problemet i samhället, nämligen att vi måste förstå att det finns ett samband mellan hur vi behandlar de fattigaste och den kostnad vi har för kriminalitet.

Pengar är ett ondskefullt system som aldrig kan fungera, eftersom det bygger på att några måste förlora för att andra skall vinna.

Om alla hade pengar skulle de inte ha något värde.

Det vore lite som att använda "lönn-blad" istället för sedlar.

Vem skulle då gå till jobbet och arbeta för att få betalt när de kan gå och hämta sina pengar direkt på trädet.

Nej, i nästa värld kommer vi endast att utveckla sådant som är bra för mänskligheten i stort. De som älskar att designa och tillverka kläder kommer att göra det gratis och förtjäna rykte för sin kunskap. De som älskar teknik och utveckling kommer designa galaktiska rymdfarkoster som tar oss ut i evigheten. Varför ta betalt när man älskar det man gör?

En sak är säker....Vi kommer aldrig mer att ha nytta av börsmäklare, försäkringspersonal eller socialbidrags-granskare.

(En klocka som står still visar rätt tid två gånger per dygn....På jorden kan tilläggas)

Posted on: 2010/5/6 15:23

See User information
Ber om ursäkt Mikael för att jag valde fel ord, förakt var inte det jag syftade på. Menade mer att man inte ska se till grupperingar som skapar normer; "Så här ska det vara".

Jag anser inte att du är galen, det var du själv som gjorde det ordvalet så jag följde ditt spår. Just därför jag tog upp Normer: Om psykvården som anser att en person är galen betyder det inte att personen ifråga är galen.

När man förr talade om Einstein visste man inte om han var ett geni eller galen.

Posted on: 2010/5/6 22:22

Anonym
Quote:

alarik skrev:
Ber om ursäkt Mikael för att jag valde fel ord, förakt var inte det jag syftade på. Menade mer att man inte ska se till grupperingar som skapar normer; "Så här ska det vara".

Jag anser inte att du är galen, det var du själv som gjorde det ordvalet så jag följde ditt spår. Just därför jag tog upp Normer: Om psykvården som anser att en person är galen betyder det inte att personen ifråga är galen.

När man förr talade om Einstein visste man inte om han var ett geni eller galen.

Hur kan du jämföra Einstein med en som ljuger som en borstbinda?
Så här skrev killen:
Quote:

Som ledare för frimurarna över hela världen med Lucifers rena
medvetande och drottning Semiramis tillåtelse bjuder jag därför in hela
sanningsrörelsen över hela världen att överleva i världens största
musikfest i våra Freetowns.

Jag lovar att ingen från NWO kommer kröka ett enda hårstrå på någon
som på sin ytterdörr i ett ord skriver:

"swEden2012"

Oavsett om du har frossat i konspirationer och har medlemsskap i udda
sällskap lovar jag att alla ni är välkomna att överleva i världens
fest tillsammans. Vapen är förbjudet och alkohol, men det kommer att
finnas medicinsk marijuana i egna odlingar för dem som behöver naturlig
vård. Vid denna tidpunkt har samhället som vi minns det kollapsat, det
handlar om max ett år in i framtiden.

Rothschilds betalar hela kalaset!

De har lekt kungar läne över våra huvuden, nu får de pröjsa allt om de
vill överleva i ett eget kungadöme. Jag förlåter alla som hjälper
mänskligheten.

See User information
Jörgen Mikael Löv är en dåre som snackar massa skit.

Eller

En synnerligen initierad person som kommer med sanningen.

Jag utesluter intet.

Posted on: 2010/5/7 8:54

See User information
vadå finnas medicinsk marijuana, sluta snacka som en töntig äcklig korrupt politiker!
Endast finns det marijuana eller så finns det inte! Ingen människa ska säga åt ngn annan vad den kan o inte kan göra med sin egen kropp!

be wise legalize :P (som inte har så mkt med den här tråden i sig o göra)

Posted on: 2010/5/7 9:22

See User information
Quote:

KingX skrev:
vadå finnas medicinsk marijuana, sluta snacka som en töntig äcklig korrupt politiker!
Endast finns det marijuana eller så finns det inte! Ingen människa ska säga åt ngn annan vad den kan o inte kan göra med sin egen kropp!

be wise legalize :P (som inte har så mkt med den här tråden i sig o göra)

Jo, det finns en terma som kallas medicinsk marijuana....

Tycker mig läst att det är oljan som ska utvinnas för bästa effekt. Man rullar små bollar som man sedan sväljer med mat eller dylikt...

POFFF!
Så försvinner Cancer, Damp, och all konstiga symptom, om inte annat kan man ju dö lycklig...

Posted on: 2010/5/7 10:50

See User information
Fujomori jag jämför inte Mikael med Einstein, jag förklarar det diffusa med att vara del av en norm, hur definitionen av en galen person beror på vad gruppen anser.

Posted on: 2010/5/7 10:56

Anonym
Quote:

alarik skrev:
Fujomori jag jämför inte Mikael med Einstein, jag förklarar det diffusa med att vara del av en norm, hur definitionen av en galen person beror på vad gruppen anser.

Det ser ändå konstigt ut att dessa två behandlas i samma mening
Hur många har han lyckats värva nu, Illuminatis stormästare, eller får han fortsätta att söka meningsfränder de perioder han sitter på psyket?

See User information
Hej Mikael. Saddam kom till makten för att han var militär, var bra på att skapa förbindelser och så hade han en jäkla hämnd att ta på hela samhället. Detta eftersom han var född efter föräldrarnas skilsmässa och alltså i sin stenhårt fördömande omvärlds ögon var en tvättäkta "horunge".

Han körde sitt eget race hela vägen och dog som en man.

Han byggde för många år sedan två identiska lustjakter på Helsingørs Skibsværft, det var de sista byggena på varvet. Jag råkade komma över med färjan på en sedvanlig "tura" och eftersom det fanns uppslag med en inbjudan att komma och titta gjorde jag det tillsammans med åtskilliga andra.

Saddam (eller dubbelgångaren?) var på strålande humör och visade stolt upp sin fina nya båt (den som var färdig först). Det fanns över 100 oljemålningar av honom själv ombord. Jag fick komma in i sovhytten och den var åtminstene 150 kvadrat med träboaseringar och en kollossal oljemålning med ett porträtt av honom själv täckte en hel vägg. Saddam själv sken som en sol och bjöd alla på en kall öl!

Detta är vad jag sett med mina egna ögon, allt annat har jag fått genom media. En sån jäkla skillnad!!!!!!!!

Vad skall jag göra tycker du? Skall jag förtränga mitt verkliga minne av denna händelse och enbart gå på mediebilden eller är det så att jag sett något jag inte borde fått se...

Och detta jag sett var ju positivt, en glad och stolt man som bjuder på öl och visar upp sin fina båt. Och som gjort en social resa lika märklig som den Obama gjort...

Usch jag känner mig som om jag släppt en fis i kyrkan nu, förlåt mig alla...

Posted on: 2010/5/7 14:55
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

Anonym
Quote:

Han byggde för många år sedan två identiska lustjakter på Helsingørs Skibsværft, det var de sista byggena på varvet. Jag råkade komma över med färjan på en sedvanlig "tura" och eftersom det fanns uppslag med en inbjudan att komma och titta gjorde jag det tillsammans med åtskilliga andra

En imponerande anekdot, jag älskar folk som har livserfarenheter liksom jag, jag ogillar folk som lever isolerade och hittar på en image för att leta respekt i sina patetiska liv som substitut genom lögner.
Mytomaner enligt dagligt tal.

En eloge för ditt smarta och avslöjande inlägg

See User information
Efter 2012 kommer du att ha telepatisk förmåga, helande kraft i händerna och kanske rentav flyga?

Lyssna på David Wilcock:

http://www.youtube.com/watch?v=scym0WH3Jww&feature=related

Uttdrag från min dagbok:

Economy

Now people at the top of the society are buying gold!

Money is nothing to these people, they actually make them thru their privat FED-bank. They know gold will save their life, just as those who build the pyramides knew.

The topstone, the apex of the pyramid is always made by pure gold. A pyramid is a physical representation of our mind. The golden apex is the "lamb" Lucifer and the queen in unity, the messiah.

Now all rich people all over the globe are selling their useless papers buying gold. If you don't wake up very soon, all your money will be useless!

The only thing you can do to save yourself (in sweden) and your familly is to move to Vara/Kinnekulle and start producing
food, even the richest people need to eat and gold is hard
to digest, as King midas knew all to well.

Ron Paul, Greece Is Just The Begining (6/May/10) (NWO
ECONOMICS SERIES/ Destruction Of Nations)

http://www.youtube.com/watch?v=0lrMHS1Iam4

Rosland's Nichols Sees Gold Rising to $1,500 by Year End:
Video

http://www.youtube.com/watch?v=OiMOQD7SS3E

Jordan Maxwell - You are property of the Rothschild
family!.flv

http://www.youtube.com/watch?v=QcHpVR0N6KA

Nibiru - Chemtrails - A Prayer to our Friends. 2010-04-29

http://www.youtube.com/watch?v=kgMUifhll6s

Strange Star or is it Nibiru, Orcus, Eris, Sirius,
Nemisis, Wormwood, Planet X or what?

http://www.youtube.com/watch?v=JusLG692x-4

-Not since Gallileo there has been so many sunspots as now!
-A sunspot is a black hole, creating plasma.
-The sun has started to pulse, electromagnetic emissions-The world is heating together with the sun
-Aurora borealis reaches the equator, been seen in Mexico
-Jupiter is egniting. We will have two shining suns!

Nassim Haramein ~ Solar Cycles & 2012 Second Sun Evolution

www.youtube.com/watch?v=CK9LC0rJGEc&feature=related

"Försvaret marscherar vidare

En epok gick i graven och ett nytt försvar föddes under
mandatperioden. Samtidigt blev det tydligare att Sverige
inte är en passiv åskådare vid en väpnad konflikt i
Europa.

Det kunde ha börjat bättre – åtminstone för regeringen.
Ett knappt år in på mandatperioden kulminerade ett
budgetbråk mellan finansminister Anders Borg och
försvarsminister Mikael Odenberg och försvarsministern
avgick i protest. Sten Tolgfors, som precis hade blivit
varm i kläderna som handelminister, kallades in som ny
moderat försvarsminister.

Tolgfors fick ta över flera tunga frågor – den
kontroversiella FRA-lagen, att fortsätta reformen av det
svenska försvaret och att hantera försvarets trassliga
ekonomi."

http://www.rod.se/Valet-2010/Forsvaret-marscherar-vidare/

Sydsvenskan:

http://www.sydsvenskan.se/varlden/article862298/.html

Krigsövningar mot svenskar som fått nog

"Efter många övningar inför tänkta utlandsuppdrag valde
Försvarsmakten i förra veckan att träna för krig hemma i
Sverige. Men det var inte den gamle ryssen som skulle
nedkämpas i det fiktiva scenariot. Istället övade man på
att slåss mot svenskar som fått nog.

I övning Vintersols scenario har stora delar av de
bebyggda områdena norr om centrala Boden behärskats av
motståndsgruppen Mida milisia. Dessa områden säkrades
under fredagen och omfattande spaningsverksamhet under
natten mot lördag i samhällets nordvästra delar
resulterade i att de sista delarna av upprorsmakarna kunde
lokaliseras.

Efter detta startade förberedelserna för den insats som
slutgiltigt skulle återställa ordningen i Boden, skriver
Försvarsmakten på sin hemsida.

– Det blev rörigt inledningsvis med många skadeutfall
vilket verkligen satte våra kunskaper på prov, berättar
Sara Brännström, sjukvårdare ur trosskompaniet som
understödde skyttekompaniets strider.

Övningen är en av de sista som utförs med värnpliktiga i
Norrland. I Berga utanför Stockholm skedde det sista
värnpliktsinrycket idag, rapporterar SR P4. Därefter
bildas svenska statens nya yrkesarmé. Redan den första
juli blir värnplikten vilande, och istället ska
Försvarsmakten börja anställa soldater och sjömän. Därmed
överges ett över 100-årigt pliktsystem och övergår i
frivillighet."

http://www.friatider.se/staten-slog-ned-uppror-pa-latsas

Bevis på att du borde vara död nu, men att ingen ledare sa något. Tror du de har förändrats? Nassim Haramein

http://www.youtube.com/watch?v=f7kqFrZYkNA

http://www.my-diary.org/users/419393

Posted on: 2010/5/9 16:44

Edited by Mikael on 2010/5/9 17:09:14

See User information
Inbjudan till alla Vakna

Resized Image

http://mikaellov.blogspot.com/2010/09 ... round-ark-q1-food-is.html

Inbjudan till informationskväll i Vara-konserthus med Mikael Lov och företrädare för Vara och Alliansen.

Mitt namn är Mikael och jag har arbetat som framgångsrik musikproducent i Stockholm med en platinaskiva för Ainbusk (I midvintertid) och en guldskiva med Bert Karlssons Famefactory.

Men efter senaste årens accelererande statistik av jordbävningar, vulkaner och meteoriter har jag studerat vad som verkligen ligger bakom all denna förödelse. Du kommer bli förvånad över vad som är på gång!

http://sweden2012.bloggplatsen.se/ (English and Swedish)

I samarbete med Alliansen och oavsett regering efter valet, inrättar vi ett protektorat med 12.000 militärer och poliser från Stockholm och hela Västra Götaland, för att skydda våra bönder i en mycket orolig tid.
Naturkatastroferna kommer bli betydligt värre, och allt detta beror på att planeten Nibiru just nu befinner sig söder om jorden och denna massiva planet kommer passera oss mellan mars och jupiter under 2012. Ingenting kommer mer bli sig likt och därför inrättar vi undantagstillsånd från mitten av 2011 och ingen kommer in eller ut från området utan tillstånd. Detta är för att skydda oss och er från desperata människor som vill plundra mat och som inte förberett sig i tid.

Nibiru: http://mikaellov.blogspot.com/2010/09 ... -seen-all-over-world.html

Protektoratet http://mikaellov.blogspot.com/2010/09 ... round-ark-q1-food-is.html

Inbjudan till dig: http://qone.blogg.se/

Över hundra tusen inbjudna vänner kommer att inhysas på bodngårdar över hela området. Ingen får konsumera alkohol eller bära vapen, förutom polis och militär. Alla arbetar för en biljett till vårt skyddsrum i berget Kinnekulle, med plats för 144.000 personer.

http://varacelebration.blogg.se/

Välkommen Mikael Lov

Posted on: 2010/9/7 15:40

See User information
Har sett liknande ske på fler ställen runt världen, där någon mer eller mindre skapar egen liten "diktatur", för att leda rädda människor.

"Dont bow down to any man, unless you help him/her up after falling"
En slogan jag står vid, helhjärtat.

Posted on: 2010/9/7 16:20

« 1 2 (3) 4 5 6 7 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper