vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 4 ... 9 »


Diskussion om SD
#1


See User information
Ni som röstade på SD. Är ni nöjda nu? Inget av blocket tänker samarbeta med dom och de kan av ren trots fälla minoritetsregeringen.

Posted on: 2010/9/20 1:08

Edited by admin on 2010/10/5 18:40:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#2


See User information
Kan man inte fråga sig om man respekterar allmänna val och hur folk röstar, gör du inte det? Det finns väl inget problem från SD:s håll, utan den gamla partielitens håll och (dess) media, att du står i deras båt...


Posted on: 2010/9/20 1:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#3


See User information
Jag har röstat för vad jag tror på. Mitt parti kom inte ens med i 1% spärren.

EDIT: Vad kul mitt namn är just nu... I frågan...

EDIT2: Det var läskigt att se under valvakan hur SD's valvaka lät som fotbollshuliganer med sitt "Jimmie Åkesson - shalalalala!"

Posted on: 2010/9/20 1:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#4


See User information
Quote:

wavemaster skrev:
Jag har röstat för vad jag tror på. Mitt parti kom inte ens med i 1% spärren.

EDIT: Vad kul mitt namn är just nu... I frågan...

EDIT2: Det var läskigt att se under valvakan hur SD's valvaka lät som fotbollshuliganer med sitt "Jimmie Åkesson - shalalalala!"



Många"dark suits". Utstrålade inte direkt goda intentioner. Prosionister dessutom, hur bakvänt är inte det?

Posted on: 2010/9/20 1:39

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#5


See User information
Quote:

metaphor skrev:
Många"dark suits". Utstrålade inte direkt goda intentioner. Prosionister dessutom, hur bakvänt är inte det?

Fattar inte vad du menar alls...

Posted on: 2010/9/20 1:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#6


See User information
Ville inte också Hitler att judarna skulle flytta till Israel om de lämnade Tyskland?

Posted on: 2010/9/20 1:49
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#7


See User information
Quote:

wavemaster skrev:

Fattar inte vad du menar alls...


Kanske beror på att jag har feber (trots att jag normalt aldrig blir sjuk?), kanske inte hjärnan fungerar optimalt då?

Förtydligande:

Det var svarta kostymer för hela slanten på sd:s valvaka, vilket förde tankarna till David Ickes uttryck "dark suits", som åsyftar elitens kostymklädda frimurarlakejer.

Hörde att det finns en stor klick prosionister inom sd, tex han Ekeroth som till och med fick ngt pris för förtjänstfulla insatser för staten israel och sionismen i synnerhet. Vilket får en att undra vad sd egentligen är? Alla kallar dom nazister, men så kan ju i så fall inte vara fallet. Kanske de är NWO:s joker att spela ut för att skapa mer förvirring? Vad vet jag. SD sympatisörerna här på forumet kanske kan reda ut begreppen?
Jag undrar om vi röstat på samma parti du och jag? Mitt parti kom inte heller så långt.

Posted on: 2010/9/20 1:56

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#8


See User information

Posted on: 2010/9/20 1:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#9


See User information
wavemaster precis av den anledning jag hade tänkt rösta på SD.
Helt klart att MP kommer jobba med alliansen och därmed har även dom förlorat det förtroende dom haft åt hos vissa.

Om SD skulle få igenom en av sina frågor att sänka invandringen så är det väl inte landets undergång direkt? Mer att etablissemanget tappar ansiktet. Folket har valt in SD nu och det är det bara att acceptera.

Posted on: 2010/9/20 3:01
"-Vi styrs av samling idioter som inte ens är medvetna om att de är fascister." Fahrenheit451
<administratör>
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#10


See User information
Det ska bli intressant och se hur detta kommer att bli..

Som jag skrev tidigare i nån tråd så verkar det som om partierna kommer att samarbeta över blockgränserna, allt för att SD inte ska få nåt inflytande, det kanske inte var så svårt att gissa.

Men kan detta ställa till med nåt mer problem, låt oss spekulera att SD inte får nåt som helst inflytande i politiken och att dom mer eller mindre blir utfrysta, vad kommer deras anhängare på gatorna att göra? Finns det Mossad-agenter eller andra våldsbenägna individer bland deras anhängare som kommer att ställa till med problem ute i samhället?

Vad kommer då staten att göra för att kväsa detta? Censur, ännu mer repressiva lagar osv..?

Posted on: 2010/9/20 10:15
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#11


See User information
Lol när fiskpinnar sa till Bireal man kan inte gifta sig med en utlänning pga Sd i respektive land inte vill ha en där förnekades det ,,, men så är det ju inte typ - men precis så ÄR DET.

När Sd började dela ut Valreklam i våran kommun i början skrev dom öppet att dom vill kasta ut invandrarna.

Det blev sista gången SD fick dela ut någon form av reklam eller försöka värva röstande.

Den som röstar på SD har jag inget övers för en sådan människa är i mina ögon samma sak som en natzi.

Klart Sd får inflytande man gör ju allt man kan för att dom ska få inflytande , ju mer man förnekar dem uttåt desstå mera mediatid får dem.
Dessutom som politiker bäddar man ju inte direkt i samhället för att dom inte skulle få stöd.
Lol menar höger flörtade öppet med dom i början men nu när dom inte är så poppis går det bra att förneka.

Teater,, man säger en sak uttåt men menar något helt annat innåt.

Och alla parametrar i samhället drar man i och försämrar så folk ska bli riktigt missnöjda,för att man vet att får man folket missnöjda så röstar dom på SD.


Natzis

Posted on: 2010/9/20 10:20
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#12


See User information
Mevetandets energifält... ;) SD - a sick people's protest!

Posted on: 2010/9/20 10:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#13


See User information
Shen: visa mig var i SD partiprogram det står att man inte kan gifta sig med en utlänning?

Ni behöver inte oroa er från våld på högerkanten det är jag ganska säkert, det ni ska oroa er över det är våld från vänsterextremismen i vänsterpartiet det är de som alltid utgör det övervägande politiska våldet. Man gnäller på SD utan att fatta vad vi har på vänsterkanten.

Posted on: 2010/9/20 11:59
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#14


See User information
Ingen har svarat på topic, utan det är bara massa tjaffs som vanligt.

Posted on: 2010/9/20 12:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#15


See User information
Vart står det att man fuskar med val?
Vart står det att man sänkte tornen.
Det finns mycket som inte STÅR.
Lol våld från högerkanten yeah right visa mig den polis som slår en minderårig eller ungdom som är vänstervriden?
Vänster och höger radikalister såsom dina natzis har väl ingen betydelse för våldsnivå fanatiker som fanatiker.
Dessutom ska du komma och säga att högernatzis inte är våldsamma??

Nu tänkte jag inte ens besvara dig.
Vet du varför jag inte svarar.
För att det är meningslöst.
Landet är påväg mot uppror och inbördeskrig och jag tar mitt pick och pack och drar iallfall så du får tortera dig själv i händerna på dina murare och din egenskapade teater.

Här du kan läsa det om igen om du har svårt att fatta.


Lol när fiskpinnar sa till Bireal man kan inte gifta sig med en utlänning pga Sd i respektive land inte vill ha en där förnekades det ,,, men så är det ju inte typ - men precis så ÄR DET.
Fiskpinnar svarade på frågan varför det inte skulle gå.

PGA SD I RESPETIVE LAND INTE VILL HA DIG DÄR.
HA DIG DÄR .
HA DIG DÄR.
FATTA EGGHEAD.

När Sd började dela ut Valreklam i våran kommun i början skrev dom öppet att dom vill kasta ut invandrarna oavsett .

Öppet
ÖPEET EGGEHEAD FATTA ÖPPET ÖÖÖÖÖPPPPEEEEETTTTT.
Stavas Ö sen P sen P igen Sen ett E sen slutligen ett T
Svart på vit.

Nu vet alla i vår kommun vart dina natzis står.

Det blev sista gången SD fick dela ut någon form av reklam eller försöka värva röstande,, lol posten fick många hot den dagen.

Den som röstar på SD har jag inget övers för en sådan människa är i mina ögon samma sak som en natzi.

Klart Sd får inflytande man gör ju allt man kan för att dom ska få inflytande , ju mer man förnekar dem uttåt desstå mera mediatid får dem.
Dessutom som politiker bäddar man ju inte direkt i samhället för att dom inte skulle få stöd.
Lol menar höger flörtade öppet med dom i början men nu när dom inte är så poppis går det bra att förneka.

Teater,, man säger en sak uttåt men menar något helt annat innåt.

Och alla parametrar i samhället drar man i och försämrar så folk ska bli riktigt missnöjda,för att man vet att får man folket missnöjda så röstar dom på SD.


Natzis

Posted on: 2010/9/20 12:06
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#16


See User information
BiReal, håller med dig om vänsterfolket/AFA osv..

Men hur kommer detta utspela sig? Vi vet att NWO vill ha mer övervakning/förtryck osv. Hur kommer detta valresultat att påverka detta? SD har väl inget emot tyranni, så länge dom har en "ledare" att luta sig emot, eller?

Dessutom, om det nu är så att högsta toppen inom SD stöder Israel så är det illa.. Detta båda INTE gott..

Nån som har information om vart Jimmie Åkesson kommer ifrån, bakgrund, ras?

Posted on: 2010/9/20 12:08
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#17


See User information
Ja jag är nöjd över valutgången jag är nöjd över det intressanta politiska läget i Sverige, jag är nöjd över att två-partisystemet kommer att haverera, jag är nöjd att SD är i riksdagen och redan rört om mer i grytan än vad som skett i årtionde, nu har de fyra år i riksdagen. Förhoppningsvis normaliseras frågan om invandringspolitiken i sverige , förhoppningsvis kommer den politiska korrekthet raderas och yttrandefriheten återupprättas.

Posted on: 2010/9/20 12:08
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#18


See User information
Lol ni är alla mestadels Arier (IRANIER)

Posted on: 2010/9/20 12:10
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#19


See User information
Quote:

BiReal skrev:
jag är nöjd över att två-partisystemet kommer att haverera

Du är inte så påläst. Sverige har haft minoritetsregeringar sedan rösträttens införande. Det var ovanligt 2006 när alliansen fick en majoritetsregering.

Posted on: 2010/9/20 12:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#20


See User information
Oj dubbel post, vad har det med att jag är påläst? jag är fortfarande nöjd över att det havererar. Edit, parti blocken menar jag om du inte fattar det.

Quote:
Lol ni är alla mestadels Arier (IRANIER)

Men det handlar inte om raser du har ju missat hela poängen.
Shen: man kan inte tala om politik genom att bara slänga ur sig massa argument som inte partiet står för och sen springa bort och säga: jag kommer inte besvara dig, jag kommer inte tala med dig. Man måste styrka det man säger annars så faller ju din trovärdighet totalt, vi höll på med det här hela gårdagen och det upprepar sig igen. Det är inte nazism i partiets partiprogram.

TeBe: ja du har rätt i frågan om Israel, SD stödjer Israel i palestina konflikten. Självklart måste man ju hålla ett öga på dem men det kommer hela establissemanget att göra, och om de någonsin skulle börja föra en politik utanför ramarna av nationalism kommer de att försvinna.
De vill också ha hårdare rättstat och straff, men samtidigt så har både sossarna och moderaterna velat ha det samma i form av övervakning. Som jag nämnt tidigare ville Bodström när S hade makten genomföra än mer integritets kränkande lag än FRA.

Frågan är om det i form av övervakning blir någon skillnad.
Personligen ser jag gärna hårdar straff, pedofiler och våldtäcksmän ska sitta inne längre än vad en marijuana rökande tonåring får göra. Avskräckningssyftet med straff måste återupprättas.

Hotet jag ser är just att AFA kommer att utöva politiskt våld, vi måste se till att poängtera att det handlar inte om rasism så att inte den här plattformen utnyttjas till att spela ut parterna mot varandra. Att diskutera invandringspreblematiken bör vara vår rättighet.

Posted on: 2010/9/20 12:19
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#21


See User information
Människan är duktig på lura sig själv.

Jo det kan man visst.
Man kan visst vara tyst, ska du slå mig för att jag inte svarar så som man korsfäste jesus för hans tystnad.

Vad spelar det för roll vad mans äger till ett förgiftat sinne?

Som att söka buddha natur genom att sponsra politik murarnas agenda och nazister.

Säger väl sig självt.

Tjänar ingenting till.

Ni har haft det för gott och kan inte lita på varandra så det är bara vänta tills ni dränker varandra.

Trots allt boskap uppför sig som boskap och man kan itne förvänta sig att boskap ska vara något annurlunda än just boskap.

Trots allt är vi alla en anpassning av våran omgivning.

Sen kanske ni vaknar med lite tur efter ni försökt dränka varandra.
Ni förtjänar vad som kommer till er.

Posted on: 2010/9/20 12:22
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#22


See User information
Uh vad pratar du om , jag tänker inte slå dig. Jag talar om din politiska trovärdighet när du för fram argument du inte kan styrka. För det andra är du inte tyst, du skriver ju hela tiden(även om det är med fingrarna) det är bara att du är tyst när man ställer dig mot väggen.

Posted on: 2010/9/20 12:25
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#23


See User information
Har vi riktigt otur så är SD en kontrollerad opposition och deras politik kommer hädanefter att urvattnas.. Men det får tiden utvisa, dom får helt enkelt visa att dom har nåt att komma med och inte bara tjata om invandringsfrågan..

Posted on: 2010/9/20 12:26
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#24


See User information
Det räcker ,, du slår själen med ditt gift du kan få spotta det på någon annan.

Gå jag tankarna med någon annan jag leker inte ditt game.

Det är meningslöst.

Ohhhmmm är bättre.

Ja jag skriver hela tiden men jag är tyst med meningen jag ger dig inga svar för du förtjänar dem inte då du ändå inte kan ta till dig dem.

Därav slöseri med energi.

Du är som man säger blockerad.

Nä nog med dumeheter slösat på idiotin tycker jag har förklarat tillräckligt.

Straff löser ingenting du kanske får en son en vacker dag som blir pedofil elelr våldtäcktsman vad vet du ,, när det saknas sanning i skolorna och samhället kan du inte förvänta dig annat.

Du äger inte dina barn det gör staten

Simma lungt.

Posted on: 2010/9/20 12:26
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 3 4 ... 9 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
32 user(s) are online (32 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 32

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS