vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


FREE MAN del på Vaken.se eller egen community? Intresseförfrågan.
#1


See User information
Tjohooo,


Jag börjar få en hel hög med PMs ang. FREE MAN grejen jag gjort.


Finns det ett intresse för att skapa en community för att hjälpa varandra och ge råd? Så slipper jag och andra ta detta så många gånger? Kan detta ligga under Vaken.se eller fristående (Frågas en admin/serverägare)?

En bas för informationsväxling och där vi som gör detta kan varna för fallgropar, råd, materialspridning, möjligheter mm?

Börjar bli smått mycket i PM boxen...

Måste säga att det har fått en ENORM respons... Hade inte tänkt göra en heltidstjänst av detta, utan leva som det... hehehee Var på ett lunchmöte om det idag tex... Och inte med en Vaken medlem...

Hur många kan tänka sig detta med en särskild del?

Posted on: 2010/9/16 17:16

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: FREE MAN del på Vaken.se eller egen community? Intresseförfrågan.
#2


See User information
som du säger skulle det behövas ett upplägg, avdelning på sidan om freeman det är en hel del att förstå om detta koncept och dess fallgropar.

Posted on: 2010/9/16 17:38
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: FREE MAN del på Vaken.se eller egen community? Intresseförfrågan.
#3


See User information
Funderar på att ta mitt personbevis120 till baka med stämpel och underskrift det i sig ställer mig inte i konflikt med systemet, lagar det är när jag kräver minna rättigheter som människa då jag ställer mig på dom männskliga rättigheterna, svergiesgrundlag, bill of rights, etx dessa grundlagar är besläktade med varandra sedan försvara jag mig mot polis åklagare o domare så har jag uppfattat detta med freeman! viktigt att håla reda på ord och meningar om man gör detta ser ordboken som den nya BIBELN, LAGBOK i detta sammanghang

Posted on: 2010/9/16 18:59

Edited by Anahata on 2010/9/16 19:18:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: FREE MAN del på Vaken.se eller egen community? Intresseförfrågan.
#4


See User information
Kan du inte starta en blogg Avatar och skriva om din resa och lägga in artiklar osv.. eller du kanske helst vill ha ett forum där alla kan diskutera om ämnet osv..

kul att du verkar vilja dela med dig av din kunskap och erfarenhet.. det uppskattas..

Mvh

Posted on: 2010/9/16 19:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: FREE MAN del på Vaken.se eller egen community? Intresseförfrågan.
#5


See User information


Jag e sålig på att blogga... Men jag tänkte mer på ett forum, där ALLA kan samsas om att hjälpas åt och dela med sig av missöden och lyckande. För mig har det än så länge gått spikrakt, men ifall ifall...


På ett forum kan man se över lagar o tips med olika saker.

Dock skulle jag vilja ha någon sorts filtrering... I och med allt detta, måste man inte att alla är lika och samma värde, för att det inte skall skapa krokben för dom som vill leva fritt.

Av det jag vet och gjort, vill jag inte dela med mig till gangsters och andra mindre "moraliska" människor med den kunskapen jag har.

Vill ju inte ge ett barn en pistol att leka med, om ni förstår.

Lite dubbelt, att det är deras ansvar, men på samma gång försvårar det för dom som vill leva i frid.

Posted on: 2010/9/16 19:33

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: FREE MAN del på Vaken.se eller egen community? Intresseförfrågan.
#6


See User information
Dom människor som inte är redo att ta etiskt ansvar faller ju på eget grepp! så det kan vi inte ta ansvar för som jag ser det vi delar bara med oss av kunskap på forumet för att skapa klarhet runt freeman konceptet!

Posted on: 2010/9/16 20:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: FREE MAN del på Vaken.se eller egen community? Intresseförfrågan.
#7


See User information


Jo men med ett godkännande för dom mänskliga rättigheterna eller så... Nått enkelt. Men sådant får tillstå en admin eller ägaren för forumet/communityn...

Skulle vara ett gott tillskott för utökning av Vakenforumet...

Posted on: 2010/9/16 20:29

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: FREE MAN del på Vaken.se eller egen community? Intresseförfrågan.
#8


See User information
Fysikstudenter är inte intresserade av hur Einstein kom fram till E=MC2. De vill har formeln för framgång så snabbt och så kort som möjigt.

Det är samma här.

Frågan som skall besvaras är: Hur gör jag för att checka ut ur Anstalten Sverige på så sätt att männen i vita rockar inte kan springa efter mig när jag paraderar ut i friheten..!

==========
Det bästa är nog om Avatar stallar samman receptet eller proceduren i en artikel, så att andra kan följa den.

Innan officiell publikation skulle andra kunna pitcha in med sina erfarenheter och ev reflektioner så att slutreceptet - det som publiceras - verkligen håller.

Nackdelen med ett forum är att det tar sådan tid att läsa igenom allt och att för varje onådigt ord kommer det att trilla bort läsare som vill men bara inte har ork eller tid att plöja igenom allt..









Posted on: 2010/9/17 13:55
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: FREE MAN del på Vaken.se eller egen community? Intresseförfrågan.
#9


See User information
[quot]Fysikstudenter är inte intresserade av hur Einstein kom fram till E=MC2. De vill har formeln för framgång så snabbt och så kort som möjigt.
[/quote]

Det är det jag vill undvika, då ansvaret faller på den som gör det. Däremot är kan ett forum vara perfa med kategorier som "Hjälp, tänka på, dela dokument, framgångar och fallgropar vad det verkligen handlar om, metoder....

Det är ju i sista anhalten Ditt val och ansvar och kunskap.

Posted on: 2010/9/17 14:41

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: FREE MAN del på Vaken.se eller egen community? Intresseförfrågan.
#10


See User information
Jag och en vän till mig skulle kanske eventuellt kunna hjälpa till att sätta upp ett forum och/eller sida om det här.

Släng iväg ett PM till mig när det är dags.

Posted on: 2010/9/17 15:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: FREE MAN del på Vaken.se eller egen community? Intresseförfrågan.
#11


See User information
Håller med nick om att forum kommer bli ineffektivt och folk kommer ha svårt att hitta bra information, det kommer förmodligen bli massa skitsnack och sådant som inte alls ger något...

Det är ju bäst att de som har kunskap och erfarenhet inom ämnet (avatar) skriver ihop nått och publicerar någonstans på internet. Därför jag rekommenderade en blogg, det måste ju inte betyda att någon måste blogga regelbundet som en dagbok, det kan ju räcka med att lägga upp några texter och sen så får det vara där.. eller något liknande...

Det är enklare att det inte blir massa strunt i en blogg eller liknande där en person kan ansvara för vad som skrivs osv..

En idé till vad som kan skrivas är att folk får ställa massa frågor, tex i en tråd här på forumet sen så sammanfattas det i ett snyggt format och läggs ut eller skickas till de som är intresserade och som har ett gott uppsåt.. typ som en FAQ

Posted on: 2010/9/17 17:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: FREE MAN del på Vaken.se eller egen community? Intresseförfrågan.
#12
Fri människa på jorden!

Resized Image


Resized Image

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: FREE MAN del på Vaken.se eller egen community? Intresseförfrågan.
#13


See User information
Räkna med mig , jag lär nog lämna landet om så går inom närmaste året iallfall om inga alternativ dyker upp så det mer låter intressant helt klart.
Ska ändå till skatteverket och fixa upp med papper måste bara avklara lite saker först.

Vill gärna lösa ut ett id kort som den ovan tack ; )

Posted on: 2010/9/25 20:16
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: FREE MAN del på Vaken.se eller egen community? Intresseförfrågan.
#14
ID kort ordnas såklart till alla människor som vill ha ett maila mig på www@god-morgon.se fotoskrivare och lamineringsmaskin finns bredvid mig
Nåt som bör läggas till eller ändras?
Finns ju en baksida man skulle kunna fylla med paragrafer, lagar, rättigheter och info

Shen, varför inte skapa ett community utanför 50-skyltarna? Sverige ligger bra till på de allra flesta vis, så jag föreslår att vi stannar
Jag, eller vi, vi är 4-5 stycken vakna människor som strävar ditåt hittills, som vill skaffa ett hus i skogen, eller en gård, försöka skapa ett litet samhälle som bygger på medmänsklighet & vänskap. Där alla hjälper till och alla nyttjar sunt förnuft

Varför sitta i våra skokartonger o betala 6000 i månaden vardera? När man kan dela på exempelvis ett hus och tillsammans hjälpas åt att få allt att gå runt?
Halverar månadskostnaden bums rakt av.

Tänk om alla kunde jobba 50%

Jag hörde om ett community i Indien som bygger på samma princip.
Där jobbar alla invånare 1 (!) dag per vecka...

Liv

ID-KORTet var förresten Avatar's idé (Awesome!) ...jag bara knåpade ihop tankarna


Edited by patrik1975 on 2010/9/25 21:01:08
Edited by patrik1975 on 2010/9/25 21:19:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: FREE MAN del på Vaken.se eller egen community? Intresseförfrågan.
#15


See User information
Jag vill gärna ha ett också. Har redan ett intyg om att jag är medborgare i republiken Ragusa (numera Dubrovnik) som är en stadsstat i Kroatien med italienska rötter (försvann efter kriget, teoretiskt möjligt alltså). Och på internet kan man ladda hem födelseattester från Coastal Province i Kenya, bara att fylla i så ser det ut som en äkta kopia. Det skall alltså stå mitt namn, medborgarskap i Ragusa och födelseort Mombasa. Går det? Med dessa papper får jag äldreförsörjningsstöd och schablonbidrag till hyran. Men jag köper förstås ett foreclosure-hus i Titusville (för 50.000 SEK!) i Florida och vistas där istället... numera slipper man bullret från uppskjutningar av rymdfärjor men båtplatserna är billiga.

Posted on: 2010/9/25 21:03
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: FREE MAN del på Vaken.se eller egen community? Intresseförfrågan.
#16
Asgeir, skicka över precis vad du vill det ska stå så fixar jag det

en tänkbar baksida kanske?

Resized Image

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: FREE MAN del på Vaken.se eller egen community? Intresseförfrågan.
#17


See User information
En finstilt förklaring på engelska ochså.
Som på dom vanligt statligt diskriminerande id korten.

Ska fundera på ditt förslag.
Har varit med om så jävligt mycket maktmissbruk hela mitt liv att min gräns är nåd.
Är fett less på detta land och dess nazistiska stazimetoder.
Så är på G och dra.
Blev ihop med tjejen för 2 år sen som har en stuga ute på landet som hon har slitigt som en hund för sen liten ,och efter hon har sett hur man behandlats har hon bestämt sig för sälja huset och följa med mig ochså.



Man blir fanimig äcklad över den frånvarande människosynen här speciellt från alla självhatande översittande statsanställda som ska försöka styra ens liv och det systematiska maktmissbruk man upplevt och sett.

Så jag får se får överlägga lite, inte mycket som håller en kvar direkt om man säger så.


Posted on: 2010/9/25 21:51
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: FREE MAN del på Vaken.se eller egen community? Intresseförfrågan.
#18
Absolut, jag förstår till fullo.

Men ett system, ett samhälle, en apparat, finns oavsett vilket land vi drar till. Visst, det finns bättre alternativ än andra.
Men det handlar oavsett om att anpassa sig till det rådande systemet, där man befinner sig.
Och vilken stat kan vi inte bättre än vår egen?
Innan ni köper biljetterna skulle jag fundera 2 gånger på att istället behålla stugan, flytta dit & leva i så mycket frihet som det bara går.
Att slita sig loss från den svenska apparaten är inte så svårt. Det handlar bara om att göra sig oberoende av systemet.

Hur som helst,
fred kärlek & skön lördagsafton!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: FREE MAN del på Vaken.se eller egen community? Intresseförfrågan.
#19


See User information
Quote:

patrik1975 skrev:
Innan ni köper biljetterna skulle jag fundera 2 gånger på att istället behålla stugan, flytta dit & leva i så mycket frihet som det bara går.
Att slita sig loss från den svenska apparaten är inte så svårt. Det handlar bara om att göra sig oberoende av systemet.
Hur som helst,
fred kärlek & skön lördagsafton!


Absolut, men stat har ingen betydelse... Påfynd du spelar och tror(blivit lurad) till är som allt är.

Jag kan idag köpa land, garantera den på mig som människa (Inte som er vilka tror sig äga nått) och deklarera det som ett eget land. Nja, kanske inte kommer bli erkänt av EU/NATO, men självpåhittade lagar gäller ju dom. Vem kan få folket i ett land att invadera ett som heter "peace, love and harmony"?

Stugan, bostaden o villan ni äger är inte er, bara spelas så... Men ni kan försäkra den på er som människa... Sedan kan INGEN komma åt den. Bara läs och förstå er UCC (Uniformed commercual code (?)) vilket alla länder handlar efter (inkl lilla Sverige, krävs idag för handel mellan länder).

Men att förstå vad som är människan och PERSONEN i era liv... ger er ett så stort handlingsutrymme att ni skulle älska o krama träd...





Posted on: 2010/9/26 0:20

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: FREE MAN del på Vaken.se eller egen community? Intresseförfrågan.
#20


See User information
Quote:

patrik1975 skrev:
ID kort ordnas såklart till alla människor som vill ha ett maila mig på www@god-morgon.se fotoskrivare och lamineringsmaskin finns bredvid mig
Nåt som bör läggas till eller ändras?
Finns ju en baksida man skulle kunna fylla med paragrafer, lagar, rättigheter och info

Har en himla massa förslag... Men vill ta det i real chat.


Shen, varför inte skapa ett community utanför 50-skyltarna? Sverige ligger bra till på de allra flesta vis, så jag föreslår att vi stannar
Jag, eller vi, vi är 4-5 stycken vakna människor som strävar ditåt hittills, som vill skaffa ett hus i skogen, eller en gård, försöka skapa ett litet samhälle som bygger på medmänsklighet & vänskap. Där alla hjälper till och alla nyttjar sunt förnuft

Ja, mitt mål. Skapa en plats för människor som fattat vinken... Men om 2 veckor kommer jag avge ett KRAV till en statlig myndighet (Älskar när lagen slår tillbaka mot dom som brukar den. Dementera mig och dom säger sig själv göra fel... Där av min post för att jag älskade möta "sovande" personer (Tjänstefolk) som inte har en aning utan gör som dom tror). Kommer sätta AB Fjant i ett lås av eget handlande.

Varför sitta i våra skokartonger o betala 6000 i månaden vardera? När man kan dela på exempelvis ett hus och tillsammans hjälpas åt att få allt att gå runt?
Halverar månadskostnaden bums rakt av.

Tänk om alla kunde jobba 50%

Var säger du om 1-2h om dagen att hjälpas åt?


Jag hörde om ett community i Indien som bygger på samma princip.
Där jobbar alla invånare 1 (!) dag per vecka...

Liv

ID-KORTet var förresten Avatar's idé (Awesome!) ...jag bara knåpade ihop tankarna

Du har en FANTASTISK skapande sinne!!! Otrolig skaparkonst!!



Mina svar e i BOLD ovan.


Men vad forum o saker gäller, vill och borde det inte vara på mänsklig grund... Innefattande att rasism o saker inte borde hanteras där? Då gällande rättigheter gäller ALLA, oavsätt hur folk ser ut eller så... (Hänvisning till Unive... Huma... Right...)


Allt handlar om kärlek och att man gör mot sin nästa som man vill bli behandlad själv

Posted on: 2010/9/26 0:34

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: FREE MAN del på Vaken.se eller egen community? Intresseförfrågan.
#21


See User information
Ska knåpa en plåt, sen överlåta en laypit av grafiken till dig, broder.

Både baksida och en framsida (bara text).

Men det skulle se ut i snabb form på framsidan;


Quote:


Titel: Fri människa
Tilltalsnamn: Kalle
Familjehärkomst: Anka
Födelseområde: Sverige (Datum ej känt)

Agent/rättsligt ombud för PERSON: KALLE ANKA, 19130212-2222


Baksida:

Innehavare av denna ID handling är en människa och inte en person. En person är likställigt med ett företag och bolag. Vidare är denna människa inte underställd något bolag, stat eller förening. Denna människa handlar enbart efter eget moraliskt ansvar och handlande.

(Fock... blir mycket nu jag vill ha med... Kapitel i UHR osv...)


För att klura det vidare o skilja på PERSON och människa, kan du lätt bara byta tilltalsnamn.. så du skiljer mer mellan PERSON och människa. Allt är upp till dig.

Men sedan skall väl det stå på engelska dock... Då du egentligen reser på detta, med stöd av din PERSONS födelsebevis.


[quote]EvolutionQuest Re: FREE MAN del på Vaken.se eller egen community? Intresseförfrågan. #10



Registrerade sig:
2009-11-06 14:48
Inlägg: 31 Jag och en vän till mig skulle kanske eventuellt kunna hjälpa till att sätta upp ett forum och/eller sida om det här.

Släng iväg ett PM till mig när det är dags.



Säg bara till så skapar vi! Hoppades dock att vaken.se skulle kunna fungera som en samlingsportal... Men Vi, som människor kan ju skapa vad vi vill... Hur som, e jag på.

Posted on: 2010/9/26 0:53

Edited by Avatar on 2010/9/26 1:33:51

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: FREE MAN del på Vaken.se eller egen community? Intresseförfrågan.
#22


See User information
..Hii ..AVATAR...
..Måste korrigera lite, innan du går o köper massa land, förutsatt du icke köper lös-jord..lol..
..see..

Quote:
Jag kan idag köpa land, garantera den på mig som människa (Inte som er vilka tror sig äga nått) och deklarera det som ett eget land. Nja, kanske inte kommer bli erkänt av EU/NATO, men självpåhittade lagar gäller ju dom. Vem kan få folket i ett land att invadera ett som heter "peace, love and harmony"?


..det här är skrivet by one guy with 38 years Law-studies behind...
..lol..
..och är utdrag from en conference of, The American Communist Manifesto:...där han.. "take a role as visitor from outer space"..lol..

Quote:
"The first plank of the communist manifesto is:
Abolition of all property and land ownership and the application of all rents for public purposes."
And I asked this Christian,
"Do you own your own home?"
He said
"Yep."
I said,
"What happens if you stop paying the property tax?
He said
"The sheriff will sell it."
I said,
"I am woefully confused, of course, I am from another planet. How can the sheriff sell what you own?"
He was sorrowfully silent.
So I said
"isn't it a fact that you hold title and that you are not an "allod" on the land and isn't your problem actually that you have an equity position in real property and the state wherein you live owns the land and that's why they can move your butt off of it when you don't pay their rent?"
And as he stared into the ceiling,
I said
"if you pay property tax you practice the first plank of the communist manifesto. On the spaceship down here I was reading this big thick book called the Bible, the Bible you Christians use, and I understand that you are in violation of Leviticus 25:23 if you do that."
He looked puzzled...


..och for clarification:

Quote:

al·lo·di·um

land owned absolutely; land owned and not subject to any rent, service, or other tenurial right of an overlord.
Quote:
World English Dictionary
allodium or allod

— n , pl -lodia , -lods
history Also: alodium lands held in absolute ownership, free from such obligations as rent or services due to an overlord

[C17: from Medieval Latin, from Old German all (unattested) entire property, from al- all property; compare Old High German Old English property]

allod or allod


http://dictionary.reference.com/browse/allod

..so ..there finns skillnad mellan Titelhållare till jord o mark och Alloid = Sovereign Owner..
..Ciao..

Posted on: 2010/9/26 12:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: FREE MAN del på Vaken.se eller egen community? Intresseförfrågan.
#23


See User information

Jupp, tror till och med man skulle kunna fixa egen kommun... men eget land vore ju grejt. Sedan skapa ett egen community...

You can always dream, cant you?

Men steg 1. Get connected och get informed.

Sedan kan dom nötterna köra sitt rejs, bäst dom vill.

Posted on: 2010/9/26 14:37

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: FREE MAN del på Vaken.se eller egen community? Intresseförfrågan.
#24


See User information
Intressant detta, har sett en del om free man konceptet men det jag inte sett eller läst om är hur det funkar i praktiken. Måste man vara set for life med pengar, mark och försörjning för att klara detta?

Vad händer om man hamnar på sjukhus? Vet att det kostar skjortan att göra något som icke svensk på våra sjukhus. En natt på lasarett plus lite undersökningar kostar runt 15000 kr!

Skulle även vara intresserad av att veta hur ni har gått tillväga mer i detalj/klarspråk för att skilja på er PERSON och er som människa. Detta i sverige alltså. Jag har förstått att ni i princip har annullerat ert personbevis.




Posted on: 2010/9/28 3:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
67 user(s) are online (67 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 67

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS